abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58678183
De DGK dag der dagen met langzaam oplopende spanning. Haken vanavond veel streamers af of juist niet. Wie mag naar mams, wie mag doorspelen? Is halve finale eerlijk verlopen of voorgekookt? Misschien komen we het ooit te weten.

Eén ding is zeker, de COSsen zullen vanavond hard gaan en het lijkt bijna zinvol om er alvast tien in het voren aan te maken.

Wie dan ook fan van wie is, ik wens ze allemaal veel succes vandaag!

[ Bericht 50% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 15-05-2008 09:05:40 ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:42:26 #2
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678198
Ja die honden uit het voormalige oostblok hebben wel wat, Alma is van Roemeense afkomst
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_58678228
@neemmijnietserieus. Ik heb gisteren gevraagd of het een pon was. Mijn vriendin had er ook zoeen en die gebruikte altijd de afkorting pon, vandaar.
@DrsH, wat is het dan voor ras?
pi_58678258
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:45 schreef Verida het volgende:
@neemmijnietserieus. Ik heb gisteren gevraagd of het een pon was. Mijn vriendin had er ook zoeen en die gebruikte altijd de afkorting pon, vandaar.
Ah, dat had ik gisteren over het hoofd gezien, maar het antwoord is dus
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 08:48:19 #5
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_58678265
GOOOOEEEIIEEMORGEN Vriendjes en Vriendinnetjes der COS !!

Zijn jullie ook zo zenuwachtig ? Ik kennelijk niet, want ik heb me een uur verslapen
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:48:49 #6
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678271
Het is een Ciobanesc Romanesc Carpatin ofwel een Karpatische berghond gefokt om beren en wolven bij schaapskudde's en hun herdersweg te houden en of eventueel deze te bevechten.
pi_58678272
goed plan nmns met de cossen klaar te zetten van te voren .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58678276
goodmorning allemaal zijn jullie er klaar voor????
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:50:18 #9
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678285
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:52:23 #10
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58678309
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:42 schreef DrsH het volgende:
Ja die honden uit het voormalige oostblok hebben wel wat, Alma is van Roemeense afkomst
Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,
zo te zien een prachtige sterke hond. Bedankt voor de moeite om de foto te plaatsen.

Ik vond het in Griekenland heel moelijk om alle op straat levende honden en katten achter te laten
maar ja, na ons nog duizenden toeristen waarbij ze een knuffel , water en eten kunnen afbietsen......
pi_58678319
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik schreef gisteren al dat Claire misschien wel Huub eruit gestemd heeft. Zou geweldige TV opleveren.
Ik geloof dat niet..haar liefde voor Huub is echt...
quote:
uit de OP:
Wie dan ook fan van wie is, ik wens ze allemaal veel succes vandaag!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58678346
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
Ik ook!
--Einstein
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:57:59 #13
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678361
Gevoelsmatig gun ik het Jaap en Huub het meest. Brian en Amanda gun ik het simpelweg niet omdat Amanda niet met geld om kan gaan en het dus weggegooid geld is en ik vrees dat Brian het geld zal aanwenden voor criminele praktijken. Het geld komt dan weer in het circuit waaruit het vandaan gekomen is en dat vind ik zonde. Claire zit mij te kort in de kooi om er voor in aanmerking te kunnen komen in mijn optiek.
pi_58678368
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,
zo te zien een prachtige sterke hond. Bedankt voor de moeite om de foto te plaatsen.

Ik vond het in Griekenland heel moelijk om alle op straat levende honden en katten achter te laten
maar ja, na ons nog duizenden toeristen waarbij ze een knuffel , water en eten kunnen afbietsen......
Dat was geen vakantie voor mij. Ik zou alleen maar huilen en in de vakantie een stichting oprichten.

Nmns, mooi verhaal over het ras.
Honden zijn tof!
Go hard or go home
pi_58678395
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:57 schreef DrsH het volgende:
Gevoelsmatig gun ik het Jaap en Huub het meest. Brian en Amanda gun ik het simpelweg niet omdat Amanda niet met geld om kan gaan en het dus weggegooid geld is en ik vrees dat Brian het geld zal aanwenden voor criminele praktijken. Het geld komt dan weer in het circuit waaruit het vandaan gekomen is en dat vind ik zonde. Claire zit mij te kort in de kooi om er voor in aanmerking te kunnen komen in mijn optiek.
Ik gun het Brian en Amanda ook echt helemaal niet. Claire dan weer wel vanwege haar karakter. Doe anders idd Huub of Jaap maar. Al zal ik er geen enkele moeite voor doen.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:03:52 #16
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678438
Ook ik zal mij niet de moeite getroosten om er 1 SMS aan te spenderen en laat ik duidelijk zijn ik kan er ook goed mee leven als Claire de poen wint, maar vind dat wat minder logisch
pi_58678483
Brian en Amanda gun ik het totaal niet. Ik kan zelfs niet zeggen welke van de twee ik erger vind. Het zijn allebei walgelijke creaturen.
Huub gun ik het een beetje, Claire ook, Jaap gun ik het het meeste. Hij heeft het als enige volgehouden om niet fysiek gewelddadig te worden. Hij heeft de hele periode 'geschaakt' en misschien daardoor het spel wel als enige goed gespeeld.
Maar ook zonder winst denk ik dat Jaap het wel redt na de kooi. Een hoop van zijn 'personages' zijn gespeeld, hij is slim genoeg om hier een leuke baan aan over te houden. Huub komt er ook wel, zal wel goed begeleid moeten worden, maar als hij weer terug is bij zijn familie zullen zijn vader en broers hem snel weer met beide benen op de grond zetten. Claire kan ik niet echt hoogte van krijgen, maar die heeft zelf wel ideeen over visagie e.d.
Amanda en Brian zullen zo gigantisch op hun bek gaan na de kooi. Die zijn alle vermogen om te relativeren kwijt, voor zover ze dat al hadden.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:07:43 #18
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58678487
Zo,.. na mijn dagelijkse kopje koffie bij rietje en een stevige wandeling met die lieverd Rocco ben ik weer klaar voor een dagje gissen, grappen en grollen.

wellicht dat ik tussen mijn werkzaamheden hier op kantoor ook nog ff lekker de paintkwast oppak en misschien dat ik zometeen nog even bel naar Ladynight als zijnde een betrwoubare bron.

Kortom, ik heb er weer zin in vandaag!

GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!!!
pi_58678488
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Oke ik daag je uit.............
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:08:20 #20
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678497
Ik wil ook Huub of Jaap. Claire niet.. Maar natuurlijk alles liever dan Brian en Amanda. Ik heb vanavond een etentje, maar ik denk dat ik rond tien over negen een hoofdpijn ga faken. Hoe triest ben ik..
pi_58678509
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef DrsH het volgende:
Ook ik zal mij niet de moeite getroosten om er 1 SMS aan te spenderen en laat ik duidelijk zijn ik kan er ook goed mee leven als Claire de poen wint, maar vind dat wat minder logisch
Ik zou er wel een paar euro voor over hebben om een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad te sponsoren waarin staat om vooral geen smsjes te sturen vanwege de ondoorzichtigheid en de veel te grote hand van de regie in het geheel.....

Lijkt mij wel gaaf, echt niemand die een smsje stuurt bij de finale....
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:10:01 #22
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678522
De grote verrassing zal denk ik zijn dat Amanda en haar familie gratis gezinstherapie krijgen en Brian eindelijk aanspraak zal kunnen maken op de zo broodnodige Psychiatrische hulpverlening.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:10:13 #23
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678523
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef Verida het volgende:
Amanda en Brian zullen zo gigantisch op hun bek gaan na de kooi. Die zijn alle vermogen om te relativeren kwijt, voor zover ze dat al hadden.
Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:12:31 #24
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678560
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Oke ik daag je uit.............
Okay ik accepteer de uitdaging Ik ben er klaar voor
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:12:49 #25
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58678570
Mogguh! (met zelfgebakken appeltaart)

Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)

Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.

Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
pi_58678581
Ik gun de winst aan Huub , Jaap of Claire.
Ik gun het absoluut niet aan b & a omdat die alle realiteit verloren hebben of nog erger nooit hebben gehad.
Als Jaap slim is geweest heeft hij brajen weg gestemd want Jaap zou zeer zeker in de finale ook van Huub kunnen winnen maar never nooit van brajen. maar dan zit ej emt de febo vonden die dat goed als brajen er nog inzit vanavond is Claire en amanda weg.
Maar vooralsnog hoop ik Claire met een geldkoffer weg en brajen eruit gestemd.
pi_58678615
Goodmorning, patient 105597 klokt in.
Is deze stoel vrij?

Nog even over de uitzending van gisteravond. Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten hoe de af-en-toe-kijker dingen ziet.
Op mij kwam het over als 2 mannetjes in het bejaardenhuis (de een met een scheve bek, de ander met een manke poot) die over alles mot krijgen met elkaar.

Kwam Brian nou echt slecht over, of waren de beelden juist ontlastend voor hem?
pi_58678619
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:

Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)

Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.

Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
oooo mag ik ook een stukje appeltaart ik houw daar zo van

heb jij nog meegekregen hoe brajen over jou sprak laatst dat je een flinke sneer van hem kreeg?
pi_58678643
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:15 schreef avonne het volgende:
Goodmorning, patient 105597 klokt in.
Is deze stoel vrij?

Nog even over de uitzending van gisteravond. Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten hoe de af-en-toe-kijker dingen ziet.
Op mij kwam het over als 2 mannetjes in het bejaardenhuis (de een met een scheve bek, de ander met een manke poot) die over alles mot krijgen met elkaar.

Kwam Brian nou echt slecht over, of waren de beelden juist ontlastend voor hem?
ik vond hem erg slecht overkomen maar je zag wel heel duidelijk dat tommy het bord scheef hield dat was wel jammer.Maar hij staat en niet netjes op brajen en vandaag nog dan agresief en op Huub zijn voet trappen.
pi_58678651
quote:

Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??
Go hard or go home
pi_58678736
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
mijn vertrouwen in de media is weer enigszins opgekrikt door de uitspraak "ze wauwelt" van één van de journalisten.
Was die journalist misschien van de veronica-gids? Die maakt ook erg duidelijk dat hij Brian niet interessant vond
pi_58678738
Ik vind het toch wel schandalig dat netty samen met brian een haat campagne opstart tegen Huub , waar bemoeid dat mens zich mee.Ze bemoeid zich vanaf dag 1 al met dat spel.
pi_58678748
@dieenebart, die appeltaart, is die volgens recept van HBB?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:26:27 #34
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678788
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:27:07 #35
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678801
quote:

Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?
pi_58678803
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
en wie moge dat zijn
pi_58678830
quote:
http://hosforum.darkbb.com/index.htm
hier denk ik
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:28:58 #38
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678833
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

en wie moge dat zijn
De voormalige Butler op leeftijd
pi_58678845
quote:
Die had toch zogenaamd vorige week een brief geschreven voor alle bewoners? Een brief die overigens door onze pisnicht alleen aan Brian en Amanda getoond is.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:29:50 #40
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678848
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

en wie moge dat zijn
Dat is tot nu toe de oudst gespotte butler(es) van de Kooi, dat Amsterdamse mokkel van een jaar of 64 met die moppen enzo
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:32:08 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58678880
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:17 schreef noekje het volgende:
Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??
Heb jij zo'n enorme voorgevel???

Morrege. Goed laat ik nog even achterwege tot ik weet hoeveel ik moet aftikken bij de garage voor nieuwe remblokjes.
Gaan vanavond gelijk met de televisieuitzending de streams weer open?
Zal ik weer eens?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58678884
Nou ook ff van mij wie ik het gun en wie niet!. Ik gun het absoluut niet aan Brian en Amanda vanwege hun gebrek aan zelfreflectie. Jaap ik weet niet! Wat heeft hij nou eigenlijk gedaan, behalve terror in het begin en achter de pc zitten. Huub is wat mij betreft de voortrekker van dgk geweest, ook al ben ik het met heel veel akties van hem NIET eens. Claire zit er tekort in wat mij betreft.

Maar is Huub eruit gestemd, dan mag Claire van mij winnen. Jaap geeft teveel twijfels bij mij.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:32:24 #43
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678888
Owww dat heb ik niet meegekregen van die brief en ja een pisnicht blijft een pisnicht
pi_58678910
Ook ik meld me weer ...een hele goeie morgen allemaal.
Heb m'n informatiebron die het dichtst bij het vuur zit de afgelopen dagen niet kunnen bereiken. Kan niks anders zeggen dan dat de FEBO de boel goed voor mekaar heeft...helaas. Dus vol spanning wacht ik maar gewoon af.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:33:54 #45
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678914
Wil iemand even in een deuk liggen? Luister hier naar: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851

Ahahaha, 'ik heb even een foutje gemaakt...'
pi_58678996
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:33 schreef OudFruit het volgende:
Wil iemand even in een deuk liggen? Luister hier naar: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851

Ahahaha, 'ik heb even een foutje gemaakt...'
ik kan hem niet goed verstaan
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:37:45 #47
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678999
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:
It's him!
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:38:23 #48
je weet wel
pi_58679007
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Neen. ik ben de eerste user van fok, kijk maar in m'n profiel.
pi_58679008
antilraditeitprogramma?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:39:06 #50
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679015
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Morrege. Goed laat ik nog even achterwege tot ik weet hoeveel ik moet aftikken bij de garage voor nieuwe remblokjes.
Gaan vanavond gelijk met de televisieuitzending de streams weer open?
Zal ik weer eens?
Ik zou mij eerder zorgen maken om het arbeidsloon en mogelijk het afdraaien van de schijven en uitdraaien van de remtrommels
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:39:27 #51
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58679025
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Neen. ik ben de eerste user van fok, kijk maar in m'n profiel.
Je liegt Maar lekker boeiend, ik denk gewoon dat je uit BB komt..
pi_58679038
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef DrsH het volgende:

[..]

De voormalige Butler op leeftijd
Ohh die lieverd ja die was niet meer welkom in de villa (a & b vonden dat ze te pro Huub was)
pi_58679051
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Zie jij het al voor je Amanda in Afrika, hoe gaat ze dat doen met haar stijltang of zijn die er tegenwoordig ook al op batterijen?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:41:42 #54
je weet wel
pi_58679055
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef Smash-it het volgende:

[..]

It's him!
Ssssst! Het is donderdag, dan doe ik altijd een ander typetje! Vandaag ben ik Dr. Rammstein. (en jullie niet!)

De appeltaart is heerlijk: 100 gr suiker, 200 gr boter en 300 gr bloem, snufje zout, zakje vanillesuiker: lekker kneden.
Kilo appels kleinsnijden, beetje rozijnen erdoor en een scheutje citroensap en twee flinke theelepels kaneel.
Bakvorm invetten en GO!

@Noekje: was die van jou
Geweldig
En ook dat van die grote voorgevel, Cc.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:42:13 #55
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679065
Bart is net zo min Bart uit welke serie dan ook net zo min als ik Dr Phill ben
pi_58679068
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:22 schreef avonne het volgende:

[..]

mijn vertrouwen in de media is weer enigszins opgekrikt door de uitspraak "ze wauwelt" van één van de journalisten.
Was die journalist misschien van de veronica-gids? Die maakt ook erg duidelijk dat hij Brian niet interessant vond
Een beetje journalist doorziet amanda gelijk dus daar maak ik me geen zorgen om maar idd als je hoort dat ze ook zeggen die wauwelt dan krijg ik een super grijns op me gezicht.
pi_58679076

Netty "we hebben dus een website. Dat is de Brian en ... uh..en uh...uh. hoe heet 't ....uh... website"

Kon ze niet op Amanda komen?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:42:41 #58
je weet wel
pi_58679077
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef petraa het volgende:

[..]

Zie jij het al voor je Amanda in Afrika, hoe gaat ze dat doen met haar stijltang of zijn die er tegenwoordig ook al op batterijen?
zonnecellen
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:44:20 #59
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58679106
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ssssst! Het is donderdag, dan doe ik altijd een ander typetje! Vandaag ben ik Dr. Rammstein. (en jullie niet!)

De appeltaart is heerlijk: 100 gr suiker, 200 gr boter en 300 gr bloem, snufje zout, zakje vanillesuiker: lekker kneden.
Kilo appels kleinsnijden, beetje rozijnen erdoor en een scheutje citroensap en twee flinke theelepels kaneel.
Bakvorm invetten en GO!

@Noekje: was die van jou
Geweldig
En ook dat van die grote voorgevel, Cc.
Tip voor de volgende appeltaart: 1 peer er bij doen in kleine stukjes, is echt heel lekker.

Goedemorgen y'all!

Tipsch: bedankt!
be nice or go away
pi_58679108
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef DrsH het volgende:
Bart is net zo min Bart uit welke serie dan ook net zo min als ik Dr Phill ben
Dat klopt !!!! .............jij bent DrsH
pi_58679128
AMSTERDAM - 14 mei
Gisteren werd één van de bewoners door de anderen uit de Kooi gestemd. Wie dat is geweest moet koste wat kost geheim blijven, en daarin gaan de makers ver. Heel ver...

Pas morgenavond mag bekend worden wie van de vijf overgebleven bewoners in het stof moet bijten. Tot die tijd moeten alle 45 (!) medewerkers binnen de Kooi blijven en worden alle GSM´s afgepakt. Wel mag er eten worden besteld, maar dat moet voor de Kooi worden geplaatst en wordt pas binnengehaald als de bezorger uit het zicht is verdwenen. Verder moeten alle cameramensen, redacteuren en producers slapen in militaire tentjes, omgeven door muggen en ander ongedierte. Gevangen in luxe? Van luxe is voor de 45 medewerkers geen sprake...

Ook lopen er bewakers met herdershonden rond het terrein, want er hebben zich sinds gisteravond wel zestig mensen rond de kooi verzameld om te kijken wie er vertrekt. Maar helaas voor hen, ook de verliezer moet netjes binnenblijven en kan pas donderdagavond zijn of haar familie in de armen sluiten.

bron: Huubsgoudenkooi.hyves
--Einstein
pi_58679136
quote:

[..]

Denk dat je je daar toch ff vergist in Amanda.
Ze is al is een paar maanden naar Thailand geweest waar ze ook in de BushBush heeft gezeten. Je zou het misschien niet achter Amanda zoeken, maar het zit er wel degelijk in.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:46:02 #63
145755 kahaarin
pi_58679145
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef dieenebart het volgende:

[..]

zonnecellen
Da's modern, ik dacht opladen via een dynamo op een fiets, kan ze meteen haar extra pondjes wegwerken.
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:46:53 #64
je weet wel
pi_58679161
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Tip voor de volgende appeltaart: 1 peer er bij doen in kleine stukjes, is echt heel lekker.

Goedemorgen y'all!

Tipsch: bedankt!
Thanx for the tip!

zullen we vandaag allemaal recepten uitwisselen in plaats van dierenfoto's plaatsen?
*zoekt anarchistisch kookboek erbij*
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:47:02 #65
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679162
quote:

[..]

Ik ben een man en zelfs ik weet dat die dingen ook te verkrijgen zijn met gaspatronen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:47:23 #66
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679169
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ze is al is een paar maanden naar Thailand geweest waar ze ook in de BushBush heeft gezeten. Je zou het misschien niet achter Amanda zoeken, maar het zit er wel degelijk in.
Zeker weten, waarschijnlijk gaat zij voor een paar jaar naar Afrika en wordt in het Krugerpark uitgezet als overblijfsel van de Oermens
pi_58679183
Ik hoorde dus net het radiogesprek met Netty, en ik puzzel er weer over waarom Brian toch zo verschrikkelijk slecht nederlands praat. Netty spreekt perfect nederlands en Brian heeft (zover is weet) 16 jaar in nederland gewoond.
pi_58679186
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neen, maar ik zou ze wel kunnen kopen!
Go hard or go home
pi_58679194
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde dus net het radiogesprek met Netty, en ik puzzel er weer over waarom Brian toch zo verschrikkelijk slecht nederlands praat. Netty spreekt perfect nederlands en Brian heeft (zover is weet) 16 jaar in nederland gewoond.
Straattaal?
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:49:19 #70
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679212
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef noekje het volgende:

[..]

Neen, maar ik zou ze wel kunnen kopen!
Ik heb wel een goed adres voor je of neem eens kontakt op met Natasia
pi_58679227
Tip voor de volgende appeltaart.

Zest van een limoen en sap van 1 limoen door appel/rozijnen/suiker/kaneel mengsel doen.
Is ook heel lekker
pi_58679232
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ik heb wel een goed adres voor je of neem eens kontakt op met Natasia
De Bergman Kliniek bij Dr. Laban!!

Nu ga ik mezelf laten bannen.
Go hard or go home
pi_58679252
recepten... geen slecht idee. Om 20.00 uur hebben we het eten op en kunnen we weer langzaam naar on topic werken

Wat eten we vandaag, fokkertjes?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:51:29 #74
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679260
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef noekje het volgende:
Nu ga ik mezelf laten bannen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:51:30 #75
je weet wel
pi_58679261
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Verida het volgende:
Tip voor de volgende appeltaart.
wil ik graag met Nena bakken
pi_58679281
Over dr. Laban gesproken. Wat voor hypes hebben we hier allemaal gehad?
Er was iets met een usb stick. Bij elke post waar Dennis in voorkwam was de reactie,' Wie??'
Help eens mee, wat hebben we nog meer gehad?
Go hard or go home
pi_58679294
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik ben een man en zelfs ik weet dat die dingen ook te verkrijgen zijn met gaspatronen.
Ik heb krullen en laat ze lekker krullen! Gaspatronenn in de zin van ze kunnen ontploffen!!!

of ben ik nu te erg!
pi_58679300
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef noekje het volgende:
Er was iets met een usb stick. Bij elke post waar Dennis in voorkwam was de reactie,' Wie??'
Alle namen voor de brandweerman
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:53:41 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58679304
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:39 schreef DrsH het volgende:
Ik zou mij eerder zorgen maken om het arbeidsloon en mogelijk het afdraaien van de schijven en uitdraaien van de remtrommels
Neuh. Garagehouder is een vriendje van me, dat loopt wel los. Zeker aangezien hij bij kleine klusjes op mijn vraag 'wat krijg je van me?' steevast antwoordt met 'koppijn!'.
pi_58679318
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:

[..]

Tja dat was de Amanda van toen, de Amanda van NU gaat dat echt niet meer trekken!
pi_58679329
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:53 schreef Verida het volgende:

[..]

Alle namen voor de brandweerman
Oh ja, dat was enorm grappig.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:55:15 #82
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679342
quote:
Saxaaaaay!

En die namen voor de brandweerman was ook hilarisch.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:55:55 #83
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679359
Maar, Amanda in Thailand,.. betekent dat automatisch dat ze kan survivallen en trekkings kan maken?

Ik verwacht eerder dat ze van Resort naar Resort is getrokken en af en toe een uitstapje gemaakt naar iets cultureels.
pi_58679375
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Saxaaaaay!

En die namen voor de brandweerman was ook hilarisch.
Ja, dat ook ja.

En een avond op z'n Amerikaans/Nederlands.
Go hard or go home
pi_58679378
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:51 schreef avonne het volgende:
Wat eten we vandaag, fokkertjes?
Appeltaart geloof ik...
pi_58679384
quote:
Toen die amerikanen op bezoek waren hebben we ook een hele "engelstalige" cos gehad, was ook leuk
pi_58679386
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef RSie het volgende:
Maar, Amanda in Thailand,.. betekent dat automatisch dat ze kan survivallen en trekkings kan maken?

Ik verwacht eerder dat ze van Resort naar Resort is getrokken en af en toe een uitstapje gemaakt naar iets cultureels.
Dus dat!
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:57:08 #88
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679390
quote:

En een olifant geprikt heeft met een stokje (aanraken gaat te ver), om vervolgens heel hard te kirren en te gillen.
pi_58679392
quote:

Ze heeft een kookworkshop gedaan en zich permanente wenkbrauwen aan laten meten.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:57:44 #90
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679400
andere fok-hypes:

-Hoe dan???
-ZDNGMW
-HDNKK
pi_58679405
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef RSie het volgende:
andere fok-hypes:

-Hoe dan???
-ZDNGMW
-HDNKK
Gezellig hè?? Nou!!
Go hard or go home
pi_58679431
quote:
fok kaartenactie naar Huub
homokaartjes naar Dennis
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:59:10 #93
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679432
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Smash-it het volgende:

[..]

En een olifant geprikt heeft met een stokje (aanraken gaat te ver), om vervolgens heel hard te kirren en te gillen.
Ik zie het gelijk voor me, staat dat prinsesje daar met d'r roze jurkje en d'r kroontje op!

(misschien wel een leuke voor het painttopic)
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:59:19 #94
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679441
Gelden 'Heeeurrrrlijk' en 'Ik hou durrrrvan' ook?
pi_58679448
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef avonne het volgende:

[..]

fok kaartenactie naar Huub
homokaartjes naar Dennis
Ja en allebei enorm geslaagd!
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:59:54 #96
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679452
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef avonne het volgende:

homokaartjes naar Dennis
Ik ben hier echt veel te laat gekomen, zie ik alweer.
pi_58679457
quote:
De avatars met Brian moet exit.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:00:32 #98
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679471
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef JackyO het volgende:

[..]

De avatars met Brian moet exit.
De Natasia Exit avatar's!
jeweetwel,.. die groene soort route 66 bordjes
pi_58679485
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik zie het gelijk voor me, staat dat prinsesje daar met d'r roze jurkje en d'r kroontje op!

Ah, doe es! Ik heb het gevoel alsof er varkentje tik in mijn kop wordt gespeeld. De wereldkampioenschap, varkentje tik.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:01:43 #100
145755 kahaarin
pi_58679501
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:46 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Thanx for the tip!

zullen we vandaag allemaal recepten uitwisselen in plaats van dierenfoto's plaatsen?
*zoekt anarchistisch kookboek erbij*
Oeh, da's goed, alleen het anarchistisch kookboek is me een beetje te explosief, wat dacht je van gehaktballetjes in pindasaus?

250 gram rundergehakt
2 beschuiten (paneermeel, handjevol)
1 ei
peper/zout
paprikapoeder
gemberpoeder
pot pindakaas
sambal
bruine suiker
ketjap manis
kerry
gesnipperd uitje
knoflook (vers of poeder)
citroensap
melk

Meng het gehakt met het ei, fijngeknepen beschuiten of paneermeel peper, zout en paprikapoeder (naar smaak) en maak daar balletjes van ongeveer 4 cm doorsnede.
Zet een braadpan met braadboter op het vuur en bak de gehaktballetjes +/- in 20 minuten gaar op middelmatig vuur, af en toe draaien.

Doe een klein beetje olie in een steelpannetje en bak de ui-snippers glazig maar niet bruin.
Doe 4 flinke eetlepels pindakaas in het steelpannetje en voeg ongeveer net zoveel melk toe als er pindakaas in de pan zit.
Roer bij laag vuur de melk door de pindakaas en voeg een scheutje ketjap, een eetlepel bruine suiker, een theelepel sambal, 3 theelepels kerry, een snufje gemberpoeder, 2 uitgeperste teentjes knoflook of een theelepel knoflookpoeder en een scheutje citroensap toe.
Roer alles door elkaar en laat het geheel indikken tot de gewenste dikte, als je het te dik vindt doe er dan een beetje melk bij.

Je kunt de saus over de gehaktballetjes doen of apart serveren, lekker bij rijst en een salade of gewoon apart bij de borrel.

Enjoy!
be nice or go away
pi_58679510
oja, en niet te vergeten dat danny himself zich druk zat te maken dat Huub terug moest in de gouden kooi. Was ook leuk
pi_58679514
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ik ben hier echt veel te laat gekomen, zie ik alweer.
Aha, zo weet je dus ook niet dat dr. Laban eigenlijk niet meer genoemd mag worden.
Go hard or go home
pi_58679526

Dit hebben we gehad

Dit hebben we gehad

En natuurijk ook deze!
pi_58679543
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:01 schreef avonne het volgende:
oja, en niet te vergeten dat danny himself zich druk zat te maken dat Huub terug moest in de gouden kooi. Was ook leuk
Dat was toen wel een die hard streamer.
Go hard or go home
pi_58679554
Wat mij met weemoed vervult; discussies over de verliefdheid van Bart en Lesley.
En Scanman die hen vurig verdedigde. Those were the days.
pi_58679561
en steeds de tieten van Natasia die gecapt werden. Die vuige insmeer caps.
Go hard or go home
pi_58679571
quote:

Dat je dat verwacht kan ik begrijpen, maar is echt geen bullshit.
Ze is o.a. naar Chiang Mai geweest en heeft daar vandaan een "jungle trek" gedaan naar de bergstammen. Weinig luxe kan ik je melden...
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:05:25 #108
145755 kahaarin
pi_58679578
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
Ja die hadden veel geld gekost, dat moest er natuurlijk weer utigehaald worden.
be nice or go away
pi_58679610
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
Het commentaar op het voorleeskwartiertje van natasia
pi_58679625
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Verida het volgende:

[..]

Oh ja het voorleeskwartiertje!~!!!
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:07:17 #111
145755 kahaarin
pi_58679629
quote:

[..]

"Lieve kinderen van Nederland....."
be nice or go away
pi_58679642
quote:

[..]

Ja, daar heb ik wel veel lol om gehad toen. De meest grote onzin kon je daar van maken.
Ik heb toen als wijze van experiment mijn kinderen een keer laten kijken en ze leken heel bang en ze zijn nog nooit zo snel boven geweest omdat ze wilden slapen.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:08:10 #113
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679645
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef RSie het volgende:

Gemaakt, haha!
pi_58679654
Ik las er dat er al meer mensen zijn die de halve finale niet op tv gaan kijken? Ik ga ook lekker Cossen ipv kijken.
pi_58679658
Oh en vooral het gebrek van het voorleeskwartiertje werd pijnlijk gemeld.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:08:48 #116
je weet wel
pi_58679664
quote:

[..]

De fotofucks met overvliegende vliegtuigen (met zo'n sleep er achter).
alle fotofucks in het bijzonder:)

nooit meer naar huis ole ole...

het voice over filmpje (Ja wat Nou!)
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:08:59 #117
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679671
ja prachtig en wat te denken van Dennix op zoek naar zijn handen en het gissen naar de werkelijke sexe van Nadia wat heeft het ons toch allemaal beziggehouden
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:09:07 #118
145755 kahaarin
pi_58679676
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, daar heb wel veel lol om gehad toen. De meest grote onzin kon je daar van maken.
Ik heb toen als wijze van experiment mijn kinderen een keer laten kijken en ze leken heel bang en ze zijn nog nooit zo snel boven geweest omdat ze wilden slapen.
Parenting by fear?
be nice or go away
pi_58679689
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef dieenebart het volgende:

[..]

die heb ik laatst weer gekeken, moest weer lachen. Ga hem even opzoeken.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:09:40 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58679691
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:30 schreef noekje het volgende:
Ik ga ook niet naar de uitzending kijken. Ik kijk de streams wel of lees het hier wel.
Je weet dat de streams pas terugkomen na de uitzending van de halve finale?

Maar misschien geven de alternatieve streams het antwoord... als je alleen maar Amanda, Claire, Huub en Jaap beelden krijgt dan kun je concluderen dat Brian eruit is

Môgguh all
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58679697
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, daar heb wel veel lol om gehad toen. De meest grote onzin kon je daar van maken.
Ik blijf Gert AH-actie helemaal geweldig vinden Al die topic die geopend werden: Een mod kan dit niet maken!
pi_58679698
Heel hilarisch; de verslagen van de Reiki shit van Lieke, daar ging ik echt voor zitten.
Ik zoek nog steeds mijn wortel chakra.
pi_58679705
Go hard or go home
pi_58679711
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:10:27 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58679714
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:56 schreef Verida het volgende:

Toen die amerikanen op bezoek waren hebben we ook een hele "engelstalige" cos gehad, was ook leuk
Oh yes, that was soooo funny, I laughed the balls out of my pants (if I had balls in my pants).
pi_58679723
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je weet dat de streams pas terugkomen na de uitzending van de halve finale?

Maar misschien geven de alternatieve streams het antwoord... als je alleen maar Amanda, Claire, Huub en Jaap beelden krijgt dan kun je concluderen dat Brian eruit is

Môgguh all
Als ik de streams na de uitzending aan doe zie ik vanzelf wie er niet is.
Go hard or go home
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 10:11:46 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58679746
Nostalgievp
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:12:20 #128
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679762
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Gemaakt, haha!
pi_58679775
was er ook niet iets met de weblogs van Nathanael dat we aan het F5-en waren om de viewcount op te krikken? Keek hij ook op zijn neus, toen hij er achter kwam.

Online poker werd erg populair, plotseling

Zowiezo een eervolle vermelding voor Ikweetniets die met zijn Gouden Kooi websites mensen massaal op het verkeerde been zette
En voor zijn fakes die zo ontzettend echt leken dat niemand het doorhad (Brian die geboeid werd afgevoerd is legendarisch)
pi_58679788
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef noekje het volgende:

[..]

Als ik de streams na de uitzending aan doe zie ik vanzelf wie er niet is.
Dus dat ! En ik neem aan dat de mensen die tv kijken wel verslag doen in de COS dus dan hoef ik me ook niet te ergeren aan Maasland.
pi_58679789
Beste bewoners van dit huis, iedereen die een gitaar in het bezit heeft, wordt opgehangen!
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:13:06 #132
168159 FSR
Just myself
pi_58679790
Iemande deze al gezien...

De vrouw vriendelijke Bwian
When exist, things are inévitable
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:14:56 #133
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679837
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef dieenebart het volgende:

[..]

hebben mijn vriendin en ik nog steeds met grote regelmaat de grootste lol om.

als we aan de koffie zitten vraag ik steeds weer wat ze drinkt, en bij vragen konstant met NEUHHH antwoorden.

geweldig voiceover filmpje was dat! vooral ook toen ze de filmpjes in de kooi mochten kijken,.. ik heb dubbel gelegen!
pi_58679841
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef JackyO het volgende:
Wat mij met weemoed vervult; discussies over de verliefdheid van Bart en Lesley.
En Scanman die hen vurig verdedigde. Those were the days.
de mooiste avond in de COS was de eerste date.
Wat hebben we zitten zwijmelen
Niemand die die avond twijfelde, hoor!
pi_58679864
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:14 schreef RSie het volgende:

[..]

hebben mijn vriendin en ik nog steeds met grote regelmaat de grootste lol om.

als we aan de koffie zitten vraag ik steeds weer wat ze drinkt, en bij vragen konstant met NEUHHH antwoorden.

geweldig voiceover filmpje was dat! vooral ook toen ze de filmpjes in de kooi mochten kijken,.. ik heb dubbel gelegen!
Tranen over mijn wangen toen ik het de eerste keer zag.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:16:37 #136
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58679885
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:12 schreef avonne het volgende:
was er ook niet iets met de weblogs van Nathanael dat we aan het F5-en waren om de viewcount op te krikken? Keek hij ook op zijn neus, toen hij er achter kwam.

Online poker werd erg populair, plotseling

Zowiezo een eervolle vermelding voor Ikweetniets die met zijn Gouden Kooi websites mensen massaal op het verkeerde been zette
En voor zijn fakes die zo ontzettend echt leken dat niemand het doorhad (Brian die geboeid werd afgevoerd is legendarisch)
had die niet ook een noodforumpje gemaakt voor de cossen als Fok weer eens plat lag?

Ben er zelf nooit geweest maar heb dat toen wel gelezen hier.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:16:54 #137
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58679894
Deze al voorbij gekomen?

Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:17:44 #138
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679916
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef Prospera het volgende:
Deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]
x 1000
pi_58679933
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:16 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

had die niet ook een noodforumpje gemaakt voor de cossen als Fok weer eens plat lag?

Ben er zelf nooit geweest maar heb dat toen wel gelezen hier.
Ja, Fokjoe!
Ben er laatst nog geweest. Ikweetniets is briljant!
Als je dit leest, kom terug...
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:18:30 #140
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679940
quote:
Deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]
heey,.. Amanda een nieuwe pruik?
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:18:52 #141
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58679949
Mij schiet ineens een legendarisch avondje/nachtje tebinnen waar een streamer geregeld had dat hij op dat feest van Huub en Erik kon komen. (likkendehond ofzo?, iets met hond).
Dat hij er toen is uitgezet omdat hij Amanda lastig zou vallen over haar neptieten, hij kwam lekker vaak in beeld en was reuzeirritant voor de aanwezigen. Maar wat een lol hadden we.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:19:10 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58679955
quote:
Deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]
Had m nog niet eerder gezien....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:19:17 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58679958
Waar is Ikweetniets eigenlijk gebleven?
pi_58679961
quote:
Deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]

Tacky
pi_58679964
quote:
Deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]
gebruikt ze de riem om haat tieten niet lager te laten zakken?
Goedemorgen :W
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:20:00 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58679981
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:18 schreef Prosac het volgende:
Mij schiet ineens een legendarisch avondje/nachtje tebinnen waar een streamer geregeld had dat hij op dat feest van Huub en Erik kon komen. (likkendehond ofzo?, iets met hond).
Dat hij er toen is uitgezet omdat hij Amanda lastig zou vallen over haar neptieten, hij kwam lekker vaak in beeld en was reuzeirritant voor de aanwezigen. Maar wat een lol hadden we.
Likkendelassie?
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:20:20 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58679987
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, Fokjoe!
Ben er laatst nog geweest. Ikweetniets is briljant!
Als je dit leest, kom terug...
Had die geen ban of een prullenbaksituatie??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58679989
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:19 schreef Copycat het volgende:
Waar is Ikweetniets eigenlijk gebleven?
Hij is hier laatst nog even geweest.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:20:51 #149
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679997
quote:
hahaha,.. jaaa inderdaad, La fete Blanche, met Likkende Lassie die Huub wel ff ging instrueren en Amanda zou gaan versieren. maar werdt tegengewerkt door een hockeybal!

dat waren nog een streamavonden
pi_58680001
quote:
Deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]
mijn ogen, mijn ogen !
pi_58680007
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had die geen ban of een prullenbaksituatie??
Geen prullenbak en de ban is al heel lang geleden.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:21:37 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58680015
IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET!
pi_58680018
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
Beste bewoners van dit huis, iedereen die een gitaar in het bezit heeft, wordt opgehangen!
He trut, wat drink jij?
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:22:53 #154
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58680041
Misschien een domme vraag maar wie is die blonde del????????
pi_58680042
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:05 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat je dat verwacht kan ik begrijpen, maar is echt geen bullshit.
Ze is o.a. naar Chiang Mai geweest en heeft daar vandaan een "jungle trek" gedaan naar de bergstammen. Weinig luxe kan ik je melden...
maar toen was amanda nog niet zoals ze nu is , en echt ze is zoooo veranderd in dan echt in haar NADEEL
pi_58680043
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef Copycat het volgende:
IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET! IK SNAP JOU NIET!
Een langspeelplaat is lang!
pi_58680045
quote:
Een held met een missie
pi_58680057
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Geen prullenbak en de ban is al heel lang geleden.
ik dacht ook dat ie nu echt een permban had
pi_58680087
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef avonne het volgende:

[..]

ik dacht ook dat ie nu echt een permban had
Bij mijn weten echt niet, maar ik ga het navragen.
Go hard or go home
pi_58680089
Gek dat er geen legendarische momenten uit het begin zijn, behalve Bart en Lesley misschien.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:25:28 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58680093
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:22 schreef DrsH het volgende:
Bridget Maasland die vanavond de halve finale 'presenteert'.
pi_58680114
quote:
oh, je hebt dus BB5 niet gevolgd?

Dat is Bridget Maasland.
Tietenshower en zogenaamd cool.
Doet net alsof ze alles weet, maar weet geen ruk

donderdag 15 mei 2008 @ 10:26:43 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58680123
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:25 schreef mootie het volgende:
Gek dat er geen legendarische momenten uit het begin zijn, behalve Bart en Lesley misschien.
Helemaal in het begin toen Natasia haar huilende kinderen achterliet om de kooi in te gaan, is toch best legendarisch te noemen. Tragisch ook. Voor die kinderen en voor de kijkers.
pi_58680126
quote:
IK SNAP MEZELF NIET!
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:27:05 #165
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58680127
My god hadden zij daar niets beters voor uit kunnen zoeken, dan nog liever Gerard Joling
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:27:15 #166
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58680132
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:20 schreef RSie het volgende:

[..]

hahaha,.. jaaa inderdaad, La fete Blanche, met Likkende Lassie die Huub wel ff ging instrueren en Amanda zou gaan versieren. maar werdt tegengewerkt door een hockeybal!

dat waren nog een streamavonden
jaaa, met die hockeybal, wat zat hij die in de zeik te nemen zeg.
Brian's eerste avond als slager was dat.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:27:26 #167
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58680139
quote:
wat dacht je van peukengate met Brian en Stephan!
of het beautycase incident
het bezoeken van Eveline in het ziekenhuis met het daarbij behorende relletje!
Nicolaas met zijn handdoekje
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:28:02 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58680149
quote:
Mwah... als dat droogneuken van Brian en Nena... damn wat kon die meid hem bespelen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58680159
quote:
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:28:26 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58680163
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Helemaal in het begin toen Natasia haar huilende kinderen achterliet om de kooi in te gaan, is toch best legendarisch te noemen. Tragisch ook. Voor die kinderen en voor de kijkers.
Ook voor Natasia, want die was er van overtuigd dat ze die 10.000 euro zou krijgen. Echter kreeg je dat alleen als je als enige dat huis in kwam en de rest weigerde.
pi_58680179
quote:
het ging om Fok-hypes, toch?
Destijds was postte men niet alles wat in gedachten op kwam.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:29:19 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58680180
En al die uren en uren dat Stephan en Eveline samen zaten te "brainstormen" in de Chill... en Eveline maar aantekeningen maken, hele psychologische profielen hadden ze van de bewoners
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58680182
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah... als dat droogneuken van Brian en Nena... damn wat kon die meid hem bespelen
Ik ben ervan overtuigd dat hij Amanda zo laat vallen mocht Nena zich ooit nog aanbieden. As if...maar toch.
Go hard or go home
pi_58680186
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Eigenlijk bedoelde ik meer qua bewoners, Ilona, Stephan, Eveline, Angelique, helemaal geen indruk gemaakt.
pi_58680191
quote:
Deborah Flens
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:30:12 #176
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58680199
Nena versus Natasia in huishoudelijk taken. Met als hoogtepunt "operatie vuilniszak"
Nena ontwapende lieve, doch niet al te snuggere meid.

Rondjes lopen in de fontein met Huub.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:32:34 #177
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58680258
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Prosac het volgende:
Nena versus Natasia in huishoudelijk taken. Met als hoogtepunt "operatie vuilniszak"
Nena ontwapende lieve, doch niet al te snuggere meid.

Rondjes lopen in de fontein met Huub.
zwemmen in de fontein, NEENNAAAAA WAAR BEEEEEENNN JEEEE?????
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:33:11 #178
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58680274
de hype hier dat Natasia Brian regelmatig even ontdeed van wat "druk op de ketel"

donderdag 15 mei 2008 @ 10:33:58 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58680282
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef avonne het volgende:
[..]
het ging om Fok-hypes, toch?
Destijds was postte men niet alles wat in gedachten op kwam.
En men was ook niet zo makkelijk te bespelen/hypen... die kaartenactie voor Huub was eigenlijk het eerste waarbij gezamenlijk iets gedaan werd, simpelweg als actie richting de redactie dat dit te ver ging.

Eigenlijk best ludiek.... helaas werd daardoor ook duidelijk dat je inderdaad als kijker dingen kon beïnvloeden, en dat gegeven maakte het programma waarschijnlijk mede aantrekkelijk voor andere kijkers, en daarna werden er helaas andere kanalen aangeboord.

De bel/fax/mail acties naar Volkswagen en iedere andere autoboer die waarschijnlijk toch niet geneigd was Natasia van een Toeareg te voorzien waren IMHO te triest voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58680295
De manipulator Nathanael

Altijd jammer gevonden dat hij het niet meer trok en weg is gegaan.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:35:31 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58680316
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij Amanda zo laat vallen mocht Nena zich ooit nog aanbieden. As if...maar toch.
Absoluut.

Het zou me zelfs niet verbazen als hij Amanda al een jaar als vriendin heeft omdat hij denkt dat hij Nena het hardst terugpakt door het met haar vriendin te doen
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:35:40 #182
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58680319
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:33 schreef Prosac het volgende:
de hype hier dat Natasia Brian regelmatig even ontdeed van wat "druk op de ketel"

toch vond ik het super van Brian dat hij na de avances van ZDNGMW haar steeds weer afweerde en haar duidelijk maakte dat ze een man en kinderen had! (krijg weer rillingen als ik eraan denk hoe ze met d'r borsten tegen het douchescherm aan stond te rijden!)

of ZDNGMW die Nena ff ging "helpen". maar eigenlijk gewoon misbruik maakte van een dronken meisje!
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:36:44 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58680342
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef avonne het volgende:
De manipulator Nathanael

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58680351
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Absoluut.

Het zou me zelfs niet verbazen als hij Amanda al een jaar als vriendin heeft omdat hij denkt dat hij Nena het hardst terugpakt door het met haar vriendin te doen
Oeh snood, mooie theorie die nog eens waar zou kunnen zijn ook!
Go hard or go home
pi_58680373
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef RSie het volgende:

[..]

toch vond ik het super van Brian dat hij na de avances van ZDNGMW haar steeds weer afweerde en haar duidelijk maakte dat ze een man en kinderen had! (krijg weer rillingen als ik eraan denk hoe ze met d'r borsten tegen het douchescherm aan stond te rijden!)

of ZDNGMW die Nena ff ging "helpen". maar eigenlijk gewoon misbruik maakte van een dronken meisje!
Maar dat flikte ze dus ook altijd met Amanda. Samen met Brian haar onder de douche zetten en wassen. Eveneens omdat ze wilde weten of de borsten wel of niet echt waren. Walgelijk!
Go hard or go home
pi_58680406
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef avonne het volgende:
De manipulator Nathanael

Weggegaan
...hij moest vertrekken na de ruzie met Huub.
Hij was gewoon een te grote bedreiging voor Huub z'n positie en moest geloosd worden.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:40:13 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58680415
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook voor Natasia, want die was er van overtuigd dat ze die 10.000 euro zou krijgen. Echter kreeg je dat alleen als je als enige dat huis in kwam en de rest weigerde.
¤ 100.000... en het was geen kwestie van weigeren, er werd aan het eind van die eerste week idd een bedrag van ¤ 100.000 "weggegeven" ze moesten alleen zelf beslissen wie van die eerste bewoners (die dus wel eerder het huis ingingen) dat bedrag zou krijgen, en het bedrag ging ieder uur naar beneden.

Na X uur waren ze eruit, en volgens mij was het zielige verhaal van Brian toen de winnaar.
Dat is volgens mij die ¤ 50.000 die Brian gescoord had.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58680420
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar dat flikte ze dus ook altijd met Amanda. Samen met Brian haar onder de douche zetten en wassen. Eveneens omdat ze wilde weten of de borsten wel of niet echt waren. Walgelijk!
Dat heb ik ook nooit begrepen, ze hebben haar verschillende malen onder de douche gezet als ze dronken was. Zo'n dronken vod keil je toch gewoon in bed...
Dat was echt een machtsspelletje oid.
pi_58680436
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit begrepen, ze hebben haar verschillende malen onder de douche gezet als ze dronken was. Zo'n dronken vod keil je toch gewoon in bed...
Dat was echt een machtsspelletje oid.
Amanda wilde dat toch ook niet maar het moest van Natasia die vervolgens de hulp van Brian in ging roepen.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:42:36 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58680445
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik meer qua bewoners, Ilona, Stephan, Eveline, Angelique, helemaal geen indruk gemaakt.
Het gros begon pas na de Huub vs Nathanael rel te kijken
En toen was alleen Ilona er nog, en tsja.... het is vast een aardige meid maar verder dan "is ook" kwam ze niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58680454
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

¤ 100.000... en het was geen kwestie van weigeren, er werd aan het eind van die eerste week idd een bedrag van ¤ 100.000 "weggegeven" ze moesten alleen zelf beslissen wie van die eerste bewoners (die dus wel eerder het huis ingingen) dat bedrag zou krijgen, en het bedrag ging ieder uur naar beneden.

Na X uur waren ze eruit, en volgens mij was het zielige verhaal van Brian toen de winnaar.
Dat is volgens mij die ¤ 50.000 die Brian gescoord had.
Om mama Netty naar nederland te halen, die al hoog en droog in Almere zat
pi_58680467
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toen was alleen Ilona er nog, en tsja.... het is vast een aardige meid maar verder dan "is ook" kwam ze niet.
Die dag weet ik nog wel heel erg goed. Huub ging toen nog naar dat honkbal-gebeuren. De spanning was bijna voelbaar.
Go hard or go home
pi_58680472
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:42 schreef noekje het volgende:

[..]

Amanda wilde dat toch ook niet maar het moest van Natasia die vervolgens de hulp van Brian in ging roepen.
Ik zie het al voor me hier...... ik laat hem altijd lekker op de bank liggen snurken en ga zelf heerlijk in bed liggen
pi_58680484
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef noekje het volgende:

[..]

Die dag weet ik nog wel heel erg goed. Huub ging toen nog naar dat honkbal-gebeuren. De spanning was bijna voelbaar.
Was er bij dat honkbalgebeuren toen ook niet iets van een bedreiging of was Kenneth daar?
pi_58680507
Oja dat gestolen horloge verhaal tussen Eric en Jaap
pi_58680509
Nena en Huub achter de piano, na de ontslagronde van Nena
pi_58680512
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Was er bij dat honkbalgebeuren toen ook niet iets van een bedreiging of was Kenneth daar?
Dat was het onderonsje met Natasia, dat ging om Milton. Nog zo'n hype!
Go hard or go home
pi_58680521
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat was het onderonsje met Natasia, dat ging om Milton. Nog zo'n hype!
Milton en de streamlocks
pi_58680537
(ze mogen ondertussen wel eens een ander filmpje gaan uitzenden via de 'alternatieve streams')
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:48:35 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58680541
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, het is een hufter, en hij loopt misschien voor lul met z'n aantekeningenschriftje en hij doet verder zo min mogelijk, maar hij heeft wel vanaf het eerste moment het spel gespeeld.

Dit soort nasty, achterbakse streken is precies waar DGK om draait. Hij heeft dat iig wel begrepen.

Zou me niet eens verbazen als hem daarom al zo lang de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat JdM vanaf dag 1 bedacht heeft dat degene die dat eerste bedrag kan binnenslepen de winnaar moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58680667
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Absoluut.

Het zou zo maar kunnen. Zelden iemand gezien die zo rancuneus is. Dat kwam enerzijds naar voren bij zo'n beetje elke stemming: Als Brian je iets gunde kwam dat omdat hij je in al zijn goedheid je eerdere zonden vergaf, als Brian je iets niet gunde was dat als wijze les om te voorkomen dat je dezelfde zonden nogmaals zou begaan. En het meest bizarre was natuurlijk het feest met de soa-boys.
Amanda zoende met Huub, dus Brian moest en zou haar direct terugpakken door klef te gaan doen met de soa-danseresjes. Vervolgens neemt hij die dame in de dop onder de douche, gaat naar de slaapkamer en geeft Amanda de volle laag want hoe haalt ZIJ het in haar hoofd om vreemd te gaan om hierna in de master bedroom weer vrolijk verder te gaan met de dame in de dop.
Ik zou best eens een kijkje willen nemen in zijn hersenen, want daar moet toch het nodige aan mankeren.
pi_58680705
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Het zou zo maar kunnen. Zelden iemand gezien die zo rancuneus is. Dat kwam enerzijds naar voren bij zo'n beetje elke stemming: Als Brian je iets gunde kwam dat omdat hij je in al zijn goedheid je eerdere zonden vergaf, als Brian je iets niet gunde was dat als wijze les om te voorkomen dat je dezelfde zonden nogmaals zou begaan. En het meest bizarre was natuurlijk het feest met de soa-boys.
Amanda zoende met Huub, dus Brian moest en zou haar direct terugpakken door klef te gaan doen met de soa-danseresjes. Vervolgens neemt hij die dame in de dop onder de douche, gaat naar de slaapkamer en geeft Amanda de volle laag want hoe haalt ZIJ het in haar hoofd om vreemd te gaan om hierna in de master bedroom weer vrolijk verder te gaan met de dame in de dop.
Ik zou best eens een kijkje willen nemen in zijn hersenen, want daar moet toch het nodige aan mankeren.
Spijker op z'n kop!
Go hard or go home
pi_58680769
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:48 schreef mootie het volgende:
(ze mogen ondertussen wel eens een ander filmpje gaan uitzenden via de 'alternatieve streams')
Ze zijn gewoon om in DGK termen te blijven fucking niet normaal daar, je krijgt hooguit 45 minuten content en dat 48 uur lang.
Ze zullen het wel uitgezocht hebben en met 45 minuten voldoende aanbieden voor 48 uur.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:00:17 #205
145755 kahaarin
pi_58680785
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Amanda is zijn vriendin en dus zijn bezit, als zij vreemd gaat dan is dat een belediging, als hij vervolgens hetzelfde doet is dat afstraffen, liefdevol corrigeren, zij heeft per slot van rekening een fout gemaakt door met Huub te gaan zoenen.
tenminste dat denk ik, ik kan idd niet in zijn hoofd kijken.
be nice or go away
pi_58680809
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:39 schreef T-lex het volgende:

[..]

Weggegaan
...hij moest vertrekken na de ruzie met Huub.
Hij was gewoon een te grote bedreiging voor Huub z'n positie en moest geloosd worden.
dat was de afloop.
De aanloop was dat Nathanael al langer helemaal niet goed in zijn vel zat. In "goede conditie" zou hij nooit Huub fysiek hebben aangevallen, maar slechts een wenkbrauw hebben opgetrokken en een minachtende blik hebben gegeven met de woorden "kijk nou eens naar jezelf"

De dagen in aanloop er naar toe werden gekenmerkt door afwisselend ruzie en verkennende gesprekken om samen te werken. Ze hebben zelfs de hand op samenwerking geschud (de avond dat Huub met Nena door de fontein liep).
Ik ben er van overtuigd dat Nathanael het niet meer trok en daarom wisselvallig en gestressed op alles reageerde. In goeden doen zou hij niet hebben aangevallen.
pi_58680826
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:00 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Amanda is zijn vriendin en dus zijn bezit, als zij vreemd gaat dan is dat een belediging, als hij vervolgens hetzelfde doet is dat afstraffen, liefdevol corrigeren, zij heeft per slot van rekening een fout gemaakt door met Huub te gaan zoenen.
tenminste dat denk ik, ik kan idd niet in zijn hoofd kijken.
Ik zou niet eens in zijn hoofd willen kijken.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:03:44 #208
145755 kahaarin
pi_58680859
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:02 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik zou niet eens in zijn hoofd willen kijken.
Ik zou wel eens willen weten wat er in zijn hoofd omgaat, zijn kijk op dingen kun je gerust uniek noemen.
be nice or go away
pi_58680892
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:03 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik zou wel eens willen weten wat er in zijn hoofd omgaat, zijn kijk op dingen kun je gerust uniek noemen.
Brian is echt voer voor psychologen.
pi_58680907
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon om in DGK termen te blijven fucking niet normaal daar, je krijgt hooguit 45 minuten content en dat 48 uur lang.
Ze zullen het wel uitgezocht hebben en met 45 minuten voldoende aanbieden voor 48 uur.
En dit is gewoon de uitzending: op weg naar de finale.

Luie mormels
pi_58680985
Goedemorgen allemaal.Zijn we allemaal klaar voor vanavond,moet wel een goede show worden.Ze hebben er meer dan 48 uur voor nodig gehad om een uurtje te filmen.
pi_58681045
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal.Zijn we allemaal klaar voor vanavond,moet wel een goede show worden.Ze hebben er meer dan 48 uur voor nodig gehad om een uurtje te filmen.
Alleen daarom zou ik al niet kijken. Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit kijk naar gillende halve finales of finales, vooral als ze live zijn of doen alsof het live is.
Steeds die geestdodende vragen,' Hoe voel je je? Wil je nog iets zeggen?? We kijken even naar de stand..'
Blégh!
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:13:59 #213
145755 kahaarin
pi_58681061
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat iedereen die een poos in dat hok heeft gezeten tijd nodig zal hebben om alles weer een beetje op een rijtje te krijgen, een paar gesprekken met een psycholoog zal voor geen van hen een slecht plan zijn.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:14:17 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_58681071
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:

We weten toch al wat er loos is met Brian?
NPS
Goedemorgen ook.

Heel voorzichtig begint mijn huis weer op mijn huis voor DGK te lijken, schoon dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:14:24 #215
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_58681074
Vanavond knallen !
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:15:02 #216
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58681095
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vanavond knallen !
100%
pi_58681099
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:13 schreef noekje het volgende:

[..]

Alleen daarom zou ik al niet kijken. Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit kijk naar gillende halve finales of finales, vooral als ze live zijn of doen alsof het live is.
Steeds die geestdodende vragen,' Hoe voel je je? Wil je nog iets zeggen?? We kijken even naar de stand..'
Blégh!

"Tijd voor de reclame, we zijn zo weer terug!"
pi_58681104
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

NPS

Heel voorzichtig begint mijn huis weer op mijn huis voor DGK te lijken, schoon dus.
Aaaaah...
Dat wilde ik nog vragen. Hebben jullie bijen in de tuin?
Go hard or go home
pi_58681119
quote:

[..]

NPS
Goedemorgen ook.

Ik ben geen psycholoog dus ik doe daar geen uitspraken over.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:15:59 #220
145755 kahaarin
pi_58681128
quote:

[..]

Blégh!
Vergeet 'wat is het spannend' en 'alles kan er nog gebeuren het komt aan op de laatste stemmen' niet.
Ik denk dat de COS idd leuker is dan de uitzending.
be nice or go away
pi_58681131
quote:

[..]

Blégh!
Ja erg he,vond ik bij BB altijd zo stom.Alles lag dicht bij elkaar en de mensen maar bellen.Ik ben echt niet van plan om te gaan bellen,heb het echt gehad met die corrupte zooi.
pi_58681141
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef noekje het volgende:

[..]

Aaaaah...
Ik wel
Ze doen BzzzzZZZzzzzz!
pi_58681157
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Dementor het volgende:

[..]

"Tijd voor de reclame, we zijn zo weer terug!"
'Jullie kunnen nu nog sms-en!!!'

Ga dood met zulke uitzendingen. Doet zo'n afbreuk aan een programma die echt leuk was.
Neem een,' Mijn tent is top!' Dan eindigt het met een Wendy die maar blijft schreeuwen en Martijn die guitig in de camera blijft kijken. Dood dood dood...
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:17:19 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_58681160
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef noekje het volgende:

Aaaaah...
Gelukkig niet zeg, ik ben als de dood voor die beessies, Mijn imkertje heeft die krengen op diverse plekken staan, in en om Utrecht.
― Mark Twain
pi_58681193
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg, ik ben als de dood voor die beessies, Mijn imkertje heeft die krengen op diverse plekken staan, in en om Utrecht.
Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.
Go hard or go home
pi_58681197
Moge de ene die wel zijn/haar hart op de goede plek zit en geen slechte dingen naar anderen heeft toegewenst winnen!!!
pi_58681211
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Moge de ene die wel zijn/haar hart op de goede plek zit en geen slechte dingen naar anderen heeft toegewenst winnen!!!
Dat is Claire!
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:21:23 #228
145755 kahaarin
pi_58681256
quote:

[..]

NPS
Goedemorgen ook.

De stoornis kan worden gediagnosticeerd als sprake is van vijf of meer van de volgende criteria:

* De persoon heeft gevoelens van grootsheid en eigen belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talent, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven).

* De persoon is geobsedeerd met fantasieën over succes, roem, (al)macht, genialiteit (de cerebrale narcist), schoonheid of seksuele prestaties (de somatische narcist) of een ideale, blijvende liefde.

* De persoon ziet zichzelf als uniek en meent dat hij alleen begrepen kan worden door even unieke of speciale mensen (of instellingen).

* De persoon heeft enorme behoefte aan bewondering, aandacht en bevestiging of wil gevreesd en berucht zijn.

* De persoon gelooft dat hij meer rechten heeft dan anderen. Hij wil dat anderen zich aanpassen aan zijn onredelijke verwachting van een voorkeursbehandeling.

* De persoon is manipulerend en gebruikt anderen om zijn doel te bereiken.

* De persoon heeft een onderontwikkeld inlevingsvermogen. Hij of zij kan of wil geen rekening houden met de behoeften of opvattingen van anderen.

* De persoon is vaak jaloers, wat gepaard kan gaan met woede. Dit leidt tot paranoïde wanen, omdat hij denkt dat anderen jaloers zijn op hem en zich op dezelfde manier gedragen als hij.

* De persoon gedraagt zich arrogant. Hij voelt zich superieur, boven de wet verheven en alom aanwezig (magisch denken). Hij wordt kwaad als hij wordt tegengesproken door mensen die hij als minderwaardig beschouwt.

Goh, 5 waren er toch nodig om de diagnose te stellen?
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:22:01 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_58681266
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:

Als je een grote tuin hebt wel, ik heb maar een postzegeltje.
Ik ga van het zonnetje genieten, later.
― Mark Twain
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:22:56 #230
58921 Day
You can fly!
pi_58681290
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik blijf Gert AH-actie helemaal geweldig vinden Al die topic die geopend werden: Een mod kan dit niet maken!
Gertje!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_58681314
Maar hoe gaan ze nu diegene laten vertrekken,als hij er nu nog zit en de halve finale niet live is.
Zullen we dat live op de streams gaan krijgen of krijgt deze persoon ook nog een trap na,om door de achterdeur weg te moeten.
pi_58681338
Mijn analyse

Huub eruit - spraakmakend, B en A verzekerd van winst, Huub zoekt de media op (ook hij heeft genoeg verdiend aan DGK, geld voor huwelijk en geld voor voltooide terrordagen).
Brian eruit - alle stemmen naar Amanda, Brian heeft teveel shit uitgehaald en verdwijnt zo stilletjes met het geld van A naar de achtergrond, win win situatie.
Claire eruit - J en H vs B en A, komt terror van , trekt B niet dus hoogst onwaarschijnlijk, tenzij achter ons weer eens leuke tv wil geven.
Amanda eruit - al haar stemmen naar Brian, wekt medelijden op, Brian zoekt de media op en begint een boehoe verhaal over arme kikkers op Bonaire en hoe slecht hij het wel niet heeft (met meer dan 75k op zijn bankrekening).
Jaap eruit - Studieschuld zo goed als afgelost, heeft nog wat kansjes met een webtv format, kan met Cora in een bungalow gaan wonen (en elke dag spareribs op de BBQ) 2 stelletjes die ieder een andere hoek van de villa opzoeken en tot de 22e apart eten, slapen en relaxen (bloedsaaie streams dus).
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:24:47 #233
145755 kahaarin
pi_58681341
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef rooie3 het volgende:
Maar hoe gaan ze nu diegene laten vertrekken,als hij er nu nog zit en de halve finale niet live is.
Zullen we dat live op de streams gaan krijgen of krijgt deze persoon ook nog een trap na,om door de achterdeur weg te moeten.
In een waszak die naar de stomerij moet?
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:25:04 #234
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58681354
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:

[..]

weinig boeiends aan hoor!
Mijn schoonpa heeft meerdere kasten in zijn tuin staan, en het is dat ik het weet anders zou je niet eens doorhebben dat die dingen er staan.

behalve als er af en toe weer eens een koninginnetje uitvliegt en het volkje volgt haar, dan is het wel ff spannend om zo'n cluppie weer in een kast te krijgen. Heb ik met enige regelmaat voor hem moeten als als hij weer eens op vakantie was.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:26:01 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_58681371
Nog even dit.....wat heeft NL nu weer verzonnen?

http://www.ipetitions.com/petition/dgk_streams/
― Mark Twain
pi_58681386
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef kahaarin het volgende:

[..]

In een waszak die naar de stomerij moet?
Kan je bij Huub wel doen,maar Jaap word moeilijker
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:27:04 #237
145755 kahaarin
pi_58681397
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:25 schreef RSie het volgende:

[..]

Mijn schoonpa heeft meerdere kasten in zijn tuin staan, en het is dat ik het weet anders zou je niet eens doorhebben dat die dingen er staan.

behalve als er af en toe weer eens een koninginnetje uitvliegt en het volkje volgt haar, dan is het wel ff spannend om zo'n cluppie weer in een kast te krijgen. Heb ik met enige regelmaat voor hem moeten als als hij weer eens op vakantie was.
Een hele zwerm bijen temmen? The horror, ik moet er niet aan denken zo'n hele kudde bijen on the loose.
be nice or go away
pi_58681420
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dan laten ze zo'n Amerikaans busje voor rijden met daarop heel groot King Jaap's Laundry Service.
pi_58681430
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een hele zwerm bijen temmen? The horror, ik moet er niet aan denken zo'n hele kudde bijen on the loose.
Bijen? Pfff!
Ik tem dagelijks leeuwen dat is pas werken!
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:28:37 #240
145755 kahaarin
pi_58681439
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dan doen ze de stal van Tanner dicht en zeggen ze dat die naar de veearts moet, ondertussen wordt Jaap ongezien de trailer in geloodst.
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:28:38 #241
58921 Day
You can fly!
pi_58681440
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:

I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:29:44 #242
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58681460
quote:

Hihi, dat staat er al sinds de streams op zwart gingen toch? Ik heb wel getekend voor de gein
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:30:17 #243
145755 kahaarin
pi_58681467
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Bijen? Pfff!
Ik tem dagelijks leeuwen dat is pas werken!
Als ik mocht kiezen tussen leeuwen voeren of bijen die aan het zwermen zijn dan kies ik voor het eerste.

Vliegbeesten zonder veren en ik zijn geen goede combinatie.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:31:19 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_58681489
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:25 schreef RSie het volgende:

[..]

Je bedoelt zoiets?
― Mark Twain
pi_58681492
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dan doen ze de stal van Tanner dicht en zeggen ze dat die naar de veearts moet, ondertussen wordt Jaap ongezien de trailer in geloodst.
De paarrden gaan morgen weg.Las ik ook ergens,maar ik geloof niks meer.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:32:24 #246
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58681501
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

zolang je je rustig beweegt dan is er niks aan de hand, dan hoef je ook niet eens zo'n pakkie aan.
die beesten zwermen maar heel ff rond als je een tik tegen een tak aanmaakt, daarna gaan ze weer als een klont aan elkaar hangen!

het enige dat je hoeft te doen is zorgen dat de koningin in de kast gaat zitten, de rest volgt vanzelf wel.
pi_58681519
Ik wilde weten hoe ze zich naar elkaar toe hebben gedragen zonder streams!!
pi_58681582
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef mootie het volgende:

[..]

ooooo ja dat was zo walgelijk toen bahbah schooiers zijn het.

Ik vraag me nog steeds af nu waarom hij niet meer naar mikey omkijkt?
pi_58681611

Volgens Huub kost het zwembad 1000 euro per dag aan onderhoud, wie hem dat heeft verteld kan goed liegen.
Ik heb al vaker het idee gehad dat ze achter enorm overdrijven over gemaakte kosten tegenover de miljonairs.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:38:06 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58681616
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af nu waarom hij niet meer naar mikey omkijkt?
Valt niets meer mee te winnen aangezien de successtory tot een drama is verworden.
Hypocriete lul is het, van hier tot Bonaire.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:38:11 #251
145755 kahaarin
pi_58681618
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hmm, suspicious my dear Watson?
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:39:39 #252
145755 kahaarin
pi_58681654
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:32 schreef RSie het volgende:

[..]

zolang je je rustig beweegt dan is er niks aan de hand, dan hoef je ook niet eens zo'n pakkie aan.
die beesten zwermen maar heel ff rond als je een tik tegen een tak aanmaakt, daarna gaan ze weer als een klont aan elkaar hangen!

het enige dat je hoeft te doen is zorgen dat de koningin in de kast gaat zitten, de rest volgt vanzelf wel.
Daar heb je meteen het probleem te pakken.
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:39:43 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58681656
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:37 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens Huub kost het zwembad 1000 euro per dag aan onderhoud, wie hem dat heeft verteld kan goed liegen.
Ik heb al vaker het idee gehad dat ze achter enorm overdrijven over gemaakte kosten tegenover de miljonairs.
Ik mis het eerste deel?
Waar staat dit artikel in?
pi_58681673
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:29 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Hihi, dat staat er al sinds de streams op zwart gingen toch? Ik heb wel getekend voor de gein
goed zo naar de rechter voor die ¤ 0,38
pi_58681678
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik mis het eerste deel?
Waar staat dit artikel in?
Der Spits!
Ik heb het ook maar van NL.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:41:12 #256
145755 kahaarin
pi_58681686
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je bedoelt zoiets?
[ afbeelding ]
is dat jou wederhelft? De bee-king zeg maar?
be nice or go away
pi_58681689
Die foto van Huub bij dat stuk is echt om te lachen...wat een kop. Zit tie te schijten....
pi_58681693
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Als de paarden morgen weggaan, kan je er vanuit gaan dat Huub weg moest.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:42:10 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58681700
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:

Der Spits!
Ik heb het ook maar van NL.
Danke Herr Dementor!
pi_58681717
quote:

Now live bedoel ik!
pi_58681727

Snif snif??
pi_58681783
Nam Lesley toen zelf ontslag of is ze ontslagen?
pi_58681788

Ik heb van het eerste deel even zelf een screen gemaakt
Eindelijk eens een goed stuk zonder die blerende dellie of die idiote wannabe rapper er tussendoor.
Een verademing, Spits bedankt
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:48:39 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58681842
Je kunt het wenden en keren zoals je wilt, maar Huub is gewoon wel mediageniek qua spreekvaardigheid en relativering.
pi_58681879
Toch jammer dat er niets uitgelekt is voor vanavond
pi_58681885
Hij heeft wel een vreeeeeemde glimlach op deze foto.
pi_58681901
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef mootie het volgende:
Hij heeft wel een vreeeeeemde glimlach op deze foto.
Hij ziet er moe en gestrest uit, ach ik kan het hem niet kwalijk nemen
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:52:20 #268
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58681909
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef feit het volgende:

[..]

goed zo naar de rechter voor die ¤ 0,38
zekers! Onder de bezielende leiding van now life maken we een vuist tegen het grootkapitaal!
pi_58681919
Eigenlijk zou het wel makkelijk zijn als Huub vanavond uit de kooi vliegt, alle spanning weg.
pi_58681949
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef rooie3 het volgende:
daarom denk ik ook dat b & a niet weg zijn .... die hadden dat nooit getrokken zonder de hele villa kort en klein te slaan
pi_58681951
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef petraa het volgende:

[..]

Als de paarden morgen weggaan, kan je er vanuit gaan dat Huub weg moest.
Hou op,voordat ik weer spoken ga zien.Maar ik geloof ook echt dat Huub eruit is.
pi_58681956
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk zou het wel makkelijk zijn als Huub vanavond uit de kooi vliegt, alle spanning weg.
Dat gaat ze tonnen kosten, er zullen een hoop Huub fans zijn die dan niet meer stemmen.
Zeker als blijkt dat Jaapie de backstabber is, ik schat dan ook in dat Claire de doorslag gaat geven en Huub op straat zet qua punten (ze krijgt er dan een goed geldbedrag voor).
Dat zou een bizarre wending geven.
pi_58681958
Geplaatst door Anoniem: zappen.blog.nl
15/05/2008, 10:54

Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat er al bekend is wie de gouden kooi vanavond zal verlaten.

Vanavond zal Claire de gouden kooi verlaten, zij ontving de minste punten van haar mede bewoners.
Claire ontving maar 40 punten deze had ze van huub gekregen.

Wie huub de andere 60 punten gegeven heeft is niet bekend.

Omdat het bijna onmogelijk was om deze informatie te krijgen blijf ik dan ook anoniem.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:55:37 #274
188345 Py
op zich
pi_58681969
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toen was het nog spraakmakend dat Ilona haar beautycase in de bosjes werd gepleurd

[ Bericht 0% gewijzigd door Py op 15-05-2008 12:09:47 ]
pi_58681978
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef feit het volgende:

Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat er al bekend is wie de gouden kooi vanavond zal verlaten.

Vanavond zal Claire de gouden kooi verlaten, zij ontving de minste punten van haar mede bewoners.

Omdat het bijna onmogelijk was om deze informatie te krijgen blijf ik dan ook anoniem.
Dat zou mooi zijn
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:56:26 #276
168159 FSR
Just myself
pi_58681981
quote:
Als Huub er uit is, klapt de gehele showin een... maw, velen zullen alleen nog de finale ( die dan zeker weten Bwian wint) kijken, maar verders niet veel meer...
When exist, things are inévitable
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:56:50 #277
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58681993
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef feit het volgende:

klinkt totaal niet logisch.
pi_58682001
quote:
Denk dat ik dan vanavond even niet mee post hier.Zie je het al voor je,al die Huubhaters komen hierheen.Terwijl ik het ook niet leuk zal vinden als Brian eruit ligt.Hun horen gewoon in de finale thuis.Geen finale zonder Huub ,Jaap en Brian.
pi_58682019
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
Je kunt het wenden en keren zoals je wilt, maar Huub is gewoon wel mediageniek qua spreekvaardigheid en relativering.
Daarom snap ik ook niet waarom hij zo negatief wordt neergezet in het tv-programma en door de grote bazen. Hij is verreweg het beste in staat het programma te verkopen en heeft het minste moeite met het opvolgen van de commando's die hij krijgt.
Natuurlijk zullen er dan een hoop filmpjes opduiken over wat voor walgelijke dingen hij allemaal gedaan heeft in de gouden kooi, maar dat geldt net zo goed voor de favoriete troetelallochtoon.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:58:48 #280
135305 beequeen
Lost.
pi_58682031
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef kahaarin het volgende:

is dat jou wederhelft? De bee-king zeg maar?
Yep

Leuk artikel van Huub in de Spits, die komt er wel...met of zonder miljoen.
― Mark Twain
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:59:04 #281
145755 kahaarin
pi_58682040
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn
Hmm, alleen de 40 punten van Huub? Dan zou het ook mogelijk moeten zijn geweest om geen punten te geven, dus dan zoiets:

40 punten
30 punten
15 punten
0 punten

Dit is maar een aanname hoor, verder niets.
be nice or go away
pi_58682078
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hou op,voordat ik weer spoken ga zien.Maar ik geloof ook echt dat Huub eruit is.
waarom dat?
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:01:27 #283
145755 kahaarin
pi_58682102
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Yep

Leuk artikel van Huub in de Spits, die komt er wel...met of zonder miljoen.
Ik vind hem iig heel dapper, zo blijven zitten terwijl er een heel volk bijen zwermt.

Huub komt er zeker wel, en van zijn miljoen is ook niet veel meer over geloof ik.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 12:04:15 #284
135305 beequeen
Lost.
pi_58682158
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:01 schreef kahaarin het volgende:

Huub komt er zeker wel, en van zijn miljoen is ook niet veel meer over geloof ik.
Als ik het goed heb begrepen maakt hij kans op 6 ton, toch een leuk bedrag.
― Mark Twain
pi_58682169
Het gaat niet goed in Eemnes....

http://www.telegraaf.nl/b(...)rleden__.html?p=16,3
pi_58682177
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

quote:

[..]

ik heb een minder jaarsalaris
pi_58682189
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Die kerel is al een week dood en de familie brengt het nu pas naar buiten?
Hmm zaakje stinkt.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:06:20 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58682190
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:58 schreef humberto.tan het volgende:
Daarom snap ik ook niet waarom hij zo negatief wordt neergezet in het tv-programma en door de grote bazen. Hij is verreweg het beste in staat het programma te verkopen en heeft het minste moeite met het opvolgen van de commando's die hij krijgt.
Natuurlijk zullen er dan een hoop filmpjes opduiken over wat voor walgelijke dingen hij allemaal gedaan heeft in de gouden kooi, maar dat geldt net zo goed voor de favoriete troetelallochtoon.
Misschien is de insteek nog steeds dat de grootste pester moet winnen? In dat kader steekt Huub, dankzij de uitzendingen, ook al met kop en schouders boven de rest uit. Zo hou ik maar een beetje hoop .
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:06:51 #289
145755 kahaarin
pi_58682200
quote:

[..]

Blijft na de fiscus een slordige 3 ton van over, daar kun je een huis van kopen idd.
be nice or go away
pi_58682211
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:00 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

waarom dat?
Gewoon een gevoel en door lady night met haar bronnen.Dit was de laatste kans om Huub te lozen,als Brian echt moet winnen.Johnny vangt zo 4 vliegen in een klap.Alle fora,s staan op hun kop,Echte brianhaters bellen zeker voor Claire dus heeft Johnny zijn geld.Brian kan zo mooi winnen en Huub is weg.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:08:54 #291
188345 Py
op zich
pi_58682223
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

De kamperende febocrew is gaan muiten
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:09:17 #292
145755 kahaarin
pi_58682240
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien is de insteek nog steeds dat de grootste pester moet winnen? In dat kader steekt Huub, dankzij de uitzendingen, ook al met kop en schouders boven de rest uit. Zo hou ik maar een beetje hoop .
Het is idd een treitershow, als B&A zich veilig wanen omdat ze de voorkeur hebben en toezeggingen dan zouden zij in theorie het hardst gepest worden als ze niet winnen.
be nice or go away
pi_58682245
Zullen de streams volgende week dinsdag weer op zwart gaan tot de finale?
pi_58682272
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:09 schreef mootie het volgende:
Zullen de streams volgende week dinsdag weer op zwart gaan tot de finale?
De finale is toch WEL live?
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 12:11:16 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_58682274
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef kahaarin het volgende:

Blijft na de fiscus een slordige 3 ton van over, daar kun je een huis van kopen idd.
Dit is volgens mij het nettobedrag, kansspelbelasting is er al vanaf.

Wil je even lachen........het commentaar van Brian en Amanda en die foto's.

Het Miljonairsleven.
― Mark Twain
pi_58682305
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef Dementor het volgende:

[..]

Die kerel is al een week dood en de familie brengt het nu pas naar buiten?
Hmm zaakje stinkt.
kans is groot, vooral met de warmte.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:13:47 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58682334
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
klinkt totaal niet logisch.
Klinkt als "ze kregen 100 punten te verdelen en het was niet verplicht dat over 4 bewoners te verdelen"
In dat geval denk ik dat Huub 40 aan Claire en 60 aan Jaap heeft gedaan, en als het wel over 4 verdeeld moest worden dan kan het nog 40, 30, 20, 10 zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:14:49 #298
145755 kahaarin
pi_58682349
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het Miljonairsleven.
Insert glijstem en 'oprechte' blik.....
be nice or go away
pi_58682356
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Valt niets meer mee te winnen aangezien de successtory tot een drama is verworden.
Hypocriete lul is het, van hier tot Bonaire.
Ik heb van mijn bronnen vernomen dat Mikey en Brian celmatties waren op Bonaire.
pi_58682358
"Jaap ziet buiten zijn optredens nog meer wegen naar het grote geld. “Ik wil een internettalkshow beginnen. Ik weet dat mensen om me kunnen lachen, ik lach ook vaak om mezelf”, gniffelt de grote Miljonair"

Jaap wil in een bad M&M's liggen?
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:15:23 #301
145755 kahaarin
pi_58682360
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het Miljonairsleven.
Insert glijstem en 'oprechte' blik.....
quote:
Brian vindt het belangrijk dat hij goede dingen gaat doen met zijn geld. “Omdat ik zelf armoede heb beleefd, vind ik het belangrijk om andere mensen te helpen. Ik zou goede dingen willen doen voor kinderen samen met Manny. Mijn missie is een lach op het gezicht van mensen brengen”, vertelt Brian.
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:16:07 #302
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58682371
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58682372

Oh my god die foto

oh ja bron: Tien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')