Hmm, suspicious my dear Watson?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De paarrden gaan morgen weg.Las ik ook ergens,maar ik geloof niks meer.
Daar heb je meteen het probleem te pakken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:32 schreef RSie het volgende:
[..]
zolang je je rustig beweegt dan is er niks aan de hand, dan hoef je ook niet eens zo'n pakkie aan.
die beesten zwermen maar heel ff rond als je een tik tegen een tak aanmaakt, daarna gaan ze weer als een klont aan elkaar hangen!
het enige dat je hoeft te doen is zorgen dat de koningin in de kast gaat zitten, de rest volgt vanzelf wel.
Ik mis het eerste deel?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:37 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Huub kost het zwembad 1000 euro per dag aan onderhoud, wie hem dat heeft verteld kan goed liegen.
Ik heb al vaker het idee gehad dat ze achter enorm overdrijven over gemaakte kosten tegenover de miljonairs.
goed zo naar de rechter voor die ¤ 0,38quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:29 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Hihi, dat staat er al sinds de streams op zwart gingen toch? Ik heb wel getekend voor de gein
Der Spits!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis het eerste deel?
Waar staat dit artikel in?
Als de paarden morgen weggaan, kan je er vanuit gaan dat Huub weg moest.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De paarrden gaan morgen weg.Las ik ook ergens,maar ik geloof niks meer.
Danke Herr Dementor!quote:
Now live bedoel ik!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Nog even dit.....wat heeft NL nu weer verzonnen?
http://www.ipetitions.com/petition/dgk_streams/
Hij ziet er moe en gestrest uit, ach ik kan het hem niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:50 schreef mootie het volgende:
Hij heeft wel een vreeeeeemde glimlach op deze foto.
zekers! Onder de bezielende leiding van now life maken we een vuist tegen het grootkapitaal!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:40 schreef feit het volgende:
[..]
goed zo naar de rechter voor die ¤ 0,38
daarom denk ik ook dat b & a niet weg zijn .... die hadden dat nooit getrokken zonder de hele villa kort en klein te slaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef rooie3 het volgende:
Maar hoe gaan ze nu diegene laten vertrekken,als hij er nu nog zit en de halve finale niet live is.
Zullen we dat live op de streams gaan krijgen of krijgt deze persoon ook nog een trap na,om door de achterdeur weg te moeten.
Hou op,voordat ik weer spoken ga zien.Maar ik geloof ook echt dat Huub eruit is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Als de paarden morgen weggaan, kan je er vanuit gaan dat Huub weg moest.
Dat gaat ze tonnen kosten, er zullen een hoop Huub fans zijn die dan niet meer stemmen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:52 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk zou het wel makkelijk zijn als Huub vanavond uit de kooi vliegt, alle spanning weg.
Toen was het nog spraakmakend dat Ilona haar beautycase in de bosjes werd gepleurdquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros begon pas na de Huub vs Nathanael rel te kijken
En toen was alleen Ilona er nog, en tsja.... het is vast een aardige meid maar verder dan "is ook" kwam ze niet.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:54 schreef feit het volgende:
Geplaatst door Anoniem: zappen.blog.nl
15/05/2008, 10:54
Uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat er al bekend is wie de gouden kooi vanavond zal verlaten.
Vanavond zal Claire de gouden kooi verlaten, zij ontving de minste punten van haar mede bewoners.
Claire ontving maar 40 punten deze had ze van huub gekregen.
Wie huub de andere 60 punten gegeven heeft is niet bekend.
Omdat het bijna onmogelijk was om deze informatie te krijgen blijf ik dan ook anoniem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |