Hoevaak ik niet in het Zweeds aan het schelden ben.. niemand verstaat me tochquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]dat zweeds is zo'n leuke taal he
hier ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond feestje in Arnhem, lekker vol gas daar
en het regent hier![]()
Een goed leven bestaat uit rust, reinheid en regelmaat. Dagelijks drinken is regelmatig, dus dwat zou er ongezond aan zijn?quote:
Dan drink je volgens mij niet genoeg, want dit is voor mij niet echt altijd genoeg!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:04 schreef Bravebart het volgende:
Als je gewoon 2 glazen water voor het slapengaan drinkt, is het ook bijna onmogelijk om een kater te krijgen
Zeker weten, heb tijdenlang op zo'n ritme gewerkt. Je komt er pas achter hoe veerkrachtig het menselijk lichaam is, wanneer je het probeert!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring spreken dat dit zeker werkt, iedere dag drinken zorgt ervoor dat je op het laatst geen kater meer hebt en zelfs met 3-4 slaap gewoon wakker bent zonder kater of wat dan ook!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoevaak ik niet in het Zweeds aan het schelden ben.. niemand verstaat me toch..
In Zweden deed ik juist andersom.. Waarom constant jonge zeehond riep (kut)quote:
Herman Brusselmansquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:55 schreef KaheemSaid het volgende:
Gerontocratie. Wat een heerlijk filmpje!
quote:
Blijven Belgenquote:
Ja, dat blijkt jaquote:
Iz er iemant die het bij wildt gehouden heeft gaat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
heeft iemand de spampost-standen van gisteren?
dank je lieverdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Iz er iemant die het bij wildt gehouden heeft gaat?
quote:
Al vanaf vrijdagochtend [na weinig slaap] 6.00 wakker. Vrijdag stage, 's avonds spelen +bier, niet kunnen slapen, vandaag weer hele dag werken...quote:
Mijn broertje doet een poging tot koken ruik ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Oven staat al aan hier voor een pizza
En nu een koud colaatje
Ook.quote:
Hippe fotoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:50 schreef The_Dean het volgende:
Gelukkig zweet ik nooit als ik sta te spelen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
Ik maakte net nog een goeie grap tegen haar () die ik normaal alleen hier zou maken. Terwijl zij (
) haar regenbroek uitdeed zei ze (
) tegen iemand "Doe je je naambordje uit", waarna ik reageerde met "Doe jij (
) je broek uit".
![]()
Broodje koude gehaktbal met een klein kwakje mayoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:50 schreef Yesse het volgende:
Wij eten zo lekker broodjesEn gehakt op brood (= soort hamburger
)
quote:
quote:
Dus jij slaapt wel lekker vannacht!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
Alleen d'r regenbroek helaas![]()
Nu maar hopen dat ze niet op Fok! zit, zou wel weer wat voor mij zijn dat ze dit leest
Juist nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:01 schreef Bravebart het volgende:
Dus jij slaapt wel lekker vannacht!
Vlamingen zijn leuk.. Walen wat minder...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Belgenhebben meer humor dan de Nederlandse presentatoren vind ik
Ja, ik ook.. Moeder had geen zin om te koken.. werd ik er op uit gestuurd om patat te halen..quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Juist niet
* is dromer
Maar ik snap je punt
heerlijk grove humorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |