geen C1000 in Dordt, maar ik ga er vanuit dat ze het op de markt wel zullen hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel lekkere rabarberlimo.![]()
Ik zag trouwens hier bij de C1000 ook rabarber liggen dus als je die in de buurt hebt zou je het daar ook nog kunnen proberen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Neem willekeurige rijst, alleen puristen gebruiken japanse rijst.
Ik gebruik vaak pandan; want die ruikt lekker.
Die kook je en laat je ijskoud worden.
Dan fruit je een paar teentje flinterdun gesneden knoflookjes , samen met flinterdunne reepjes paprika en wat flinterdunne lente-uitjes.
Je maakt een snel omeletje, van 2 eitjes en die snijd je ook in reepjes,
Gooi de rijst met de ui-paprika-knof en dan de omelet erdoor scheppen.
Even doorbakken.
Afblussen met zoute soja ( japanse )
Ik blus de groenten ook altijd eerst af met mirin, maar dat hoeft niet.
ik heb gewoon alles in huisquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:57 schreef Oblivion het volgende:
http://www.videojug.com/film/how-to-make-egg-fried-rice
Zo kan het, ik doe het ietsjes anders.
Ik doe sake erin...
En minder groente.
Lekker toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:06 schreef DarkElf het volgende:
oh ja,
[..]
[..]
ik heb gewoon alles in huis
Dat ga ik maar eens lunchen straks
nou idd, ben dol op dat soort dingen en als het gezond is nog meer...quote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:12 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ontbijten. Een glas verse jus is toch ook ontbijt?
Hmmm, ik heb een klein pannetje en daar doe ik 1 1/2 centimeter in?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:16 schreef DarkElf het volgende:
domme vraag; hoeveel rijst kook je voor een persoon?
(ik kook zelden rijst en dan altijd voor meer mensen en ik hou altijd massa's over)
ja ga ik straks doen, ik laat t ff koud worden en dan ga ik even boodschappen doen ondertussen..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:47 schreef Oblivion het volgende:
Nee, zal wel meevallen....
Bak het nou eerst maar eens op...
Als het droogkookrijst is een kopje rijst met anderhalf kopje water. Voor twee personen gebruik ik een gewone mok en dan kunnen de hondjes ook nog wat rijst over hun brokken krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb een klein pannetje en daar doe ik 1 1/2 centimeter in?![]()
Dan weet je nog niks...
Oh wacht, een koffie kopje rijst was toch voor 1 persoon?
Ik kook altijd alle rijst droog.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als het droogkookrijst is een kopje rijst met anderhalf kopje water. Voor twee personen gebruik ik een gewone mok en dan kunnen de hondjes ook nog wat rijst over hun brokken krijgen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:57 schreef Oblivion het volgende:
9 uur...![]()
Althans 1...
Ah ja, ik ben het gewent...
Ga zo lekker douchen en als ze dan voor de deur staan hebben ze vette pech...
ja want je kan practisch alles toch klaarmaken de avond ervoor? das wel handigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik kook altijd alle rijst droog.
En ook vaak veel te veel, maar dan heb ik dus voor de volgende ochtend lekker ontbijtje...
Tsk! Weet je niets beters te verzinnen!quote:
Och, ik hoef geen mooi haar te hebben..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]9 uur?
gatver zeg daar zou ik echt niet tegen kunnen
Ik verdenk mijn kat te zwemmen in het zwembad van de buren voordat ie bij mij in bed kruiptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor
ik heb het andersom: ik vind honden echt zo ontiegelijk dóm en vaak ook vies![]()
je bent een kattenmens of een honden maar zelden allebei geloof ik
Dat klinkt echt lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan fruit je een paar teentje flinterdun gesneden knoflookjes , samen met flinterdunne reepjes paprika en wat flinterdunne lente-uitjes.
Even doorbakken.
hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg das prima te eten zeg, die rijst, en zo klaar ook
maareuh doen jullie 's ochtends vroeg ook die knoflook erin?
De soy.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ketjap manis of dark suprior soy saus in een wazige (Chinese?) fles
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
<knip>
Ik houd van dergelijke streken.![]()
Maar ik houd ook heel erg van zulke ouders.
Wat goed! En dan ook overal netjes "sorry" moeten gaan zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe, ik had net twee heel schuldig kijkende jongetjes aan de deur die statiegeldflessen kwamen terug brengen.![]()
Gisteren had ik ze aan de deur omdat ze flessen aan het inzamelen waren 'voor een nieuwe televisie op school'. Ik had al zo mijn twijfels bij het verhaal omdat ze voor dergelijke inzamelingen altijd een week eerder een briefje in de bus doen om het aan te kondigen en ik had niks gezien maar ach, het ging om ¤0,50 en het scheelde mij een tripje naar de supermarkt dus ik heb ze gewoon twee flessen gegeven. Maar hun ouders waren erachter gekomen dus ze moesten door het hele dorp opbiechten dat het helemaal niet voor een televisie voor school was maar voor hun eigen hut.![]()
Vervelend. Ik heb soms een bloedend puntje. Haha. Ik heb echt zin om m'n haar te stylenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ja doe ik ookmaar soms is het gewoon gevoeliger dan anders ofzo
Ik wijs altijd aan hoeveel ze er af moeten knippen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef DarkElf het volgende:
verleden jaar naar de kapper geweest in Portugal... Nou als je vindt dat ze hier voortvarend veel eraf knippen moet je daar eens gaan
Uhuh....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg das prima te eten zeg, die rijst, en zo klaar ook
maareuh doen jullie 's ochtends vroeg ook die knoflook erin?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe, ik had net twee heel schuldig kijkende jongetjes aan de deur die statiegeldflessen kwamen terug brengen.![]()
Gisteren had ik ze aan de deur omdat ze flessen aan het inzamelen waren 'voor een nieuwe televisie op school'. Ik had al zo mijn twijfels bij het verhaal omdat ze voor dergelijke inzamelingen altijd een week eerder een briefje in de bus doen om het aan te kondigen en ik had niks gezien maar ach, het ging om ¤0,50 en het scheelde mij een tripje naar de supermarkt dus ik heb ze gewoon twee flessen gegeven. Maar hun ouders waren erachter gekomen dus ze moesten door het hele dorp opbiechten dat het helemaal niet voor een televisie voor school was maar voor hun eigen hut.![]()
Ik proef er niet zo heel veel van, sterker nog, ik vind het heerlijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah ok, nou dat zal wennen zijn zo ´ s ochtends vroeg
DAT had je nou echt moeten doen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mijn haar eigenlijk altijd los. Tenzij ik ga sporten, dan zit het in een staart.
En ik had ook naar de kapper gewild in New York, maar mijn reisgenoot zag daar de lol niet van in, dus is het er niet van gekomen.Naar de kapper gaan in het buitenland is leuk.
Volgende keer ga ik wel met iemand die het wel leuk vindt om zulke dingen te doen en die niet bij iedere winkel lichtelijk begint te zuchten dat ik er naar binnen wil want ik was toch al 2 andere winkels in geweest?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
DAT had je nou echt moeten doen!
Kan je gelijk een manicure krijgen etc etc...
Heerlijk!
En daarna mag je in een envelopje een tip achter laten voor de kapper die je geknipt heeft...
haha wat een verhaal!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
De collega met wie ik was, gaat normaal eens per 3 jaar winkelen, vindt dat khaki de meest geweldige kleur is die er bestaat en zou zonder mij geen kledingwinkel van binnen hebben gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef Oblivion het volgende:
In New York ben je maar ietsjes meer kwijt...![]()
![]()
Wat erg dat diegene zo is...
Die is echt slimquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ging vroeger met een vriedinnetje de deuren langs en dan vertelden we dat we met '2 andere vriendinnetjes' een wedstrijdje deden wie de meeste snoepjes op kon halen.
Dat vonden de mensen zo leuk dat we echt bergen snoep ophaalden![]()
Dat hele wedstrijd gedoe was dus verzonnnen![]()
Het was wel slim dat ze bij ons kwamen. Geen kinderen, import, dus de kans dat wij hun ouders zouden spreken of dat we er zelf achter zouden komen dat het onzin was, was erg klein.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef latislos het volgende:
[..]
haha wat een verhaal!Superouders en in het vervolg zullen die mennekes wat voorzichtiger aan doen. Je moet natuurlijk die statiegeldflessen meteen naar de supermarkt brengen en niet mee komen aanzakken bij je ouders
doet mij denken aan vroeger toen ik met vriendjes oudpapier ophaalde.
wat vervolgens in een rioolputje werd gestopt. lucifers anyone?
is het dan niet CatfishCity?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
KatwijkZal een vissige BBQ worden, Katwijk is VistickCity
Dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:25 schreef DarkElf het volgende:
Hoi CF wat fijn dat je lekker warm hebt gedoucht! En veel plezier met je wettige echtgenoot vanavond
Is je huisje ook al ingericht?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Even snel: lekker allemaal simultaan aan het lunchen?
Oblivion, ben jij kapster? Wist ik niet. Of doe je 't als hobby?
Ik werd vanochtend om 8 uur uit mijn bed gebeld door de meneer van de gas&licht, k was lichtelijk brak van een avondje op cafe met vriendinnetje
Afijn, hij kreeg de ketel niet aan de praat, boehoeDus ik de installateur gebeld, die was er tegen half twee, en nu heb ik dan eindelijk weer eens lekker warm gedoucht
Zo nog even twee uurtjes het lab in, wat gegevens invoeren, en dan ga ik naar Den Haag, naar mijn wettige echtgenoot
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Even snel: lekker allemaal simultaan aan het lunchen?
Oblivion, ben jij kapster? Wist ik niet. Of doe je 't als hobby?
Ik werd vanochtend om 8 uur uit mijn bed gebeld door de meneer van de gas&licht, k was lichtelijk brak van een avondje op cafe met vriendinnetje
Afijn, hij kreeg de ketel niet aan de praat, boehoeDus ik de installateur gebeld, die was er tegen half twee, en nu heb ik dan eindelijk weer eens lekker warm gedoucht
Zo nog even twee uurtjes het lab in, wat gegevens invoeren, en dan ga ik naar Den Haag, naar mijn wettige echtgenoot
Als t goed is vliegen we rond zeven uur in de avond en ik kom ergens in de nacht van de 28ste thuis dus ben ergens de 29ste weer onlinequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken
Hoe laat vertrek je morgen? En hoe lang moeten we je eigenlijk missen?
Ik heb een bed, een tafel, twee stoelen en een bank. En een pilatesbal en wijnglazen en een hapjespan.quote:
Hahaha achja verder heb je niks nodig zeker?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een bed, een tafel, twee stoelen en een bank. En een pilatesbal en wijnglazen en een hapjespan.
Dus ja.
Nou, ik hoop dat we t redden, zolangquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Als t goed is vliegen we rond zeven uur in de avond en ik kom ergens in de nacht van de 28ste thuis dus ben ergens de 29ste weer online
Ik heb van puur plezier de conditioner 10 minuten laten intrekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiii fijn dat je weer warm kan douchen CF
Oh tuurlijk kunnen jullie zonder mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat we t redden, zolang
En dan kom je daarna een keer eten, he
Ik heb morgen een niet-SC CUL-minimeetUniek!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb van puur plezier de conditioner 10 minuten laten intrekken
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij wint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Relax ze DEquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:43 schreef DarkElf het volgende:
zo, hapjes zijn klaar...
keuken weer opgeruimd, morgen de rest als de poessies weg zijn...
nu maar eens even wat drinken en een beetje suf bankhangen... vind mijn rug ook leuker denk ik dan achter de laptop hangen
TVPoodschappenlijssie, straks ff boodschappies na het werk, nu heb ik inSHEratiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Even doorbakken.
Die zijn leuk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over slippers gesproken
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:14 schreef DarkElf het volgende:
Obli: thenks voor je receptje!
net gemaakt en buiten erg makkelijk is het ook nog erg smakelijk!
Okay!quote:
Long Island Ice tea!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo boodschappen zijn binnen.
Nu even relaxen bij mijn soapie.
Heb net een soort van cocktail gemaakt. Zelfgemaakte druivensap, met veel ijsblokjes en triple sec, smaakt erg verfrissend![]()
En nu hebben we alvast 1 ding in huis wat we normaal nooit hebben voor de long island icetea. Nu alleen nog gin en cointreaux, rum en wodka hebben we sowieso meestal wel in huis
Oh ja, ricotta...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
ik ben geen fan van ricotta eigenlijk maar in deze combi is het uiterst smaakvol...
Er moet wél triple sec in een Long Island ice teaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh sjit lees ik net het recept zit er gewoon geen triple sec in maar tequila...nouja het begint allebei met een -T-
oh is cointreau hetzelfde als triple sec?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er moet wél triple sec in een Long Island ice teamaar dat hoeft geen cointreau te zijn hoor. Iedere slijter heeft ook een eigen merk lijn staan met dergelijke drankjes. Meestal ook nog in flesjes van 0,35L. en dan ben je rond de 6-7 euro wel klaar.
Raak je zo mechtig snel van bezopenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Long Island Ice tea!![]()
Is zooooooooooo godsgruwelijk lekker!![]()
Nope geen last van...quote:
Cointreau is triple orange, en smaakt nagenoeg hetzelfde maar heeft wel een hoger alcoholpercentage. Voor dit soort cocktails kan je prima triple sec gebruiken in plaats van cointreau maar dat is niet altijd zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh is cointreau hetzelfde als triple sec?![]()
vond het er al zo op lijken qua smaak![]()
weer wat geleerd![]()
dan nog alleen maar gin en tequila nodig![]()
quote:* 1 fluid ounce vodka
* 1/2 fluid ounce melon liqueur
* 1/2 fluid ounce raspberry flavored liqueur
* 1 1/2 fluid ounces pineapple juice
* 1 1/2 fluid ounces cranberry juice
A variation adding 6 fresh raspberries to a blended mixture is aptly named a Sex On The Beach with Sand In Your Crack.
Sex on the beach can also be made this way:
1 oz vodka 1/2 oz peach schnapps 1/2 oz midori 1 1/2 oz pinapple juice 1 1/2 oz cranberry juice
This method is taught by ABC bartending school. The recipe can be found in their textbook.
* Bluezz giet glaasje over zere pootquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:00 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook heel lekker, maar dat is een shooter...
Ook strontlazerus van geworden..![]()
* 2cl (1 part) Kahlua
* 2cl (1 part) Baileys Irish Cream
* 2cl (1 part) Grand Marnier
Bluezz, kan je je blaar niet open prikken of knippen met een nagelschaartje? Dan is de druk er gelijk af, krijgt ie de kans om in te drogen enzo. Ik had laatst op allebei mn voeten blaren en heb ze open gemaakt. Geen centje pijn meer van gehad...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:02 schreef Bluezz het volgende:
Holy shit mensen, wat kan een mega-blaar zeer doen op je hiel, ik heb gewoon niet goed geslapen en kon ook maar met beleid lopen (op slippers, net nu het kouder en nat is buiten)![]()
![]()
Verder wens ik CF lekker warme tijden toe met haar eigen losje, als ik je niet meer zie Elf, ik heb de etna nogmaals een dikke waarschuwing gegeven, wens ik de elfenpoezen een fijn verblijf toe in het pension en ben zoooo benieuwd hoe dat gaat
![]()
en wens ik Tezz hiervandaan even heul veul sterkte toe.
En Lein, wat was er aan de hand, geen i net?
En obli, je hebt een echt pascifistische zoon he![]()
Nou ik strompel naar de keuken
(En ik wil morgen toch echt lekker wandelen inUtreg
met bloezekind en schoonkind)
Ikke toen ik 21 was en in New York.quote:
Hij was gisteren al compleet aan gort gelopen die blaar, dus is al open, het steekt as hellquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bluezz, kan je je blaar niet open prikken of knippen met een nagelschaartje? Dan is de druk er gelijk af, krijgt ie de kans om in te drogen enzo. Ik had laatst op allebei mn voeten blaren en heb ze open gemaakt. Geen centje pijn meer van gehad...
spannend tezz, wanneer wordt de uitslag verwacht?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:57 schreef Tezz het volgende:
En de rest van de middag zitten wachten op telefoontje van schoonmama, die in het zhuis geweest is vandaag bij de longarts. (Ze hebben biopsie gedaan en nu is het wachten op de uitslag). .
SOL: fijn joh, dadelijk je twee kanjers weer in huis!
En schiet-master.quote:
ahhh tnx voor de infoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Cointreau is triple orange, en smaakt nagenoeg hetzelfde maar heeft wel een hoger alcoholpercentage. Voor dit soort cocktails kan je prima triple sec gebruiken in plaats van cointreau maar dat is niet altijd zo.
Oeh, dat doet zeer...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij was gisteren al compleet aan gort gelopen die blaar, dus is al open, het steekt as hell
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:11 schreef Oblivion het volgende:
En nu ook de pleister-master...![]()
Voor Bluezziepoezelegige pootjes...![]()
[ afbeelding ]
Heb je wel hoog water aan?quote:
heb er ook een zooi ijsblokjes bijgegooid, was me iets te zoet/zwaar van smaakquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie dat heb ik allemaal in huis
mmmmm
Klinkt ook lekker!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Oeiii lekker mierzoet drankje gemaakt.
Bak diepvriesframbozen ontdooit, dat in de grinder met een hele zooi bronwater erbij en daarna met wat van die triple sec in een glas schenken
ga je los?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie dat heb ik allemaal in huis
mmmmm
Wat denk jequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je wel hoog water aan?
Want zelfs je broek (het randje ) doet zeer...?
Nee, zo is het verhaal niet....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope geen last van...![]()
Als ik bijvoorbeeld net zoveel witte wijn drink, lig ik onder de tafel, maar dit drankje valt het mee...
Kuch, daar ben ik van gescheiden, watje...quote:
Wij zijn allang thuis hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:52 schreef SeaOfLove het volgende:
pfffffffft wanneer komen mijn 2 schatjes nou thuihuissssss
Zijn van birkenstockquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:57 schreef DarkElf het volgende:
oh dat lijkt me heel vervelend zitten dat ding om je teen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef beunkster het volgende:
Ervaring? Anders geen idee...
Ik kon op mijn 16e een half krat bier op zonder problemen (en een klasgenoot spande de kroon met meer dan één krat bier zonder problemen, maar die begon 's ochtends met een glas wodka of jenever omdat ie anders ging trillen... flink verslaafd dus, net als zijn ouders). Tegenwoordig hoef ik daar niet meer aan te beginnen...
Zien er leuk uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zijn van birkenstock
dus verwacht van niet
Werkt je andere helft in België?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef DarkElf het volgende:
zo Mr DE is onderweg...
allemaal overdrachtstress/problemen/etc gehad... Ja hij is goed in vrij zijn
gut wat vervelend nou!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:28 schreef Oblivion het volgende:
Wij gaan aan de bar hangen in een tapas restaurant...
Welk model is het? Ik kan ze niet vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zijn van birkenstock
dus verwacht van niet
Dat is het ook niet. Dat is echt heel erg verschikkelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me nou helemaal niks. Verslaafd zijn aan drank.
Lein, we kregen gisteren nogal heftig nieuws: mijn schoonmoeder heeft een vlekje op haar longen en het ziet er niet goed uit. Ze is gister geweest voor longfoto's, meteen daarna weer teruggeroepen naar het zhuis om de uitslag te bespreken en vanmorgen is er een biopsie gedaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:Gecondenseerde melk
Tezz, wat voor bioptie? Ik heb een paar dagen gemist geloof ik...
Oei Tezz heftig hoor! Jeetje, duimen voor een goeie uitslag hierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lein, we kregen gisteren nogal heftig nieuws: mijn schoonmoeder heeft een vlekje op haar longen en het ziet er niet goed uit. Ze is gister geweest voor longfoto's, meteen daarna weer teruggeroepen naar het zhuis om de uitslag te bespreken en vanmorgen is er een biopsie gedaan.
Ik heb het gemist verdorie. Kijken of het al online staat...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
goedenavond
Ranking the stars was weer lollig
Tis ook lekker op een witte boterham hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
Banoffie pie is![]()
![]()
![]()
Alleen is mijn blikje al open natuurlijk............Ik denk dat ik morgen maar lekker verse aardbeien ga kopen en die er in doop.
Da's jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:08 schreef latislos het volgende:
CF komt toch pas morgen thuis. ze is redelijk vertieft
Weet wel van heel vroeger, een vriendinnetje die haar ouders....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:55 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Dat is echt heel erg verschikkelijk.
Echt verschrikkelijk. Het meest vervelende is ook dat je zelf niet het idee hebt dat je verslaafd bent, integendeel. Je ontkent het.
Drugsverslaafden weten dat ze aan de rotzooi verslaafd zijn, drankverslaafden weten het gewoon niet.
Het kost heel veel moeite om ze dat duidelijk te maken.
En het verwoest je leven. Letterlijk. En dat van je vrouw en je kinderen. Ik heb het van behoorlijk dichtbij meegemaakt (ik bedoel niet dat geval wat ik net schetste).
En dat hoop ik niet nog eens mee te maken. Bij het opruimen van spullen in het huis van een overledene letterlijk overal lege en niet-lege drankflessen vinden is niet zo'n prettige ervaring. Vooral niet omdat er ook eentje verstopt was in het nachtkastje dat naast het bed stond waar die persoon een paar maand op gelegen heeft, terwijl die persoon terminale longkanker had (van het roken) en een volledig verpeste lever, die het ook langzaamaan opgaf.
Ja, wel leuk die vrij verlopen koppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
goedenavond
Ranking the stars was weer lollig
Veel plezier met het beklimmen van de Etna.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Hai! ik ga zo eens offline, knap helemaal af en morgen drukke dag(als alles goed gaat he? )
geen idee of ik nog online kom maar if not: Tezz hoop dat jullie woensdag geen eng nieuws krijgen.. en voor de rest allemaal: hele fijne dagen, hopelijk mooi weer, geen gezeik met werk of andere dingen en zo.
dus:
That baby is quit as hell!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Fijne vakantie, DarkElf!
Doe de Etna de groeten van me!
De baby stopt als hell????quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
That baby is quit as hell!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:03 schreef Tezz het volgende:
Ze is wel mooi he.........
Mwa, weet ik niet! Op zich vind ik het wel zeer interessant en zou ik een goed georganiseerde excursie wel aandurven!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:22 schreef Oblivion het volgende:
[..], zeker vanaf een plaatje...beeldschoon...
![]()
Zou er voor geen goud op willen...
Jij wel?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga morgen wel wat foto's op mn Hyves gooien.
Yeah!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom nog wel een keertje foto's kijken, Liejannuh
Ik kom wel ff met golfer mee, maar heb afgesproken met mijn kids daar.. mss eerst ff een biertje en dan ga ik met hun ff de stad inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
Bloes ben jij er morgen ook of kom je alleen tijdens het eten?
Ohgutquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
omg...
Net de laatste aflevering van Friends bekeken. Traantjes weggepinkt.
Ik zou eigenlijk alles met mijn ex gaan bekijken, maar we zijn bij seizoen 6 blijven steken. Heb het maar zelf afgekeken nu.
*stil*
*mooi*
Ik moest janken toen Luca en Abby net weer kissed and maked upquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Net de laatste aflevering van Friends bekeken. Traantjes weggepinkt.
We konden niet wachten toen er hier een stop was, en hebben ze gedownload en in een moordend tempo gekeken tot we bij waren met de USAquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh steer ik betaal natuurlijk de dvdtjes en de verzendkosten.
@ Bluezz, ik heb ER jaren gevolgd tot ze van zender en tijdstip gingen wisselen
dat zou tof zijn!!! stel ik mezelf er wel ff op in dat er geen ot isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb geen ondertiteling, SOL.
Kan wel alle seizoenen zonder ondertiteling voor je branden....
Morgen in Utreg, VBL meet. Ik ben er ook ff, om te meeten met bloesezoon en (harige-) schoondochterquote:
PM me je naamquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat zou tof zijn!!! stel ik mezelf er wel ff op in dat er geen ot is
Morgen heb ik een bruiloft van een goede vriend.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen in Utreg, VBL meet. Ik ben er ook ff, om te meeten met bloesezoon en (harige-) schoondochterOm daarna w.s. een hapje mee te eten met de guys.
Dit is echt de enige serie die ik al vanaf afelevering 1 volg en echt nooit oversla.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb ER jaren gevolgd tot ze van zender en tijdstip gingen wisselen
Das heul niet moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen heb ik een bruiloft van een goede vriend.
En ik ga rood met witte stipjes opbellen om nu echt een date af te spreken. Ze was er immers gisteren niet bij toneel omdat ze tot 22:30 op de uni zat om een eindproject af te maken.![]()
*yay* voor dat ze zei dat ze wél nog een keer met me uit wilde maar dat het deze week niet uitkwam.![]()
De sterren staan goed voor morgen, diep ademhalen en het komt goed.
Lieverd ik wil wel gewoon voor de gekochte dvdtjes om de seizoenen op te nemen betalen en de verzendkosten ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PM me je naamen adres maar, stuur ik het op. Het is geen DVD-kwaliteit, maar voor een computermonitor is het erg goed te doen. En ik wil niets horen van onkostenvergoedingen, Laura zat daar ook al over te miepen.
een watte? hier gaan we wel even over pm-en, vooralsnog heb ik een kapoete compquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das heul niet moeilijk.
Je d/l een binnenhaler en op mininova zoek je de films, klik aan en walla
mininova is een site.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef SeaOfLove het volgende:
een watte? hier gaan we wel even over pm-en, vooralsnog heb ik een kapoete comp
Ik heb ze idd gekochtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Isa heeft betere kwaliteit dan ik. Ik heb piratenversies.
Wat ouderwets. Wie koopt er nog iets tegenwoordig?quote:
Ohhh dan doe ik dat, mijn vader kan dvtjes kopieeren. Neem je ze de dan mee 5 juli?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef Isabeau het volgende:
SoL, ik heb Friends ook op dvd (met ondertiteling) en je mag de dvd's zelf wel even lenen om te kopiëren.
ik zou echt geen pleister op een open wond durven te plakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Blaar gaat al beter
Nu maar hopen dat ik morgen goeie pleisters/second skin kan vinden en dan schoenen aankan
Is prima, ik kan ze ook opsturen en 5 juli weer mee terug nemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh dan doe ik dat, mijn vader kan dvtjes kopieeren. Neem je ze de dan mee 5 juli?
Ik schrik me net te pletter, zit even relaxed te plassen in het benedenhuis, en er rennen opeens 2 katten voorbij, maar we hebben tegenwoordig nog maar 1 kat
De katten rennen op de WC langs? Of je zit gewoon met de deur open uit je k.. te kletteren?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik schrik me net te pletter, zit even relaxed te plassen in het benedenhuis, en er rennen opeens 2 katten voorbij, maar we hebben tegenwoordig nog maar 1 kat
Jij ging stipjes tellen.quote:
Ik wou dat ik wat minder nadacht en meer impulsief of op gevoel deed. En flexibeler was.quote:
ohh dat is ook een ideequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is prima, ik kan ze ook opsturen en 5 juli weer mee terug nemen.
En waar kwam de 2e kat dan vandaan
Deze snap ik nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou echt geen pleister op een open wond durven te plakken
Wij hebben volgens mij ook wel eens bezoek van een gast aan tafel etensbak.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh dat is ook een idee![]()
en die tweede kat weet ik niet, de enige ingang voor een kat is in het bovenhuis, dus dat beest zal hier al even hebben gezeten![]()
(en ik cnk maar voor gek verklaren dat hij het gevoel had dat hier een andere kat het huis in kwam)
ja ik zit een paar verdiepingen lager en weet dat cnk niet in de buurt is, dus dan staat de deur gewoon openquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
De katten rennen op de WC langs? Of je zit gewoon met de deur open uit je k.. te kletteren?
Ik zoek dus nog een mooie roze overhemd en een overhemd met iets dikkere verticale donkerblauwe of zwarte strepen.quote:
Second skin is dan ook veel fijner. Maar je kan op een open blaar ook wel een pleister plakken, SoL, het is alleen om het een beetje te beschermen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
op een open blaar zou ik dus absoluut geen pleister plakken
Ga eens met latislos winkelenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zoek dus nog een mooie roze overhemd en een overhemd met iets dikkere verticale donkerblauwe of zwarte strepen.
Second-skin schijnt prima te werken daartegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
op een open blaar zou ik dus absoluut geen pleister plakken
Werkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je aan het werk Isa, of kun je gewoon niet slapen?
Het is mss beter om het open te laten genezen, maar hij draagt zoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Second skin is dan ook veel fijner. Maar je kan op een open blaar ook wel een pleister plakken, SoL, het is alleen om het een beetje te beschermen.
Life sucks and then you diequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Het is mss beter om het open te laten genezen, maar hij draagt zo
How is life lately?
Ik heb geen problemen met poepenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Life sucks and then you die![]()
Enne, dan ga je met CF shoppen, SteerDoe eens niet zo obstinaat.
Op de 1 of andere manier heb ik daar heel andere beelden bij, dat soort 'open wonden'.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Een college van me begon ooit met een dia waarop heel groot "Een open wond stelt nooit teleur" stond. Vreemd genoeg heb ik die tekst altijd onthouden
Lekker uitharden ja, maar ik moet morgen veel lopen, en dat ga ik echt niet op teenslippertjes doenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben voor open laten genezenMaargoed ik heb ook wel extreem gevoelige en schattige voetjes
Jammie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Er werden ook geen blaren bedoeld, golfer
Die is geweldig voor op een tegeltjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Een college van me begon ooit met een dia waarop heel groot "Een open wond stelt nooit teleur" stond. Vreemd genoeg heb ik die tekst altijd onthouden
Weet ik gelijk wat ik op mijn kaart moet zetten voor het gelukkige bruidspaar.quote:
Ik heb het pas vanaf vannacht gevolgd, de rest wilde ik later teruglezen, maar het is dus theekransjespraat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond de SC vandaag trouwens wel een beetje op een huisvrouwenkransje lijken
Hoop dat dit niet de nieuwe richting is van de SC.
Ja en poezenfotopostings enzo.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het pas vanaf vannacht gevolgd, de rest wilde ik later teruglezen, maar het is dus theekransjespraat?
Voor 7,50 per maand kan dat onbeperkt via Eweka. In combinatie met FTD een fantastische werkwijze.quote:
Misschien handig om ff te checken of het geen DVD-9's zijn (zijn het volgens mij namelijk wel). Dan moeten ze of op een dual-layer dvd gebrand worden of ff gerecode worden. Dat laatste kost gruwelijk veel tijd als je een mooie kwaliteit wilt houden, maar het is wel een doodsimpele actie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Is prima, ik kan ze ook opsturen en 5 juli weer mee terug nemen.
Oh joy.quote:Nieuw -DVD voor katten
Ideaal als u lang van huis bent Leuk om cadeau te geven
www.kattenkijkplezier.nl
Ik bleef er dan ook een beetje uitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond de SC vandaag trouwens wel een beetje op een huisvrouwenkransje lijken
Hoop dat dit niet de nieuwe richting is van de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |