Hebben jullie over mij lopen roddelenquote:
Ik nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
Hebben jullie over mij lopen roddelen
Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben geen Evert Santegoedquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah, jij wil ook niet van je voortanden afquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:03 schreef Houniet het volgende:
Ik kijk wel uit.
quote:
quote:
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemdquote:
Je visualiseert het?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemd![]()
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komtquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemd![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komt
Ja, ik wou net zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
[..]
O!!! Jij hebt net je post aangepast!!Flauwerik!!
Vond deze leukerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
O!!! Jij hebt net je post aangepast!!Flauwerik!!
*zucht*quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komt
In die van mij kun je stikkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar angst... Tussen mijn boezem nog noog angst gezeten
Nee! Bij die andere was je kanslozer...quote:
Dan durf ik mijn opmerking ook wel te makenquote:
Wel iets anders danquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar angst... Tussen mijn boezem nog nooit angst gezeten
Dat heb ik nu wel weer goed gemaakt denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee! Bij die andere was je kanslozer...
Pas maar op... Ze zijn niet zo groot, maar als het moet kan ik je ermee verstikkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan durf ik mijn opmerking ook wel te maken
De verstikkingsdood is aardig angstig denk ik![]()
quote:
[..]
Dat heb ik nu wel weer goed gemaakt denk ik
Daar moet ik nog [/sarcasme] bij lezen zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Californium het volgende:
Deze komt wel iets minder ' bij elk woordje denk ik aan sex / tieten omdat ik zo kansloos ben' over
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar moet ik nog [/sarcasme] bij lezen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef Californium het volgende:Daarom wilde ik het ook niet postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo denk ik helemaal niet altijd, alleen hier als ik/we een beetje op dreef ben/zijn![]()
Ach joh! ik lul toch ook maar grote onzin... Ik vind dit ook wel grappig altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het ook niet posten
Maar zo denk ik helemaal niet altijd, alleen hier als ik/we een beetje op dreef ben/zijn
Ja maar jij hebt een vriend. Bij mij komt het vrij sneu over volgens mijquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
Ach joh! ik lul toch ook maar grote onzin... Ik vind dit ook wel grappig altijd
Boeiendquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een vriend. Bij mij komt het vrij sneu over volgens mij
Neee, juist nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef Californium het volgende:
Als je wil dat ik zulke grappen niet meer maak moet je het zeggen
*aaioverdebolsmilie....quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Tering, ik heb zelf nog nooit een relatie gehad, maar zit nu al in de relatieproblemen
[..]
quote:
Neee, juist niet
Vind het geweldig
Anders ben ik de enige, en dat is nog erger
Nee, het gaat om 2 anderen, waar ik nu tussen staquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
*aaioverdebolsmilie....
Komt allemaal wel goed!
Ikke niet snappen...Explain pleasequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, het gaat om 2 anderen, waar ik nu tussen sta
De één vertelt wat, en de ander ook. Enzo
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu wil de ander weten wat de één vertelt heeft
Maar weet niet of ik dat kan/mag vertellen
Doe maar nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu wil de ander weten wat de één vertelt heeft
Maar weet niet of ik dat kan/mag vertellen
Maak ik het zo ingewikkeldquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
Ik ben de draad kwijt
![]()
![]()
komt goed uit! ga ik nu lekker slapen
jah je maakt het ingewikkeld...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Maak ik het zo ingewikkeld
Die ander snapt het ook al niet meer
Pmquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:18 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 15 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 172 Yesse
03. 136 Piles
06. 101 Houniet
08. 090 swarmahoer
11. 081 Bootje84
17. 074 G.Fawkes
18. 072 eer-ik
19. 071 Bravebart
24. 066 Jipje
27. 062 nicomart
43. 051 PieterBas
54. 046 Renesite
73. 040 The_Dean
76. 039 Kuno_van_Dijk
78. 038 Californium
Stomme Eend is niet aansprakelijk voor lichamelijk danwel geestelijk letsel veroorzaakt door deze statistieken.
Ja man, vertel mij watquote:
QFTquote:
dan kun je nu weer lekker niets doen!quote:
Stel je niet zo aan man. Pijntje is dat je het amper voelt, dus kan je best naar stage. Pijn is slechts een excuus, dood slechts een uitwegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef Renesite het volgende:
Zo. Ziekgemeld. Bah. Kon het vandaag niet opbrengen met een hoofdpijntje en keelpijntje.
Eens isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Pijntje is dat je het amper voelt, dus kan je best naar stage. Pijn is slechts een excuus, dood slechts een uitweg
vertel?? ik had vanochtend niets gemerkt? ik was er alleen al om 6.45 uurquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef Yesse het volgende:![]()
Ongeluk bij Delft, weer onduidelijkheid op stationMaar ik ben er
Ik ben gister 1 uur geweest ofzo...quote:
de stage SC is heeeel goed voor je productiviteit!quote:
Ehm geen idee, hoorde iets van ongeluk met persoon.. Dus misschien voor de trein gesprongen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
vertel?? ik had vanochtend niets gemerkt? ik was er alleen al om 6.45 uur
Locomotief ontspoordquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm geen idee, hoorde iets van ongeluk met persoon.. Dus misschien voor de trein gesprongen?
NS:
Rotterdam Centraal-Den Haag HS Vrijdag 16 Mei 08:52
Oorzaak Tussen Rijswijk en Delft rijden geen treinen door een aanrijding.
Verwachting De verstoring is naar verwachting rond 13:00 uur verholpen.
Je hebt al wat terugquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:55 schreef Piles het volgende:
[..]
en dan van 3 tot 8 weggeweest![]()
Ik heb je trouwens net gepmt, en nu hou ik me ff rustig
Jazekerquote:
Nee maar anders heb je ook een machinist die trauma oploopt voor het leven ..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:03 schreef Jipje het volgende:
[..]
JazekerDe storing wordt er alleen niet minder om
Ik heb mij geexcuseerdquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Pijntje is dat je het amper voelt, dus kan je best naar stage. Pijn is slechts een excuus, dood slechts een uitweg
Nee gelukkig niet, alleen een keer in de noodrem gehangen omdat er een "verdacht persoon" langs het spoor liep...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee maar anders heb je ook een machinist die trauma oploopt voor het leven ..
Heb ooit eens in een tram gezeten die over iemand heen reed.. Dat is echt eng
Jij??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:08 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, alleen een keer in de noodrem gehangen omdat er een "verdacht persoon" langs het spoor liep...
? Ik zat in de trein hoor... En de machinist remde heel hard...quote:
Hij is fijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:17 schreef Jipje het volgende:
Heb ook een keer langs het spoor gestaan omdat die man bij Best vanaf het perron gesprongen was, die was toen teruggekaatst door de trein, waardoor een andere man op het perron zijn been brak, kennen jullie dat verhaal nog? Echt walgelijk....
lekker op de vroege ochtend...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
? Ik zat in de trein hoor... En de machinist remde heel hard...
Heb ook een keer langs het spoor gestaan omdat die man bij Best vanaf het perron gesprongen was, die was toen teruggekaatst door de trein, waardoor een andere man op het perron zijn been brak, kennen jullie dat verhaal nog? Echt walgelijk....
Achja, als je dagelijks het traject Eindhoven-Den Bosch rijdt maak je nog eens wat mee
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lekker op de vroege ochtend...
tell me more
Ja fijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is fijn
In Goes gebeurde het vroeger ook nog wel eens, maar wie bouwt Emergis dan ook 1 km van het spoor, met een rechtstreekse weg er naartoe
Dat is best wel irritant ja..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:17 schreef Jipje het volgende:
[..]
? Ik zat in de trein hoor... En de machinist remde heel hard...
Achja, als je dagelijks het traject Eindhoven-Den Bosch rijdt maak je nog eens wat mee
Ja precies, lijkt me echt afschuwelijk om te zienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is best wel irritant ja..![]()
Dat is inderdaad eng.. Je been breken door een dode man ... Ik heb alleen stil gestaan door koeien op het spoor maar die waren niet aangeredenMaar die man in de tram wel.. We zaten toevallig met 50 bekenden in de zelfde tram.. Echt eng! Gingen ze allemaal kijken, ik heb niet gekeken.. Daar krijg je alleen maar nachtmerries van enzo.
Hij lag met zn benen op het ene spoor en zn hoofd op het andere hij heeft geluk (/pech) gehad dat de tram bij zn benen als eerst kwam.. Maar die lagen er ook wel afquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt me echt afschuwelijk om te zien
Leefde hij nog?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij lag met zn benen op het ene spoor en zn hoofd op het andere hij heeft geluk (/pech) gehad dat de tram bij zn benen als eerst kwam.. Maar die lagen er ook wel afPolitie, brandweer, ambulance.. Alles rennen enzo, en wij moesten die tram weer uit natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |