het klinkt bijna als een normale stage dagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
Zo vandaag eens heel weinig doen .. (zelfs vanavond)
Bijna wel ja...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het klinkt bijna als een normale stage dag
Gewoon een keer proberen, kijken hoe dat voelt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bijna wel ja...
Alleen zit ik op stage niet in mn pyama
Mogguh G.quote:
doe ze de groeten de groeten daar!quote:
Been there done that soort vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen, kijken hoe dat voelt?
quote:
En echt waar. Laatst toen ik soep over mezelf had heen gegooid in een oversized t-shirt rondgelopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb verschrikkkelijk schrijf ontwijkend gedrag...![]()
![]()
Ik liep iedere dag in een nette broek en blouse, kon me niet veroorloven om in "pyama" kleding binnen te komenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
En echt waar. Laatst toen ik soep over mezelf had heen gegooid in een oversized t-shirt rondgelopen
En je zei net nog dat het zo interessant was
Had ik eerst ook maar nu bij het reclamebureau loopt iedereen er "casual" bij.. Dat is creatiefquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik liep iedere dag in een nette broek en blouse, kon me niet veroorloven om in "pyama" kleding binnen te komenwij kregen nog wel eens polici op bezoek enzo, dan moest ik netjes eruit zien enzo
is het ook, maar ik kan me niet focussen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |