That baby is quit as hell!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Fijne vakantie, DarkElf!
Doe de Etna de groeten van me!
De baby stopt als hell????quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
That baby is quit as hell!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:03 schreef Tezz het volgende:
Ze is wel mooi he.........
Mwa, weet ik niet! Op zich vind ik het wel zeer interessant en zou ik een goed georganiseerde excursie wel aandurven!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:22 schreef Oblivion het volgende:
[..], zeker vanaf een plaatje...beeldschoon...
![]()
Zou er voor geen goud op willen...
Jij wel?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga morgen wel wat foto's op mn Hyves gooien.
Yeah!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom nog wel een keertje foto's kijken, Liejannuh
Ik kom wel ff met golfer mee, maar heb afgesproken met mijn kids daar.. mss eerst ff een biertje en dan ga ik met hun ff de stad inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
Bloes ben jij er morgen ook of kom je alleen tijdens het eten?
Ohgutquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
omg...
Net de laatste aflevering van Friends bekeken. Traantjes weggepinkt.
Ik zou eigenlijk alles met mijn ex gaan bekijken, maar we zijn bij seizoen 6 blijven steken. Heb het maar zelf afgekeken nu.
*stil*
*mooi*
Ik moest janken toen Luca en Abby net weer kissed and maked upquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Net de laatste aflevering van Friends bekeken. Traantjes weggepinkt.
We konden niet wachten toen er hier een stop was, en hebben ze gedownload en in een moordend tempo gekeken tot we bij waren met de USAquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh steer ik betaal natuurlijk de dvdtjes en de verzendkosten.
@ Bluezz, ik heb ER jaren gevolgd tot ze van zender en tijdstip gingen wisselen
dat zou tof zijn!!! stel ik mezelf er wel ff op in dat er geen ot isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb geen ondertiteling, SOL.
Kan wel alle seizoenen zonder ondertiteling voor je branden....
Morgen in Utreg, VBL meet. Ik ben er ook ff, om te meeten met bloesezoon en (harige-) schoondochterquote:
PM me je naamquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat zou tof zijn!!! stel ik mezelf er wel ff op in dat er geen ot is
Morgen heb ik een bruiloft van een goede vriend.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen in Utreg, VBL meet. Ik ben er ook ff, om te meeten met bloesezoon en (harige-) schoondochterOm daarna w.s. een hapje mee te eten met de guys.
Dit is echt de enige serie die ik al vanaf afelevering 1 volg en echt nooit oversla.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb ER jaren gevolgd tot ze van zender en tijdstip gingen wisselen
Das heul niet moeilijk.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen heb ik een bruiloft van een goede vriend.
En ik ga rood met witte stipjes opbellen om nu echt een date af te spreken. Ze was er immers gisteren niet bij toneel omdat ze tot 22:30 op de uni zat om een eindproject af te maken.![]()
*yay* voor dat ze zei dat ze wél nog een keer met me uit wilde maar dat het deze week niet uitkwam.![]()
De sterren staan goed voor morgen, diep ademhalen en het komt goed.
Lieverd ik wil wel gewoon voor de gekochte dvdtjes om de seizoenen op te nemen betalen en de verzendkosten ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PM me je naamen adres maar, stuur ik het op. Het is geen DVD-kwaliteit, maar voor een computermonitor is het erg goed te doen. En ik wil niets horen van onkostenvergoedingen, Laura zat daar ook al over te miepen.
een watte? hier gaan we wel even over pm-en, vooralsnog heb ik een kapoete compquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das heul niet moeilijk.
Je d/l een binnenhaler en op mininova zoek je de films, klik aan en walla
mininova is een site.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef SeaOfLove het volgende:
een watte? hier gaan we wel even over pm-en, vooralsnog heb ik een kapoete comp
Ik heb ze idd gekochtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Isa heeft betere kwaliteit dan ik. Ik heb piratenversies.
Wat ouderwets. Wie koopt er nog iets tegenwoordig?quote:
Ohhh dan doe ik dat, mijn vader kan dvtjes kopieeren. Neem je ze de dan mee 5 juli?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef Isabeau het volgende:
SoL, ik heb Friends ook op dvd (met ondertiteling) en je mag de dvd's zelf wel even lenen om te kopiëren.
ik zou echt geen pleister op een open wond durven te plakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Blaar gaat al beter
Nu maar hopen dat ik morgen goeie pleisters/second skin kan vinden en dan schoenen aankan
Is prima, ik kan ze ook opsturen en 5 juli weer mee terug nemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh dan doe ik dat, mijn vader kan dvtjes kopieeren. Neem je ze de dan mee 5 juli?
Ik schrik me net te pletter, zit even relaxed te plassen in het benedenhuis, en er rennen opeens 2 katten voorbij, maar we hebben tegenwoordig nog maar 1 kat
De katten rennen op de WC langs? Of je zit gewoon met de deur open uit je k.. te kletteren?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik schrik me net te pletter, zit even relaxed te plassen in het benedenhuis, en er rennen opeens 2 katten voorbij, maar we hebben tegenwoordig nog maar 1 kat
Jij ging stipjes tellen.quote:
Ik wou dat ik wat minder nadacht en meer impulsief of op gevoel deed. En flexibeler was.quote:
ohh dat is ook een ideequote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is prima, ik kan ze ook opsturen en 5 juli weer mee terug nemen.
En waar kwam de 2e kat dan vandaan
Deze snap ik nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou echt geen pleister op een open wond durven te plakken
Wij hebben volgens mij ook wel eens bezoek van een gast aan tafel etensbak.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh dat is ook een idee![]()
en die tweede kat weet ik niet, de enige ingang voor een kat is in het bovenhuis, dus dat beest zal hier al even hebben gezeten![]()
(en ik cnk maar voor gek verklaren dat hij het gevoel had dat hier een andere kat het huis in kwam)
ja ik zit een paar verdiepingen lager en weet dat cnk niet in de buurt is, dus dan staat de deur gewoon openquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
De katten rennen op de WC langs? Of je zit gewoon met de deur open uit je k.. te kletteren?
Ik zoek dus nog een mooie roze overhemd en een overhemd met iets dikkere verticale donkerblauwe of zwarte strepen.quote:
Second skin is dan ook veel fijner. Maar je kan op een open blaar ook wel een pleister plakken, SoL, het is alleen om het een beetje te beschermen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
op een open blaar zou ik dus absoluut geen pleister plakken
Ga eens met latislos winkelenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zoek dus nog een mooie roze overhemd en een overhemd met iets dikkere verticale donkerblauwe of zwarte strepen.
Second-skin schijnt prima te werken daartegen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
op een open blaar zou ik dus absoluut geen pleister plakken
Werkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben je aan het werk Isa, of kun je gewoon niet slapen?
Het is mss beter om het open te laten genezen, maar hij draagt zoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Second skin is dan ook veel fijner. Maar je kan op een open blaar ook wel een pleister plakken, SoL, het is alleen om het een beetje te beschermen.
Life sucks and then you diequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Het is mss beter om het open te laten genezen, maar hij draagt zo
How is life lately?
Ik heb geen problemen met poepenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Life sucks and then you die![]()
Enne, dan ga je met CF shoppen, SteerDoe eens niet zo obstinaat.
Op de 1 of andere manier heb ik daar heel andere beelden bij, dat soort 'open wonden'.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Een college van me begon ooit met een dia waarop heel groot "Een open wond stelt nooit teleur" stond. Vreemd genoeg heb ik die tekst altijd onthouden
Lekker uitharden ja, maar ik moet morgen veel lopen, en dat ga ik echt niet op teenslippertjes doenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben voor open laten genezenMaargoed ik heb ook wel extreem gevoelige en schattige voetjes
Jammie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Er werden ook geen blaren bedoeld, golfer
Die is geweldig voor op een tegeltjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:15 schreef Isabeau het volgende:
Een college van me begon ooit met een dia waarop heel groot "Een open wond stelt nooit teleur" stond. Vreemd genoeg heb ik die tekst altijd onthouden
Weet ik gelijk wat ik op mijn kaart moet zetten voor het gelukkige bruidspaar.quote:
Ik heb het pas vanaf vannacht gevolgd, de rest wilde ik later teruglezen, maar het is dus theekransjespraat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond de SC vandaag trouwens wel een beetje op een huisvrouwenkransje lijken
Hoop dat dit niet de nieuwe richting is van de SC.
Ja en poezenfotopostings enzo.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het pas vanaf vannacht gevolgd, de rest wilde ik later teruglezen, maar het is dus theekransjespraat?
Voor 7,50 per maand kan dat onbeperkt via Eweka. In combinatie met FTD een fantastische werkwijze.quote:
Misschien handig om ff te checken of het geen DVD-9's zijn (zijn het volgens mij namelijk wel). Dan moeten ze of op een dual-layer dvd gebrand worden of ff gerecode worden. Dat laatste kost gruwelijk veel tijd als je een mooie kwaliteit wilt houden, maar het is wel een doodsimpele actie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Is prima, ik kan ze ook opsturen en 5 juli weer mee terug nemen.
Oh joy.quote:Nieuw -DVD voor katten
Ideaal als u lang van huis bent Leuk om cadeau te geven
www.kattenkijkplezier.nl
Ik bleef er dan ook een beetje uitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vond de SC vandaag trouwens wel een beetje op een huisvrouwenkransje lijken
Hoop dat dit niet de nieuwe richting is van de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |