Spijker op z'n kop!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen. Zelden iemand gezien die zo rancuneus is. Dat kwam enerzijds naar voren bij zo'n beetje elke stemming: Als Brian je iets gunde kwam dat omdat hij je in al zijn goedheid je eerdere zonden vergaf, als Brian je iets niet gunde was dat als wijze les om te voorkomen dat je dezelfde zonden nogmaals zou begaan. En het meest bizarre was natuurlijk het feest met de soa-boys.
Amanda zoende met Huub, dus Brian moest en zou haar direct terugpakken door klef te gaan doen met de soa-danseresjes. Vervolgens neemt hij die dame in de dop onder de douche, gaat naar de slaapkamer en geeft Amanda de volle laag want hoe haalt ZIJ het in haar hoofd om vreemd te gaan om hierna in de master bedroom weer vrolijk verder te gaan met de dame in de dop.
Ik zou best eens een kijkje willen nemen in zijn hersenen, want daar moet toch het nodige aan mankeren.
Ze zijn gewoon om in DGK termen te blijven fucking niet normaal daar, je krijgt hooguit 45 minuten content en dat 48 uur lang.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:48 schreef mootie het volgende:
(ze mogen ondertussen wel eens een ander filmpje gaan uitzenden via de 'alternatieve streams')
Amanda is zijn vriendin en dus zijn bezit, als zij vreemd gaat dan is dat een belediging, als hij vervolgens hetzelfde doet is dat afstraffen, liefdevol corrigeren, zij heeft per slot van rekening een fout gemaakt door met Huub te gaan zoenen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen. Zelden iemand gezien die zo rancuneus is. Dat kwam enerzijds naar voren bij zo'n beetje elke stemming: Als Brian je iets gunde kwam dat omdat hij je in al zijn goedheid je eerdere zonden vergaf, als Brian je iets niet gunde was dat als wijze les om te voorkomen dat je dezelfde zonden nogmaals zou begaan. En het meest bizarre was natuurlijk het feest met de soa-boys.
Amanda zoende met Huub, dus Brian moest en zou haar direct terugpakken door klef te gaan doen met de soa-danseresjes. Vervolgens neemt hij die dame in de dop onder de douche, gaat naar de slaapkamer en geeft Amanda de volle laag want hoe haalt ZIJ het in haar hoofd om vreemd te gaan om hierna in de master bedroom weer vrolijk verder te gaan met de dame in de dop.
Ik zou best eens een kijkje willen nemen in zijn hersenen, want daar moet toch het nodige aan mankeren.
dat was de afloop.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Weggegaan![]()
...hij moest vertrekken na de ruzie met Huub.
Hij was gewoon een te grote bedreiging voor Huub z'n positie en moest geloosd worden.
Ik zou niet eens in zijn hoofd willen kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Amanda is zijn vriendin en dus zijn bezit, als zij vreemd gaat dan is dat een belediging, als hij vervolgens hetzelfde doet is dat afstraffen, liefdevol corrigeren, zij heeft per slot van rekening een fout gemaakt door met Huub te gaan zoenen.
tenminste dat denk ik, ik kan idd niet in zijn hoofd kijken.
Ik zou wel eens willen weten wat er in zijn hoofd omgaat, zijn kijk op dingen kun je gerust uniek noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou niet eens in zijn hoofd willen kijken.
Brian is echt voer voor psychologen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat er in zijn hoofd omgaat, zijn kijk op dingen kun je gerust uniek noemen.
En dit is gewoon de uitzending: op weg naar de finale.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon om in DGK termen te blijven fucking niet normaal daar, je krijgt hooguit 45 minuten content en dat 48 uur lang.
Ze zullen het wel uitgezocht hebben en met 45 minuten voldoende aanbieden voor 48 uur.
Alleen daarom zou ik al niet kijken. Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit kijk naar gillende halve finales of finales, vooral als ze live zijn of doen alsof het live is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal.Zijn we allemaal klaar voor vanavond,moet wel een goede show worden.Ze hebben er meer dan 48 uur voor nodig gehad om een uurtje te filmen.
Ik denk trouwens dat iedereen die een poos in dat hok heeft gezeten tijd nodig zal hebben om alles weer een beetje op een rijtje te krijgen, een paar gesprekken met een psycholoog zal voor geen van hen een slecht plan zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian is echt voer voor psychologen.
We weten toch al wat er loos is met Brian?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al niet kijken. Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit kijk naar gillende halve finales of finales, vooral als ze live zijn of doen alsof het live is.
Steeds die geestdodende vragen,' Hoe voel je je? Wil je nog iets zeggen?? We kijken even naar de stand..'
Blégh!
Aaaaah...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
We weten toch al wat er loos is met Brian?![]()
NPS
Heel voorzichtig begint mijn huis weer op mijn huis voor DGK te lijken, schoon dus.
Ik ben geen psycholoog dus ik doe daar geen uitspraken over.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
NPS
Goedemorgen ook.
Heel voorzichtig begint mijn huis weer op mijn huis voor DGK te lijken, schoon dus.
Vergeet 'wat is het spannend' en 'alles kan er nog gebeuren het komt aan op de laatste stemmen' niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al niet kijken. Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit kijk naar gillende halve finales of finales, vooral als ze live zijn of doen alsof het live is.
Steeds die geestdodende vragen,' Hoe voel je je? Wil je nog iets zeggen?? We kijken even naar de stand..'
Blégh!
Ja erg he,vond ik bij BB altijd zo stom.Alles lag dicht bij elkaar en de mensen maar bellen.Ik ben echt niet van plan om te gaan bellen,heb het echt gehad met die corrupte zooi.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Blégh!
Ik welquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Aaaaah...![]()
Dat wilde ik nog vragen. Hebben jullie bijen in de tuin?
'Jullie kunnen nu nog sms-en!!!'quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Tijd voor de reclame, we zijn zo weer terug!"
Gelukkig niet zeg, ik ben als de dood voor die beessies, Mijn imkertje heeft die krengen op diverse plekken staan, in en om Utrecht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
Aaaaah...![]()
Dat wilde ik nog vragen. Hebben jullie bijen in de tuin?
Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, ik ben als de dood voor die beessies, Mijn imkertje heeft die krengen op diverse plekken staan, in en om Utrecht.
Dat is Claire!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Moge de ene die wel zijn/haar hart op de goede plek zit en geen slechte dingen naar anderen heeft toegewenst winnen!!!
De stoornis kan worden gediagnosticeerd als sprake is van vijf of meer van de volgende criteria:quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
NPS
Goedemorgen ook.
Als je een grote tuin hebt wel, ik heb maar een postzegeltje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.
Gertje!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf Gert AH-actie helemaal geweldig vindenAl die topic die geopend werden: Een mod kan dit niet maken!
In een waszak die naar de stomerij moet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef rooie3 het volgende:
Maar hoe gaan ze nu diegene laten vertrekken,als hij er nu nog zit en de halve finale niet live is.
Zullen we dat live op de streams gaan krijgen of krijgt deze persoon ook nog een trap na,om door de achterdeur weg te moeten.
weinig boeiends aan hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.
Kan je bij Huub wel doen,maar Jaap word moeilijkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In een waszak die naar de stomerij moet?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:25 schreef RSie het volgende:
[..]
weinig boeiends aan hoor!
Mijn schoonpa heeft meerdere kasten in zijn tuin staan, en het is dat ik het weet anders zou je niet eens doorhebben dat die dingen er staan.
behalve als er af en toe weer eens een koninginnetje uitvliegt en het volkje volgt haar, dan is het wel ff spannend om zo'n cluppie weer in een kast te krijgen. Heb ik met enige regelmaat voor hem moeten als als hij weer eens op vakantie was.
Dan laten ze zo'n Amerikaans busje voor rijden met daarop heel groot King Jaap's Laundry Service.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan je bij Huub wel doen,maar Jaap word moeilijker
Bijen? Pfff!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een hele zwerm bijen temmen? The horror, ik moet er niet aan denken zo'n hele kudde bijen on the loose.
Dan doen ze de stal van Tanner dicht en zeggen ze dat die naar de veearts moet, ondertussen wordt Jaap ongezien de trailer in geloodst.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan je bij Huub wel doen,maar Jaap word moeilijker
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Nog even dit.....wat heeft NL nu weer verzonnen?
http://www.ipetitions.com/petition/dgk_streams/
Hihi, dat staat er al sinds de streams op zwart gingen toch? Ik heb wel getekend voor de geinquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Als ik mocht kiezen tussen leeuwen voeren of bijen die aan het zwermen zijn dan kies ik voor het eerste.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bijen? Pfff!
Ik tem dagelijks leeuwen dat is pas werken!
Je bedoelt zoiets?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:25 schreef RSie het volgende:
[..]
weinig boeiends aan hoor!
Mijn schoonpa heeft meerdere kasten in zijn tuin staan, en het is dat ik het weet anders zou je niet eens doorhebben dat die dingen er staan.
behalve als er af en toe weer eens een koninginnetje uitvliegt en het volkje volgt haar, dan is het wel ff spannend om zo'n cluppie weer in een kast te krijgen. Heb ik met enige regelmaat voor hem moeten als als hij weer eens op vakantie was.
De paarrden gaan morgen weg.Las ik ook ergens,maar ik geloof niks meer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan doen ze de stal van Tanner dicht en zeggen ze dat die naar de veearts moet, ondertussen wordt Jaap ongezien de trailer in geloodst.
zolang je je rustig beweegt dan is er niks aan de hand, dan hoef je ook niet eens zo'n pakkie aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een hele zwerm bijen temmen? The horror, ik moet er niet aan denken zo'n hele kudde bijen on the loose.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Om mama Netty naar nederland te halen, die al hoog en droog in Almere zat
Valt niets meer mee te winnen aangezien de successtory tot een drama is verworden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af nu waarom hij niet meer naar mikey omkijkt?
Hmm, suspicious my dear Watson?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De paarrden gaan morgen weg.Las ik ook ergens,maar ik geloof niks meer.
Daar heb je meteen het probleem te pakken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:32 schreef RSie het volgende:
[..]
zolang je je rustig beweegt dan is er niks aan de hand, dan hoef je ook niet eens zo'n pakkie aan.
die beesten zwermen maar heel ff rond als je een tik tegen een tak aanmaakt, daarna gaan ze weer als een klont aan elkaar hangen!
het enige dat je hoeft te doen is zorgen dat de koningin in de kast gaat zitten, de rest volgt vanzelf wel.
Ik mis het eerste deel?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:37 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Huub kost het zwembad 1000 euro per dag aan onderhoud, wie hem dat heeft verteld kan goed liegen.
Ik heb al vaker het idee gehad dat ze achter enorm overdrijven over gemaakte kosten tegenover de miljonairs.
goed zo naar de rechter voor die ¤ 0,38quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:29 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Hihi, dat staat er al sinds de streams op zwart gingen toch? Ik heb wel getekend voor de gein
Der Spits!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis het eerste deel?
Waar staat dit artikel in?
Als de paarden morgen weggaan, kan je er vanuit gaan dat Huub weg moest.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De paarrden gaan morgen weg.Las ik ook ergens,maar ik geloof niks meer.
Danke Herr Dementor!quote:
Now live bedoel ik!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Hij ziet er moe en gestrest uit, ach ik kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef mootie het volgende:
Hij heeft wel een vreeeeeemde glimlach op deze foto.
zekers! Onder de bezielende leiding van now life maken we een vuist tegen het grootkapitaal!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef feit het volgende:
[..]
goed zo naar de rechter voor die ¤ 0,38
daarom denk ik ook dat b & a niet weg zijn .... die hadden dat nooit getrokken zonder de hele villa kort en klein te slaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef rooie3 het volgende:
Maar hoe gaan ze nu diegene laten vertrekken,als hij er nu nog zit en de halve finale niet live is.
Zullen we dat live op de streams gaan krijgen of krijgt deze persoon ook nog een trap na,om door de achterdeur weg te moeten.
Hou op,voordat ik weer spoken ga zien.Maar ik geloof ook echt dat Huub eruit is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Als de paarden morgen weggaan, kan je er vanuit gaan dat Huub weg moest.
Dat gaat ze tonnen kosten, er zullen een hoop Huub fans zijn die dan niet meer stemmen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk zou het wel makkelijk zijn als Huub vanavond uit de kooi vliegt, alle spanning weg.
Toen was het nog spraakmakend dat Ilona haar beautycase in de bosjes werd gepleurdquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros begon pas na de Huub vs Nathanael rel te kijken
En toen was alleen Ilona er nog, en tsja.... het is vast een aardige meid maar verder dan "is ook" kwam ze niet.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef feit het volgende:
Geplaatst door Anoniem: zappen.blog.nl
15/05/2008, 10:54
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat er al bekend is wie de gouden kooi vanavond zal verlaten.
Vanavond zal Claire de gouden kooi verlaten, zij ontving de minste punten van haar mede bewoners.
Claire ontving maar 40 punten deze had ze van huub gekregen.
Wie huub de andere 60 punten gegeven heeft is niet bekend.
Omdat het bijna onmogelijk was om deze informatie te krijgen blijf ik dan ook anoniem.
Als Huub er uit is, klapt de gehele showin een... maw, velen zullen alleen nog de finale ( die dan zeker weten Bwian wint) kijken, maar verders niet veel meer...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk zou het wel makkelijk zijn als Huub vanavond uit de kooi vliegt, alle spanning weg.
klinkt totaal niet logisch.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef feit het volgende:
Geplaatst door Anoniem: zappen.blog.nl
15/05/2008, 10:54
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat er al bekend is wie de gouden kooi vanavond zal verlaten.
Vanavond zal Claire de gouden kooi verlaten, zij ontving de minste punten van haar mede bewoners.
Claire ontving maar 40 punten deze had ze van huub gekregen.
Wie huub de andere 60 punten gegeven heeft is niet bekend.
Omdat het bijna onmogelijk was om deze informatie te krijgen blijf ik dan ook anoniem.
Denk dat ik dan vanavond even niet mee post hier.Zie je het al voor je,al die Huubhaters komen hierheen.Terwijl ik het ook niet leuk zal vinden als Brian eruit ligt.Hun horen gewoon in de finale thuis.Geen finale zonder Huub ,Jaap en Brian.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef mootie het volgende:
Daarom snap ik ook niet waarom hij zo negatief wordt neergezet in het tv-programma en door de grote bazen. Hij is verreweg het beste in staat het programma te verkopen en heeft het minste moeite met het opvolgen van de commando's die hij krijgt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:48 schreef Copycat het volgende:
Je kunt het wenden en keren zoals je wilt, maar Huub is gewoon wel mediageniek qua spreekvaardigheid en relativering.
Yepquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef kahaarin het volgende:
is dat jou wederhelft? De bee-king zeg maar?
Hmm, alleen de 40 punten van Huub? Dan zou het ook mogelijk moeten zijn geweest om geen punten te geven, dus dan zoiets:quote:
waarom dat?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hou op,voordat ik weer spoken ga zien.Maar ik geloof ook echt dat Huub eruit is.
Ik vind hem iig heel dapper, zo blijven zitten terwijl er een heel volk bijen zwermt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep![]()
Leuk artikel van Huub in de Spits, die komt er wel...met of zonder miljoen.
Als ik het goed heb begrepen maakt hij kans op 6 ton, toch een leuk bedrag.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:01 schreef kahaarin het volgende:
Huub komt er zeker wel, en van zijn miljoen is ook niet veel meer over geloof ik.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen maakt hij kans op 6 ton, toch een leuk bedrag.
ik heb een minder jaarsalarisquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kerel is al een week dood en de familie brengt het nu pas naar buiten?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het gaat niet goed in Eemnes....![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)rleden__.html?p=16,3
Misschien is de insteek nog steeds dat de grootste pester moet winnen? In dat kader steekt Huub, dankzij de uitzendingen, ook al met kop en schouders boven de rest uit. Zo hou ik maar een beetje hoopquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:58 schreef humberto.tan het volgende:
Daarom snap ik ook niet waarom hij zo negatief wordt neergezet in het tv-programma en door de grote bazen. Hij is verreweg het beste in staat het programma te verkopen en heeft het minste moeite met het opvolgen van de commando's die hij krijgt.
Natuurlijk zullen er dan een hoop filmpjes opduiken over wat voor walgelijke dingen hij allemaal gedaan heeft in de gouden kooi, maar dat geldt net zo goed voor de favoriete troetelallochtoon.
Blijft na de fiscus een slordige 3 ton van over, daar kun je een huis van kopen idd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een gevoel en door lady night met haar bronnen.Dit was de laatste kans om Huub te lozen,als Brian echt moet winnen.Johnny vangt zo 4 vliegen in een klap.Alle fora,s staan op hun kop,Echte brianhaters bellen zeker voor Claire dus heeft Johnny zijn geld.Brian kan zo mooi winnen en Huub is weg.quote:
De kamperende febocrew is gaan muitenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het gaat niet goed in Eemnes....![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)rleden__.html?p=16,3
Het is idd een treitershow, als B&A zich veilig wanen omdat ze de voorkeur hebben en toezeggingen dan zouden zij in theorie het hardst gepest worden als ze niet winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is de insteek nog steeds dat de grootste pester moet winnen? In dat kader steekt Huub, dankzij de uitzendingen, ook al met kop en schouders boven de rest uit. Zo hou ik maar een beetje hoop.
De finale is toch WEL live?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:09 schreef mootie het volgende:
Zullen de streams volgende week dinsdag weer op zwart gaan tot de finale?
Dit is volgens mij het nettobedrag, kansspelbelasting is er al vanaf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef kahaarin het volgende:
Blijft na de fiscus een slordige 3 ton van over, daar kun je een huis van kopen idd.
kans is groot, vooral met de warmte.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kerel is al een week dood en de familie brengt het nu pas naar buiten?
Hmm zaakje stinkt.
Klinkt als "ze kregen 100 punten te verdelen en het was niet verplicht dat over 4 bewoners te verdelen"quote:
Insert glijstem en 'oprechte' blik.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het nettobedrag, kansspelbelasting is er al vanaf.
Wil je even lachen........het commentaar van Brian en Amanda en die foto's.![]()
Het Miljonairsleven.
Ik heb van mijn bronnen vernomen dat Mikey en Brian celmatties waren op Bonaire.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt niets meer mee te winnen aangezien de successtory tot een drama is verworden.
Hypocriete lul is het, van hier tot Bonaire.
Insert glijstem en 'oprechte' blik.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het nettobedrag, kansspelbelasting is er al vanaf.
Wil je even lachen........het commentaar van Brian en Amanda en die foto's.![]()
Het Miljonairsleven.
quote:Brian vindt het belangrijk dat hij goede dingen gaat doen met zijn geld. “Omdat ik zelf armoede heb beleefd, vind ik het belangrijk om andere mensen te helpen. Ik zou goede dingen willen doen voor kinderen samen met Manny. Mijn missie is een lach op het gezicht van mensen brengen”, vertelt Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |