Hebben jullie over mij lopen roddelenquote:
Ik nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
Hebben jullie over mij lopen roddelen
Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben geen Evert Santegoedquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah, jij wil ook niet van je voortanden afquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:03 schreef Houniet het volgende:
Ik kijk wel uit.
quote:
quote:
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemdquote:
Je visualiseert het?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemd![]()
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komtquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een mooi woord, ingeboezemd![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komt
Ja, ik wou net zeggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
[..]
O!!! Jij hebt net je post aangepast!!Flauwerik!!
Vond deze leukerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Californium het volgende:
O!!! Jij hebt net je post aangepast!!Flauwerik!!
*zucht*quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, lekker, nou wil ik weten waar het vandaan komt
In die van mij kun je stikkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar angst... Tussen mijn boezem nog noog angst gezeten
Nee! Bij die andere was je kanslozer...quote:
Dan durf ik mijn opmerking ook wel te makenquote:
Wel iets anders danquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar angst... Tussen mijn boezem nog nooit angst gezeten
Dat heb ik nu wel weer goed gemaakt denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee! Bij die andere was je kanslozer...
Pas maar op... Ze zijn niet zo groot, maar als het moet kan ik je ermee verstikkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan durf ik mijn opmerking ook wel te maken
De verstikkingsdood is aardig angstig denk ik![]()
quote:
[..]
Dat heb ik nu wel weer goed gemaakt denk ik
Daar moet ik nog [/sarcasme] bij lezen zekerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Californium het volgende:
Deze komt wel iets minder ' bij elk woordje denk ik aan sex / tieten omdat ik zo kansloos ben' over
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar moet ik nog [/sarcasme] bij lezen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef Californium het volgende:Daarom wilde ik het ook niet postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo denk ik helemaal niet altijd, alleen hier als ik/we een beetje op dreef ben/zijn![]()
Ach joh! ik lul toch ook maar grote onzin... Ik vind dit ook wel grappig altijdquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het ook niet posten
Maar zo denk ik helemaal niet altijd, alleen hier als ik/we een beetje op dreef ben/zijn
Ja maar jij hebt een vriend. Bij mij komt het vrij sneu over volgens mijquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:30 schreef Californium het volgende:
Ach joh! ik lul toch ook maar grote onzin... Ik vind dit ook wel grappig altijd
Boeiendquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een vriend. Bij mij komt het vrij sneu over volgens mij
Neee, juist nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef Californium het volgende:
Als je wil dat ik zulke grappen niet meer maak moet je het zeggen
*aaioverdebolsmilie....quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
Tering, ik heb zelf nog nooit een relatie gehad, maar zit nu al in de relatieproblemen
[..]
quote:
Neee, juist niet
Vind het geweldig
Anders ben ik de enige, en dat is nog erger
Nee, het gaat om 2 anderen, waar ik nu tussen staquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:39 schreef Californium het volgende:
*aaioverdebolsmilie....
Komt allemaal wel goed!
Ikke niet snappen...Explain pleasequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, het gaat om 2 anderen, waar ik nu tussen sta
De één vertelt wat, en de ander ook. Enzo
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu wil de ander weten wat de één vertelt heeft
Maar weet niet of ik dat kan/mag vertellen
Doe maar nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu wil de ander weten wat de één vertelt heeft
Maar weet niet of ik dat kan/mag vertellen