Nou, ik hoop dat we t redden, zolangquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Als t goed is vliegen we rond zeven uur in de avond en ik kom ergens in de nacht van de 28ste thuis dus ben ergens de 29ste weer online
Ik heb van puur plezier de conditioner 10 minuten laten intrekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Woeiii fijn dat je weer warm kan douchen CF
Oh tuurlijk kunnen jullie zonder mijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat we t redden, zolang
En dan kom je daarna een keer eten, he
Ik heb morgen een niet-SC CUL-minimeetUniek!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb van puur plezier de conditioner 10 minuten laten intrekken
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij wint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Relax ze DEquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:43 schreef DarkElf het volgende:
zo, hapjes zijn klaar...
keuken weer opgeruimd, morgen de rest als de poessies weg zijn...
nu maar eens even wat drinken en een beetje suf bankhangen... vind mijn rug ook leuker denk ik dan achter de laptop hangen
TVPoodschappenlijssie, straks ff boodschappies na het werk, nu heb ik inSHEratiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Neem willekeurige rijst, alleen puristen gebruiken japanse rijst.
Ik gebruik vaak pandan; want die ruikt lekker.
Die kook je en laat je ijskoud worden.
Dan fruit je een paar teentje flinterdun gesneden knoflookjes , samen met flinterdunne reepjes paprika en wat flinterdunne lente-uitjes.
Je maakt een snel omeletje, van 2 eitjes en die snijd je ook in reepjes,
Gooi de rijst met de ui-paprika-knof en dan de omelet erdoor scheppen.
Even doorbakken.
Afblussen met zoute soja ( japanse )
Ik blus de groenten ook altijd eerst af met mirin, maar dat hoeft niet.
Die zijn leuk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Over slippers gesproken
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:14 schreef DarkElf het volgende:
Obli: thenks voor je receptje!
net gemaakt en buiten erg makkelijk is het ook nog erg smakelijk!
Okay!quote:
Long Island Ice tea!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo boodschappen zijn binnen.
Nu even relaxen bij mijn soapie.
Heb net een soort van cocktail gemaakt. Zelfgemaakte druivensap, met veel ijsblokjes en triple sec, smaakt erg verfrissend![]()
En nu hebben we alvast 1 ding in huis wat we normaal nooit hebben voor de long island icetea. Nu alleen nog gin en cointreaux, rum en wodka hebben we sowieso meestal wel in huis
Oh ja, ricotta...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
ik ben geen fan van ricotta eigenlijk maar in deze combi is het uiterst smaakvol...
Er moet wél triple sec in een Long Island ice teaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh sjit lees ik net het recept zit er gewoon geen triple sec in maar tequila...nouja het begint allebei met een -T-
oh is cointreau hetzelfde als triple sec?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er moet wél triple sec in een Long Island ice teamaar dat hoeft geen cointreau te zijn hoor. Iedere slijter heeft ook een eigen merk lijn staan met dergelijke drankjes. Meestal ook nog in flesjes van 0,35L. en dan ben je rond de 6-7 euro wel klaar.
Raak je zo mechtig snel van bezopenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Long Island Ice tea!![]()
Is zooooooooooo godsgruwelijk lekker!![]()
Nope geen last van...quote:
Cointreau is triple orange, en smaakt nagenoeg hetzelfde maar heeft wel een hoger alcoholpercentage. Voor dit soort cocktails kan je prima triple sec gebruiken in plaats van cointreau maar dat is niet altijd zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh is cointreau hetzelfde als triple sec?![]()
vond het er al zo op lijken qua smaak![]()
weer wat geleerd![]()
dan nog alleen maar gin en tequila nodig![]()
quote:* 1 fluid ounce vodka
* 1/2 fluid ounce melon liqueur
* 1/2 fluid ounce raspberry flavored liqueur
* 1 1/2 fluid ounces pineapple juice
* 1 1/2 fluid ounces cranberry juice
A variation adding 6 fresh raspberries to a blended mixture is aptly named a Sex On The Beach with Sand In Your Crack.
Sex on the beach can also be made this way:
1 oz vodka 1/2 oz peach schnapps 1/2 oz midori 1 1/2 oz pinapple juice 1 1/2 oz cranberry juice
This method is taught by ABC bartending school. The recipe can be found in their textbook.
* Bluezz giet glaasje over zere pootquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:00 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook heel lekker, maar dat is een shooter...
Ook strontlazerus van geworden..![]()
* 2cl (1 part) Kahlua
* 2cl (1 part) Baileys Irish Cream
* 2cl (1 part) Grand Marnier
Bluezz, kan je je blaar niet open prikken of knippen met een nagelschaartje? Dan is de druk er gelijk af, krijgt ie de kans om in te drogen enzo. Ik had laatst op allebei mn voeten blaren en heb ze open gemaakt. Geen centje pijn meer van gehad...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:02 schreef Bluezz het volgende:
Holy shit mensen, wat kan een mega-blaar zeer doen op je hiel, ik heb gewoon niet goed geslapen en kon ook maar met beleid lopen (op slippers, net nu het kouder en nat is buiten)![]()
![]()
Verder wens ik CF lekker warme tijden toe met haar eigen losje, als ik je niet meer zie Elf, ik heb de etna nogmaals een dikke waarschuwing gegeven, wens ik de elfenpoezen een fijn verblijf toe in het pension en ben zoooo benieuwd hoe dat gaat
![]()
en wens ik Tezz hiervandaan even heul veul sterkte toe.
En Lein, wat was er aan de hand, geen i net?
En obli, je hebt een echt pascifistische zoon he![]()
Nou ik strompel naar de keuken
(En ik wil morgen toch echt lekker wandelen inUtreg
met bloezekind en schoonkind)
Ikke toen ik 21 was en in New York.quote:
Hij was gisteren al compleet aan gort gelopen die blaar, dus is al open, het steekt as hellquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bluezz, kan je je blaar niet open prikken of knippen met een nagelschaartje? Dan is de druk er gelijk af, krijgt ie de kans om in te drogen enzo. Ik had laatst op allebei mn voeten blaren en heb ze open gemaakt. Geen centje pijn meer van gehad...
spannend tezz, wanneer wordt de uitslag verwacht?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:57 schreef Tezz het volgende:
En de rest van de middag zitten wachten op telefoontje van schoonmama, die in het zhuis geweest is vandaag bij de longarts. (Ze hebben biopsie gedaan en nu is het wachten op de uitslag). .
SOL: fijn joh, dadelijk je twee kanjers weer in huis!
En schiet-master.quote:
ahhh tnx voor de infoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Cointreau is triple orange, en smaakt nagenoeg hetzelfde maar heeft wel een hoger alcoholpercentage. Voor dit soort cocktails kan je prima triple sec gebruiken in plaats van cointreau maar dat is niet altijd zo.
Oeh, dat doet zeer...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij was gisteren al compleet aan gort gelopen die blaar, dus is al open, het steekt as hell
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:11 schreef Oblivion het volgende:
En nu ook de pleister-master...![]()
Voor Bluezziepoezelegige pootjes...![]()
[ afbeelding ]
Heb je wel hoog water aan?quote:
heb er ook een zooi ijsblokjes bijgegooid, was me iets te zoet/zwaar van smaakquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie dat heb ik allemaal in huis
mmmmm
Klinkt ook lekker!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Oeiii lekker mierzoet drankje gemaakt.
Bak diepvriesframbozen ontdooit, dat in de grinder met een hele zooi bronwater erbij en daarna met wat van die triple sec in een glas schenken
ga je los?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef DarkElf het volgende:
potverdikkie dat heb ik allemaal in huis
mmmmm
Wat denk jequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je wel hoog water aan?
Want zelfs je broek (het randje ) doet zeer...?
Nee, zo is het verhaal niet....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope geen last van...![]()
Als ik bijvoorbeeld net zoveel witte wijn drink, lig ik onder de tafel, maar dit drankje valt het mee...
Kuch, daar ben ik van gescheiden, watje...quote:
Wij zijn allang thuis hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:52 schreef SeaOfLove het volgende:
pfffffffft wanneer komen mijn 2 schatjes nou thuihuissssss
Zijn van birkenstockquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:57 schreef DarkElf het volgende:
oh dat lijkt me heel vervelend zitten dat ding om je teen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:09 schreef beunkster het volgende:
Ervaring? Anders geen idee...
Ik kon op mijn 16e een half krat bier op zonder problemen (en een klasgenoot spande de kroon met meer dan één krat bier zonder problemen, maar die begon 's ochtends met een glas wodka of jenever omdat ie anders ging trillen... flink verslaafd dus, net als zijn ouders). Tegenwoordig hoef ik daar niet meer aan te beginnen...
Zien er leuk uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zijn van birkenstock
dus verwacht van niet
Werkt je andere helft in België?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef DarkElf het volgende:
zo Mr DE is onderweg...
allemaal overdrachtstress/problemen/etc gehad... Ja hij is goed in vrij zijn
gut wat vervelend nou!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:28 schreef Oblivion het volgende:
Wij gaan aan de bar hangen in een tapas restaurant...
Welk model is het? Ik kan ze niet vinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zijn van birkenstock
dus verwacht van niet
Dat is het ook niet. Dat is echt heel erg verschikkelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me nou helemaal niks. Verslaafd zijn aan drank.
Lein, we kregen gisteren nogal heftig nieuws: mijn schoonmoeder heeft een vlekje op haar longen en het ziet er niet goed uit. Ze is gister geweest voor longfoto's, meteen daarna weer teruggeroepen naar het zhuis om de uitslag te bespreken en vanmorgen is er een biopsie gedaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:Gecondenseerde melk
Tezz, wat voor bioptie? Ik heb een paar dagen gemist geloof ik...
Oei Tezz heftig hoor! Jeetje, duimen voor een goeie uitslag hierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lein, we kregen gisteren nogal heftig nieuws: mijn schoonmoeder heeft een vlekje op haar longen en het ziet er niet goed uit. Ze is gister geweest voor longfoto's, meteen daarna weer teruggeroepen naar het zhuis om de uitslag te bespreken en vanmorgen is er een biopsie gedaan.
Ik heb het gemist verdorie. Kijken of het al online staat...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
goedenavond
Ranking the stars was weer lollig
Tis ook lekker op een witte boterham hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
Banoffie pie is![]()
![]()
![]()
Alleen is mijn blikje al open natuurlijk............Ik denk dat ik morgen maar lekker verse aardbeien ga kopen en die er in doop.
Da's jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:08 schreef latislos het volgende:
CF komt toch pas morgen thuis. ze is redelijk vertieft
Weet wel van heel vroeger, een vriendinnetje die haar ouders....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:55 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Dat is echt heel erg verschikkelijk.
Echt verschrikkelijk. Het meest vervelende is ook dat je zelf niet het idee hebt dat je verslaafd bent, integendeel. Je ontkent het.
Drugsverslaafden weten dat ze aan de rotzooi verslaafd zijn, drankverslaafden weten het gewoon niet.
Het kost heel veel moeite om ze dat duidelijk te maken.
En het verwoest je leven. Letterlijk. En dat van je vrouw en je kinderen. Ik heb het van behoorlijk dichtbij meegemaakt (ik bedoel niet dat geval wat ik net schetste).
En dat hoop ik niet nog eens mee te maken. Bij het opruimen van spullen in het huis van een overledene letterlijk overal lege en niet-lege drankflessen vinden is niet zo'n prettige ervaring. Vooral niet omdat er ook eentje verstopt was in het nachtkastje dat naast het bed stond waar die persoon een paar maand op gelegen heeft, terwijl die persoon terminale longkanker had (van het roken) en een volledig verpeste lever, die het ook langzaamaan opgaf.
Ja, wel leuk die vrij verlopen koppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
goedenavond
Ranking the stars was weer lollig
Veel plezier met het beklimmen van de Etna.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Hai! ik ga zo eens offline, knap helemaal af en morgen drukke dag(als alles goed gaat he? )
geen idee of ik nog online kom maar if not: Tezz hoop dat jullie woensdag geen eng nieuws krijgen.. en voor de rest allemaal: hele fijne dagen, hopelijk mooi weer, geen gezeik met werk of andere dingen en zo.
dus:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |