quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]Ook tof ja;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Brian:( singing) Take to the highway, won't you lend me your name...
Stewie: Who sings that song?
Brian: James Taylor.
Stewie: Yeah, let's keep it that way.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
quote:
quote:Meg: I just want to kill myself I'm gonna go upstairs and eat a whole bowl of peanuts.
(Lois and Peter stare in silence)
Meg: I'm allergic to peanuts.
(Peter and Lois keep staring)
Meg: You dont know anything about me. (runs upstairs)
Peter: Who was that guy?
whehehehe!quote:
Ik ben ook dun, iets te dun vind ik zelf. Maar zie er maar eens wat kilo's aan te krijgenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef Jipje het volgende:
Dunne mensen
Ik moest er even op reageren en ik wilde het even met jullie delen...
Is dat family guy?quote:
Laat ik zo zeggen.. de TS is jaloers op mij.. omdat ik de hele dag chips kan eten en geen grammetje aan komquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef Jipje het volgende:
Dunne mensen
Ik moest er even op reageren en ik wilde het even met jullie delen...
Het is inderdaad Family Guy, maar dat wordt echt niet uitgevonden tijdens Zeppelin.. wel op de Comedy Central.. na een uurtje of 22quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is dat family guy?
dat komt toch overdag, tijdens zeppelin enzo?![]()
Ja precies. Dikke mensen moeten niet zo zeuren, volgens mij is het makkelijker om af te vallen dan om aan te komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook dun, iets te dun vind ik zelf. Maar zie er maar eens wat kilo's aan te krijgen
Ow.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is inderdaad Family Guy, maar dat wordt echt niet uitgevonden tijdens Zeppelin.. wel op de Comedy Central.. na een uurtje of 22
Ik weet niet wanneer het in Nederland op TV is, ik download altijd de laatste aflevering!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is dat family guy?
dat komt toch overdag, tijdens zeppelin enzo?![]()
ik ben ook ietwat aan de magere kant (1.87 en 72kg) en eet gewoon wat ik wil, zonder dat er wat bijkomtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook dun, iets te dun vind ik zelf. Maar zie er maar eens wat kilo's aan te krijgen
Heb je geen Nickeledeon.. want om 20 uur begint Comedy Centralquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ow.
Oeps
Ik heb het wel eens zitten kijken. Maar wij hebben geen comedy central
Ow, dat zou kunnen! Dat hebben we wel geloof ik. Misschien dat ik het daar gezien heb.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je geen Nickeledeon.. want om 20 uur begint Comedy Central
Je kan het niet sturen hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:07 schreef Jipje het volgende:
ik vind mezelf trouwens helemaal niet te dun... met mn maatje 32, ik zou alleen wat meer tieten en kont willen hebben![]()
Maar eet dat er maar eens aan
![]()
![]()
Ik ook zoiets gok ik, moet nog eens wegenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook ietwat aan de magere kant (1.87 en 72kg) en eet gewoon wat ik wil, zonder dat er wat bijkomt
Was het maar zoquote:
Doe ik ook altijd, want de ondertiteling net als bij South Park is rond uit kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer het in Nederland op TV is, ik download altijd de laatste aflevering!
Family guy met ondertitelingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, want de ondertiteling net als bij South Park is rond uit kwalitatief uitermate teleurstellend.
Ik ben een 1.85 en ben rond de 63-66 kilo. Het wil dag tot dag nog wel eens verschillenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan het niet sturen he
[..]
Ik ook zoiets gok ik, moet nog eens wegen
Maar heb precies hetzelfde als jou
Nee, blijkbaar is deze niet verwerkt in de statsquote:
Welke was dat dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar is deze niet verwerkt in de stats
Ik heb ook een beetje te maken met ondergewicht.. maar goed moet ik ook niet 4-5 keer in de week trainenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef Jipje het volgende:
Potverdorie, vergeleken met jullie ben ik een dikzak
1,67m en 54 kilo
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje te maken met ondergewicht.. maar goed moet ik ook niet 4-5 keer in de week trainen
De pagina die opgehaald was bevatte: "Fok is niet bereikbaar"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar is deze niet verwerkt in de stats
Owja!quote:
Precies. Tijdens mijn studieuitwisseling in Zweden, waren een aantal flatgenotes behoorlijk jaloers op mijn eetmogelijkheid... zonder een grammetje aan te komen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:19 schreef Jipje het volgende:
[..]
Tja. Beter ietsje ondergewicht dan overgewicht, toch?
Heb je geen lintworm?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies. Tijdens mijn studieuitwisseling in Zweden, waren een aantal flatgenotes behoorlijk jaloers op mijn eetmogelijkheid... zonder een grammetje aan te komen.
Op de befaamde cake and cream night op woensdagavond, had ik denk wel een kilo aan koekjes, taart en andere lekkernijen en dan had ik net gegeten
Nee, is wel eens gecheckt.. maar het is gewoon mijn bouw.. En volgens wikipedia vermager je niet van een lintworm, je krijgt alleen vage darmklachten.quote:
Ah, oke, ik dacht dat je dan ook veel meer ging etenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, is wel eens gecheckt.. maar het is gewoon mijn bouw.. En volgens wikipedia vermager je niet van een lintworm, je krijgt alleen vage darmklachten.
Dat weer wel, omdat je koolhydraten door dat beest (4m tot 10m lang) opslokt... dat hoorde ik weer bij Oprahquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ah, oke, ik dacht dat je dan ook veel meer ging eten
Precies. Zat ik er toch niet h elemaal naastquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat weer wel, omdat je koolhydraten door dat beest (4m tot 10m lang) opslokt... dat hoorde ik weer bij Oprah
Vanavond om 10uur naar bedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond eindelijk weer een keertje naar het café![]()
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond eindelijk weer een keertje naar het café![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef Jipje het volgende:
Vanavond om 11uur naar bed
Morgen om half 9 beginnen...
Veel plezierquote:Nu dus nog even theeleuten, fijn weekend allemaal!
Beetje laat maar je bent niet dikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:17 schreef Jipje het volgende:
Potverdorie, vergeleken met jullie ben ik een dikzak
1,67m en 54 kilo
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:48 schreef Jipje het volgende:
[..]
Vanavond om 11 uur naar bed
Morgen lekker uitslapen![]()
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |