hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg das prima te eten zeg, die rijst, en zo klaar ook
maareuh doen jullie 's ochtends vroeg ook die knoflook erin?
De soy.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ketjap manis of dark suprior soy saus in een wazige (Chinese?) fles
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
<knip>
Ik houd van dergelijke streken.![]()
Maar ik houd ook heel erg van zulke ouders.
Wat goed! En dan ook overal netjes "sorry" moeten gaan zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe, ik had net twee heel schuldig kijkende jongetjes aan de deur die statiegeldflessen kwamen terug brengen.![]()
Gisteren had ik ze aan de deur omdat ze flessen aan het inzamelen waren 'voor een nieuwe televisie op school'. Ik had al zo mijn twijfels bij het verhaal omdat ze voor dergelijke inzamelingen altijd een week eerder een briefje in de bus doen om het aan te kondigen en ik had niks gezien maar ach, het ging om ¤0,50 en het scheelde mij een tripje naar de supermarkt dus ik heb ze gewoon twee flessen gegeven. Maar hun ouders waren erachter gekomen dus ze moesten door het hele dorp opbiechten dat het helemaal niet voor een televisie voor school was maar voor hun eigen hut.![]()
Vervelend. Ik heb soms een bloedend puntje. Haha. Ik heb echt zin om m'n haar te stylenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ja doe ik ookmaar soms is het gewoon gevoeliger dan anders ofzo
Ik wijs altijd aan hoeveel ze er af moeten knippen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef DarkElf het volgende:
verleden jaar naar de kapper geweest in Portugal... Nou als je vindt dat ze hier voortvarend veel eraf knippen moet je daar eens gaan
Uhuh....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg das prima te eten zeg, die rijst, en zo klaar ook
maareuh doen jullie 's ochtends vroeg ook die knoflook erin?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe, ik had net twee heel schuldig kijkende jongetjes aan de deur die statiegeldflessen kwamen terug brengen.![]()
Gisteren had ik ze aan de deur omdat ze flessen aan het inzamelen waren 'voor een nieuwe televisie op school'. Ik had al zo mijn twijfels bij het verhaal omdat ze voor dergelijke inzamelingen altijd een week eerder een briefje in de bus doen om het aan te kondigen en ik had niks gezien maar ach, het ging om ¤0,50 en het scheelde mij een tripje naar de supermarkt dus ik heb ze gewoon twee flessen gegeven. Maar hun ouders waren erachter gekomen dus ze moesten door het hele dorp opbiechten dat het helemaal niet voor een televisie voor school was maar voor hun eigen hut.![]()
Ik proef er niet zo heel veel van, sterker nog, ik vind het heerlijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah ok, nou dat zal wennen zijn zo ´ s ochtends vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |