Doet me weer denken aan dat cadeau-ideequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Yesse het volgende:
Tomatensoep is ook rood maar is niet over mn broek heen gegaan
Helderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Ok, samenvatting:
Bussen: rijden gewoon, niks aan de hand
Trams: rijden ook gewoon, alleen oooovervol
Treinen: gaan om .12 en .42 zowel richting Den Haag als Rotterdam
Oh en Bootje, ik heb je scooter zien staan
Dat dacht ik ookquote:
Ik haal het weg, ik note de zooi en meldt het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
houniet, jij als moddereter....
wat zijn nou de regels rondom rickrollen..?
Godver, dat meen je niet hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Net op de radio: na de avondspits geen treinen meer, en morgenochtend mss nog minder treinen
???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Net op de radio: na de avondspits geen treinen meer, en morgenochtend mss nog minder treinen
Goedzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik haal het weg, ik note de zooi en meldt het.
Ze gaan het spoor vannacht reparerenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef Yesse het volgende:
???
Oooh, alleen bij Delft dusquote:
Tussen Rijswijk en Delft, kan dat? Dat miste ik ffquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
Oooh, alleen bij Delft dusIk blij dat ik dan niet in Delft ben, anders werd het een nacht zonder slaap
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.quote:
Ja, aanrijding bij DSM in de buurt gok ik; tussen Rijswijk en Delft inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen Rijswijk en Delft, kan dat? Dat miste ik ff
Een keer is grappig, tweede keer is nou ja.., derde keer wordt ronduit irritant..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.
Dat is met elke rage op FOK!, mensen blijven het tot in den treure herhalen, ook al vindt vrijwel niemand het nog leuk. Gelukkig zijn ze 9 van de 10 keer overduidelijk te herkennen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.
Net als die Orly plaatjes, man verzin eens wat nieuwsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is met elke rage op FOK!, mensen blijven het tot in den treure herhalen, ook al vindt vrijwel niemand het nog leuk. Gelukkig zijn ze 9 van de 10 keer overduidelijk te herkennen.
En vergeet de Fail! plaatjes nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net als die Orly plaatjes, man verzin eens wat nieuws.
Ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Handig he? een OP die weer wat korter is en waar je eindelijk kan zien wie waar stage loopt of waarom diegene hier rond hangt!
fail en uilen zijn super..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
En vergeet de Fail! plaatjes niet
Maar dat is FOK!, de grap met 50 cent, beeldje, rommelmarkt loopt ook nog steeds. Al vind ik die af en toe nog briljant in een vernieuwde uitvoering
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Handig he? een OP die weer wat korter is en waar je eindelijk kan zien wie waar stage loopt of waarom diegene hier rond hangt!
hulde!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Ok, samenvatting:
Bussen: rijden gewoon, niks aan de hand
Trams: rijden ook gewoon, alleen oooovervol
Treinen: gaan om .12 en .42 zowel richting Den Haag als Rotterdam
Oh en Bootje, ik heb je scooter zien staan
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:21 schreef Bootje84 het volgende:
die andere weet ik niet.. wat bedoel je pieles...? ik ben serieus.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Idd want er was ook een brug bij beschadigd ofsoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hulde!![]()
als ze sowieso langs DH en Rdam komen is rijswijk gewoon open.. ik denk dat het is gebeurt ter hoogte van 't Haantje. dat is een laan in rijswijk met een spoorwegovergang.
mensen die in Delft afrijden moeten die weg wel kennen.... loopt parallell aan de A4.
wat vond je van mn scooter?
Hij stond zonder brandstof op de overweg, en de bestuurder had tijd genoeg om aan de kant te gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
maar die hefturk schijnt ook in het water gepleurt te zijn.. lekker verhaal dan ook.....
Dan moet het wel 't Haantje zijn jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
die scooter is uit 1996 en werkt nog steeds als een trein.. heerlijk.. ten minste... eentje die geen botsing krijgt..
over botsingen gesproken.. gisteren ging ik bijna vliegen.. een automobilist gooide ff zn bolide voor mn neus.. moest vol in de ankers..
maar die hefturk schijnt ook in het water gepleurt te zijn.. lekker verhaal dan ook.....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
die scooter is uit 1996 en werkt nog steeds als een trein.. heerlijk.. ten minste... eentje die geen botsing krijgt..
over botsingen gesproken.. gisteren ging ik bijna vliegen.. een automobilist gooide ff zn bolide voor mn neus.. moest vol in de ankers..
Kloptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Dat is volgens mij het orgineel
Daarom twijfelde ik ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptDaar werd de bedenker nog afgezeken, toch wordt de grap al 35272 keer herhaald
Aftellenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Dat is volgens mij het orgineel
Zag ik niet eensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh pieles. ik had het over de heftruck (hefturk is een verbastering)
Laters ouwe.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga maar eens de trein halen, ik meld me zo wel weer
GMTAquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Die uitdrukking wordt toch meestal niet met "gaar" gebruikt?![]()
Die uitdrukking ken ik niet... Ik ken em alleen met gaar...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Die uitdrukking wordt toch meestal niet met "gaar" gebruikt?![]()
Wat Boot zegt dus
Het is toch echt:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik niet... Ik ken em alleen met gaar...
quote:bo·ter·geil (bijvoeglijk naamwoord; botergeilheid)
1 (informeel) heel erg geil
Spastisch en oranje.quote:
Ekstra weekend?quote:
Radioprogramma op 3fm op vrijdag van 19 - 22 uur. Zie http://www.youtube.com/user/PilesBever voor wat filmpjesquote:
Heb ik vaker gehoord. Hopen dat driemaal scheepsrecht isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:01 schreef KaheemSaid het volgende:
GVD, mijn 2e MacBook batterij naar de kloten. Morgen maar even naar de MacStore!
Best wel jammer als je je laptop ongeveer een jaar hebt!
Ah okequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Radioprogramma op 3fm op vrijdag van 19 - 22 uur. Zie http://www.youtube.com/user/PilesBever voor wat filmpjes
Geweldig programma altijd![]()
Inderdaad, morgen maar weer een nieuwe halen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord. Hopen dat driemaal scheepsrecht is
Kaheem Said, van Oz?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen maar weer een nieuwe halen!
Zit toevallig net de een na laatste aflevering van seizoen 4 te kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die kent geen NL, maar de naam komt daar inderdaad vandaan!
Dan weet je ook dat het Kareem Said is en ik als heel jonge kaheem ooit een foutje gemaakt heb. Wel een toffe serie!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zit toevallig net de een na laatste aflevering van seizoen 4 te kijken
Jupsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat het Kareem Said is en ik als heel jonge kaheem ooit een foutje gemaakt heb. Wel een toffe serie!
Een Oranje nijntje met ADHDquote:
Homer Simpson.quote:Dinner time, the perfect break between work and drunk.
Nog zo'n topseriequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Ook tof ja;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Brian:( singing) Take to the highway, won't you lend me your name...
Stewie: Who sings that song?
Brian: James Taylor.
Stewie: Yeah, let's keep it that way.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
quote:
quote:Meg: I just want to kill myself I'm gonna go upstairs and eat a whole bowl of peanuts.
(Lois and Peter stare in silence)
Meg: I'm allergic to peanuts.
(Peter and Lois keep staring)
Meg: You dont know anything about me. (runs upstairs)
Peter: Who was that guy?
whehehehe!quote:
Ik ben ook dun, iets te dun vind ik zelf. Maar zie er maar eens wat kilo's aan te krijgenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef Jipje het volgende:
Dunne mensen
Ik moest er even op reageren en ik wilde het even met jullie delen...
Is dat family guy?quote:
Laat ik zo zeggen.. de TS is jaloers op mij.. omdat ik de hele dag chips kan eten en geen grammetje aan komquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef Jipje het volgende:
Dunne mensen
Ik moest er even op reageren en ik wilde het even met jullie delen...
Het is inderdaad Family Guy, maar dat wordt echt niet uitgevonden tijdens Zeppelin.. wel op de Comedy Central.. na een uurtje of 22quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is dat family guy?
dat komt toch overdag, tijdens zeppelin enzo?![]()
Ja precies. Dikke mensen moeten niet zo zeuren, volgens mij is het makkelijker om af te vallen dan om aan te komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook dun, iets te dun vind ik zelf. Maar zie er maar eens wat kilo's aan te krijgen
Ow.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is inderdaad Family Guy, maar dat wordt echt niet uitgevonden tijdens Zeppelin.. wel op de Comedy Central.. na een uurtje of 22
Ik weet niet wanneer het in Nederland op TV is, ik download altijd de laatste aflevering!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is dat family guy?
dat komt toch overdag, tijdens zeppelin enzo?![]()
ik ben ook ietwat aan de magere kant (1.87 en 72kg) en eet gewoon wat ik wil, zonder dat er wat bijkomtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook dun, iets te dun vind ik zelf. Maar zie er maar eens wat kilo's aan te krijgen
Heb je geen Nickeledeon.. want om 20 uur begint Comedy Centralquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow.
Oeps
Ik heb het wel eens zitten kijken. Maar wij hebben geen comedy central
Ow, dat zou kunnen! Dat hebben we wel geloof ik. Misschien dat ik het daar gezien heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je geen Nickeledeon.. want om 20 uur begint Comedy Central
Je kan het niet sturen hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:07 schreef Jipje het volgende:
ik vind mezelf trouwens helemaal niet te dun... met mn maatje 32, ik zou alleen wat meer tieten en kont willen hebben![]()
Maar eet dat er maar eens aan
![]()
![]()
Ik ook zoiets gok ik, moet nog eens wegenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook ietwat aan de magere kant (1.87 en 72kg) en eet gewoon wat ik wil, zonder dat er wat bijkomt
Was het maar zoquote:
Doe ik ook altijd, want de ondertiteling net als bij South Park is rond uit kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer het in Nederland op TV is, ik download altijd de laatste aflevering!
Family guy met ondertitelingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, want de ondertiteling net als bij South Park is rond uit kwalitatief uitermate teleurstellend.
Ik ben een 1.85 en ben rond de 63-66 kilo. Het wil dag tot dag nog wel eens verschillenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan het niet sturen he
[..]
Ik ook zoiets gok ik, moet nog eens wegen
Maar heb precies hetzelfde als jou
Nee, blijkbaar is deze niet verwerkt in de statsquote:
Welke was dat dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar is deze niet verwerkt in de stats
Ik heb ook een beetje te maken met ondergewicht.. maar goed moet ik ook niet 4-5 keer in de week trainenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef Jipje het volgende:
Potverdorie, vergeleken met jullie ben ik een dikzak
1,67m en 54 kilo
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje te maken met ondergewicht.. maar goed moet ik ook niet 4-5 keer in de week trainen
De pagina die opgehaald was bevatte: "Fok is niet bereikbaar"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar is deze niet verwerkt in de stats
Owja!quote:
Precies. Tijdens mijn studieuitwisseling in Zweden, waren een aantal flatgenotes behoorlijk jaloers op mijn eetmogelijkheid... zonder een grammetje aan te komen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. Beter ietsje ondergewicht dan overgewicht, toch?
Heb je geen lintworm?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies. Tijdens mijn studieuitwisseling in Zweden, waren een aantal flatgenotes behoorlijk jaloers op mijn eetmogelijkheid... zonder een grammetje aan te komen.
Op de befaamde cake and cream night op woensdagavond, had ik denk wel een kilo aan koekjes, taart en andere lekkernijen en dan had ik net gegeten
Nee, is wel eens gecheckt.. maar het is gewoon mijn bouw.. En volgens wikipedia vermager je niet van een lintworm, je krijgt alleen vage darmklachten.quote:
Ah, oke, ik dacht dat je dan ook veel meer ging etenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, is wel eens gecheckt.. maar het is gewoon mijn bouw.. En volgens wikipedia vermager je niet van een lintworm, je krijgt alleen vage darmklachten.
Dat weer wel, omdat je koolhydraten door dat beest (4m tot 10m lang) opslokt... dat hoorde ik weer bij Oprahquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ah, oke, ik dacht dat je dan ook veel meer ging eten
Precies. Zat ik er toch niet h elemaal naastquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat weer wel, omdat je koolhydraten door dat beest (4m tot 10m lang) opslokt... dat hoorde ik weer bij Oprah
Vanavond om 10uur naar bedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond eindelijk weer een keertje naar het café![]()
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond eindelijk weer een keertje naar het café![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef Jipje het volgende:
Vanavond om 11uur naar bed
Morgen om half 9 beginnen...
Veel plezierquote:Nu dus nog even theeleuten, fijn weekend allemaal!
Beetje laat maar je bent niet dikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef Jipje het volgende:
Potverdorie, vergeleken met jullie ben ik een dikzak
1,67m en 54 kilo
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Vanavond om 11 uur naar bed
Morgen lekker uitslapen![]()
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
het klinkt bijna als een normale stage dagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
Zo vandaag eens heel weinig doen .. (zelfs vanavond)
Bijna wel ja...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het klinkt bijna als een normale stage dag
Gewoon een keer proberen, kijken hoe dat voelt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bijna wel ja...
Alleen zit ik op stage niet in mn pyama
Mogguh G.quote:
doe ze de groeten de groeten daar!quote:
Been there done that soort vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen, kijken hoe dat voelt?
quote:
En echt waar. Laatst toen ik soep over mezelf had heen gegooid in een oversized t-shirt rondgelopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb verschrikkkelijk schrijf ontwijkend gedrag...![]()
![]()
Ik liep iedere dag in een nette broek en blouse, kon me niet veroorloven om in "pyama" kleding binnen te komenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
En echt waar. Laatst toen ik soep over mezelf had heen gegooid in een oversized t-shirt rondgelopen
En je zei net nog dat het zo interessant was
Had ik eerst ook maar nu bij het reclamebureau loopt iedereen er "casual" bij.. Dat is creatiefquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik liep iedere dag in een nette broek en blouse, kon me niet veroorloven om in "pyama" kleding binnen te komenwij kregen nog wel eens polici op bezoek enzo, dan moest ik netjes eruit zien enzo
is het ook, maar ik kan me niet focussen...
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Had ik eerst ook maar nu bij het reclamebureau loopt iedereen er "casual" bij.. Dat is creatief
gooooooodmorning!quote:
Ik liep ook 'bijna' altijd in pantalon en blouse rond, heel af en toe liep ik in een spijkerbroek!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik liep iedere dag in een nette broek en blouse, kon me niet veroorloven om in "pyama" kleding binnen te komenwij kregen nog wel eens polici op bezoek enzo, dan moest ik netjes eruit zien enzo
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:36 schreef PieterBas het volgende:
Fan!, moet ik zo weer naar de Ikea...
heerlijk he? Schelden in het zweeds?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:36 schreef PieterBas het volgende:
Fan!, moet ik zo weer naar de Ikea...
Maar goed ligt natuurlijk ook aan het soort bedrijf waar je komt, ik begrijp dat dean niet zo gekleed gaat. Ik moest wel aangezien wij gewoon hoog bezoek kregen 1-2-3 x per week waar ik dan ook samen mee moest lunched en soms moest ik bij presentaties zitten enzo, dan kan ik niet in mn pyama aankomenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik liep ook 'bijna' altijd in pantalon en blouse rond, heel af en toe liep ik in een spijkerbroek!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
Shit... moet maar eens aan mijn essay gaan werken
20 juni deadline
* ook meldtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heerlijk! ik ben niet de enigste die mag typen de hele dag!
Niet vandaagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heerlijk! ik ben niet de enigste die mag typen de hele dag!
kut...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
Ik denk dat je meer moet drinken, mijn ervaringen zijn altijd als ik meer drink en dagelijks drink dat ik ook niet echt katers meer krijg!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemorgen. Ik heb een kater, en ik moet zo naar Alkmaar om een pak te kopen. Lekker weer, waarom heb ik gisteren niet gewoon wat minder gedronken.... Nou ja, het zij zo.
Maar of dat nou echt gezond isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer moet drinken, mijn ervaringen zijn altijd als ik meer drink en dagelijks drink dat ik ook niet echt katers meer krijg!
Ik kan uit ervaring spreken dat dit zeker werkt, iedere dag drinken zorgt ervoor dat je op het laatst geen kater meer hebt en zelfs met 3-4 slaap gewoon wakker bent zonder kater of wat dan ook!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer moet drinken, mijn ervaringen zijn altijd als ik meer drink en dagelijks drink dat ik ook niet echt katers meer krijg!
Jaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk he? Schelden in het zweeds?en 1 voordeel! Je kan wel ook nog wat zweeds voedsle kopen bij de IKEA!
Was ik gisteren geweest..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:52 schreef Yesse het volgende:
Ik ga lekker huismusserig doen in de intratuin![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
JaLater hoorde ik dat ik niet hoefte
Maar ik heb nu echt moeite om hoera te roepen tijdens een verjaardag, zonder in de lach te schieten..
höra (spreek uit als hoera) is het Zweedse woord voor hoer
Hoevaak ik niet in het Zweeds aan het schelden ben.. niemand verstaat me tochquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]dat zweeds is zo'n leuke taal he
hier ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond feestje in Arnhem, lekker vol gas daar
en het regent hier![]()
Een goed leven bestaat uit rust, reinheid en regelmaat. Dagelijks drinken is regelmatig, dus dwat zou er ongezond aan zijn?quote:
Dan drink je volgens mij niet genoeg, want dit is voor mij niet echt altijd genoeg!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:04 schreef Bravebart het volgende:
Als je gewoon 2 glazen water voor het slapengaan drinkt, is het ook bijna onmogelijk om een kater te krijgen
Zeker weten, heb tijdenlang op zo'n ritme gewerkt. Je komt er pas achter hoe veerkrachtig het menselijk lichaam is, wanneer je het probeert!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat dit zeker werkt, iedere dag drinken zorgt ervoor dat je op het laatst geen kater meer hebt en zelfs met 3-4 slaap gewoon wakker bent zonder kater of wat dan ook!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoevaak ik niet in het Zweeds aan het schelden ben.. niemand verstaat me toch..
In Zweden deed ik juist andersom.. Waarom constant jonge zeehond riep (kut)quote:
Herman Brusselmansquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Gerontocratie. Wat een heerlijk filmpje!
quote:
Blijven Belgenquote:
Ja, dat blijkt jaquote:
Iz er iemant die het bij wildt gehouden heeft gaat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
heeft iemand de spampost-standen van gisteren?
dank je lieverdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iz er iemant die het bij wildt gehouden heeft gaat?
quote:
Al vanaf vrijdagochtend [na weinig slaap] 6.00 wakker. Vrijdag stage, 's avonds spelen +bier, niet kunnen slapen, vandaag weer hele dag werken...quote:
Mijn broertje doet een poging tot koken ruik ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Oven staat al aan hier voor een pizza
En nu een koud colaatje
Ook.quote:
Hippe fotoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:50 schreef The_Dean het volgende:
Gelukkig zweet ik nooit als ik sta te spelen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
Ik maakte net nog een goeie grap tegen haar () die ik normaal alleen hier zou maken. Terwijl zij (
) haar regenbroek uitdeed zei ze (
) tegen iemand "Doe je je naambordje uit", waarna ik reageerde met "Doe jij (
) je broek uit".
![]()
Broodje koude gehaktbal met een klein kwakje mayoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:50 schreef Yesse het volgende:
Wij eten zo lekker broodjesEn gehakt op brood (= soort hamburger
)
quote:
quote:
Dus jij slaapt wel lekker vannacht!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen d'r regenbroek helaas![]()
Nu maar hopen dat ze niet op Fok! zit, zou wel weer wat voor mij zijn dat ze dit leest
Juist nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:01 schreef Bravebart het volgende:
Dus jij slaapt wel lekker vannacht!
Vlamingen zijn leuk.. Walen wat minder...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Belgenhebben meer humor dan de Nederlandse presentatoren vind ik
Ja, ik ook.. Moeder had geen zin om te koken.. werd ik er op uit gestuurd om patat te halen..quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Juist niet
* is dromer
Maar ik snap je punt
heerlijk grove humorquote:
Straks ook eens maar koffie gaan zetten..quote:
Zeker, heb ik wel nodig vanavondquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Straks ook eens maar koffie gaan zetten..
Kanuquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben weer terug van FA Cup kijken en pizzaeten
Werd ie gelijk opgeroepen voor het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kanu
Had ik het wel een stunt gevonden als good ol' Jimmy Floyd Hasselbaink er een had in gelegd
Dan sta je strak van de cafeinequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:08 schreef The_Dean het volgende:
Vandaag al 70 koppen koffie gehad, vind het nu wel even best
Brusselmans is sowieso geweldig, ik lees graag boeken van hem en zal straks mijn ex-drummer film weer even ophalen!quote:
Ik was in het friese land!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
I'm back!
Siebren was jij in de stad vanmiddag? Vlakbij de V&D?
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:18 schreef Houniet het volgende:
BRAVEBART IS EEN KONING.
Bij wijze van spreken dan hèquote:
*fapfapfap*quote:
Netjesquote:
Zn hele fobo staat er vol meequote:
quote:
quote:
Doe nou maar ouwequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en je denkt dat ik die bekijk?
Ja, is verplichte kostquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en je denkt dat ik die bekijk?
En lekker wijf dat het is!quote:
Nou ik word er wel vrolijk van jaquote:
Ja echt? Doet mij dus helemaal niksquote:
Echt niet?quote:
Oh ik dacht dat het om het hoofd gingquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef The_Dean het volgende:
Nee, totaal niet
Kan mijn handen om haar middel leggen manveel te mager!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
Goedenavond!!!!
Heeeeyquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef Californium het volgende:
Goedenavond!!!!
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:53 schreef Californium het volgende:
Lekker weekend aan het vieren?
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
Ik maakte net nog een goeie grap tegen haar () die ik normaal alleen hier zou maken. Terwijl zij (
) haar regenbroek uitdeed zei ze (
) tegen iemand "Doe je je naambordje uit", waarna ik reageerde met "Doe jij (
) je broek uit".
![]()
Lekker niets doenquote:
quote:
[..]
[..]
En...Is het je gelukt haar zo te versierenquote:
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:03 schreef Californium het volgende:
En...Is het je gelukt haar zo te versieren
ik gok van niet...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Maar ik plaag haar altijd
Goeie gokquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie gok
Maar ze kent me al een beetje
Ze is aan het oefenen om niet meer te happen op m'n flauwe grappen![]()
Dank jequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef Californium het volgende:
Jah!... Dit was ook een hele flauwe en vooral goede grap!![]()
Oh. Auwquote:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |