Doet me weer denken aan dat cadeau-ideequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Yesse het volgende:
Tomatensoep is ook rood maar is niet over mn broek heen gegaan
Helderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Ok, samenvatting:
Bussen: rijden gewoon, niks aan de hand
Trams: rijden ook gewoon, alleen oooovervol
Treinen: gaan om .12 en .42 zowel richting Den Haag als Rotterdam
Oh en Bootje, ik heb je scooter zien staan
Dat dacht ik ookquote:
Ik haal het weg, ik note de zooi en meldt het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
houniet, jij als moddereter....
wat zijn nou de regels rondom rickrollen..?
Godver, dat meen je niet hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Net op de radio: na de avondspits geen treinen meer, en morgenochtend mss nog minder treinen
???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Net op de radio: na de avondspits geen treinen meer, en morgenochtend mss nog minder treinen
Goedzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik haal het weg, ik note de zooi en meldt het.
Ze gaan het spoor vannacht reparerenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef Yesse het volgende:
???
Oooh, alleen bij Delft dusquote:
Tussen Rijswijk en Delft, kan dat? Dat miste ik ffquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
Oooh, alleen bij Delft dusIk blij dat ik dan niet in Delft ben, anders werd het een nacht zonder slaap
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.quote:
Ja, aanrijding bij DSM in de buurt gok ik; tussen Rijswijk en Delft inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen Rijswijk en Delft, kan dat? Dat miste ik ff
Een keer is grappig, tweede keer is nou ja.., derde keer wordt ronduit irritant..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.
Dat is met elke rage op FOK!, mensen blijven het tot in den treure herhalen, ook al vindt vrijwel niemand het nog leuk. Gelukkig zijn ze 9 van de 10 keer overduidelijk te herkennen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.
Net als die Orly plaatjes, man verzin eens wat nieuwsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is met elke rage op FOK!, mensen blijven het tot in den treure herhalen, ook al vindt vrijwel niemand het nog leuk. Gelukkig zijn ze 9 van de 10 keer overduidelijk te herkennen.
En vergeet de Fail! plaatjes nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net als die Orly plaatjes, man verzin eens wat nieuws.
Ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Handig he? een OP die weer wat korter is en waar je eindelijk kan zien wie waar stage loopt of waarom diegene hier rond hangt!
fail en uilen zijn super..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
En vergeet de Fail! plaatjes niet
Maar dat is FOK!, de grap met 50 cent, beeldje, rommelmarkt loopt ook nog steeds. Al vind ik die af en toe nog briljant in een vernieuwde uitvoering
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Handig he? een OP die weer wat korter is en waar je eindelijk kan zien wie waar stage loopt of waarom diegene hier rond hangt!
hulde!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Ok, samenvatting:
Bussen: rijden gewoon, niks aan de hand
Trams: rijden ook gewoon, alleen oooovervol
Treinen: gaan om .12 en .42 zowel richting Den Haag als Rotterdam
Oh en Bootje, ik heb je scooter zien staan
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:21 schreef Bootje84 het volgende:
die andere weet ik niet.. wat bedoel je pieles...? ik ben serieus.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Idd want er was ook een brug bij beschadigd ofsoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hulde!![]()
als ze sowieso langs DH en Rdam komen is rijswijk gewoon open.. ik denk dat het is gebeurt ter hoogte van 't Haantje. dat is een laan in rijswijk met een spoorwegovergang.
mensen die in Delft afrijden moeten die weg wel kennen.... loopt parallell aan de A4.
wat vond je van mn scooter?
Hij stond zonder brandstof op de overweg, en de bestuurder had tijd genoeg om aan de kant te gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
maar die hefturk schijnt ook in het water gepleurt te zijn.. lekker verhaal dan ook.....
Dan moet het wel 't Haantje zijn jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
die scooter is uit 1996 en werkt nog steeds als een trein.. heerlijk.. ten minste... eentje die geen botsing krijgt..
over botsingen gesproken.. gisteren ging ik bijna vliegen.. een automobilist gooide ff zn bolide voor mn neus.. moest vol in de ankers..
maar die hefturk schijnt ook in het water gepleurt te zijn.. lekker verhaal dan ook.....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
die scooter is uit 1996 en werkt nog steeds als een trein.. heerlijk.. ten minste... eentje die geen botsing krijgt..
over botsingen gesproken.. gisteren ging ik bijna vliegen.. een automobilist gooide ff zn bolide voor mn neus.. moest vol in de ankers..
Kloptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Dat is volgens mij het orgineel
Daarom twijfelde ik ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptDaar werd de bedenker nog afgezeken, toch wordt de grap al 35272 keer herhaald
Aftellenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Dat is volgens mij het orgineel
Zag ik niet eensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:35 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh pieles. ik had het over de heftruck (hefturk is een verbastering)
Laters ouwe.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:35 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga maar eens de trein halen, ik meld me zo wel weer
GMTAquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Die uitdrukking wordt toch meestal niet met "gaar" gebruikt?![]()
Die uitdrukking ken ik niet... Ik ken em alleen met gaar...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Die uitdrukking wordt toch meestal niet met "gaar" gebruikt?![]()
Wat Boot zegt dus
Het is toch echt:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die uitdrukking ken ik niet... Ik ken em alleen met gaar...
quote:bo·ter·geil (bijvoeglijk naamwoord; botergeilheid)
1 (informeel) heel erg geil
Spastisch en oranje.quote:
Ekstra weekend?quote:
Radioprogramma op 3fm op vrijdag van 19 - 22 uur. Zie http://www.youtube.com/user/PilesBever voor wat filmpjesquote:
Heb ik vaker gehoord. Hopen dat driemaal scheepsrecht isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:01 schreef KaheemSaid het volgende:
GVD, mijn 2e MacBook batterij naar de kloten. Morgen maar even naar de MacStore!
Best wel jammer als je je laptop ongeveer een jaar hebt!
Ah okequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Radioprogramma op 3fm op vrijdag van 19 - 22 uur. Zie http://www.youtube.com/user/PilesBever voor wat filmpjes
Geweldig programma altijd![]()
Inderdaad, morgen maar weer een nieuwe halen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord. Hopen dat driemaal scheepsrecht is
Kaheem Said, van Oz?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen maar weer een nieuwe halen!
Zit toevallig net de een na laatste aflevering van seizoen 4 te kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die kent geen NL, maar de naam komt daar inderdaad vandaan!
Dan weet je ook dat het Kareem Said is en ik als heel jonge kaheem ooit een foutje gemaakt heb. Wel een toffe serie!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zit toevallig net de een na laatste aflevering van seizoen 4 te kijken
Jupsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat het Kareem Said is en ik als heel jonge kaheem ooit een foutje gemaakt heb. Wel een toffe serie!
Een Oranje nijntje met ADHDquote:
Homer Simpson.quote:Dinner time, the perfect break between work and drunk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |