hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg das prima te eten zeg, die rijst, en zo klaar ook
maareuh doen jullie 's ochtends vroeg ook die knoflook erin?
De soy.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ketjap manis of dark suprior soy saus in een wazige (Chinese?) fles
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
<knip>
Ik houd van dergelijke streken.![]()
Maar ik houd ook heel erg van zulke ouders.
Wat goed! En dan ook overal netjes "sorry" moeten gaan zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe, ik had net twee heel schuldig kijkende jongetjes aan de deur die statiegeldflessen kwamen terug brengen.![]()
Gisteren had ik ze aan de deur omdat ze flessen aan het inzamelen waren 'voor een nieuwe televisie op school'. Ik had al zo mijn twijfels bij het verhaal omdat ze voor dergelijke inzamelingen altijd een week eerder een briefje in de bus doen om het aan te kondigen en ik had niks gezien maar ach, het ging om ¤0,50 en het scheelde mij een tripje naar de supermarkt dus ik heb ze gewoon twee flessen gegeven. Maar hun ouders waren erachter gekomen dus ze moesten door het hele dorp opbiechten dat het helemaal niet voor een televisie voor school was maar voor hun eigen hut.![]()
Vervelend. Ik heb soms een bloedend puntje. Haha. Ik heb echt zin om m'n haar te stylenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
ja doe ik ookmaar soms is het gewoon gevoeliger dan anders ofzo
Ik wijs altijd aan hoeveel ze er af moeten knippen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef DarkElf het volgende:
verleden jaar naar de kapper geweest in Portugal... Nou als je vindt dat ze hier voortvarend veel eraf knippen moet je daar eens gaan
Uhuh....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef DarkElf het volgende:
zeg das prima te eten zeg, die rijst, en zo klaar ook
maareuh doen jullie 's ochtends vroeg ook die knoflook erin?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehehe, ik had net twee heel schuldig kijkende jongetjes aan de deur die statiegeldflessen kwamen terug brengen.![]()
Gisteren had ik ze aan de deur omdat ze flessen aan het inzamelen waren 'voor een nieuwe televisie op school'. Ik had al zo mijn twijfels bij het verhaal omdat ze voor dergelijke inzamelingen altijd een week eerder een briefje in de bus doen om het aan te kondigen en ik had niks gezien maar ach, het ging om ¤0,50 en het scheelde mij een tripje naar de supermarkt dus ik heb ze gewoon twee flessen gegeven. Maar hun ouders waren erachter gekomen dus ze moesten door het hele dorp opbiechten dat het helemaal niet voor een televisie voor school was maar voor hun eigen hut.![]()
Ik proef er niet zo heel veel van, sterker nog, ik vind het heerlijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ah ok, nou dat zal wennen zijn zo ´ s ochtends vroeg
DAT had je nou echt moeten doen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mijn haar eigenlijk altijd los. Tenzij ik ga sporten, dan zit het in een staart.
En ik had ook naar de kapper gewild in New York, maar mijn reisgenoot zag daar de lol niet van in, dus is het er niet van gekomen.Naar de kapper gaan in het buitenland is leuk.
Volgende keer ga ik wel met iemand die het wel leuk vindt om zulke dingen te doen en die niet bij iedere winkel lichtelijk begint te zuchten dat ik er naar binnen wil want ik was toch al 2 andere winkels in geweest?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
DAT had je nou echt moeten doen!
Kan je gelijk een manicure krijgen etc etc...
Heerlijk!
En daarna mag je in een envelopje een tip achter laten voor de kapper die je geknipt heeft...
haha wat een verhaal!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
De collega met wie ik was, gaat normaal eens per 3 jaar winkelen, vindt dat khaki de meest geweldige kleur is die er bestaat en zou zonder mij geen kledingwinkel van binnen hebben gezien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef Oblivion het volgende:
In New York ben je maar ietsjes meer kwijt...![]()
![]()
Wat erg dat diegene zo is...
Die is echt slimquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ging vroeger met een vriedinnetje de deuren langs en dan vertelden we dat we met '2 andere vriendinnetjes' een wedstrijdje deden wie de meeste snoepjes op kon halen.
Dat vonden de mensen zo leuk dat we echt bergen snoep ophaalden![]()
Dat hele wedstrijd gedoe was dus verzonnnen![]()
Het was wel slim dat ze bij ons kwamen. Geen kinderen, import, dus de kans dat wij hun ouders zouden spreken of dat we er zelf achter zouden komen dat het onzin was, was erg klein.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef latislos het volgende:
[..]
haha wat een verhaal!Superouders en in het vervolg zullen die mennekes wat voorzichtiger aan doen. Je moet natuurlijk die statiegeldflessen meteen naar de supermarkt brengen en niet mee komen aanzakken bij je ouders
doet mij denken aan vroeger toen ik met vriendjes oudpapier ophaalde.
wat vervolgens in een rioolputje werd gestopt. lucifers anyone?
is het dan niet CatfishCity?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
KatwijkZal een vissige BBQ worden, Katwijk is VistickCity
Dat zal wel lukkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:25 schreef DarkElf het volgende:
Hoi CF wat fijn dat je lekker warm hebt gedoucht! En veel plezier met je wettige echtgenoot vanavond
Is je huisje ook al ingericht?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Even snel: lekker allemaal simultaan aan het lunchen?
Oblivion, ben jij kapster? Wist ik niet. Of doe je 't als hobby?
Ik werd vanochtend om 8 uur uit mijn bed gebeld door de meneer van de gas&licht, k was lichtelijk brak van een avondje op cafe met vriendinnetje
Afijn, hij kreeg de ketel niet aan de praat, boehoeDus ik de installateur gebeld, die was er tegen half twee, en nu heb ik dan eindelijk weer eens lekker warm gedoucht
Zo nog even twee uurtjes het lab in, wat gegevens invoeren, en dan ga ik naar Den Haag, naar mijn wettige echtgenoot
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Even snel: lekker allemaal simultaan aan het lunchen?
Oblivion, ben jij kapster? Wist ik niet. Of doe je 't als hobby?
Ik werd vanochtend om 8 uur uit mijn bed gebeld door de meneer van de gas&licht, k was lichtelijk brak van een avondje op cafe met vriendinnetje
Afijn, hij kreeg de ketel niet aan de praat, boehoeDus ik de installateur gebeld, die was er tegen half twee, en nu heb ik dan eindelijk weer eens lekker warm gedoucht
Zo nog even twee uurtjes het lab in, wat gegevens invoeren, en dan ga ik naar Den Haag, naar mijn wettige echtgenoot
Als t goed is vliegen we rond zeven uur in de avond en ik kom ergens in de nacht van de 28ste thuis dus ben ergens de 29ste weer onlinequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken
Hoe laat vertrek je morgen? En hoe lang moeten we je eigenlijk missen?
Ik heb een bed, een tafel, twee stoelen en een bank. En een pilatesbal en wijnglazen en een hapjespan.quote:
Hahaha achja verder heb je niks nodig zeker?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een bed, een tafel, twee stoelen en een bank. En een pilatesbal en wijnglazen en een hapjespan.
Dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |