Jullie zijn naar de afscheidsmis voor Melk geweest?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast, wat denk je dat we gisteravond hebben gedaan? Pimpampetten?
Het zijn ook altijd de zelfde mensen hequote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet
En dat is maar goed ook, want spammers moeten hoge boetes betalen van de rechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoenjée aan de chickquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Houniet: Mieke belde me dat jij je telefoon eens op moet nemen! Ik heb het idee dat ze nu jou wel ziet zitten![]()
Maar goed, je moet dus je telefoon opnemen!![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Frits!
Ouwe prullenbak! Jij kan eten met je koker gast!
Jupquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie zijn naar de afscheidsmis voor Melk geweest?
jaquote:[..]
Het zijn ook altijd de zelfde mensen he.
En terechtquote:[..]
En dat is maar goed ook, want spammers moeten hoge boetes betalen van de rechter.
Ja, als 'ie een keer opneemt!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoenjée aan de chick?
Breaking nieuws?
Doe vertellen
WTF is zij datquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
Houniet: Mieke belde me dat jij je telefoon eens op moet nemen! Ik heb het idee dat ze nu jou wel ziet zitten![]()
Maar goed, je moet dus je telefoon opnemen!![]()
Neem dan opquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF is zij dat!
Die heeft al zes keer gebeld vandaag man.
Mieke is wel chickquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, als 'ie een keer opneemt!Dan wordt het misschien wat! Ze klonk wel geïnteresseerd namelijk
Keurig netjesquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, als 'ie een keer opneemt!Dan wordt het misschien wat! Ze klonk wel geïnteresseerd namelijk
Ja, jij had haar nummer niet opgeslagen. Maar ze wil dus dat je opneemt!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF is zij dat!
Whehe, had je d'r nr niet opgeslagen toen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF is zij dat!
Ik krijg het nog druk van de zomerquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, had je d'r nr niet opgeslagen toen?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik krijg het nog druk van de zomer.
Opgeslagen, volgende keer neem ik op.
Welke is hetquote:
Goed bezig jongequote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik krijg het nog druk van de zomer.
Opgeslagen, volgende keer neem ik op.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik stuur wel effe e.e.a. door
[..]
Zie edit.
Ik moet vaker naar het strand gaan, volgens mij....quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Mieke, Michelle en Angeline op de achtergrond.
Ik wil ze allemaal hebben.quote:
Met je fototoestelquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet vaker naar het strand gaan, volgens mij....
Trustenquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebben.
Heb volgend weekend niets te doen, kijken of Mieke wilt meeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |