abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58713576
Zoooooooooo net even een schaal musli voor morgenvroeg gemaakt (zooo lekker spul! Dikke yoghurt, een paar scheppen havervlokken, geraspte appel, citroensap, geroosterde gehakte noten, een zooi fruit en dan zoeten met gecondenseerde melk) en ik ben klaar voor vandaag! Nog even de keuken opruimen en dan een lekker drankje mixen voor mezelf. (jullie zijn een inspiratie).

@SOL (en de rest natuurlijk, want iedereen leeft met me mee ): we krijgen woensdag de uitslag van de biopsie. Afwachten dus.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_58714155
Gecondenseerde melk

Tezz, wat voor bioptie? Ik heb een paar dagen gemist geloof ik...
pi_58714342
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Gecondenseerde melk

Tezz, wat voor bioptie? Ik heb een paar dagen gemist geloof ik...
Lein, we kregen gisteren nogal heftig nieuws: mijn schoonmoeder heeft een vlekje op haar longen en het ziet er niet goed uit. Ze is gister geweest voor longfoto's, meteen daarna weer teruggeroepen naar het zhuis om de uitslag te bespreken en vanmorgen is er een biopsie gedaan.
pi_58714354
Oe, en Lein, jij als dolce de leche fan: heb je lekkere recepten voor me?? Want ik gebruik in mijn musli-recept maar een paar eetlepels, dus heb nog driekwart blikje over!
pi_58714868
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Tezz het volgende:

[..]

Lein, we kregen gisteren nogal heftig nieuws: mijn schoonmoeder heeft een vlekje op haar longen en het ziet er niet goed uit. Ze is gister geweest voor longfoto's, meteen daarna weer teruggeroepen naar het zhuis om de uitslag te bespreken en vanmorgen is er een biopsie gedaan.
Oei Tezz heftig hoor! Jeetje, duimen voor een goeie uitslag hier

Maar dulche de leche, in banoffie pie moet t en het moet ook in lemon merengue pie... Bluezz heeft dat recept wel
pi_58715144
Banoffie pie is

Alleen is mijn blikje al open natuurlijk............Ik denk dat ik morgen maar lekker verse aardbeien ga kopen en die er in doop.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 mei 2008 @ 21:48:59 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58715176
goedenavond

Ranking the stars was weer lollig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58715213
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
goedenavond

Ik heb het gemist verdorie. Kijken of het al online staat...
pi_58715265
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
Banoffie pie is

Alleen is mijn blikje al open natuurlijk............Ik denk dat ik morgen maar lekker verse aardbeien ga kopen en die er in doop.
Tis ook lekker op een witte boterham hoor
pi_58715365
Fok is errug traag zeg, pfffffffffff is niet door te komen! Heb inmiddels al honderd keer wat te drinken ingeschonken dus ik geef het eventjes op.
pi_58715528

CF komt toch pas morgen thuis. ze is redelijk vertieft
pi_58715554
Klaar met de BBQ (hij was binnen, alhoewel het niet meer heeft geregend)
Het was op gas (toch minder leuk) en stond veel te hoog ingesteld, dus sateetjes draaien als een idioot.
zaten ook lekkere salades bij
pi_58715598
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:08 schreef latislos het volgende:

CF komt toch pas morgen thuis. ze is redelijk vertieft
Da's jammer.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58715990
Zo zo....jullie lullen wat af...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_58716036
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:55 schreef beunkster het volgende:

[..]

Dat is het ook niet. Dat is echt heel erg verschikkelijk.
Echt verschrikkelijk. Het meest vervelende is ook dat je zelf niet het idee hebt dat je verslaafd bent, integendeel. Je ontkent het.
Drugsverslaafden weten dat ze aan de rotzooi verslaafd zijn, drankverslaafden weten het gewoon niet.
Het kost heel veel moeite om ze dat duidelijk te maken.
En het verwoest je leven. Letterlijk. En dat van je vrouw en je kinderen. Ik heb het van behoorlijk dichtbij meegemaakt (ik bedoel niet dat geval wat ik net schetste).
En dat hoop ik niet nog eens mee te maken. Bij het opruimen van spullen in het huis van een overledene letterlijk overal lege en niet-lege drankflessen vinden is niet zo'n prettige ervaring. Vooral niet omdat er ook eentje verstopt was in het nachtkastje dat naast het bed stond waar die persoon een paar maand op gelegen heeft, terwijl die persoon terminale longkanker had (van het roken) en een volledig verpeste lever, die het ook langzaamaan opgaf.
Weet wel van heel vroeger, een vriendinnetje die haar ouders....
Die hebben letterlijk alles verzopen, mooi huis, mooie auto's, alles weg!
Zonde hoor...erg vernietigend.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:35:57 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58716193
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
goedenavond

Ja, wel leuk die vrij verlopen koppen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58716369
Hai! ik ga zo eens offline, knap helemaal af en morgen drukke dag (als alles goed gaat he? )

geen idee of ik nog online kom maar if not: Tezz hoop dat jullie woensdag geen eng nieuws krijgen.. en voor de rest allemaal: hele fijne dagen, hopelijk mooi weer, geen gezeik met werk of andere dingen en zo.

dus:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:44:03 #198
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58716395
Mocht je niet meer online komen: hele fijne vakantie DarkElf! Geniet ervan!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:46:32 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58716456
Fijne vakantie DE.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58716482
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Hai! ik ga zo eens offline, knap helemaal af en morgen drukke dag (als alles goed gaat he? )

geen idee of ik nog online kom maar if not: Tezz hoop dat jullie woensdag geen eng nieuws krijgen.. en voor de rest allemaal: hele fijne dagen, hopelijk mooi weer, geen gezeik met werk of andere dingen en zo.

dus:
Veel plezier met het beklimmen van de Etna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')