abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58681197
Moge de ene die wel zijn/haar hart op de goede plek zit en geen slechte dingen naar anderen heeft toegewenst winnen!!!
pi_58681211
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Moge de ene die wel zijn/haar hart op de goede plek zit en geen slechte dingen naar anderen heeft toegewenst winnen!!!
Dat is Claire!
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:21:23 #228
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58681256
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

We weten toch al wat er loos is met Brian?
NPS
Goedemorgen ook.

Heel voorzichtig begint mijn huis weer op mijn huis voor DGK te lijken, schoon dus.
De stoornis kan worden gediagnosticeerd als sprake is van vijf of meer van de volgende criteria:

* De persoon heeft gevoelens van grootsheid en eigen belangrijkheid (hij overdrijft bijvoorbeeld zijn prestaties, talent, kennis, contacten en persoonlijke eigenschappen en eist als superieur beschouwd te worden, ook als zijn prestaties hiertoe geen aanleiding geven).

* De persoon is geobsedeerd met fantasieën over succes, roem, (al)macht, genialiteit (de cerebrale narcist), schoonheid of seksuele prestaties (de somatische narcist) of een ideale, blijvende liefde.

* De persoon ziet zichzelf als uniek en meent dat hij alleen begrepen kan worden door even unieke of speciale mensen (of instellingen).

* De persoon heeft enorme behoefte aan bewondering, aandacht en bevestiging of wil gevreesd en berucht zijn.

* De persoon gelooft dat hij meer rechten heeft dan anderen. Hij wil dat anderen zich aanpassen aan zijn onredelijke verwachting van een voorkeursbehandeling.

* De persoon is manipulerend en gebruikt anderen om zijn doel te bereiken.

* De persoon heeft een onderontwikkeld inlevingsvermogen. Hij of zij kan of wil geen rekening houden met de behoeften of opvattingen van anderen.

* De persoon is vaak jaloers, wat gepaard kan gaan met woede. Dit leidt tot paranoïde wanen, omdat hij denkt dat anderen jaloers zijn op hem en zich op dezelfde manier gedragen als hij.

* De persoon gedraagt zich arrogant. Hij voelt zich superieur, boven de wet verheven en alom aanwezig (magisch denken). Hij wordt kwaad als hij wordt tegengesproken door mensen die hij als minderwaardig beschouwt.

Goh, 5 waren er toch nodig om de diagnose te stellen?
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:22:01 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_58681266
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:

Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.
Als je een grote tuin hebt wel, ik heb maar een postzegeltje.
Ik ga van het zonnetje genieten, later.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:22:56 #230
58921 Day
You can fly!
pi_58681290
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik blijf Gert AH-actie helemaal geweldig vinden Al die topic die geopend werden: Een mod kan dit niet maken!
Gertje!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_58681314
Maar hoe gaan ze nu diegene laten vertrekken,als hij er nu nog zit en de halve finale niet live is.
Zullen we dat live op de streams gaan krijgen of krijgt deze persoon ook nog een trap na,om door de achterdeur weg te moeten.
pi_58681338
Mijn analyse

Huub eruit - spraakmakend, B en A verzekerd van winst, Huub zoekt de media op (ook hij heeft genoeg verdiend aan DGK, geld voor huwelijk en geld voor voltooide terrordagen).
Brian eruit - alle stemmen naar Amanda, Brian heeft teveel shit uitgehaald en verdwijnt zo stilletjes met het geld van A naar de achtergrond, win win situatie.
Claire eruit - J en H vs B en A, komt terror van , trekt B niet dus hoogst onwaarschijnlijk, tenzij achter ons weer eens leuke tv wil geven.
Amanda eruit - al haar stemmen naar Brian, wekt medelijden op, Brian zoekt de media op en begint een boehoe verhaal over arme kikkers op Bonaire en hoe slecht hij het wel niet heeft (met meer dan 75k op zijn bankrekening).
Jaap eruit - Studieschuld zo goed als afgelost, heeft nog wat kansjes met een webtv format, kan met Cora in een bungalow gaan wonen (en elke dag spareribs op de BBQ) 2 stelletjes die ieder een andere hoek van de villa opzoeken en tot de 22e apart eten, slapen en relaxen (bloedsaaie streams dus).
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:24:47 #233
145755 kahaarin
pi_58681341
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef rooie3 het volgende:
Maar hoe gaan ze nu diegene laten vertrekken,als hij er nu nog zit en de halve finale niet live is.
Zullen we dat live op de streams gaan krijgen of krijgt deze persoon ook nog een trap na,om door de achterdeur weg te moeten.
In een waszak die naar de stomerij moet?
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:25:04 #234
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58681354
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.
weinig boeiends aan hoor!
Mijn schoonpa heeft meerdere kasten in zijn tuin staan, en het is dat ik het weet anders zou je niet eens doorhebben dat die dingen er staan.

behalve als er af en toe weer eens een koninginnetje uitvliegt en het volkje volgt haar, dan is het wel ff spannend om zo'n cluppie weer in een kast te krijgen. Heb ik met enige regelmaat voor hem moeten als als hij weer eens op vakantie was.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:26:01 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_58681371
Nog even dit.....wat heeft NL nu weer verzonnen?

http://www.ipetitions.com/petition/dgk_streams/
― Mark Twain
pi_58681386
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef kahaarin het volgende:

[..]

In een waszak die naar de stomerij moet?
Kan je bij Huub wel doen,maar Jaap word moeilijker
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:27:04 #237
145755 kahaarin
pi_58681397
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:25 schreef RSie het volgende:

[..]

Mijn schoonpa heeft meerdere kasten in zijn tuin staan, en het is dat ik het weet anders zou je niet eens doorhebben dat die dingen er staan.

behalve als er af en toe weer eens een koninginnetje uitvliegt en het volkje volgt haar, dan is het wel ff spannend om zo'n cluppie weer in een kast te krijgen. Heb ik met enige regelmaat voor hem moeten als als hij weer eens op vakantie was.
Een hele zwerm bijen temmen? The horror, ik moet er niet aan denken zo'n hele kudde bijen on the loose.
be nice or go away
pi_58681420
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dan laten ze zo'n Amerikaans busje voor rijden met daarop heel groot King Jaap's Laundry Service.
pi_58681430
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een hele zwerm bijen temmen? The horror, ik moet er niet aan denken zo'n hele kudde bijen on the loose.
Bijen? Pfff!
Ik tem dagelijks leeuwen dat is pas werken!
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:28:37 #240
145755 kahaarin
pi_58681439
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dan doen ze de stal van Tanner dicht en zeggen ze dat die naar de veearts moet, ondertussen wordt Jaap ongezien de trailer in geloodst.
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:28:38 #241
58921 Day
You can fly!
pi_58681440
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:

I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:29:44 #242
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58681460
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:

Hihi, dat staat er al sinds de streams op zwart gingen toch? Ik heb wel getekend voor de gein
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:30:17 #243
145755 kahaarin
pi_58681467
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Bijen? Pfff!
Ik tem dagelijks leeuwen dat is pas werken!
Als ik mocht kiezen tussen leeuwen voeren of bijen die aan het zwermen zijn dan kies ik voor het eerste.

Vliegbeesten zonder veren en ik zijn geen goede combinatie.
be nice or go away
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 11:31:19 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_58681489
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:25 schreef RSie het volgende:

[..]

Je bedoelt zoiets?
― Mark Twain
pi_58681492
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dan doen ze de stal van Tanner dicht en zeggen ze dat die naar de veearts moet, ondertussen wordt Jaap ongezien de trailer in geloodst.
De paarrden gaan morgen weg.Las ik ook ergens,maar ik geloof niks meer.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:32:24 #246
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58681501
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

zolang je je rustig beweegt dan is er niks aan de hand, dan hoef je ook niet eens zo'n pakkie aan.
die beesten zwermen maar heel ff rond als je een tik tegen een tak aanmaakt, daarna gaan ze weer als een klont aan elkaar hangen!

het enige dat je hoeft te doen is zorgen dat de koningin in de kast gaat zitten, de rest volgt vanzelf wel.
pi_58681519
Ik wilde weten hoe ze zich naar elkaar toe hebben gedragen zonder streams!!
pi_58681582
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Om mama Netty naar nederland te halen, die al hoog en droog in Almere zat

ooooo ja dat was zo walgelijk toen bahbah schooiers zijn het.

Ik vraag me nog steeds af nu waarom hij niet meer naar mikey omkijkt?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58681611

Volgens Huub kost het zwembad 1000 euro per dag aan onderhoud, wie hem dat heeft verteld kan goed liegen.
Ik heb al vaker het idee gehad dat ze achter enorm overdrijven over gemaakte kosten tegenover de miljonairs.
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:38:06 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58681616
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af nu waarom hij niet meer naar mikey omkijkt?
Valt niets meer mee te winnen aangezien de successtory tot een drama is verworden.
Hypocriete lul is het, van hier tot Bonaire.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')