abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58704002
ketjap manis of dark suprior soy saus in een wazige (Chinese?) fles
pi_58704013
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg das prima te eten zeg, die rijst, en zo klaar ook

maareuh doen jullie 's ochtends vroeg ook die knoflook erin?
hahaha
jij bent snel
pi_58704102
die donkere soja heb ik van yellow label & sunwick brand
en wat is afblussen? 2 eetlepels?
pi_58704755
Whehehe, ik had net twee heel schuldig kijkende jongetjes aan de deur die statiegeldflessen kwamen terug brengen.
Gisteren had ik ze aan de deur omdat ze flessen aan het inzamelen waren 'voor een nieuwe televisie op school'. Ik had al zo mijn twijfels bij het verhaal omdat ze voor dergelijke inzamelingen altijd een week eerder een briefje in de bus doen om het aan te kondigen en ik had niks gezien maar ach, het ging om ¤0,50 en het scheelde mij een tripje naar de supermarkt dus ik heb ze gewoon twee flessen gegeven. Maar hun ouders waren erachter gekomen dus ze moesten door het hele dorp opbiechten dat het helemaal niet voor een televisie voor school was maar voor hun eigen hut.

Ik houd van dergelijke streken.
Maar ik houd ook heel erg van zulke ouders.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58704778
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ketjap manis of dark suprior soy saus in een wazige (Chinese?) fles
De soy.
pi_58704819
Het was wel lekker
pi_58704888
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
<knip>

voor die streek en ook voor die ouders ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:27:44 #58
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_58704972
quote:
Whehehe, ik had net twee heel schuldig kijkende jongetjes aan de deur die statiegeldflessen kwamen terug brengen.
Gisteren had ik ze aan de deur omdat ze flessen aan het inzamelen waren 'voor een nieuwe televisie op school'. Ik had al zo mijn twijfels bij het verhaal omdat ze voor dergelijke inzamelingen altijd een week eerder een briefje in de bus doen om het aan te kondigen en ik had niks gezien maar ach, het ging om ¤0,50 en het scheelde mij een tripje naar de supermarkt dus ik heb ze gewoon twee flessen gegeven. Maar hun ouders waren erachter gekomen dus ze moesten door het hele dorp opbiechten dat het helemaal niet voor een televisie voor school was maar voor hun eigen hut.

Wat goed! En dan ook overal netjes "sorry" moeten gaan zeggen .

Ik ga weer aan de slag, en straks lekker borrelen. Nu eerst maar .
Nulla verba sed acta
pi_58704990
sodeknetters, soms doet het echt venijnig zeer als je je wenkbrauwen epileert

(ja ook blonde wenkbrauwen moeten in model zitten )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58705059
Koelen met een ijsklontje ?
pi_58705133
ja doe ik ook maar soms is het gewoon gevoeliger dan anders ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:36:00 #62
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58705139
Wat een geweldig verhaal MinderMutsig!
pi_58705312
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ja doe ik ook maar soms is het gewoon gevoeliger dan anders ofzo
Vervelend. Ik heb soms een bloedend puntje. Haha. Ik heb echt zin om m'n haar te stylen
(dat klinkt echt overdreven, maar ik kam het eigenlijk nooit of zo. Weet niet wat jullie er dagelijks mee doen?)
pi_58705422
Oh daar heb ik geen last van, maar geloof dat blonde haartjes sowieso dunner zijn dan al iets donkerdere? misschien dat dat dan scheelt ofzo..?

mijn haar? Vaak los, of een lage paardestaart , knotje, opsteken... niets bijzonders dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58705559
Ik heb mijn haar een tijdje kort gehad maar ik laat het nu weer groeien. Ik zit nu echt op die rotlengte dat je er helemaal niks mee kunt dus ik ben nu best veel tijd kwijt om het een beetje leuk te laten zitten maar als ik het lang heb dan heb ik het ook meestal los.
Gelukkig groeit mijn haar heel snel.
pi_58705628
Ik heb zin om het te stijlen - maar daar gaat m'n haar van naar z'n grootje.
Dus dan maar uh.. Wassen.. opdrogen.. Hopen op krul. En misschien iets met de krultang frotten (mits ik niet weer een brandwond op m'n voorhoofd veroorzaak )

why ben ik zo onhandig Ik zat net ook al helemaal onder het eiwit van die rijst
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:01:33 #67
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58705686
Ik heb mijn haar eigenlijk altijd los. Tenzij ik ga sporten, dan zit het in een staart.
En ik had ook naar de kapper gewild in New York, maar mijn reisgenoot zag daar de lol niet van in, dus is het er niet van gekomen. Naar de kapper gaan in het buitenland is leuk.
pi_58705795
verleden jaar naar de kapper geweest in Portugal... Nou als je vindt dat ze hier voortvarend veel eraf knippen moet je daar eens gaan

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:10:46 #69
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58705926
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef DarkElf het volgende:
verleden jaar naar de kapper geweest in Portugal... Nou als je vindt dat ze hier voortvarend veel eraf knippen moet je daar eens gaan

Ik wijs altijd aan hoeveel ze er af moeten knippen. Vorig jaar in Jaipur keek de kapper me helemaal geshoqueerd aan, maar hij heeft mn haar echt geweldig geknipt.

Misschien moet ik over een paar weken maar naar de kapper in Leuven. Is immer ook buitenland.
pi_58705963
Ja dat wijzen deden wij ook maar toch is er ergens iets te enthousiast geknipt

Nou ben benieuwd wat de Vlamingen ervan maken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58705969
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg das prima te eten zeg, die rijst, en zo klaar ook

maareuh doen jullie 's ochtends vroeg ook die knoflook erin?
Uhuh....

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58705999
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:12 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Uhuh....

Ah ok, nou dat zal wennen zijn zo ´ s ochtends vroeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58706001
quote:

pi_58706016
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ah ok, nou dat zal wennen zijn zo ´ s ochtends vroeg
Ik proef er niet zo heel veel van, sterker nog, ik vind het heerlijk!
pi_58706026
Ik had het gemaakt met
- halve rode paprika
- 1 ei
- 2 kopjes rijst
- 4 tenen knoflook
- 1 bosje lente uit
- 6 eetlepels sojasaus oid

zijn de verhoudingen scheef ?
pi_58706075
Oh boy, het waren er gelukkig geen 6 of 7...
Maar 4!
Het is allemaal goed gelukt en nu staat er een kleine aan mijn arm te trekken...MAMA, KERMIS, NU!

pi_58706106
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mijn haar eigenlijk altijd los. Tenzij ik ga sporten, dan zit het in een staart.
En ik had ook naar de kapper gewild in New York, maar mijn reisgenoot zag daar de lol niet van in, dus is het er niet van gekomen. Naar de kapper gaan in het buitenland is leuk.
DAT had je nou echt moeten doen!
Kan je gelijk een manicure krijgen etc etc...
Heerlijk!

En daarna mag je in een envelopje een tip achter laten voor de kapper die je geknipt heeft...
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:23:32 #78
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58706209
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:18 schreef Oblivion het volgende:

[..]

DAT had je nou echt moeten doen!
Kan je gelijk een manicure krijgen etc etc...
Heerlijk!

En daarna mag je in een envelopje een tip achter laten voor de kapper die je geknipt heeft...
Volgende keer ga ik wel met iemand die het wel leuk vindt om zulke dingen te doen en die niet bij iedere winkel lichtelijk begint te zuchten dat ik er naar binnen wil want ik was toch al 2 andere winkels in geweest?!

In India hebben we een knipbeurt, manicure, pedicure en gezichtsbehandeling gedaan. Was volgens mij 15 euro bij elkaar ofzo.
pi_58706230
In New York ben je maar ietsjes meer kwijt...

Wat erg dat diegene zo is...
pi_58706231
quote:

haha wat een verhaal! Superouders en in het vervolg zullen die mennekes wat voorzichtiger aan doen. Je moet natuurlijk die statiegeldflessen meteen naar de supermarkt brengen en niet mee komen aanzakken bij je ouders

doet mij denken aan vroeger toen ik met vriendjes oudpapier ophaalde.
wat vervolgens in een rioolputje werd gestopt. lucifers anyone?
pi_58706272
wij (een vriendinnetje en ik) verkochten zelf gemaakte tekeningen op postzegel formaat voor een duppie en een kwartje

Nou ja dat was ons plan, het liep niet echt ..

denk dat ik 8 was ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58706404
Ik ging vroeger met een vriedinnetje de deuren langs en dan vertelden we dat we met '2 andere vriendinnetjes' een wedstrijdje deden wie de meeste snoepjes op kon halen.
Dat vonden de mensen zo leuk dat we echt bergen snoep ophaalden
Dat hele wedstrijd gedoe was dus verzonnnen
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:32:23 #83
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58706410
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef Oblivion het volgende:
In New York ben je maar ietsjes meer kwijt...

Wat erg dat diegene zo is...
De collega met wie ik was, gaat normaal eens per 3 jaar winkelen, vindt dat khaki de meest geweldige kleur is die er bestaat en zou zonder mij geen kledingwinkel van binnen hebben gezien.
Nu heeft ie sneakers (voorheen had ie alleen hele lelijke suffe instappers waar hij nog minstens 20 jaar te jong voor is), een spijkerbroek (ok, dat kostte wat overredingskracht), een hele berg t-shirts in vrolijke kleurtjes en leuke overhemden.
Maar hij ging heel braaf mee alle winkels in. En al had ie dat niet gedaan, dan was ik alleen gegaan.
pi_58706416
Wij gingen auto's wassen
pi_58706427
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ging vroeger met een vriedinnetje de deuren langs en dan vertelden we dat we met '2 andere vriendinnetjes' een wedstrijdje deden wie de meeste snoepjes op kon halen.
Dat vonden de mensen zo leuk dat we echt bergen snoep ophaalden
Dat hele wedstrijd gedoe was dus verzonnnen
Die is echt slim
pi_58706964
ik heb zo een BBQ in Katwijk
pi_58707040
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef latislos het volgende:
ik heb zo een BBQ in Katwijk
Katwijk Zal een vissige BBQ worden, Katwijk is VistickCity
pi_58707137
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef latislos het volgende:

[..]

haha wat een verhaal! Superouders en in het vervolg zullen die mennekes wat voorzichtiger aan doen. Je moet natuurlijk die statiegeldflessen meteen naar de supermarkt brengen en niet mee komen aanzakken bij je ouders

doet mij denken aan vroeger toen ik met vriendjes oudpapier ophaalde.
wat vervolgens in een rioolputje werd gestopt. lucifers anyone?
Het was wel slim dat ze bij ons kwamen. Geen kinderen, import, dus de kans dat wij hun ouders zouden spreken of dat we er zelf achter zouden komen dat het onzin was, was erg klein.
Ik weet alleen niet waar ze verder nog geweest zijn.
pi_58707232
Obli: thenks voor je receptje!

net gemaakt en buiten erg makkelijk is het ook nog erg smakelijk!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58707259
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Katwijk Zal een vissige BBQ worden, Katwijk is VistickCity
is het dan niet CatfishCity?
pi_58707292

Even snel: lekker allemaal simultaan aan het lunchen?

Oblivion, ben jij kapster? Wist ik niet. Of doe je 't als hobby?

Ik werd vanochtend om 8 uur uit mijn bed gebeld door de meneer van de gas&licht, k was lichtelijk brak van een avondje op cafe met vriendinnetje
Afijn, hij kreeg de ketel niet aan de praat, boehoe Dus ik de installateur gebeld, die was er tegen half twee, en nu heb ik dan eindelijk weer eens lekker warm gedoucht

Zo nog even twee uurtjes het lab in, wat gegevens invoeren, en dan ga ik naar Den Haag, naar mijn wettige echtgenoot
pi_58707466
Ik heb trouwens vanmorgen op aanraden van vriendinnetje een bezoekje gebracht aan de plaatselijke kinderboekwinkel. Wat een leuk winkeltje, ik ben verliefd want ze hebben er ontzettend leuke kaarten en ik ben dol op leuke kaarten sturen en ik heb een heule leuke gekocht voor iemand hier in de SC
pi_58707478
Hoi CF wat fijn dat je lekker warm hebt gedoucht! En veel plezier met je wettige echtgenoot vanavond
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58707518
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:25 schreef DarkElf het volgende:
Hoi CF wat fijn dat je lekker warm hebt gedoucht! En veel plezier met je wettige echtgenoot vanavond
Dat zal wel lukken
Hoe laat vertrek je morgen? En hoe lang moeten we je eigenlijk missen?
pi_58707533
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:

Ik werd vanochtend om 8 uur uit mijn bed gebeld door de meneer van de gas&licht, k was lichtelijk brak van een avondje op cafe met vriendinnetje
Afijn, hij kreeg de ketel niet aan de praat, boehoe Dus ik de installateur gebeld, die was er tegen half twee, en nu heb ik dan eindelijk weer eens lekker warm gedoucht

Zo nog even twee uurtjes het lab in, wat gegevens invoeren, en dan ga ik naar Den Haag, naar mijn wettige echtgenoot
Is je huisje ook al ingericht?
pi_58707537
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:

tot vanavond
pi_58707577
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat zal wel lukken
Hoe laat vertrek je morgen? En hoe lang moeten we je eigenlijk missen?
Als t goed is vliegen we rond zeven uur in de avond en ik kom ergens in de nacht van de 28ste thuis dus ben ergens de 29ste weer online
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58707592
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Is je huisje ook al ingericht?
Ik heb een bed, een tafel, twee stoelen en een bank. En een pilatesbal en wijnglazen en een hapjespan.

Dus ja.

pi_58707612
lijkt me genoeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58707627
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb een bed, een tafel, twee stoelen en een bank. En een pilatesbal en wijnglazen en een hapjespan.

Dus ja.

Hahaha achja verder heb je niks nodig zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')