Dat is Claire!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef feit het volgende:
Moge de ene die wel zijn/haar hart op de goede plek zit en geen slechte dingen naar anderen heeft toegewenst winnen!!!
De stoornis kan worden gediagnosticeerd als sprake is van vijf of meer van de volgende criteria:quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
We weten toch al wat er loos is met Brian?![]()
NPS
Goedemorgen ook.
Heel voorzichtig begint mijn huis weer op mijn huis voor DGK te lijken, schoon dus.
Als je een grote tuin hebt wel, ik heb maar een postzegeltje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.
Gertje!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf Gert AH-actie helemaal geweldig vindenAl die topic die geopend werden: Een mod kan dit niet maken!
In een waszak die naar de stomerij moet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef rooie3 het volgende:
Maar hoe gaan ze nu diegene laten vertrekken,als hij er nu nog zit en de halve finale niet live is.
Zullen we dat live op de streams gaan krijgen of krijgt deze persoon ook nog een trap na,om door de achterdeur weg te moeten.
weinig boeiends aan hoor!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.
Kan je bij Huub wel doen,maar Jaap word moeilijkerquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In een waszak die naar de stomerij moet?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:25 schreef RSie het volgende:
[..]
weinig boeiends aan hoor!
Mijn schoonpa heeft meerdere kasten in zijn tuin staan, en het is dat ik het weet anders zou je niet eens doorhebben dat die dingen er staan.
behalve als er af en toe weer eens een koninginnetje uitvliegt en het volkje volgt haar, dan is het wel ff spannend om zo'n cluppie weer in een kast te krijgen. Heb ik met enige regelmaat voor hem moeten als als hij weer eens op vakantie was.
Dan laten ze zo'n Amerikaans busje voor rijden met daarop heel groot King Jaap's Laundry Service.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan je bij Huub wel doen,maar Jaap word moeilijker
Bijen? Pfff!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een hele zwerm bijen temmen? The horror, ik moet er niet aan denken zo'n hele kudde bijen on the loose.
Dan doen ze de stal van Tanner dicht en zeggen ze dat die naar de veearts moet, ondertussen wordt Jaap ongezien de trailer in geloodst.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan je bij Huub wel doen,maar Jaap word moeilijker
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Nog even dit.....wat heeft NL nu weer verzonnen?
http://www.ipetitions.com/petition/dgk_streams/
Hihi, dat staat er al sinds de streams op zwart gingen toch? Ik heb wel getekend voor de geinquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:26 schreef beequeen het volgende:
Nog even dit.....wat heeft NL nu weer verzonnen?
http://www.ipetitions.com/petition/dgk_streams/
Als ik mocht kiezen tussen leeuwen voeren of bijen die aan het zwermen zijn dan kies ik voor het eerste.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bijen? Pfff!
Ik tem dagelijks leeuwen dat is pas werken!
Je bedoelt zoiets?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:25 schreef RSie het volgende:
[..]
weinig boeiends aan hoor!
Mijn schoonpa heeft meerdere kasten in zijn tuin staan, en het is dat ik het weet anders zou je niet eens doorhebben dat die dingen er staan.
behalve als er af en toe weer eens een koninginnetje uitvliegt en het volkje volgt haar, dan is het wel ff spannend om zo'n cluppie weer in een kast te krijgen. Heb ik met enige regelmaat voor hem moeten als als hij weer eens op vakantie was.
De paarrden gaan morgen weg.Las ik ook ergens,maar ik geloof niks meer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan doen ze de stal van Tanner dicht en zeggen ze dat die naar de veearts moet, ondertussen wordt Jaap ongezien de trailer in geloodst.
zolang je je rustig beweegt dan is er niks aan de hand, dan hoef je ook niet eens zo'n pakkie aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een hele zwerm bijen temmen? The horror, ik moet er niet aan denken zo'n hele kudde bijen on the loose.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Om mama Netty naar nederland te halen, die al hoog en droog in Almere zat
Valt niets meer mee te winnen aangezien de successtory tot een drama is verworden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af nu waarom hij niet meer naar mikey omkijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |