Lein, we kregen gisteren nogal heftig nieuws: mijn schoonmoeder heeft een vlekje op haar longen en het ziet er niet goed uit. Ze is gister geweest voor longfoto's, meteen daarna weer teruggeroepen naar het zhuis om de uitslag te bespreken en vanmorgen is er een biopsie gedaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:Gecondenseerde melk
Tezz, wat voor bioptie? Ik heb een paar dagen gemist geloof ik...
Oei Tezz heftig hoor! Jeetje, duimen voor een goeie uitslag hierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lein, we kregen gisteren nogal heftig nieuws: mijn schoonmoeder heeft een vlekje op haar longen en het ziet er niet goed uit. Ze is gister geweest voor longfoto's, meteen daarna weer teruggeroepen naar het zhuis om de uitslag te bespreken en vanmorgen is er een biopsie gedaan.
Ik heb het gemist verdorie. Kijken of het al online staat...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
goedenavond
Ranking the stars was weer lollig
Tis ook lekker op een witte boterham hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
Banoffie pie is![]()
![]()
![]()
Alleen is mijn blikje al open natuurlijk............Ik denk dat ik morgen maar lekker verse aardbeien ga kopen en die er in doop.
Da's jammer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:08 schreef latislos het volgende:
CF komt toch pas morgen thuis. ze is redelijk vertieft
Weet wel van heel vroeger, een vriendinnetje die haar ouders....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:55 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Dat is echt heel erg verschikkelijk.
Echt verschrikkelijk. Het meest vervelende is ook dat je zelf niet het idee hebt dat je verslaafd bent, integendeel. Je ontkent het.
Drugsverslaafden weten dat ze aan de rotzooi verslaafd zijn, drankverslaafden weten het gewoon niet.
Het kost heel veel moeite om ze dat duidelijk te maken.
En het verwoest je leven. Letterlijk. En dat van je vrouw en je kinderen. Ik heb het van behoorlijk dichtbij meegemaakt (ik bedoel niet dat geval wat ik net schetste).
En dat hoop ik niet nog eens mee te maken. Bij het opruimen van spullen in het huis van een overledene letterlijk overal lege en niet-lege drankflessen vinden is niet zo'n prettige ervaring. Vooral niet omdat er ook eentje verstopt was in het nachtkastje dat naast het bed stond waar die persoon een paar maand op gelegen heeft, terwijl die persoon terminale longkanker had (van het roken) en een volledig verpeste lever, die het ook langzaamaan opgaf.
Ja, wel leuk die vrij verlopen koppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
goedenavond
Ranking the stars was weer lollig
Veel plezier met het beklimmen van de Etna.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef DarkElf het volgende:
Hai! ik ga zo eens offline, knap helemaal af en morgen drukke dag(als alles goed gaat he? )
geen idee of ik nog online kom maar if not: Tezz hoop dat jullie woensdag geen eng nieuws krijgen.. en voor de rest allemaal: hele fijne dagen, hopelijk mooi weer, geen gezeik met werk of andere dingen en zo.
dus:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |