Ja, en dan iedereen hup hup de deur uit zo....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen Oblivionook al wakker
Nou ja, het is inmiddels bijna 7 uur natuurlijk
Ja, is ook errrrug lekker!quote:
Blegh wat zielig voor Pollewop en voor jou ook!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
JA!![]()
Overal poep en kots...![]()
Arme Pollewop...
Ze ligt nu lekker op de bank, maar mên wat kan zo'n klein beestje stinken...![]()
Jij was ook vroeg wakker! 5 uur!!
Dat klinkt ook gezellig! Altijd een mooi moment voor een superkapsel, een bruiloftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:51 schreef Oblivion het volgende:
Ja, en dan iedereen hup hup de deur uit zo....
En dan het haar doen van 6/7 meiden die een bruiloft hebben...![]()
Wordt gezellig!
Het is ook echt een DarkElf receptje...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:54 schreef DarkElf het volgende:
straks eens boodschappies doen: shi takes/oesterzwammen/witte wijn/bleekselderij voor de risotto.. en courgette en ricotta want de rest heb ik al
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is ook echt een DarkElf receptje...![]()
En ziet er echt heel leuk uit als het bord is opgemaakt!
Ik hoop alleen maar dat het allemaal lukt...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt ook gezellig! Altijd een mooi moment voor een superkapsel, een bruiloftIk vind het zelf ook altijd leuk om er dan zo leuk mogelijk uit te zien, kan je ineens dingen doen die je overdag of voor een avondje bioscoop ook nooit doet qua haar, make-up en kleding
Jaja de wekker ging weer om 6 uur eejquote:
Heeft Sam van ons dan Siamese genen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:55 schreef DarkElf het volgende:
Nou liever jankende katten idd dan poep hoor (maar tis wel een spugertje die gillert.. beetje nerveus aangelegd)
en deels siamees dus Héééél communicatief
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:54 schreef Oblivion het volgende:
Oh, vreselijk, jankende katten op de vroege morgen....![]()
NO FUN...
Nou ja altijd nog beter dan in poep stappen...![]()
(En waarom had ik ze dan beide vanochtend????)
*spuugt in handen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:57 schreef DarkElf het volgende:
leuk hoor Obli! Zal iig vast heel gezellig zijn en zal heus goedkomen toch?
Ah, ik zie het al, het is overal hetzelfde....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jaja de wekker ging weer om 6 uur eej![]()
![]()
Broodjes voor vriendlief gesmeerd, die staat nu te douchen en gaat volgens mij weer te laat weg![]()
Ik zo even douchen en aankleden en dan even 'snel' naar Delft, heb een paar afspraken en wat spulletjes voor Milou halen![]()
's Avonds haalt cnk haar op bij mijn ex,en dan heb ik mijn mopje weer gezellig een week bij me
Have fun!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
SOL even naar boven gaat, cnk is nog bloot![]()
ieuwwwquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:02 schreef Oblivion het volgende:
Kennen jullie dat ook, dat de strontlucht in je neus blijft hangen?![]()
*Voor de 10.000 X neus gaat snuiten....
nee hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 06:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heeft Sam van ons dan Siamese genen?![]()
Die spuugt en lult de hele dag door...![]()
Is de jouwe scheel? Nee toch?
iddquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al, het is overal hetzelfde....![]()
Heilige birmanen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor
(vrienden van ons hadden een Heilige Birmaan met knalblauwe ogen die scheel was.... Dát was echt zooooo lief om te zien)
Hij is die zwart/witte maar met siamees bloed erin ... (vriendje van mij vroeger had twee siamezen, die zaten dan voor het raam ofzo naast elkaar echt tegen elkaar te "kwebbelen" de hele tijderg koddig) en dus een enorme schreeuwlelijk en babbelaar...
en dat spugen.. geen idee hij is erg nerveus en gehaast (ook me eten, kauwt zelden enzo) dus zijn maag is wat gevoeliger...
dus wie weet is jouw kat er ook zo een
Die zijn pissed als je terug komt...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:17 schreef DarkElf het volgende:
Ben benieuwd hoe de poesies het gaan hebben.. voor t eerst dat ze naar een pension gaan.
ja dat denk ik ook, dat zal wel een tijdje negeren worden ofzoquote:
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, NEEN!quote:
Katten zijn zo stom...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook, dat zal wel een tijdje negeren worden ofzo![]()
maar goed daar rekening ik eigenlijk ook wel op
Oh, kennelijk was mijn taak nog volbracht, zoonlief zijn tas...quote:
Joh, een kat die van regen houdt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:24 schreef DarkElf het volgende:
hier regent t ooktot groot geluk van de zwart/witte want die is dól op regen...
gisteren regende het best had ś avonds laat en ja hoor, dan zit ie dus buiten....
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Katten zijn zo stom...![]()
Sorry, ben een hondenmens...
ja hij spoort niet hoorquote:
Nou hier zijn allebei behoorlijk intelligent...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor
ik heb het andersom: ik vind honden echt zo ontiegelijk dóm en vaak ook vies![]()
je bent een kattenmens of een honden maar zelden allebei geloof ik
Wat geestig!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hij spoort niet hoorelke kat rent weg voor water maar als regent en de schuifpui is dicht staat ie te dribbelen om naar buiten te gaan
(en als ik de douche aanzet is hij er ook als de kippen bij)
*kuch* Neem een Jack Russell...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:32 schreef DarkElf het volgende:
das dus precies waarom ik katten leuk vindze hebben duidelijk een "air" die honden niet hebben... honden doen (als t goed is) wat je zegt... geen lol aan
Neh, 1 Jackie valt reuze mee, als je er meer neemt dan zijn ze meer zenuwachtig!quote:
We zien je weer!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:35 schreef DarkElf het volgende:
ach ze hebben allemaal wel watalleen trekt het ene soort je meer aan dan de ander meestal..
zo ik ga thee zetten en lezen, jij een fijne kapochtend! en de rest (waar ze dan ook zijn) ook een fijne ochtend!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hij spoort niet hoorelke kat rent weg voor water maar als regent en de schuifpui is dicht staat ie te dribbelen om naar buiten te gaan
(en als ik de douche aanzet is hij er ook als de kippen bij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |