quote:
quote:
Nietquote:Op vrijdag 16 mei 200809:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook gebruiker [afbeelding]
Wanneer breng je mij een nieuwe machine?
Goh. Iets met EK waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 mei 200810:13 schreef cablegunmaster het volgende:
hey wat heb ik gemist met al die oranje kleurtjes in sommige Usernames?
goed punt, maar dat geldt alleen voor knappe vrouwen toch?quote:Op vrijdag 16 mei 200809:56 schreef OA het volgende:
[..]
Niet viezer dan JortK met topicdiarree. Vrouwen stinken namelijk niet... [afbeelding]
quote:
Het EKquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:13 schreef cablegunmaster het volgende:
hey wat heb ik gemist met al die oranje kleurtjes in sommige Usernames?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed punt, maar dat geldt alleen voor knappe vrouwen toch?
owh, DAT was het dusquote:Op vrijdag 16 mei 200810:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goh. Iets met EK waarschijnlijk [afbeelding]
quote:
Ik bemerk wel dat dat soort dingen al compleet langs me heen gaan, hier gaat het namelijk om de Thomas en Uber Cup (badminton dus)....quote:
Tsja. 't Leeft schijnbaar.quote:Op vrijdag 16 mei 200810:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh voetbal [afbeelding] krijgen we dat gezeik weer :p
quote:Op vrijdag 16 mei 200810:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, DAT was het dus [afbeelding]
hier leeft het in ieder geval niet. Komt nog wel overigens, als het badminton over is en de mensen over de schok van de verhoging van de benzineprijzen zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 200810:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja. 't Leeft schijnbaar.
[..]
[afbeelding]
Helpquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
wasdanuvooreenonzin? Bonnie en Ronnie?
Das pas een echt topickiller!quote:
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.quote:Volgens een woordvoerder van de politie zijn er met glasscherven gevulde verfbommen gegooid vanuit het pand. De wijde omgeving is afgezet.
direct bewezen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 200811:14 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Das pas een echt topickiller! [afbeelding]
Eikelsquote:Op vrijdag 16 mei 200811:18 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)k_van_kraakpand.html
[..]
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.
quote:
schoremquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)k_van_kraakpand.html
[..]
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.
Schorriemorriequote:
Gajesquote:
Nee hoor, eer-ik en JortK zijn ook nog zwart.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik de enige die nog zwart is hier?
ben ik toch goed voor 1/3quote:Op vrijdag 16 mei 200812:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor, eer-ik en JortK zijn ook nog zwart.
Die dingen zijn 3,- in de winkelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, toch handig dat ik dat oude moederbord met die kapotte capacitor nog bewaard had... die heeft nu mooie zijn Bios-batterij afgestaan aan zijn vervanger. Ik bedacht me trouwens dat dit ook in dat andere moederbord al een vervangende batterij was...
Ja, maar als ik nog ene bruikbare heb liggen, gebruik ik gewoon die. Hoef ik ook niet door de regen naar de winkel toequote:
Die batterij zal inmiddels ook leeg zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, toch handig dat ik dat oude moederbord met die kapotte capacitor nog bewaard had... die heeft nu mooie zijn Bios-batterij afgestaan aan zijn vervanger. Ik bedacht me trouwens dat dit ook in dat andere moederbord al een vervangende batterij was...
Lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 200813:35 schreef Houniet het volgende:
Warme pita broodjes met gesmolten kaas [afbeelding].
quote:
Doe dat ook effe voor mij svpquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Houniet het volgende:
Ik ga een bakkie regelen!
Neuh, dat moeederbord heeft in een doos onderin een kast gelegen... maar die batterij zat er pas een half jaar in toen ik moederbord verving, dus is hooguit twee jaar oud of zo... en anders merk ik het vanavond wel en koop ik morgen alsnog een nieuwequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Die batterij zal inmiddels ook leeg zijn![]()
Of heeft dat moederbord al die tijd gewoon aan een voeding gehangen die verbonden was met het lichtnet?
Oke..quote:
Mijn ervaring is dat een batterij het "in een doos in de kast" maximaal 3 jaar volhoudtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, dat moeederbord heeft in een doos onderin een kast gelegen... maar die batterij zat er pas een half jaar in toen ik moederbord verving, dus is hooguit twee jaar oud of zo... en anders merk ik het vanavond wel en koop ik morgen alsnog een nieuwe.
Dan heeft hij dus nog even te gaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat een batterij het "in een doos in de kast" maximaal 3 jaar volhoudt.
Lekker bakkie houquote:
Huphup, aan je werk dan!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:17 schreef OA het volgende:
Zo, pauze voorbij.
Welk werk?quote:
quote:#337 Muck 29262
#338 OA 29257
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Chick al an de bel gehad?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:27 schreef Houniet het volgende:
Ik moet straks ook werken. Ben ik er nog effe uit. De hele dag thuis zitten is ook saai.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:46 schreef OA het volgende:
En voorbij Muck.SPamz0rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
kijk maar in de top500quote:
Inkoop coördineren. Bij de firma D. te H.quote:
Jortquote:
Oh, dat. Ja, klopt. Zou ik kunnen doen, als er zich werk aandient. Het is vrijdag, dus dan weet je het wel.quote:
Dus je zit nou een beetje betaald uit je neus te vretenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat. Ja, klopt. Zou ik kunnen doen, als er zich werk aandient. Het is vrijdag, dus dan weet je het wel.
Valt best mee. Zeker in vergelijking met bepaalde niet nader te noemen personen.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Valt best mee. Zeker in vergelijking met bepaalde niet nader te noemen personen.
Whehe. Ik met m'n grote mond. Meteen krijg ik mail...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je zit nou een beetje betaald uit je neus te vreten?
Ga dan vast vooruit werken ofzo. Of meehelpen in de fabriek.
Of ga vast lekker naar huis
Immer!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat er grotere spOAmz0rs zijn?
En terecht. Ik wil hier ook werken, maar mijn groepsgenoot heeft de programmacode niet doorgestuurd waardoor ik niet vooruit kanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:54 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Ik met m'n grote mond. Meteen krijg ik mail...![]()
Ja, kun je langer op vakantiequote:Vooruitwerken
Niks mis meequote:Fabriekswerk![]()
Bel die ouwe op dattie terugkomtquote:Naar huis... Gaat niet, schoonOA is er even niet en ik ga niet lopen.
Wel best. Ben momenteel druk bezig met het ontwikkelen van een robot om open hartoperaties uit te voeren.quote:
ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:56 schreef ScarFace- het volgende:
Wat een bedrijfs gebrabbel heb al weekend
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel best. Ben momenteel druk bezig met het ontwikkelen van een robot om open hartoperaties uit te voeren.
Nee nog niet, ze moet mij bellen he.quote:
Dat is best wel heel erg coolquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel best. Ben momenteel druk bezig met het ontwikkelen van een robot om open hartoperaties uit te voeren.
Wat een hond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En terecht. Ik wil hier ook werken, maar mijn groepsgenoot heeft de programmacode niet doorgestuurd waardoor ik niet vooruit kan
Nu zit ik logboeken bij te werken en rapportages te tikken
quote:[..]
Ja, kun je langer op vakantie
Ech welquote:[..]
Niks mis mee
Hij is al onderweg.quote:[..]
Bel die ouwe op dattie terugkomt![]()
quote:Of neem het OV
Posten dan!quote:
We zijn net een week bezig. Over 4 weken moet het af zijn. Inmiddels hebben we de basis voor en afstandsmeting van instrument tot hart werkend en wordt er gewerkt aan een regelaar.quote:
De meeste hardware is kant-en-klaar, dus helaas voor mij moet ik me wel bezig houden met de software. Mijn taak is het om samen met een groepsgenoot met behulp van gegeven hardware een afstandsmeting te doen die 100 maal per seconde een afstand van apparaat tot hart meet met een nauwkeurigheid van 0,5 mm.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is best wel heel erg cool![]()
Ik neem aan dat je je met de software bezighoudt, of echt met de techniek? * OA is atechnisch op alle vlakken...![]()
Weet ikquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bespeur eigenbelang in die post van je!
Jaquote:
jeweetsquote:[..]
![]()
Ooit gedaan?quote:[..]
Ech wel![]()
keurig netjesquote:[..]
Hij is al onderweg.![]()
quote:[..]
quote:
quote:
Jij zit al 4.5 jaar onder de plak, dus houd je koker dicht.quote:
Nee, gister wel een keer of 6. Dus die belt vandaag nog wel een keer hoorquote: