link openen in nieuw venster.. (of iig de url) werkt als een treinquote:
Ik weetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
link openen in nieuw venster.. (of iig de url) werkt als een trein
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
pieles!!! heb je je verhaal al ingetypt..?
Geen flauw idee, de kleur is grijs en heb geen zin om een foto er van te maken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
yaris? gaaf.. heb ik ook.. welk model? luna, terra, sol? motorinhoud? kleur? foto?
mijne is nu dik 14 mnd oud..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
yaris? gaaf.. heb ik ook.. welk model? luna, terra, sol? motorinhoud? kleur? foto?
mijne is nu dik 14 mnd oud..
Hier wel hoorquote:
Als het je vriendin al wordtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nee, en dan gaat ook echt niet gebeuren. Dat wordt iets tussen mij en mn vriendin
Hier ook niet. Ook het zelf openen van de URL niet.quote:
Als je wat kwijt moet roep je maar he Pilesiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun in deze moeilijk tijd hè
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun in deze moeilijk tijd hè
is ze een FOK!-ster? heeft ze haaaiiives?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nee, en dan gaat ook echt niet gebeuren. Dat wordt iets tussen mij en mn vriendin
Actie = reactiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
ik probeer je alleen maar tot actie aan te zetten...![]()
quote:How To View Banned ImageShack HotLink Image
For Firefox browser
1. Type about:config in the address bar. Settings will appear.
2. Then type network.http.sendRefererHeader in the Filter bar.
3. Use your mouse to double click on the network.http.sendRefererHeader and change the value to 0.
Dat eerste is gister al uitgebreid ter sprake gekomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
is ze een FOK!-ster? heeft ze haaaiiives?
Nee. Weet ik veel, ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
Naar midden in de nachtrick geluisterd ofzo... Daar vragen ze tegenwoordig bij elke meid die er belt.. heb je hyves..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
alvast gaan denken aan de nieuwe TT?
Waar de stagiaire last heeft van FAIL-angst?
Waar stagiaires Fail-en
Stagiaires, waar uilen de dienst uitmaken
Waar Orly en Yarly samen met Srsly het topic volmaken
tja.. hoe heet ze pieles..?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:45 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dat eerste is gister al uitgebreid ter sprake gekomen.
En ik denk dat als ze hyves heeft piles dat hier niet gaan zeggen (wilde gok hoor...)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar midden in de nachtrick geluisterd ofzo... Daar vragen ze tegenwoordig bij elke meid die er belt.. heb je hyves..
en dan serieus nog het hyves adres gegeven
Niet wetende dat er allemaal kanslozen naar het programma luisteren en de volgende ochtend 150 onbekenden en dronken lui je op je Hyves willen toevoegenquote:
Nee. Nee.quote:
Nope, met dit weer wil ik niet eens naar buiten.. dan wordt mijn haar nat...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef littledevilSC het volgende:
Er is hier vast niemand die rookt hè?Want heb inmiddels zwaar de behoefte om even naar buiten te hobbelen. Wie weet zijn er medestanders (:') like helpfull.. als je niet in hetzelfde bedrijf zit, maar het gaat om het idee he..)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef littledevilSC het volgende:
Er is hier vast niemand die rookt hè?Want heb inmiddels zwaar de behoefte om even naar buiten te hobbelen. Wie weet zijn er medestanders (:') like helpfull.. als je niet in hetzelfde bedrijf zit, maar het gaat om het idee he..)
Dan moet je zorgen dat ze het van jou hoortquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Ik weet dat internet heeeel klein is, en ik zou het niet zo tof vinden dat ze er via via achterkomt
Ik kan van Bootje84 klasgenote ook wel een pikante (webcam)foto herinneren.. Sindsdien kan ik haar niet meer met een strak gezicht aan kijkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee. Nee.
Ik weet dat internet heeeel klein is, en ik zou het niet zo tof vinden dat ze er via via achterkomt
smoking kills!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:48 schreef littledevilSC het volgende:
Mja, en podcast enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet wetende dat er allemaal kanslozen naar het programma luisteren en de volgende ochtend 150 onbekenden en dronken lui je op je Hyves willen toevoegen
wie? pauline?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan van Bootje84 klasgenote ook wel een pikante (webcam)foto herinneren.. Sindsdien kan ik haar niet meer met een strak gezicht aan kijken
Ja, maar ze heeft al een vriend enzoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:50 schreef Jipje het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat ze het van jou hoort
Ja. Ik had ook een vriend toen ik mijn huidige vriend leerde kennenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft al een vriend enzo
En ik ben veel te verlegen in reallife
Van die blauwtjes leer je van...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook een vriend toen ik mijn huidige vriend leerde kennenZoals ik al zei, alles kan kapot
En wat kan je nou gebeuren? Je kunt een blauwtje lopen, nou en?
Nooit geschoten is altijd mis, wie niet waagt wie niet wint, etc etc...
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
Je kunt een blauwtje lopen, nou en?Nooit geschoten is altijd mis, wie niet waagt wie niet wint, etc etc...
stoken in andere relaties is imo not done..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook een vriend toen ik mijn huidige vriend leerde kennenZoals ik al zei, alles kan kapot
En wat kan je nou gebeuren? Je kunt een blauwtje lopen, nou en?
Nooit geschoten is altijd mis, wie niet waagt wie niet wint, etc etc...
uhm, vast wel.. maar ik kan dat niet maken.. verdient ze niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |