Aha, zo weet je dus ook niet dat dr. Laban eigenlijk niet meer genoemd mag worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben hier echt veel te laat gekomen, zie ik alweer.
Dat was toen wel een die hard streamer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:01 schreef avonne het volgende:
oja, en niet te vergeten dat danny himself zich druk zat te maken dat Huub terug moest in de gouden kooi. Was ook leuk
Dat je dat verwacht kan ik begrijpen, maar is echt geen bullshit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef RSie het volgende:
Maar, Amanda in Thailand,.. betekent dat automatisch dat ze kan survivallen en trekkings kan maken?
Ik verwacht eerder dat ze van Resort naar Resort is getrokken en af en toe een uitstapje gemaakt naar iets cultureels.
Ja die hadden veel geld gekost, dat moest er natuurlijk weer utigehaald worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
en steeds de tieten van Natasia die gecapt werden. Die vuige insmeer caps.
Het commentaar op het voorleeskwartiertje van natasiaquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
en steeds de tieten van Natasia die gecapt werden. Die vuige insmeer caps.
Oh ja het voorleeskwartiertje!~!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het commentaar op het voorleeskwartiertje van natasia
"Lieve kinderen van Nederland....."quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel veel lol om gehad toen. De meest grote onzin kon je daar van maken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Gemaakt, haha!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef RSie het volgende:
Ik zie het gelijk voor me, staat dat prinsesje daar met d'r roze jurkje en d'r kroontje op!
(misschien wel een leuke voor het painttopic)
De fotofucks met overvliegende vliegtuigen (met zo'n sleep er achter).quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Parenting by fear?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, daar heb wel veel lol om gehad toen. De meest grote onzin kon je daar van maken.
Ik heb toen als wijze van experiment mijn kinderen een keer laten kijken en ze leken heel bang en ze zijn nog nooit zo snel boven geweest omdat ze wilden slapen.
die heb ik laatst weer gekeken, moest weer lachen. Ga hem even opzoeken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De fotofucks met overvliegende vliegtuigen (met zo'n sleep er achter).
alle fotofucks in het bijzonder:)
nooit meer naar huis ole ole...
het voice over filmpje (Ja wat Nou!)
Je weet dat de streams pas terugkomen na de uitzending van de halve finale?quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:30 schreef noekje het volgende:
Ik ga ook niet naar de uitzending kijken. Ik kijk de streams wel of lees het hier wel.
Ik blijf Gert AH-actie helemaal geweldig vindenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, daar heb wel veel lol om gehad toen. De meest grote onzin kon je daar van maken.
Ik heb toen als wijze van experiment mijn kinderen een keer laten kijken en ze leken heel bang en ze zijn nog nooit zo snel boven geweest omdat ze wilden slapen.
Oh yes, that was soooo funny, I laughed the balls out of my pants (if I had balls in my pants).quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:56 schreef Verida het volgende:
Toen die amerikanen op bezoek waren hebben we ook een hele "engelstalige" cos gehad, was ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |