quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Had ik eerst ook maar nu bij het reclamebureau loopt iedereen er "casual" bij.. Dat is creatief
gooooooodmorning!quote:
Ik liep ook 'bijna' altijd in pantalon en blouse rond, heel af en toe liep ik in een spijkerbroek!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik liep iedere dag in een nette broek en blouse, kon me niet veroorloven om in "pyama" kleding binnen te komenwij kregen nog wel eens polici op bezoek enzo, dan moest ik netjes eruit zien enzo
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:36 schreef PieterBas het volgende:
Fan!, moet ik zo weer naar de Ikea...
heerlijk he? Schelden in het zweeds?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:36 schreef PieterBas het volgende:
Fan!, moet ik zo weer naar de Ikea...
Maar goed ligt natuurlijk ook aan het soort bedrijf waar je komt, ik begrijp dat dean niet zo gekleed gaat. Ik moest wel aangezien wij gewoon hoog bezoek kregen 1-2-3 x per week waar ik dan ook samen mee moest lunched en soms moest ik bij presentaties zitten enzo, dan kan ik niet in mn pyama aankomenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik liep ook 'bijna' altijd in pantalon en blouse rond, heel af en toe liep ik in een spijkerbroek!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:42 schreef Yesse het volgende:
Shit... moet maar eens aan mijn essay gaan werken
20 juni deadline
* ook meldtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heerlijk! ik ben niet de enigste die mag typen de hele dag!
Niet vandaagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heerlijk! ik ben niet de enigste die mag typen de hele dag!
kut...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk
Ik denk dat je meer moet drinken, mijn ervaringen zijn altijd als ik meer drink en dagelijks drink dat ik ook niet echt katers meer krijg!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemorgen. Ik heb een kater, en ik moet zo naar Alkmaar om een pak te kopen. Lekker weer, waarom heb ik gisteren niet gewoon wat minder gedronken.... Nou ja, het zij zo.
Maar of dat nou echt gezond isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer moet drinken, mijn ervaringen zijn altijd als ik meer drink en dagelijks drink dat ik ook niet echt katers meer krijg!
Ik kan uit ervaring spreken dat dit zeker werkt, iedere dag drinken zorgt ervoor dat je op het laatst geen kater meer hebt en zelfs met 3-4 slaap gewoon wakker bent zonder kater of wat dan ook!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer moet drinken, mijn ervaringen zijn altijd als ik meer drink en dagelijks drink dat ik ook niet echt katers meer krijg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |