GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATVEEEERRRR!!!!quote:
OMFG...quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
Vind dit geen leuk onderwerp
Ik kan er geen grappen bij bedenken
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
Ik wel, maar die zijn zo zwart, daar wordt niemand vrolijk vanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wel, maar die zijn zo zwart, daar wordt niemand vrolijk van
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Jipje wat gebeurd er over 7 maanden?
Heb ik weer een rel gemistquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weet niks
Gelukkig is de ene rel over volgens mij
Zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al een tijdje af, maar sinds ik dat vermoeden bij Yesse heb uitgesproken durf ik er niet meer over te beginnen
dan gaat ze naar Australië !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey Jipje wat gebeurd er over 7 maanden?
Gisterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook al een tijdje af, maar sinds ik dat vermoeden bij Yesse heb uitgesproken durf ik er niet meer over te beginnen
Ik ook volgens mijquote:
Gelukkig, er zijn nog mensen die wel oplettenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisterenzei Jipje dat ze over 7 maanden naar Australie zou gaan
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef littledevilSC het volgende:
Wat een onderwerp. o_O Mensen die voor treinen/trams springen en als een soort van Heinz pastasaus uit elkaar spletten.
Jij hebt opgeletquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Gelukkig, er zijn nog mensen die wel opletten
Nutteloos, net als intervisie..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:51 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Jij hebt opgeletNice work.
Oh, en even tussen neus en hazelip door: kan iemand me in hemelsnaam vertellen wat het nut is van een wekelijkse voortgangsrapportage naar de stagedocent (ja die van school). Iedere week vertellen wat je allemaal gedaan hebt, welke problemen en wat je volgende week (tot in detail..) gaat doen.![]()
Oké tis een half uurtje hersenloos tikken, maar kan wel wat leukers verzinnen.
Ze proberen je wil om te leven van je af te nemen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:51 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Oh, en even tussen neus en hazelip door: kan iemand me in hemelsnaam vertellen wat het nut is van een wekelijkse voortgangsrapportage naar de stagedocent (ja die van school). Iedere week vertellen wat je allemaal gedaan hebt, welke problemen en wat je volgende week (tot in detail..) gaat doen.![]()
Dan weet de docent wat je uitvreet en of dit wel het juiste niveau heeft. Mits hij/zij deze verslagen leestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:51 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Als wat je op Fok! zegt, kan en wil tegen je gebruikt worden..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij, het was niet leuk
En het was een beetje een prive-rel
hij zal zijn beste beentje niet meer voor zetten..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:43 schreef Piles het volgende:
Maar zelfs met mijn helft had je moeten weten dat ik iig niet zwanger benquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Ik lees posts van Bootje meestal niet. Dus dan krijg ik maar de helft van dat Australië verhaal mee
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Maar zelfs met mijn helft had je moeten weten dat ik iig niet zwanger ben
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als Alles wat je op Fok! zegt, kan en wil zal tegen je gebruikt worden..
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Sorry
Hey mensen ik ga richting school
Mja, zoietsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Als wat je op Fok! zegt, kan en wil tegen je gebruikt worden..
Ik ben hier niet vaak meer aanwezig, maar als ik aanwezig ben onthoud ik alles!quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ben hier niet vaak meer aanwezig, maar als ik aanwezig ben onthoud ik alles!
En die springende kangeroe is toch ook wel een kleine hint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Ik lees posts van Bootje meestal niet. Dus dan krijg ik maar de helft van dat Australië verhaal mee
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En die springende kangeroe is toch ook wel een kleine hint.
Als vrouw ben je hier al snel zwangerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mooie link terug naar het vorige onderwerpquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ze proberen je wil om te leven van je af te nemen.kutscholen altijd
Heel fijn...quote:
Ze kan zwanger zijn van een kangeroe?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En die springende kangeroe is toch ook wel een kleine hint.
mja ik moet toch een beetje beetje zorgen dat niemand mijn spam record van 135 posts in 1 topic verbreekt!quote:
o_O Muh... En als man zijnde dan? Impotent? Onvrijwillig kaal? Macho den eerste? Of juist meevoelend, meedenkend en een klein beetje ruimdenkend.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mja ik moet toch een beetje beetje zorgen dat niemand mijn spam record van 135 posts in 1 topic verbreekt!
Wil je het echt wetenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:02 schreef littledevilSC het volgende:
En als man zijnde dan?
* visualiseertquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef littledevilSC het volgende:
Wat een onderwerp. o_O Mensen die voor treinen/trams springen en als een soort van Heinz pastasaus uit elkaar spletten.
Goeiemorgen
Zie hieronderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:03 schreef Jipje het volgende:
Hoe worden die eigenlijk geteld?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:58 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af of die stageflappie m'n rapportages werkelijk leest. Misschien eens proberen bij de onderzoeksfase als deelactiviteit 'het bestuderen van de binnenkant van mijn oogleden' neer te zetten. Denk alleen niet dattie er de humor van in kan zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |