Hebben jullie over mij lopen roddelenquote:
Ik nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
Hebben jullie over mij lopen roddelen
Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben geen Evert Santegoedquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah, jij wil ook niet van je voortanden afquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:03 schreef Houniet het volgende:
Ik kijk wel uit.
quote:
quote:
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemdquote:
Je visualiseert het?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemd![]()
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komtquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemd![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komt
Ja, ik wou net zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
[..]
O!!! Jij hebt net je post aangepast!!Flauwerik!!
Vond deze leukerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
O!!! Jij hebt net je post aangepast!!Flauwerik!!
*zucht*quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komt
In die van mij kun je stikkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar angst... Tussen mijn boezem nog noog angst gezeten
Nee! Bij die andere was je kanslozer...quote:
Dan durf ik mijn opmerking ook wel te makenquote:
Wel iets anders danquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar angst... Tussen mijn boezem nog nooit angst gezeten
Dat heb ik nu wel weer goed gemaakt denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee! Bij die andere was je kanslozer...
Pas maar op... Ze zijn niet zo groot, maar als het moet kan ik je ermee verstikkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan durf ik mijn opmerking ook wel te maken
De verstikkingsdood is aardig angstig denk ik![]()
quote:
[..]
Dat heb ik nu wel weer goed gemaakt denk ik
Daar moet ik nog [/sarcasme] bij lezen zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Californium het volgende:
Deze komt wel iets minder ' bij elk woordje denk ik aan sex / tieten omdat ik zo kansloos ben' over
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar moet ik nog [/sarcasme] bij lezen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef Californium het volgende:Daarom wilde ik het ook niet postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo denk ik helemaal niet altijd, alleen hier als ik/we een beetje op dreef ben/zijn![]()
Ach joh! ik lul toch ook maar grote onzin... Ik vind dit ook wel grappig altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het ook niet posten
Maar zo denk ik helemaal niet altijd, alleen hier als ik/we een beetje op dreef ben/zijn
Ja maar jij hebt een vriend. Bij mij komt het vrij sneu over volgens mijquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
Ach joh! ik lul toch ook maar grote onzin... Ik vind dit ook wel grappig altijd
Boeiendquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een vriend. Bij mij komt het vrij sneu over volgens mij
Neee, juist nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef Californium het volgende:
Als je wil dat ik zulke grappen niet meer maak moet je het zeggen
*aaioverdebolsmilie....quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Tering, ik heb zelf nog nooit een relatie gehad, maar zit nu al in de relatieproblemen
[..]
quote:
Neee, juist niet
Vind het geweldig
Anders ben ik de enige, en dat is nog erger
Nee, het gaat om 2 anderen, waar ik nu tussen staquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
*aaioverdebolsmilie....
Komt allemaal wel goed!
Ikke niet snappen...Explain pleasequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, het gaat om 2 anderen, waar ik nu tussen sta
De één vertelt wat, en de ander ook. Enzo
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu wil de ander weten wat de één vertelt heeft
Maar weet niet of ik dat kan/mag vertellen
Doe maar nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu wil de ander weten wat de één vertelt heeft
Maar weet niet of ik dat kan/mag vertellen
Maak ik het zo ingewikkeldquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
Ik ben de draad kwijt
![]()
![]()
komt goed uit! ga ik nu lekker slapen
jah je maakt het ingewikkeld...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak ik het zo ingewikkeld
Die ander snapt het ook al niet meer
Pmquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:18 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 15 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 172 Yesse
03. 136 Piles
06. 101 Houniet
08. 090 swarmahoer
11. 081 Bootje84
17. 074 G.Fawkes
18. 072 eer-ik
19. 071 Bravebart
24. 066 Jipje
27. 062 nicomart
43. 051 PieterBas
54. 046 Renesite
73. 040 The_Dean
76. 039 Kuno_van_Dijk
78. 038 Californium
Stomme Eend is niet aansprakelijk voor lichamelijk danwel geestelijk letsel veroorzaakt door deze statistieken.
Ja man, vertel mij watquote:
QFTquote:
dan kun je nu weer lekker niets doen!quote:
Stel je niet zo aan man. Pijntje is dat je het amper voelt, dus kan je best naar stage. Pijn is slechts een excuus, dood slechts een uitwegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef Renesite het volgende:
Zo. Ziekgemeld. Bah. Kon het vandaag niet opbrengen met een hoofdpijntje en keelpijntje.
Eens isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Pijntje is dat je het amper voelt, dus kan je best naar stage. Pijn is slechts een excuus, dood slechts een uitweg
vertel?? ik had vanochtend niets gemerkt? ik was er alleen al om 6.45 uurquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Yesse het volgende:![]()
Ongeluk bij Delft, weer onduidelijkheid op stationMaar ik ben er
Ik ben gister 1 uur geweest ofzo...quote:
de stage SC is heeeel goed voor je productiviteit!quote:
Ehm geen idee, hoorde iets van ongeluk met persoon.. Dus misschien voor de trein gesprongen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vertel?? ik had vanochtend niets gemerkt? ik was er alleen al om 6.45 uur
Locomotief ontspoordquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm geen idee, hoorde iets van ongeluk met persoon.. Dus misschien voor de trein gesprongen?
NS:
Rotterdam Centraal-Den Haag HS Vrijdag 16 Mei 08:52
Oorzaak Tussen Rijswijk en Delft rijden geen treinen door een aanrijding.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
Je hebt al wat terugquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:55 schreef Piles het volgende:
[..]
en dan van 3 tot 8 weggeweest![]()
Ik heb je trouwens net gepmt, en nu hou ik me ff rustig
Jazekerquote:
Nee maar anders heb je ook een machinist die trauma oploopt voor het leven ..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
JazekerDe storing wordt er alleen niet minder om
Ik heb mij geexcuseerdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Pijntje is dat je het amper voelt, dus kan je best naar stage. Pijn is slechts een excuus, dood slechts een uitweg
Nee gelukkig niet, alleen een keer in de noodrem gehangen omdat er een "verdacht persoon" langs het spoor liep...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar anders heb je ook een machinist die trauma oploopt voor het leven ..
Heb ooit eens in een tram gezeten die over iemand heen reed.. Dat is echt eng
Jij??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, alleen een keer in de noodrem gehangen omdat er een "verdacht persoon" langs het spoor liep...
? Ik zat in de trein hoor... En de machinist remde heel hard...quote:
Hij is fijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:17 schreef Jipje het volgende:
Heb ook een keer langs het spoor gestaan omdat die man bij Best vanaf het perron gesprongen was, die was toen teruggekaatst door de trein, waardoor een andere man op het perron zijn been brak, kennen jullie dat verhaal nog? Echt walgelijk....
lekker op de vroege ochtend...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
? Ik zat in de trein hoor... En de machinist remde heel hard...
Heb ook een keer langs het spoor gestaan omdat die man bij Best vanaf het perron gesprongen was, die was toen teruggekaatst door de trein, waardoor een andere man op het perron zijn been brak, kennen jullie dat verhaal nog? Echt walgelijk....
Achja, als je dagelijks het traject Eindhoven-Den Bosch rijdt maak je nog eens wat mee
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lekker op de vroege ochtend...
tell me more
Ja fijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is fijn
In Goes gebeurde het vroeger ook nog wel eens, maar wie bouwt Emergis dan ook 1 km van het spoor, met een rechtstreekse weg er naartoe
Dat is best wel irritant ja..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
? Ik zat in de trein hoor... En de machinist remde heel hard...
Achja, als je dagelijks het traject Eindhoven-Den Bosch rijdt maak je nog eens wat mee
Ja precies, lijkt me echt afschuwelijk om te zienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is best wel irritant ja..![]()
Dat is inderdaad eng.. Je been breken door een dode man ... Ik heb alleen stil gestaan door koeien op het spoor maar die waren niet aangeredenMaar die man in de tram wel.. We zaten toevallig met 50 bekenden in de zelfde tram.. Echt eng! Gingen ze allemaal kijken, ik heb niet gekeken.. Daar krijg je alleen maar nachtmerries van enzo.
Hij lag met zn benen op het ene spoor en zn hoofd op het andere hij heeft geluk (/pech) gehad dat de tram bij zn benen als eerst kwam.. Maar die lagen er ook wel afquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt me echt afschuwelijk om te zien
Leefde hij nog?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij lag met zn benen op het ene spoor en zn hoofd op het andere hij heeft geluk (/pech) gehad dat de tram bij zn benen als eerst kwam.. Maar die lagen er ook wel afPolitie, brandweer, ambulance.. Alles rennen enzo, en wij moesten die tram weer uit natuurlijk..
Wtfquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Yesse het volgende:![]()
Ongeluk bij Delft, weer onduidelijkheid op stationMaar ik ben er
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATVEEEERRRR!!!!quote:
OMFG...quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
Vind dit geen leuk onderwerp
Ik kan er geen grappen bij bedenken
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
Ik wel, maar die zijn zo zwart, daar wordt niemand vrolijk vanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wel, maar die zijn zo zwart, daar wordt niemand vrolijk van
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Jipje wat gebeurd er over 7 maanden?
Heb ik weer een rel gemistquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niks
Gelukkig is de ene rel over volgens mij
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al een tijdje af, maar sinds ik dat vermoeden bij Yesse heb uitgesproken durf ik er niet meer over te beginnen
dan gaat ze naar Australië !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Jipje wat gebeurd er over 7 maanden?
Gisterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al een tijdje af, maar sinds ik dat vermoeden bij Yesse heb uitgesproken durf ik er niet meer over te beginnen
Ik ook volgens mijquote:
Gelukkig, er zijn nog mensen die wel oplettenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisterenzei Jipje dat ze over 7 maanden naar Australie zou gaan
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef littledevilSC het volgende:
Wat een onderwerp. o_O Mensen die voor treinen/trams springen en als een soort van Heinz pastasaus uit elkaar spletten.
Jij hebt opgeletquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gelukkig, er zijn nog mensen die wel opletten
Nutteloos, net als intervisie..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:51 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Jij hebt opgeletNice work.
Oh, en even tussen neus en hazelip door: kan iemand me in hemelsnaam vertellen wat het nut is van een wekelijkse voortgangsrapportage naar de stagedocent (ja die van school). Iedere week vertellen wat je allemaal gedaan hebt, welke problemen en wat je volgende week (tot in detail..) gaat doen.![]()
Oké tis een half uurtje hersenloos tikken, maar kan wel wat leukers verzinnen.
Ze proberen je wil om te leven van je af te nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:51 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Oh, en even tussen neus en hazelip door: kan iemand me in hemelsnaam vertellen wat het nut is van een wekelijkse voortgangsrapportage naar de stagedocent (ja die van school). Iedere week vertellen wat je allemaal gedaan hebt, welke problemen en wat je volgende week (tot in detail..) gaat doen.![]()
Dan weet de docent wat je uitvreet en of dit wel het juiste niveau heeft. Mits hij/zij deze verslagen leestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:51 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Als wat je op Fok! zegt, kan en wil tegen je gebruikt worden..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij, het was niet leuk
En het was een beetje een prive-rel
hij zal zijn beste beentje niet meer voor zetten..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
Maar zelfs met mijn helft had je moeten weten dat ik iig niet zwanger benquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Ik lees posts van Bootje meestal niet. Dus dan krijg ik maar de helft van dat Australië verhaal mee
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Maar zelfs met mijn helft had je moeten weten dat ik iig niet zwanger ben
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als Alles wat je op Fok! zegt, kan en wil zal tegen je gebruikt worden..
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sorry
Hey mensen ik ga richting school
Mja, zoietsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Als wat je op Fok! zegt, kan en wil tegen je gebruikt worden..
Ik ben hier niet vaak meer aanwezig, maar als ik aanwezig ben onthoud ik alles!quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben hier niet vaak meer aanwezig, maar als ik aanwezig ben onthoud ik alles!
En die springende kangeroe is toch ook wel een kleine hint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Ik lees posts van Bootje meestal niet. Dus dan krijg ik maar de helft van dat Australië verhaal mee
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En die springende kangeroe is toch ook wel een kleine hint.
Als vrouw ben je hier al snel zwangerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mooie link terug naar het vorige onderwerpquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ze proberen je wil om te leven van je af te nemen.kutscholen altijd
Heel fijn...quote:
Ze kan zwanger zijn van een kangeroe?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En die springende kangeroe is toch ook wel een kleine hint.
mja ik moet toch een beetje beetje zorgen dat niemand mijn spam record van 135 posts in 1 topic verbreekt!quote:
o_O Muh... En als man zijnde dan? Impotent? Onvrijwillig kaal? Macho den eerste? Of juist meevoelend, meedenkend en een klein beetje ruimdenkend.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mja ik moet toch een beetje beetje zorgen dat niemand mijn spam record van 135 posts in 1 topic verbreekt!
Wil je het echt wetenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:02 schreef littledevilSC het volgende:
En als man zijnde dan?
* visualiseertquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef littledevilSC het volgende:
Wat een onderwerp. o_O Mensen die voor treinen/trams springen en als een soort van Heinz pastasaus uit elkaar spletten.
Goeiemorgen
Zie hieronderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:03 schreef Jipje het volgende:
Hoe worden die eigenlijk geteld?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:58 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af of die stageflappie m'n rapportages werkelijk leest. Misschien eens proberen bij de onderzoeksfase als deelactiviteit 'het bestuderen van de binnenkant van mijn oogleden' neer te zetten. Denk alleen niet dattie er de humor van in kan zien...
Jij hebt nu ook zin in pasta vanavond met extra veel saus?quote:
En extra gehaktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Jij hebt nu ook zin in pasta vanavond met extra veel saus?
* Jipje eet vanavond lekker een broodje hamburger met ketchupquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, al ben ik wel goed bezig met mn stageverslag nu. Eindelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:08 schreef Milou__ het volgende:
Zo, nu wachten tot het 5uur is
quote:
Ik heb alles al af, wat ik af kan hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, al ben ik wel goed bezig met mn stageverslag nu. Eindelijk
Dan ga je lekker internettenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb alles al af, wat ik af kan hebben![]()
en het is ook nog slecht weer, dus kan buiten geen mensen kijken
Heb ik toch gedaan johquote:
wat heb je gedaan..?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er weer vandoor.. even de auto naar de garage brengen.
o_O Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
devil, je heb me niet ge-add op msn
yesse wel
Goh. Verrassend.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
btw zaterdag een vogel mijn autoruit laten koppen met 140 km/h... ik geloof dat hij het niet zo tof vond..
Als man heb je dood zaadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:02 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
o_O Muh... En als man zijnde dan? Impotent? Onvrijwillig kaal? Macho den eerste? Of juist meevoelend, meedenkend en een klein beetje ruimdenkend.
(ja, ik verveel me een beetjeBeide collega's zijn er niet en zit hier helemaal alleen.
)
ik weet het niet zeker, ik sprak zn taal niet..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heul niet, wij maken hier dames zwanger op afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:Ik doe niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha! Nou dan doet niemand hier rare dingen met elkaar.quote:
Dat had ik allang laten varen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:20 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Haha! Nou dan doet niemand hier rare dingen met elkaar.Want dood zaad en zwanger.
![]()
Het lijkt vanaf hier trouwens bijna donker buiten. Zal wel weer gaan regenen, weg zonnetje in het weekend.(inclusief het terrashang idee)
Ja het verhaal ging dat coldplay zaaddodend wasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:20 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Haha! Nou dan doet niemand hier rare dingen met elkaar.Want dood zaad en zwanger.
![]()
Het lijkt vanaf hier trouwens bijna donker buiten. Zal wel weer gaan regenen, weg zonnetje in het weekend.(inclusief het terrashang idee)
De verstandige aanpak.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:25 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
De verstandige aanpak.![]()
Ik had alleen nog een inieminieitsiepitsie hoop dat ik 12 hoog op m'n balkon nog 3 zonnestralen zou opvangen. Maar dat idee is idd waardeloos. Ik kan beter met een babybeker (met zo'n tuutje), een regenpak en een waterdichte mp3 speler op het balkon gaan zitten.Nog een beetje het 'buitenzit' idee.
denk je dat dat goed is voor de baby?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
* Jipje eet vanavond lekker een broodje hamburger met ketchup
Babyvetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk je dat dat goed is voor de baby?of verwacht je niet een baby over 7 maanden
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou zou zeggen sprint naar huis en maak een baby
Alvast gefeliciteerd
haha dank je. ik hou het wel bij oefenenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou zou zeggen sprint naar huis en maak een baby
Alvast gefeliciteerd
Je weet nooit wanneer je weer vruchtbaar bentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haha dank je. ik hou het wel bij oefenen![]()
en op zn vroegst morgen pas
ik volg je niet.. ik ben sowieso vruchtbaar, mn meissie gelukkig nu ff niet..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer je weer vruchtbaar bentDat is toch onhandig
Een klein pilletje?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik volg je niet.. ik ben sowieso vruchtbaar, mn meissie gelukkig nu ff niet..
mijn zaad heeft vleugels.. het kan flinke afstanden afleggenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een klein pilletje?
Hoe de fuck kan jij eigenlijk weten dat je vruchtbaar bent?Het feit dat je er wat uitloopt is nog geen garantie dat het leeft.
ORLY?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn zaad heeft vleugels.. het kan flinke afstanden afleggen![]()
wil je erachterkomen dat ik vruchtbaar ben?![]()
kans dat je niet vruchtbaar ben is een stuk kleiner dan dat je het wel ben..
Gaat toch wat ver voor mij tijdens stage uren om te praten over Sperma en dat het ver kan komen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaat toch wat ver voor mij tijdens stage uren om te praten over Sperma en dat het ver kan komen...
YRLYquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef Jipje het volgende:
ORLY?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ORLY?Het zou wat zijn als het anders was...
Ga jij eens kijken of je vruchtbaar bentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
tis vrijdag, niveau daalt dramatisch...
gelukkig ben ik niet de enige!quote:
Of je doet het welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er zin in![]()
Over dit onderwerp zou ik iets heel persoonlijks kunnen vertellen, maar dat gaat zelfs mij te ver
Neeee, dit echt nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
Of je doet het wel
wat een dooddoener.. eerst ons warm maken, en dan zeggen dat je het niet verteld...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er zin in![]()
Over dit onderwerp zou ik iets heel persoonlijks kunnen vertellen, maar dat gaat zelfs mij te ver
Nou snap ik het nog steeds niet hoor...quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat een dooddoener.. eerst ons warm maken, en dan zeggen dat je het niet verteld...
[ afbeelding ]
SRSLY?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat een dooddoener.. eerst ons warm maken, en dan zeggen dat je het niet verteld...
[ afbeelding ]
Nee.quote:
No waiquote:
Snap je de afkortingen niet?quote:
Dat doe ik graagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
dit zijn nog de milde.. motivational pictures zijn zooo fucking uber..
[ afbeelding ]
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef littledevilSC het volgende:
Bij de weg: moet iedereen vandaag door tot 5 uur?
Neequote:Zal ik maar niet gaan patsen dat ik rond 1 uur/half 2 al klaar bent he?
Orly --> Oh Really?quote:
Oke.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Orly --> Oh Really?
Yarly--> Ya really?
srsly--> Seriously
ORLY= oh reallyquote:
quote:
quote:[..]
Nee
Veel plezier met je vrije middag wel
Oke. ZO stom ben ik nou ook weer niet hoor...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ORLY= oh really
Y(a )RLY = yeah really
SRSLY = seriously
no wai = no way
Die zijn wel leukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:17 schreef Bravebart het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
Oke. ZO stom ben ik nou ook weer niet hoor...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry hoorIk dacht ik maak het lijstje ff af...
die werkt helaas niet..quote:
quote:
Oh, ja kan wel, niet getestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
die werkt helaas niet..
/edit alleen als je de url in nieuw venster opent..![]()
uhm.. 15.000km beurtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan..?
btw zaterdag een vogel mijn autoruit laten koppen met 140 km/h... ik geloof dat hij het niet zo tof vond..
15 duizend? heb je een nieuwe auto gekocht?? que pasa?quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
werken mijn plaatjes? die 5 of 6...
Mijn zusje nieuwe Yaris van.. pak hem beet.. 9 maanden oud. Zij kon vandaag even niet langs de Toyota dealer..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
15 duizend? heb je een nieuwe auto gekocht?? que pasa?
ik ken er ook een heel groot aantal, maar kom er toch met enige regelmaat nieuwe tegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaHier wel
Meeste kende ik al
Maar ik ben ook een nerd qua plaatjes; ik ken ze bijna allemaal
Jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ken er ook een heel groot aantal, maar kom er toch met enige regelmaat nieuwe tegen.
je heb er ook een met die belettering op de weg..
maken ze : S O T P (ipv stop)
staat eronder: F I A L ?
yaris? gaaf.. heb ik ook.. welk model? luna, terra, sol? motorinhoud? kleur? foto?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn zusje nieuwe Yaris van.. pak hem beet.. 9 maanden oud. Zij kon vandaag even niet langs de Toyota dealer..
FAIL!quote:
link openen in nieuw venster.. (of iig de url) werkt als een treinquote:
Ik weetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
link openen in nieuw venster.. (of iig de url) werkt als een trein
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
pieles!!! heb je je verhaal al ingetypt..?
Geen flauw idee, de kleur is grijs en heb geen zin om een foto er van te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
yaris? gaaf.. heb ik ook.. welk model? luna, terra, sol? motorinhoud? kleur? foto?
mijne is nu dik 14 mnd oud..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
yaris? gaaf.. heb ik ook.. welk model? luna, terra, sol? motorinhoud? kleur? foto?
mijne is nu dik 14 mnd oud..
Hier wel hoorquote:
Als het je vriendin al wordtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nee, en dan gaat ook echt niet gebeuren. Dat wordt iets tussen mij en mn vriendin
Hier ook niet. Ook het zelf openen van de URL niet.quote:
Als je wat kwijt moet roep je maar he Pilesiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun in deze moeilijk tijd hè
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun in deze moeilijk tijd hè
is ze een FOK!-ster? heeft ze haaaiiives?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nee, en dan gaat ook echt niet gebeuren. Dat wordt iets tussen mij en mn vriendin
Actie = reactiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
ik probeer je alleen maar tot actie aan te zetten...![]()
quote:How To View Banned ImageShack HotLink Image
For Firefox browser
1. Type about:config in the address bar. Settings will appear.
2. Then type network.http.sendRefererHeader in the Filter bar.
3. Use your mouse to double click on the network.http.sendRefererHeader and change the value to 0.
Dat eerste is gister al uitgebreid ter sprake gekomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
is ze een FOK!-ster? heeft ze haaaiiives?
Nee. Weet ik veel, ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
Naar midden in de nachtrick geluisterd ofzo... Daar vragen ze tegenwoordig bij elke meid die er belt.. heb je hyves..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
alvast gaan denken aan de nieuwe TT?
Waar de stagiaire last heeft van FAIL-angst?
Waar stagiaires Fail-en
Stagiaires, waar uilen de dienst uitmaken
Waar Orly en Yarly samen met Srsly het topic volmaken
tja.. hoe heet ze pieles..?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat eerste is gister al uitgebreid ter sprake gekomen.
En ik denk dat als ze hyves heeft piles dat hier niet gaan zeggen (wilde gok hoor...)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar midden in de nachtrick geluisterd ofzo... Daar vragen ze tegenwoordig bij elke meid die er belt.. heb je hyves..
en dan serieus nog het hyves adres gegeven
Niet wetende dat er allemaal kanslozen naar het programma luisteren en de volgende ochtend 150 onbekenden en dronken lui je op je Hyves willen toevoegenquote:
Nee. Nee.quote:
Nope, met dit weer wil ik niet eens naar buiten.. dan wordt mijn haar nat...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef littledevilSC het volgende:
Er is hier vast niemand die rookt hè?Want heb inmiddels zwaar de behoefte om even naar buiten te hobbelen. Wie weet zijn er medestanders (:') like helpfull.. als je niet in hetzelfde bedrijf zit, maar het gaat om het idee he..)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef littledevilSC het volgende:
Er is hier vast niemand die rookt hè?Want heb inmiddels zwaar de behoefte om even naar buiten te hobbelen. Wie weet zijn er medestanders (:') like helpfull.. als je niet in hetzelfde bedrijf zit, maar het gaat om het idee he..)
Dan moet je zorgen dat ze het van jou hoortquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Ik weet dat internet heeeel klein is, en ik zou het niet zo tof vinden dat ze er via via achterkomt
Ik kan van Bootje84 klasgenote ook wel een pikante (webcam)foto herinneren.. Sindsdien kan ik haar niet meer met een strak gezicht aan kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Ik weet dat internet heeeel klein is, en ik zou het niet zo tof vinden dat ze er via via achterkomt
smoking kills!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef littledevilSC het volgende:
Mja, en podcast enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet wetende dat er allemaal kanslozen naar het programma luisteren en de volgende ochtend 150 onbekenden en dronken lui je op je Hyves willen toevoegen
wie? pauline?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan van Bootje84 klasgenote ook wel een pikante (webcam)foto herinneren.. Sindsdien kan ik haar niet meer met een strak gezicht aan kijken
Ja, maar ze heeft al een vriend enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat ze het van jou hoort
Ja. Ik had ook een vriend toen ik mijn huidige vriend leerde kennenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft al een vriend enzo
En ik ben veel te verlegen in reallife
Van die blauwtjes leer je van...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook een vriend toen ik mijn huidige vriend leerde kennenZoals ik al zei, alles kan kapot
En wat kan je nou gebeuren? Je kunt een blauwtje lopen, nou en?
Nooit geschoten is altijd mis, wie niet waagt wie niet wint, etc etc...
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
Je kunt een blauwtje lopen, nou en?Nooit geschoten is altijd mis, wie niet waagt wie niet wint, etc etc...
stoken in andere relaties is imo not done..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook een vriend toen ik mijn huidige vriend leerde kennenZoals ik al zei, alles kan kapot
En wat kan je nou gebeuren? Je kunt een blauwtje lopen, nou en?
Nooit geschoten is altijd mis, wie niet waagt wie niet wint, etc etc...
uhm, vast wel.. maar ik kan dat niet maken.. verdient ze niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |