abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:15:04 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58682355
Vervolg op DGK [COS # 3713] D-Day

Waar we nog steeds geen streams hebben omdat de uitzending daarvan gestaakt is sinds dindagavond 18.00 uur, en pas na de uitzending van de halve finale vanavond zal worden voortgezet.

Ondertussen vermaken we ons met allerlei activiteiten als Paint hier...!! het posten van onze levende have (voor zover we die nog hebben na 1½ jaar DGK-verslaving) en vooral met het speculeren over wie er uit zou zijn, en waarom, en zijn de geruchten niet van de lucht.

Vooralsnog hebben volgens de geruchten Amanda, Brian, Claire, Huub en Jaap de villa inmiddels verlaten maar is deze niet leeg, want zo'n 45 DGK-medewerkers zitten verplicht opgesloten tot de uitzending van vanavond.

Oh... en verder waren we vooral druk met "weet je nog" DGK-momentjes....

Enjoy

[ Bericht 83% gewijzigd door Leandra op 15-05-2008 12:20:40 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:17:15 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58682393
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Dit is volgens mij het nettobedrag, kansspelbelasting is er al vanaf.

Wil je even lachen........het commentaar van Brian en Amanda en die foto's.

Het Miljonairsleven.
Brian die verwacht veel geld te verdienen met zijn 'muziek' en Amanda die verwacht steun te zullen vinden bij haar familie ... en bij Brian.

Dank Leandra!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58682405
Dat hele internettalkshowgedoe zie ik helemaal niet gebeuren en als het gebeurt sterft het een stille dood.
pi_58682409
Zie op de site van DGK dat vanavond in de reguliere uitzending het inpakken van de koffers zit. Hebben ze toch ff in 3 dagen een week ingelopen. Gaan ze zeker die halve finale nog als "live" uitzenden ook.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 12:18:15 #5
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58682416
Leandra
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58682441

Oh my god die foto

oh ja bron: Tien
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_58682449

"Jaap ziet buiten zijn optredens nog meer wegen naar het grote geld. “Ik wil een internettalkshow beginnen. Ik weet dat mensen om me kunnen lachen, ik lach ook vaak om mezelf”, gniffelt de grote Miljonair"

Jaap wil in een bad M&M's liggen?
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:20:16 #8
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58682457
Dat was snel Leandra! Thnx, die van mij mag dicht.
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:21:33 #9
145755 kahaarin
pi_58682481
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Brian die verwacht veel geld te verdienen met zijn 'muziek' en Amanda die verwacht steun te zullen vinden bij haar familie ... en bij Brian.

Dank Leandra!
Ik weet niet wat de meest utopische verwachtingen zijn, ik denk dat ze beide nog wel eens teleurgesteld kunnen raken.
be nice or go away
pi_58682514
Heej ik kon door een slotje heen posten!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:25:18 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58682554
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef petraa het volgende:
Heej ik kon door een slotje heen posten!
Ik ook... zouden we stiekem mods zijn??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58682555
Volgens mij hebben alleen Huub en Claire nog een beetje realistische verwachtingen van het leven na de kooi.
pi_58682654
jongens, met alle mensen rondom de kooi moet het toch niet moeilijk zijn om een lek te vinden?
pi_58682678
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
jongens, met alle mensen rondom de kooi moet het toch niet moeilijk zijn om een lek te vinden?
Schijnbaar wel.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:35:14 #15
145755 kahaarin
pi_58682723
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ook... zouden we stiekem mods zijn??
Misschien zijn de servers in de war door jullie nieuwe kleurtje?
be nice or go away
pi_58682771
tnxx leandra

tjaaa het zegt al genoeg .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58682782
quote:
Iedereen die uit de school dreigt te klappen wordt zonder pardon neergeschoten. Er schijnen al minstens twee deelnemers gedood te zijn. Het is nog onduidelijk om wie het gaat, maar Rietje hoopt zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven. Tot die tijd moeten we het doen met een sfeerreportage over haar hond.

Bron: Nowlive
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:38:58 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58682794
quote:
De AIVD kan een puntje zuigen aan RTL
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:39:50 #20
188345 Py
op zich
pi_58682807
Jep. Na veel wikken en wegen verwacht ik vanavond Amanda te zien vertrekken.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:40:11 #21
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58682818
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:38 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Iedereen die uit de school dreigt te klappen wordt zonder pardon neergeschoten. Er schijnen al minstens twee deelnemers gedood te zijn. Het is nog onduidelijk om wie het gaat, maar Rietje hoopt zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven. Tot die tijd moeten we het doen met een sfeerreportage over haar hond.

Bron: Nowlive
Rietje en haar hond zijn ook doodgeschoten
Ze liggen begraven onder de jacuzzi
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 12:40:14 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58682819
quote:
Er zijn al tientallen "lekken" gevonden, de vraag is alleen of ze betrouwbaar zijn.

Maar vanavond hebben we het lek boven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:41:24 #23
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58682837
Thanks Leandra:

1.}Huub weg is een zoooo niet spannende finale.... Claire die voor spek en bonen mee doet, Jaap zie ik oook geen kans hebben. Amanda gaat voor Brian en het enige wat haar uitmaakt is dat iemand van hun tweetjes wint. De gunfactor bepaalt de winnaar. Onwaarschijnlijk.

2.)Jaap weg: Dan heeft ie eieren voor z'n geld gekozen mocht er een koffertje komen.. Het is onwaarschijnlijk dat er een koffer komt met zo'n hoog bedrag dat Jaap die neemt. Als er een koffer is zal die niet hoger zijn dan 20.000 euro. Winnen van Brian en Huub lijkt me onmogelijk. Een finale tussen 2 stelletjes. In dit geval een eigenlijk meer een finale tussen Huub en Brian

3.)Amanda weg: Zeer onwaarschijnlijk. Blijft finale Huub vs Brian. Waarbij de Amandafans waarschijnlijk overlopen naar Brian. Geen spannende finale.

4.)Claire weg: Ook zij heeft eieren voor haar geld gekozen. De vraag is heeft ze dit gedaan om Huub in de finale te krijgen? In dat geval heeft Huub weinig punten gekregen en gaat hij met een achterstand de finale in. Met de gunfactor ook niet aanlokkelijk om voor Huub te stemmen. Het zou op zijn minst opmerkelijk te noemen zijn wanneer zij voor een relatief laag bedrag een oprotpremie in ontvangst neemt ten faveure van Brian en zo haar man Huub naait. Geen laatste week Huub en Claire samen want dat gunt Flens hem gewoon niet.

5.)Brian weg: Mijn droomscenario. Eindelijk worden er dingen rechtgezet. Een finale tussen Huub, Amanda en Jaap. Met Huub en Amanda als grote kanshebber met Jaap als outsider. Wat gebeurt er met Brian 41% iin de PP? Wat gaan stemmers doen mbt de gunfactor? In mijn ogen de meeste spannende finale en de grootste stemmentrekker.

Ik ga voor optie 4. Dit nav de gesprekjes en de half opgevangen woorden maandag na de streamlock. Huub leek niet blij. Jaap was dinsdag niet erg meer geinterresseerd. Huub sprak meerdere malen tegen de pers uit dat Hij en Jaap Brian willen lozen. De vraag blijft ten faveure van wie Claire een koffertje neemt. Is het H of B? Iig geval zal die wannabee met het minst aantal punten de finale ingaan. En wie weet wordt dit verkocht als wraakaktie van Claire vanwege de Berga en Gaby verhalen. De laatste week zonder Claire en Huub. Flens heeft haar wraak.

Goedemiddag een ieder.
Op donderdag 15 mei 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]

Oh my god die foto

oh ja bron: Tien
Steeds als je denkt, het kan niet erger zie je weer zoiets
aiaiaiaiaia zou Brian zeggen
pi_58682849
dat stuk over het miljonairsleven.

Jaap, Huub en Claire heel realistisch en dan het commentaar van Brian en Amanda

Toch komt ook Jaap in dit stuk het leukste over, hij neemt ook hier gewoon iedereen weer in de zeik met zijn missen van de sauna en dan vervolgens na enig nadenken ook nog de jacuzzi.

Het feit dat Brian me een glimlach op mijn gezicht wil geven bezorgt me rillingen.

En de slotzin dat de miljonairs niet naast hun schoenen zijn gaan lopen is hilarisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')