abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58706272
wij (een vriendinnetje en ik) verkochten zelf gemaakte tekeningen op postzegel formaat voor een duppie en een kwartje

Nou ja dat was ons plan, het liep niet echt ..

denk dat ik 8 was ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58706404
Ik ging vroeger met een vriedinnetje de deuren langs en dan vertelden we dat we met '2 andere vriendinnetjes' een wedstrijdje deden wie de meeste snoepjes op kon halen.
Dat vonden de mensen zo leuk dat we echt bergen snoep ophaalden
Dat hele wedstrijd gedoe was dus verzonnnen
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:32:23 #83
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58706410
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef Oblivion het volgende:
In New York ben je maar ietsjes meer kwijt...

Wat erg dat diegene zo is...
De collega met wie ik was, gaat normaal eens per 3 jaar winkelen, vindt dat khaki de meest geweldige kleur is die er bestaat en zou zonder mij geen kledingwinkel van binnen hebben gezien.
Nu heeft ie sneakers (voorheen had ie alleen hele lelijke suffe instappers waar hij nog minstens 20 jaar te jong voor is), een spijkerbroek (ok, dat kostte wat overredingskracht), een hele berg t-shirts in vrolijke kleurtjes en leuke overhemden.
Maar hij ging heel braaf mee alle winkels in. En al had ie dat niet gedaan, dan was ik alleen gegaan.
pi_58706416
Wij gingen auto's wassen
pi_58706427
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ging vroeger met een vriedinnetje de deuren langs en dan vertelden we dat we met '2 andere vriendinnetjes' een wedstrijdje deden wie de meeste snoepjes op kon halen.
Dat vonden de mensen zo leuk dat we echt bergen snoep ophaalden
Dat hele wedstrijd gedoe was dus verzonnnen
Die is echt slim
pi_58706964
ik heb zo een BBQ in Katwijk
pi_58707040
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:59 schreef latislos het volgende:
ik heb zo een BBQ in Katwijk
Katwijk Zal een vissige BBQ worden, Katwijk is VistickCity
pi_58707137
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:24 schreef latislos het volgende:

[..]

haha wat een verhaal! Superouders en in het vervolg zullen die mennekes wat voorzichtiger aan doen. Je moet natuurlijk die statiegeldflessen meteen naar de supermarkt brengen en niet mee komen aanzakken bij je ouders

doet mij denken aan vroeger toen ik met vriendjes oudpapier ophaalde.
wat vervolgens in een rioolputje werd gestopt. lucifers anyone?
Het was wel slim dat ze bij ons kwamen. Geen kinderen, import, dus de kans dat wij hun ouders zouden spreken of dat we er zelf achter zouden komen dat het onzin was, was erg klein.
Ik weet alleen niet waar ze verder nog geweest zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58707232
Obli: thenks voor je receptje!

net gemaakt en buiten erg makkelijk is het ook nog erg smakelijk!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58707259
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Katwijk Zal een vissige BBQ worden, Katwijk is VistickCity
is het dan niet CatfishCity?
pi_58707292

Even snel: lekker allemaal simultaan aan het lunchen?

Oblivion, ben jij kapster? Wist ik niet. Of doe je 't als hobby?

Ik werd vanochtend om 8 uur uit mijn bed gebeld door de meneer van de gas&licht, k was lichtelijk brak van een avondje op cafe met vriendinnetje
Afijn, hij kreeg de ketel niet aan de praat, boehoe Dus ik de installateur gebeld, die was er tegen half twee, en nu heb ik dan eindelijk weer eens lekker warm gedoucht

Zo nog even twee uurtjes het lab in, wat gegevens invoeren, en dan ga ik naar Den Haag, naar mijn wettige echtgenoot
pi_58707466
Ik heb trouwens vanmorgen op aanraden van vriendinnetje een bezoekje gebracht aan de plaatselijke kinderboekwinkel. Wat een leuk winkeltje, ik ben verliefd want ze hebben er ontzettend leuke kaarten en ik ben dol op leuke kaarten sturen en ik heb een heule leuke gekocht voor iemand hier in de SC
pi_58707478
Hoi CF wat fijn dat je lekker warm hebt gedoucht! En veel plezier met je wettige echtgenoot vanavond
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58707518
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:25 schreef DarkElf het volgende:
Hoi CF wat fijn dat je lekker warm hebt gedoucht! En veel plezier met je wettige echtgenoot vanavond
Dat zal wel lukken
Hoe laat vertrek je morgen? En hoe lang moeten we je eigenlijk missen?
pi_58707533
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:

Ik werd vanochtend om 8 uur uit mijn bed gebeld door de meneer van de gas&licht, k was lichtelijk brak van een avondje op cafe met vriendinnetje
Afijn, hij kreeg de ketel niet aan de praat, boehoe Dus ik de installateur gebeld, die was er tegen half twee, en nu heb ik dan eindelijk weer eens lekker warm gedoucht

Zo nog even twee uurtjes het lab in, wat gegevens invoeren, en dan ga ik naar Den Haag, naar mijn wettige echtgenoot
Is je huisje ook al ingericht?
pi_58707537
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:

tot vanavond
pi_58707577
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat zal wel lukken
Hoe laat vertrek je morgen? En hoe lang moeten we je eigenlijk missen?
Als t goed is vliegen we rond zeven uur in de avond en ik kom ergens in de nacht van de 28ste thuis dus ben ergens de 29ste weer online
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58707592
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Is je huisje ook al ingericht?
Ik heb een bed, een tafel, twee stoelen en een bank. En een pilatesbal en wijnglazen en een hapjespan.

Dus ja.

pi_58707612
lijkt me genoeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58707627
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb een bed, een tafel, twee stoelen en een bank. En een pilatesbal en wijnglazen en een hapjespan.

Dus ja.

Hahaha achja verder heb je niks nodig zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')