En extra gehaktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Jij hebt nu ook zin in pasta vanavond met extra veel saus?
* Jipje eet vanavond lekker een broodje hamburger met ketchupquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, al ben ik wel goed bezig met mn stageverslag nu. Eindelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:08 schreef Milou__ het volgende:
Zo, nu wachten tot het 5uur is
quote:
Ik heb alles al af, wat ik af kan hebbenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, al ben ik wel goed bezig met mn stageverslag nu. Eindelijk
Dan ga je lekker internettenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb alles al af, wat ik af kan hebben![]()
en het is ook nog slecht weer, dus kan buiten geen mensen kijken
Heb ik toch gedaan johquote:
wat heb je gedaan..?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga er weer vandoor.. even de auto naar de garage brengen.
o_O Ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
devil, je heb me niet ge-add op msn
yesse wel
Goh. Verrassend.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
btw zaterdag een vogel mijn autoruit laten koppen met 140 km/h... ik geloof dat hij het niet zo tof vond..
Als man heb je dood zaadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:02 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
o_O Muh... En als man zijnde dan? Impotent? Onvrijwillig kaal? Macho den eerste? Of juist meevoelend, meedenkend en een klein beetje ruimdenkend.
(ja, ik verveel me een beetjeBeide collega's zijn er niet en zit hier helemaal alleen.
)
ik weet het niet zeker, ik sprak zn taal niet..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Heul niet, wij maken hier dames zwanger op afstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:19 schreef Jipje het volgende:Ik doe niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha! Nou dan doet niemand hier rare dingen met elkaar.quote:
Dat had ik allang laten varen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:20 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Haha! Nou dan doet niemand hier rare dingen met elkaar.Want dood zaad en zwanger.
![]()
Het lijkt vanaf hier trouwens bijna donker buiten. Zal wel weer gaan regenen, weg zonnetje in het weekend.(inclusief het terrashang idee)
Ja het verhaal ging dat coldplay zaaddodend wasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:20 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Haha! Nou dan doet niemand hier rare dingen met elkaar.Want dood zaad en zwanger.
![]()
Het lijkt vanaf hier trouwens bijna donker buiten. Zal wel weer gaan regenen, weg zonnetje in het weekend.(inclusief het terrashang idee)
De verstandige aanpak.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:25 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
De verstandige aanpak.![]()
Ik had alleen nog een inieminieitsiepitsie hoop dat ik 12 hoog op m'n balkon nog 3 zonnestralen zou opvangen. Maar dat idee is idd waardeloos. Ik kan beter met een babybeker (met zo'n tuutje), een regenpak en een waterdichte mp3 speler op het balkon gaan zitten.Nog een beetje het 'buitenzit' idee.
denk je dat dat goed is voor de baby?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:09 schreef Jipje het volgende:
[..]
* Jipje eet vanavond lekker een broodje hamburger met ketchup
Babyvetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
denk je dat dat goed is voor de baby?of verwacht je niet een baby over 7 maanden
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou zou zeggen sprint naar huis en maak een baby
Alvast gefeliciteerd
haha dank je. ik hou het wel bij oefenenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou zou zeggen sprint naar huis en maak een baby
Alvast gefeliciteerd
Je weet nooit wanneer je weer vruchtbaar bentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
haha dank je. ik hou het wel bij oefenen![]()
en op zn vroegst morgen pas
ik volg je niet.. ik ben sowieso vruchtbaar, mn meissie gelukkig nu ff niet..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer je weer vruchtbaar bentDat is toch onhandig
Een klein pilletje?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik volg je niet.. ik ben sowieso vruchtbaar, mn meissie gelukkig nu ff niet..
mijn zaad heeft vleugels.. het kan flinke afstanden afleggenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een klein pilletje?
Hoe de fuck kan jij eigenlijk weten dat je vruchtbaar bent?Het feit dat je er wat uitloopt is nog geen garantie dat het leeft.
ORLY?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijn zaad heeft vleugels.. het kan flinke afstanden afleggen![]()
wil je erachterkomen dat ik vruchtbaar ben?![]()
kans dat je niet vruchtbaar ben is een stuk kleiner dan dat je het wel ben..
Gaat toch wat ver voor mij tijdens stage uren om te praten over Sperma en dat het ver kan komen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaat toch wat ver voor mij tijdens stage uren om te praten over Sperma en dat het ver kan komen...
YRLYquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:58 schreef Jipje het volgende:
ORLY?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ORLY?Het zou wat zijn als het anders was...
Ga jij eens kijken of je vruchtbaar bentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb er zin inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:00 schreef Bootje84 het volgende:
tis vrijdag, niveau daalt dramatisch...
gelukkig ben ik niet de enige!quote:
Of je doet het welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er zin in![]()
Over dit onderwerp zou ik iets heel persoonlijks kunnen vertellen, maar dat gaat zelfs mij te ver
Neeee, dit echt nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:03 schreef Yesse het volgende:
Of je doet het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |