Brian die verwacht veel geld te verdienen met zijn 'muziek' en Amanda die verwacht steun te zullen vinden bij haar familie ... en bij Brian.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Dit is volgens mij het nettobedrag, kansspelbelasting is er al vanaf.
Wil je even lachen........het commentaar van Brian en Amanda en die foto's.![]()
Het Miljonairsleven.
Ik weet niet wat de meest utopische verwachtingen zijn, ik denk dat ze beide nog wel eens teleurgesteld kunnen raken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian die verwacht veel geld te verdienen met zijn 'muziek' en Amanda die verwacht steun te zullen vinden bij haar familie ... en bij Brian.![]()
Dank Leandra!
Ik ook... zouden we stiekem mods zijn??quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef petraa het volgende:
Heej ik kon door een slotje heen posten!
Schijnbaar wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
jongens, met alle mensen rondom de kooi moet het toch niet moeilijk zijn om een lek te vinden?
Misschien zijn de servers in de war door jullie nieuwe kleurtje?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook... zouden we stiekem mods zijn??
Iedereen die uit de school dreigt te klappen wordt zonder pardon neergeschoten. Er schijnen al minstens twee deelnemers gedood te zijn. Het is nog onduidelijk om wie het gaat, maar Rietje hoopt zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven. Tot die tijd moeten we het doen met een sfeerreportage over haar hond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
jongens, met alle mensen rondom de kooi moet het toch niet moeilijk zijn om een lek te vinden?
De AIVD kan een puntje zuigen aan RTLquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
Rietje en haar hond zijn ook doodgeschotenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Iedereen die uit de school dreigt te klappen wordt zonder pardon neergeschoten. Er schijnen al minstens twee deelnemers gedood te zijn. Het is nog onduidelijk om wie het gaat, maar Rietje hoopt zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven. Tot die tijd moeten we het doen met een sfeerreportage over haar hond.
Bron: Nowlive
Er zijn al tientallen "lekken" gevonden, de vraag is alleen of ze betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
Steeds als je denkt, het kan niet erger zie je weer zoietsquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my god die foto![]()
![]()
oh ja bron: Tien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |