quote:
quote:
Nietquote:Op vrijdag 16 mei 200809:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook gebruiker [afbeelding]
Wanneer breng je mij een nieuwe machine?
Goh. Iets met EK waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 mei 200810:13 schreef cablegunmaster het volgende:
hey wat heb ik gemist met al die oranje kleurtjes in sommige Usernames?
goed punt, maar dat geldt alleen voor knappe vrouwen toch?quote:Op vrijdag 16 mei 200809:56 schreef OA het volgende:
[..]
Niet viezer dan JortK met topicdiarree. Vrouwen stinken namelijk niet... [afbeelding]
quote:
Het EKquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:13 schreef cablegunmaster het volgende:
hey wat heb ik gemist met al die oranje kleurtjes in sommige Usernames?
Uiteraard!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goed punt, maar dat geldt alleen voor knappe vrouwen toch?
owh, DAT was het dusquote:Op vrijdag 16 mei 200810:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goh. Iets met EK waarschijnlijk [afbeelding]
quote:
Ik bemerk wel dat dat soort dingen al compleet langs me heen gaan, hier gaat het namelijk om de Thomas en Uber Cup (badminton dus)....quote:
Tsja. 't Leeft schijnbaar.quote:Op vrijdag 16 mei 200810:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh voetbal [afbeelding] krijgen we dat gezeik weer :p
quote:Op vrijdag 16 mei 200810:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, DAT was het dus [afbeelding]
hier leeft het in ieder geval niet. Komt nog wel overigens, als het badminton over is en de mensen over de schok van de verhoging van de benzineprijzen zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 200810:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja. 't Leeft schijnbaar.
[..]
[afbeelding]
Helpquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
wasdanuvooreenonzin? Bonnie en Ronnie?
Das pas een echt topickiller!quote:
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.quote:Volgens een woordvoerder van de politie zijn er met glasscherven gevulde verfbommen gegooid vanuit het pand. De wijde omgeving is afgezet.
direct bewezen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 200811:14 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Das pas een echt topickiller! [afbeelding]
Eikelsquote:Op vrijdag 16 mei 200811:18 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)k_van_kraakpand.html
[..]
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.
quote:
schoremquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/news/156(...)k_van_kraakpand.html
[..]
Da's geen verfbom meer, maar gewoon een poging tot zware mishandeling van anderen. Gewoon een troep ME-ers een half uur voorsprong geven en alles kort en klein meppen wat binnen zit, en niet zo'n klein beetje ook. Achterlijk tuig.... moesten ze hier eens proberen, steken ze het gebouw gewoon in de fik.
Schorriemorriequote:
Gajesquote:
Nee hoor, eer-ik en JortK zijn ook nog zwart.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik de enige die nog zwart is hier?
ben ik toch goed voor 1/3quote:Op vrijdag 16 mei 200812:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee hoor, eer-ik en JortK zijn ook nog zwart.
Die dingen zijn 3,- in de winkelquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, toch handig dat ik dat oude moederbord met die kapotte capacitor nog bewaard had... die heeft nu mooie zijn Bios-batterij afgestaan aan zijn vervanger. Ik bedacht me trouwens dat dit ook in dat andere moederbord al een vervangende batterij was...
Ja, maar als ik nog ene bruikbare heb liggen, gebruik ik gewoon die. Hoef ik ook niet door de regen naar de winkel toequote:
Die batterij zal inmiddels ook leeg zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, toch handig dat ik dat oude moederbord met die kapotte capacitor nog bewaard had... die heeft nu mooie zijn Bios-batterij afgestaan aan zijn vervanger. Ik bedacht me trouwens dat dit ook in dat andere moederbord al een vervangende batterij was...
Lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 200813:35 schreef Houniet het volgende:
Warme pita broodjes met gesmolten kaas [afbeelding].
quote:
Doe dat ook effe voor mij svpquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Houniet het volgende:
Ik ga een bakkie regelen!
Neuh, dat moeederbord heeft in een doos onderin een kast gelegen... maar die batterij zat er pas een half jaar in toen ik moederbord verving, dus is hooguit twee jaar oud of zo... en anders merk ik het vanavond wel en koop ik morgen alsnog een nieuwequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Die batterij zal inmiddels ook leeg zijn![]()
Of heeft dat moederbord al die tijd gewoon aan een voeding gehangen die verbonden was met het lichtnet?
Oke..quote:
Mijn ervaring is dat een batterij het "in een doos in de kast" maximaal 3 jaar volhoudtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, dat moeederbord heeft in een doos onderin een kast gelegen... maar die batterij zat er pas een half jaar in toen ik moederbord verving, dus is hooguit twee jaar oud of zo... en anders merk ik het vanavond wel en koop ik morgen alsnog een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |