Hebben we dat vast gehadquote:
Godverdommequote:
Preciesquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hebben we dat vast gehad
Bakkes /madquote:
Bek houwequote:
quote:
quote:
quote:
Moest jij niet neuken?quote:
Gelukkig ben je het met jezelf eens!quote:
Welnee. Over 75 minuten toch pas?quote:
Immerquote:
Ooowquote:
Ga fietsenquote:
2e kwartet al...quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:36 schreef MPG het volgende:
kwartet
komt omdat jullie niet postpostpostenquote:
ouwe geilpijpquote:
Wel.quote:
Kan niet, heb lekke pijp.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:36 schreef MPG het volgende:
kwartet
quote:
effe schoonvegen iddquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:41 schreef Houniet het volgende:
Er mag wel een bezem door de UI's heen.
Neukzequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:39 schreef OA het volgende:
[..]
Wel.
Nu ga ik me mentaal voorbereiden op de nachtrust.
![]()
Doe fixen danquote:
Gast, wat denk je dat we gisteravond hebben gedaan? Pimpampetten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:44 schreef Houniet het volgende:
MPG mag jij al op Muck?
JortPGquote:
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Eh ja zoiets.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, wat denk je dat we gisteravond hebben gedaan? Pimpampetten?
Ik hou niet zo nauwkeurig bij wat jullie precies doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. En weer thuis
Lekker glas whiskey gepakt
Dat lust ik ook welquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. En weer thuis
Lekker glas whiskey gepakt
Haha, ik moest lachenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Frits!
Ouwe prullenbak! Jij kan eten met je koker gast!
Vraag maar aan Ph. Die verkoopt geloof ik abonnementen op de livestreamquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou niet zo nauwkeurig bij wat jullie precies doen
Jullie zijn naar de afscheidsmis voor Melk geweest?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de zelfde mensen hequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet
En dat is maar goed ook, want spammers moeten hoge boetes betalen van de rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoenjée aan de chickquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Houniet: Mieke belde me dat jij je telefoon eens op moet nemen! Ik heb het idee dat ze nu jou wel ziet zitten![]()
Maar goed, je moet dus je telefoon opnemen!![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Frits!
Ouwe prullenbak! Jij kan eten met je koker gast!
Jupquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie zijn naar de afscheidsmis voor Melk geweest?
jaquote:[..]
Het zijn ook altijd de zelfde mensen he.
En terechtquote:[..]
En dat is maar goed ook, want spammers moeten hoge boetes betalen van de rechter.
Ja, als 'ie een keer opneemt!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoenjée aan de chick?
Breaking nieuws?
Doe vertellen
WTF is zij datquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Houniet: Mieke belde me dat jij je telefoon eens op moet nemen! Ik heb het idee dat ze nu jou wel ziet zitten![]()
Maar goed, je moet dus je telefoon opnemen!![]()
Neem dan opquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF is zij dat!
Die heeft al zes keer gebeld vandaag man.
Mieke is wel chickquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, als 'ie een keer opneemt!Dan wordt het misschien wat! Ze klonk wel geïnteresseerd namelijk
Keurig netjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, als 'ie een keer opneemt!Dan wordt het misschien wat! Ze klonk wel geïnteresseerd namelijk
Ja, jij had haar nummer niet opgeslagen. Maar ze wil dus dat je opneemt!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF is zij dat!
Whehe, had je d'r nr niet opgeslagen toen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF is zij dat!
Ik krijg het nog druk van de zomerquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, had je d'r nr niet opgeslagen toen?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik krijg het nog druk van de zomer.
Opgeslagen, volgende keer neem ik op.
Welke is hetquote:
Goed bezig jongequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik krijg het nog druk van de zomer.
Opgeslagen, volgende keer neem ik op.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik stuur wel effe e.e.a. door
[..]
Zie edit.
Ik moet vaker naar het strand gaan, volgens mij....quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Mieke, Michelle en Angeline op de achtergrond.
Ik wil ze allemaal hebben.quote:
Met je fototoestelquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet vaker naar het strand gaan, volgens mij....
Trustenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebben.
Heb volgend weekend niets te doen, kijken of Mieke wilt meeten.
Dat kanquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed bezig ouwe!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik foto's wil maken, blijf ik wel op de boulevard staan, heb toch een groot zoombereik.
Ik ga met je meequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet vaker naar het strand gaan, volgens mij....
Als je even een Bloemendaal-agenda samenstelt zal ik kijken of ik e.e.a. kan synchroniseren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Staan er eigenlijk nog feesten in Bloemendaal op de agenda bij de KSC-housers?
Uhm... dan moet ik ook gaan zoeken... maar volgens mij is er elk weekend wel iets te doen daar, toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je even een Bloemendaal-agenda samenstelt zal ik kijken of ik e.e.a. kan synchroniseren.
JA, deze zomer wordt zo dikquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
Gezellig!![]()
Staan er eigenlijk nog feesten in Bloemendaal op de agenda bij de KSC-housers?
Leuke meid toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef MPG het volgende:
Goed bezig ouwe!
Zekersquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
JA, deze zomer wordt zo dik!
[..]
Leuke meid toch?
Die laten Muck en ik denk ik schieten, wij houden niet zo van housenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voel een KSC-Bloemendaal-minimeet aankomen.
Ik weet nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm... dan moet ik ook gaan zoeken... maar volgens mij is er elk weekend wel iets te doen daar, toch?
Er zijn in Zandvoort ook andere muziekfestivals, met minder dancemuziek hoor... en wanneer is de KSC-bbq?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Die laten Muck en ik denk ik schieten, wij houden niet zo van housen![]()
Wel van bbqen
Houseniet heeft daar vast wel meer informatie over... en zoals gezegd: als er mensen van hier gaan, fiets ik er ook graag naartoequote:
Welterustenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
frits ik ga slapen man. Ben benieuwd naar die foto's
!
Joo.
Slaap lekker jongen, eer heeft ze voor je klaar staan!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
frits ik ga slapen man. Ben benieuwd naar die foto's
!
Joo.
Maar je weet waarvoor, toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik haar heb moeten afwijzen
Nu heb ik in UVT gepostquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
[BLM9] Bloemendaal aan Zee: Een nieuw seizoen!
Ik heb meer posts in UVT dan het aantal keren dat ik daadwerkelijk ben gaan stappen, geloof ikquote:
Hehe, mooi gemiddeldequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb meer posts in UVT dan het aantal keren dat ik daadwerkelijk ben gaan stappen, geloof ik![]()
.
Dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Maar toch leuk om te merken dat je nog aardig in de markt ligt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb meer posts in UVT dan het aantal keren dat ik daadwerkelijk ben gaan stappen, geloof ik![]()
.
Ik ookquote:
"De incidentele UVT posters"quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotengroepje oprichten?
Die taalkronkels zijn echt droogquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotengroepje oprichten?
Uitstekende naam!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"De incidentele UVT posters"
Zeker! Dat niemand anders ze op deze schaal op een site is gaan verzamelen was me een raadselquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die taalkronkels zijn echt droogSoms wel bedroevend
Er staat al een tip van mij tussenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekende naam!![]()
[..]
Zeker! Dat niemand anders ze op deze schaal op een site is gaan verzamelen was me een raadsel.
Tips zijn altijd welkom trouwens, dus als je ergens wat ziet.
En nu ben ik echt richting dromenland.
Is goed, als ik iets zie zal ik aan je denken. Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitstekende naam!![]()
[..]
Zeker! Dat niemand anders ze op deze schaal op een site is gaan verzamelen was me een raadsel.
Tips zijn altijd welkom trouwens, dus als je ergens wat ziet.
En nu ben ik echt richting dromenland.
fritsquote:Op vrijdag 16 mei 200806:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen [afbeelding]
Meteen de deur uit [afbeelding]
quote:06. 101 Houniet
08. 090 indahnesia.com
11. 081 MPG
14. 076 OA
18. 072 eer-ik
65. 042 vrolijke-frits
70. 041 Sjowhan
76. 039 Papierversnipperaar
78. 038 JortK
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Geen last vanquote:Op vrijdag 16 mei 200807:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Rond deze tijd al foutmeldingen [afbeelding]
Niet dat ik merkquote:Op vrijdag 16 mei 200808:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen [afbeelding].
Ligt het aan mij of zijn de bewegende smileys een beetje hyper vanochtend? [afbeelding]
Het is alweer opgelost volgens mij. TIjd om de biosbatterij op het moederbord te vervangen, denk ikquote:
Tering hoe lang heb je dat ding dan al dat je dat battery moet vervangenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alweer opgelost volgens mij. TIjd om de biosbatterij op het moederbord te vervangen, denk ik.
Tijd moet ik iedere dag goedzetten bij het opstarten en nu heeft hij ook al wat problemen met BIOS-instellingen bewaren.
Tering, dat heb ik nog nooit gehad, een lege bat op m'n moederbordquote:Op vrijdag 16 mei 200808:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alweer opgelost volgens mij. TIjd om de biosbatterij op het moederbord te vervangen, denk ik [afbeelding].
Tijd moet ik iedere dag goedzetten bij het opstarten en nu heeft hij ook al wat problemen met BIOS-instellingen bewaren [afbeelding].
Kut voor je.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is alweer opgelost volgens mij. TIjd om de biosbatterij op het moederbord te vervangen, denk ik.
Tijd moet ik iedere dag goedzetten bij het opstarten en nu heeft hij ook al wat problemen met BIOS-instellingen bewaren.
nee, denk het niet, volgend jaar weerquote:Op vrijdag 16 mei 200808:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Moogguuhhhh
Wordt er nog haring gegeten vanavond?
werk zequote:Op vrijdag 16 mei 200808:56 schreef Sjowhan het volgende:
PC vervangen bij een gebruiker [afbeelding]
Mag ik dan trouwens Michelle hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Mieke, Michelle en Angeline op de achtergrond.
Ik hoop dat het die batterij is, anders is er een ander probleemquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tering, dat heb ik nog nooit gehad, een lege bat op m'n moederbord
als ik die foto zie weet ik wel dat ik vrij weinig mis hierquote:Op vrijdag 16 mei 200809:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Mag ik dan trouwens Michelle hebben [afbeelding]
pfft... hopelijk is het slecht dat batterijtje danquote:Op vrijdag 16 mei 200809:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat het die batterij is, anders is er een ander probleem [afbeelding].
Maar dit moederbord heb ik nu ongeveer anderhalf jaar erin zitten. Is al vervangend voor moederbord dat last had van kapotte condensator (bad captors of zoiets). Was wel gereviseerd moederbord dat niet heel veel kostte, dus geen idee hoe lang dat ding al gebruikt wordt... zou zomaar jaar of 5 kunnen zijn.
Jij hebt GeorginaV alquote:
dus...quote:
Bad capacitorsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat het die batterij is, anders is er een ander probleem.
Maar dit moederbord heb ik nu ongeveer anderhalf jaar erin zitten. Is al vervangend voor moederbord dat last had van kapotte condensator (bad captors of zoiets). Was wel gereviseerd moederbord dat niet heel veel kostte, dus geen idee hoe lang dat ding al gebruikt wordt... zou zomaar jaar of 5 kunnen zijn.
Je zult dan maar trouwen met juffrouw Kachelquote:
typpolio?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Bad capacitors
Waarsijnlijk gaat het batterijtje van dat "nieuwe" bord al een tijdje mee ja
Mot je met je poten van andere wijven afblijvenquote:
Ja, last van me poten van die JortPG vlaag van gist0rquote:
Ik ben ook gebruikerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
En weer op de plek. De gebruiker vond 't maar een snelle machine (ze ging van een Duron 900 naar een Core2Duo 6550)
wat een vreemde instelling toch weerquote:Op vrijdag 16 mei 200809:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Mot je met je poten van andere wijven afblijven [afbeelding]
Niet mijn naam gebruiken hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, last van me poten van die JortPG vlaag van gist0r
indahquote:
Ik zou niet durvenquote:
lat0rquote:
quote:
Gij quoteverkloterquote:
Deze keer was het in jouw voordeel.quote:
Dat wel. Maar het blijft natuurlijk je favoriete hobbyquote:
Ah nee, is het kloonfestijn weer begonnen?quote:
Jep. Samen met multiquoten, al doe ik dat de laatste tijd erg weinig....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het blijft natuurlijk je favoriete hobby
Doe er wat aan, dan kan ik ook weer inlopenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
Jep. Samen met multiquoten, al doe ik dat de laatste tijd erg weinig....
inlopen... ik ga in ieder geval stug door.quote:Op vrijdag 16 mei 200809:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe er wat aan, dan kan ik ook weer inlopen [afbeelding]
Nee, das een BrandX met topicdiarreequote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inlopen... ik ga in ieder geval stug door.
ooh... dat zal dan wel niet lekker ruiken.quote:Op vrijdag 16 mei 200809:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, das een BrandX met topicdiarree [afbeelding]
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe er wat aan, dan kan ik ook weer inlopen
Niet viezer dan JortK met topicdiarree. Vrouwen stinken namelijk niet...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh... dat zal dan wel niet lekker ruiken.
Verkeerde associaties bij die naam, maar dit is een goedequote:
Vind ik wat minder...quote:Michelle
Is ook wat minder.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
Verkeerde associaties bij die naam, maar dit is een goede.
![]()
[..]
Vind ik wat minder...
quote:
Welnee, eerik moet gewoon nog zo'n bbqfoto postenquote:
precies.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
Niet viezer dan JortK met topicdiarree. Vrouwen stinken namelijk niet...
ik zit op werkwerkwerk, geen pics hierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Welnee, eerik moet gewoon nog zo'n bbqfoto posten
quote:
quote:
Nietquote:Op vrijdag 16 mei 200809:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook gebruiker [afbeelding]
Wanneer breng je mij een nieuwe machine?
Goh. Iets met EK waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 mei 200810:13 schreef cablegunmaster het volgende:
hey wat heb ik gemist met al die oranje kleurtjes in sommige Usernames?
goed punt, maar dat geldt alleen voor knappe vrouwen toch?quote:Op vrijdag 16 mei 200809:56 schreef OA het volgende:
[..]
Niet viezer dan JortK met topicdiarree. Vrouwen stinken namelijk niet... [afbeelding]
quote:
Het EKquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:13 schreef cablegunmaster het volgende:
hey wat heb ik gemist met al die oranje kleurtjes in sommige Usernames?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed punt, maar dat geldt alleen voor knappe vrouwen toch?
owh, DAT was het dusquote:Op vrijdag 16 mei 200810:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goh. Iets met EK waarschijnlijk [afbeelding]
quote:
Ik bemerk wel dat dat soort dingen al compleet langs me heen gaan, hier gaat het namelijk om de Thomas en Uber Cup (badminton dus)....quote:
Tsja. 't Leeft schijnbaar.quote:Op vrijdag 16 mei 200810:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh voetbal [afbeelding] krijgen we dat gezeik weer :p
quote:Op vrijdag 16 mei 200810:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, DAT was het dus [afbeelding]
hier leeft het in ieder geval niet. Komt nog wel overigens, als het badminton over is en de mensen over de schok van de verhoging van de benzineprijzen zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 200810:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja. 't Leeft schijnbaar.
[..]
[afbeelding]
Helpquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
wasdanuvooreenonzin? Bonnie en Ronnie?
Das pas een echt topickiller!quote:
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.quote:Volgens een woordvoerder van de politie zijn er met glasscherven gevulde verfbommen gegooid vanuit het pand. De wijde omgeving is afgezet.
direct bewezen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 200811:14 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Das pas een echt topickiller! [afbeelding]
Eikelsquote:Op vrijdag 16 mei 200811:18 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)k_van_kraakpand.html
[..]
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.
quote:
schoremquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)k_van_kraakpand.html
[..]
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.
Schorriemorriequote:
Gajesquote:
Nee hoor, eer-ik en JortK zijn ook nog zwart.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik de enige die nog zwart is hier?
ben ik toch goed voor 1/3quote:Op vrijdag 16 mei 200812:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor, eer-ik en JortK zijn ook nog zwart.
Die dingen zijn 3,- in de winkelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, toch handig dat ik dat oude moederbord met die kapotte capacitor nog bewaard had... die heeft nu mooie zijn Bios-batterij afgestaan aan zijn vervanger. Ik bedacht me trouwens dat dit ook in dat andere moederbord al een vervangende batterij was...
Ja, maar als ik nog ene bruikbare heb liggen, gebruik ik gewoon die. Hoef ik ook niet door de regen naar de winkel toequote:
Die batterij zal inmiddels ook leeg zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, toch handig dat ik dat oude moederbord met die kapotte capacitor nog bewaard had... die heeft nu mooie zijn Bios-batterij afgestaan aan zijn vervanger. Ik bedacht me trouwens dat dit ook in dat andere moederbord al een vervangende batterij was...
Lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 200813:35 schreef Houniet het volgende:
Warme pita broodjes met gesmolten kaas [afbeelding].
quote:
Doe dat ook effe voor mij svpquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Houniet het volgende:
Ik ga een bakkie regelen!
Neuh, dat moeederbord heeft in een doos onderin een kast gelegen... maar die batterij zat er pas een half jaar in toen ik moederbord verving, dus is hooguit twee jaar oud of zo... en anders merk ik het vanavond wel en koop ik morgen alsnog een nieuwequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Die batterij zal inmiddels ook leeg zijn![]()
Of heeft dat moederbord al die tijd gewoon aan een voeding gehangen die verbonden was met het lichtnet?
Oke..quote:
Mijn ervaring is dat een batterij het "in een doos in de kast" maximaal 3 jaar volhoudtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, dat moeederbord heeft in een doos onderin een kast gelegen... maar die batterij zat er pas een half jaar in toen ik moederbord verving, dus is hooguit twee jaar oud of zo... en anders merk ik het vanavond wel en koop ik morgen alsnog een nieuwe.
Dan heeft hij dus nog even te gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat een batterij het "in een doos in de kast" maximaal 3 jaar volhoudt.
Lekker bakkie houquote:
Huphup, aan je werk dan!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:17 schreef OA het volgende:
Zo, pauze voorbij.
Welk werk?quote:
quote:#337 Muck 29262
#338 OA 29257
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Chick al an de bel gehad?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:27 schreef Houniet het volgende:
Ik moet straks ook werken. Ben ik er nog effe uit. De hele dag thuis zitten is ook saai.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:46 schreef OA het volgende:
En voorbij Muck.SPamz0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
kijk maar in de top500quote:
Inkoop coördineren. Bij de firma D. te H.quote:
Jortquote:
Oh, dat. Ja, klopt. Zou ik kunnen doen, als er zich werk aandient. Het is vrijdag, dus dan weet je het wel.quote:
Dus je zit nou een beetje betaald uit je neus te vretenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat. Ja, klopt. Zou ik kunnen doen, als er zich werk aandient. Het is vrijdag, dus dan weet je het wel.
Valt best mee. Zeker in vergelijking met bepaalde niet nader te noemen personen.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Valt best mee. Zeker in vergelijking met bepaalde niet nader te noemen personen.
Whehe. Ik met m'n grote mond. Meteen krijg ik mail...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je zit nou een beetje betaald uit je neus te vreten?
Ga dan vast vooruit werken ofzo. Of meehelpen in de fabriek.
Of ga vast lekker naar huis
Immer!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat er grotere spOAmz0rs zijn?
En terecht. Ik wil hier ook werken, maar mijn groepsgenoot heeft de programmacode niet doorgestuurd waardoor ik niet vooruit kanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Ik met m'n grote mond. Meteen krijg ik mail...![]()
Ja, kun je langer op vakantiequote:Vooruitwerken
Niks mis meequote:Fabriekswerk![]()
Bel die ouwe op dattie terugkomtquote:Naar huis... Gaat niet, schoonOA is er even niet en ik ga niet lopen.
Wel best. Ben momenteel druk bezig met het ontwikkelen van een robot om open hartoperaties uit te voeren.quote:
ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:56 schreef ScarFace- het volgende:
Wat een bedrijfs gebrabbel heb al weekend
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel best. Ben momenteel druk bezig met het ontwikkelen van een robot om open hartoperaties uit te voeren.
Nee nog niet, ze moet mij bellen he.quote:
Dat is best wel heel erg coolquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel best. Ben momenteel druk bezig met het ontwikkelen van een robot om open hartoperaties uit te voeren.
Wat een hond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht. Ik wil hier ook werken, maar mijn groepsgenoot heeft de programmacode niet doorgestuurd waardoor ik niet vooruit kan
Nu zit ik logboeken bij te werken en rapportages te tikken
quote:[..]
Ja, kun je langer op vakantie
Ech welquote:[..]
Niks mis mee
Hij is al onderweg.quote:[..]
Bel die ouwe op dattie terugkomt![]()
quote:Of neem het OV
Posten dan!quote:
We zijn net een week bezig. Over 4 weken moet het af zijn. Inmiddels hebben we de basis voor en afstandsmeting van instrument tot hart werkend en wordt er gewerkt aan een regelaar.quote:
De meeste hardware is kant-en-klaar, dus helaas voor mij moet ik me wel bezig houden met de software. Mijn taak is het om samen met een groepsgenoot met behulp van gegeven hardware een afstandsmeting te doen die 100 maal per seconde een afstand van apparaat tot hart meet met een nauwkeurigheid van 0,5 mm.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is best wel heel erg cool![]()
Ik neem aan dat je je met de software bezighoudt, of echt met de techniek? * OA is atechnisch op alle vlakken...![]()
Weet ikquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bespeur eigenbelang in die post van je!
Jaquote:
jeweetsquote:[..]
![]()
Ooit gedaan?quote:[..]
Ech wel![]()
keurig netjesquote:[..]
Hij is al onderweg.![]()
quote:[..]
quote:
quote:
Jij zit al 4.5 jaar onder de plak, dus houd je koker dicht.quote:
Nee, gister wel een keer of 6. Dus die belt vandaag nog wel een keer hoorquote:
als er meer berichten stonden om op te reageren kon ik dat ookquote:Op vrijdag 16 mei 200815:10 schreef MPG het volgende:
Multiquotes FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |