abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:15:04 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58682355
Vervolg op DGK [COS # 3713] D-Day

Waar we nog steeds geen streams hebben omdat de uitzending daarvan gestaakt is sinds dindagavond 18.00 uur, en pas na de uitzending van de halve finale vanavond zal worden voortgezet.

Ondertussen vermaken we ons met allerlei activiteiten als Paint hier...!! het posten van onze levende have (voor zover we die nog hebben na 1½ jaar DGK-verslaving) en vooral met het speculeren over wie er uit zou zijn, en waarom, en zijn de geruchten niet van de lucht.

Vooralsnog hebben volgens de geruchten Amanda, Brian, Claire, Huub en Jaap de villa inmiddels verlaten maar is deze niet leeg, want zo'n 45 DGK-medewerkers zitten verplicht opgesloten tot de uitzending van vanavond.

Oh... en verder waren we vooral druk met "weet je nog" DGK-momentjes....

Enjoy

[ Bericht 83% gewijzigd door Leandra op 15-05-2008 12:20:40 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:17:15 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58682393
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Dit is volgens mij het nettobedrag, kansspelbelasting is er al vanaf.

Wil je even lachen........het commentaar van Brian en Amanda en die foto's.

Het Miljonairsleven.
Brian die verwacht veel geld te verdienen met zijn 'muziek' en Amanda die verwacht steun te zullen vinden bij haar familie ... en bij Brian.

Dank Leandra!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58682405
Dat hele internettalkshowgedoe zie ik helemaal niet gebeuren en als het gebeurt sterft het een stille dood.
pi_58682409
Zie op de site van DGK dat vanavond in de reguliere uitzending het inpakken van de koffers zit. Hebben ze toch ff in 3 dagen een week ingelopen. Gaan ze zeker die halve finale nog als "live" uitzenden ook.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 12:18:15 #5
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58682416
Leandra
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58682441

Oh my god die foto

oh ja bron: Tien
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_58682449

"Jaap ziet buiten zijn optredens nog meer wegen naar het grote geld. “Ik wil een internettalkshow beginnen. Ik weet dat mensen om me kunnen lachen, ik lach ook vaak om mezelf”, gniffelt de grote Miljonair"

Jaap wil in een bad M&M's liggen?
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:20:16 #8
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58682457
Dat was snel Leandra! Thnx, die van mij mag dicht.
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:21:33 #9
145755 kahaarin
pi_58682481
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Brian die verwacht veel geld te verdienen met zijn 'muziek' en Amanda die verwacht steun te zullen vinden bij haar familie ... en bij Brian.

Dank Leandra!
Ik weet niet wat de meest utopische verwachtingen zijn, ik denk dat ze beide nog wel eens teleurgesteld kunnen raken.
be nice or go away
pi_58682514
Heej ik kon door een slotje heen posten!
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:25:18 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58682554
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef petraa het volgende:
Heej ik kon door een slotje heen posten!
Ik ook... zouden we stiekem mods zijn??
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58682555
Volgens mij hebben alleen Huub en Claire nog een beetje realistische verwachtingen van het leven na de kooi.
pi_58682654
jongens, met alle mensen rondom de kooi moet het toch niet moeilijk zijn om een lek te vinden?
pi_58682678
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
jongens, met alle mensen rondom de kooi moet het toch niet moeilijk zijn om een lek te vinden?
Schijnbaar wel.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:35:14 #15
145755 kahaarin
pi_58682723
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ook... zouden we stiekem mods zijn??
Misschien zijn de servers in de war door jullie nieuwe kleurtje?
be nice or go away
pi_58682771
tnxx leandra

tjaaa het zegt al genoeg .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58682782
quote:
Iedereen die uit de school dreigt te klappen wordt zonder pardon neergeschoten. Er schijnen al minstens twee deelnemers gedood te zijn. Het is nog onduidelijk om wie het gaat, maar Rietje hoopt zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven. Tot die tijd moeten we het doen met een sfeerreportage over haar hond.

Bron: Nowlive
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:38:58 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58682794
quote:
De AIVD kan een puntje zuigen aan RTL
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:39:50 #20
188345 Py
op zich
pi_58682807
Jep. Na veel wikken en wegen verwacht ik vanavond Amanda te zien vertrekken.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:40:11 #21
38396 mazaru
pi_58682818
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:38 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Iedereen die uit de school dreigt te klappen wordt zonder pardon neergeschoten. Er schijnen al minstens twee deelnemers gedood te zijn. Het is nog onduidelijk om wie het gaat, maar Rietje hoopt zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven. Tot die tijd moeten we het doen met een sfeerreportage over haar hond.

Bron: Nowlive
Rietje en haar hond zijn ook doodgeschoten
Ze liggen begraven onder de jacuzzi
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 12:40:14 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58682819
quote:
Er zijn al tientallen "lekken" gevonden, de vraag is alleen of ze betrouwbaar zijn.

Maar vanavond hebben we het lek boven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:41:24 #23
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58682837
Thanks Leandra:

1.}Huub weg is een zoooo niet spannende finale.... Claire die voor spek en bonen mee doet, Jaap zie ik oook geen kans hebben. Amanda gaat voor Brian en het enige wat haar uitmaakt is dat iemand van hun tweetjes wint. De gunfactor bepaalt de winnaar. Onwaarschijnlijk.

2.)Jaap weg: Dan heeft ie eieren voor z'n geld gekozen mocht er een koffertje komen.. Het is onwaarschijnlijk dat er een koffer komt met zo'n hoog bedrag dat Jaap die neemt. Als er een koffer is zal die niet hoger zijn dan 20.000 euro. Winnen van Brian en Huub lijkt me onmogelijk. Een finale tussen 2 stelletjes. In dit geval een eigenlijk meer een finale tussen Huub en Brian

3.)Amanda weg: Zeer onwaarschijnlijk. Blijft finale Huub vs Brian. Waarbij de Amandafans waarschijnlijk overlopen naar Brian. Geen spannende finale.

4.)Claire weg: Ook zij heeft eieren voor haar geld gekozen. De vraag is heeft ze dit gedaan om Huub in de finale te krijgen? In dat geval heeft Huub weinig punten gekregen en gaat hij met een achterstand de finale in. Met de gunfactor ook niet aanlokkelijk om voor Huub te stemmen. Het zou op zijn minst opmerkelijk te noemen zijn wanneer zij voor een relatief laag bedrag een oprotpremie in ontvangst neemt ten faveure van Brian en zo haar man Huub naait. Geen laatste week Huub en Claire samen want dat gunt Flens hem gewoon niet.

5.)Brian weg: Mijn droomscenario. Eindelijk worden er dingen rechtgezet. Een finale tussen Huub, Amanda en Jaap. Met Huub en Amanda als grote kanshebber met Jaap als outsider. Wat gebeurt er met Brian 41% iin de PP? Wat gaan stemmers doen mbt de gunfactor? In mijn ogen de meeste spannende finale en de grootste stemmentrekker.

Ik ga voor optie 4. Dit nav de gesprekjes en de half opgevangen woorden maandag na de streamlock. Huub leek niet blij. Jaap was dinsdag niet erg meer geinterresseerd. Huub sprak meerdere malen tegen de pers uit dat Hij en Jaap Brian willen lozen. De vraag blijft ten faveure van wie Claire een koffertje neemt. Is het H of B? Iig geval zal die wannabee met het minst aantal punten de finale ingaan. En wie weet wordt dit verkocht als wraakaktie van Claire vanwege de Berga en Gaby verhalen. De laatste week zonder Claire en Huub. Flens heeft haar wraak.

Goedemiddag een ieder.
Op donderdag 15 mei 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]

Oh my god die foto

oh ja bron: Tien
Steeds als je denkt, het kan niet erger zie je weer zoiets
aiaiaiaiaia zou Brian zeggen
pi_58682849
dat stuk over het miljonairsleven.

Jaap, Huub en Claire heel realistisch en dan het commentaar van Brian en Amanda

Toch komt ook Jaap in dit stuk het leukste over, hij neemt ook hier gewoon iedereen weer in de zeik met zijn missen van de sauna en dan vervolgens na enig nadenken ook nog de jacuzzi.

Het feit dat Brian me een glimlach op mijn gezicht wil geven bezorgt me rillingen.

En de slotzin dat de miljonairs niet naast hun schoenen zijn gaan lopen is hilarisch.
pi_58682914
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:41 schreef akveor het volgende:
Thanks Leandra:

1.}Huub weg is een zoooo niet spannende finale.... Claire die voor spek en bonen mee doet, Jaap zie ik oook geen kans hebben. Amanda gaat voor Brian en het enige wat haar uitmaakt is dat iemand van hun tweetjes wint. De gunfactor bepaalt de winnaar. Onwaarschijnlijk.

2.)Jaap weg: Dan heeft ie eieren voor z'n geld gekozen mocht er een koffertje komen.. Het is onwaarschijnlijk dat er een koffer komt met zo'n hoog bedrag dat Jaap die neemt. Als er een koffer is zal die niet hoger zijn dan 20.000 euro. Winnen van Brian en Huub lijkt me onmogelijk. Een finale tussen 2 stelletjes. In dit geval een eigenlijk meer een finale tussen Huub en Brian

3.)Amanda weg: Zeer onwaarschijnlijk. Blijft finale Huub vs Brian. Waarbij de Amandafans waarschijnlijk overlopen naar Brian. Geen spannende finale.

4.)Claire weg: Ook zij heeft eieren voor haar geld gekozen. De vraag is heeft ze dit gedaan om Huub in de finale te krijgen? In dat geval heeft Huub weinig punten gekregen en gaat hij met een achterstand de finale in. Met de gunfactor ook niet aanlokkelijk om voor Huub te stemmen. Het zou op zijn minst opmerkelijk te noemen zijn wanneer zij voor een relatief laag bedrag een oprotpremie in ontvangst neemt ten faveure van Brian en zo haar man Huub naait. Geen laatste week Huub en Claire samen want dat gunt Flens hem gewoon niet.

5.)Brian weg: Mijn droomscenario. Eindelijk worden er dingen rechtgezet. Een finale tussen Huub, Amanda en Jaap. Met Huub en Amanda als grote kanshebber met Jaap als outsider. Wat gebeurt er met Brian 41% iin de PP? Wat gaan stemmers doen mbt de gunfactor? In mijn ogen de meeste spannende finale en de grootste stemmentrekker.

Ik ga voor optie 4. Dit nav de gesprekjes en de half opgevangen woorden maandag na de streamlock. Huub leek niet blij. Jaap was dinsdag niet erg meer geinterresseerd. Huub sprak meerdere malen tegen de pers uit dat Hij en Jaap Brian willen lozen. De vraag blijft ten faveure van wie Claire een koffertje neemt. Is het H of B? Iig geval zal die wannabee met het minst aantal punten de finale ingaan. En wie weet wordt dit verkocht als wraakaktie van Claire vanwege de Berga en Gaby verhalen. De laatste week zonder Claire en Huub. Flens heeft haar wraak.

Goedemiddag een ieder.
ik hoop en bid vanaf nu voor optie 5
pi_58683032
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:41 schreef akveor het volgende:
Thanks Leandra:

Goedemiddag een ieder.
Top optie, maar denk je niet dat de stemmen op Brian naar Amanda gaan? Volgens mij ziet hun aanhang hen echt als duo.
pi_58683055
Brian en Amanda kunnen natuurlijk ook voor een zekerheidje gaan als er een koffer was. Amanda weg met de koffer, geld in de zak en de stemmen van Amanda naar Brian.
pi_58683125
het water roept
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:59:13 #30
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58683137
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:52 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Top optie, maar denk je niet dat de stemmen op Brian naar Amanda gaan? Volgens mij ziet hun aanhang hen echt als duo.
Veel Brianfans zullen voor Amanda gaan. Maar de gunfactor speelt dan een mindere rol. Het is onduidlijk in hoeverre het publiek dan voor Amanda zal gaan. Om te SMS-en is JAAP makkelijker dan HUUB of AMANDA in te toetsten...
De vraag is dan ook wat het op prijzen beluste publiek zal doen die eigenlijk te weinig met DGK hebben om er werkelijk een goed oordeel over te kunnen vellen. En in hoeverre waren er bij die 41% gunfactor stemmen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:04:42 #31
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58683226
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:53 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda kunnen natuurlijk ook voor een zekerheidje gaan als er een koffer was. Amanda weg met de koffer, geld in de zak en de stemmen van Amanda naar Brian.
In dat geval voorspel ik een oersaaie finale. Waar Brian de gunfactor heeft. De Amanda stemmers die overlopen naar Brian. Voor mij een reden om zeker niet vroeg te gaan stemmen. Dan zou ik wachten op de eerste cijfers op de finaledag. Daarnaast zie ik Brian zich alleen niet staande houden de laatste week. Ik vind Amanda dan nog sterker.
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:10:28 #32
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58683322
Huub is idd wel heel realistisch over de PABO, never gonna happen, daarvoor te negatief in de kooi gezeten.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 13:16:08 #33
137949 Disana
pi_58683410
Ach, nu snap ik waarom Brian naar Afrika wil. Cap van Africam (zie sig).

pi_58683442
quote:
mocht er een koffer zijn, is dit een optie.
Brian en Amanda zullen er van uit gaan dat de stemmen van Amanda naar Brian gaan, zo kunnen ze meer geld binnen halen.
Goedemorgen :W
pi_58683443
quote:
Nog een koffer, brr heeft al 50k.
Over zeven uur weten we het ..
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 13:18:48 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58683451
Terugvindgerucht
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_58683531
Ik vraag me af als de villa weer open gaat hoeveel mensen en nog leven... en dan begint het grote CLuedo-spel!
;-)
Make my day!
pi_58683578
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef BarryK het volgende:

[..]

Nog een koffer, brr heeft al 50k.
Over zeven uur weten we het ..
Brian heeft meer dan 50k.
Ga maar uit van 75k+ aangezien hij voor iedere maand in de kooi 2400 euro heeft ontvangen (bonussen niet meegerekend).
pi_58683606
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:16 schreef Disana het volgende:

[ afbeelding ]
Foei Disana
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 13:30:52 #40
137949 Disana
pi_58683645
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:28 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Foei Disana
Wat nou foei. Het is duidelijk dat de man achter de camera een vriendje is uit Brians brede netwerk. We weten nu ook wat er op de laptop van Uli stond.
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:31:40 #41
38396 mazaru
pi_58683656
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Brian heeft meer dan 50k.
Ga maar uit van 75k+ aangezien hij voor iedere maand in de kooi 2400 euro heeft ontvangen (bonussen niet meegerekend).
Wat dat betreft gaat er niemand met lege handen naar huis.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 13:34:02 #42
135305 beequeen
Lost.
pi_58683696
Na Eric vrijdag Ilona bij NL Radio.
quote:
Ewald (Sly)nowlive:
De meeste mensen kennen inmiddels Nowlive Radio wel. Gisteren hadden we oud miljonair Eric live in de uitzending, vrijdag hebben we oud miljonair Ilona live op de radio. Ook ilona zal jullie vragen beantwoorden die in het topic hier op de NL site staan. Het geheel zal afgewisseld worden met muziek wat ook aangevraagd kan worden. Gisteren was het een zeer leuke uitzending en ook vrijdag beloofd het gezellig te worden aangezien Ilona een erg open en spontaan persoon is. Luister vrijdag om 20:00 uur live naar Nowlive Radio.
Bron : http://ilonajuly.hyves.nl/

Over NL gesproken. Deze kwam ik tegen onder het topic "Reporter op locatie" .
quote:
reporter op locatie, in het mooie oosten des lands!!*

Vanmorgen (6 uur)....keek uit uit mijn wazige raampje, naar buiten (schuld van Nowlive), en zag tot mijn ontzetting...........een manspersoon, trillend en bevend, langs mijn nederige stulpje lopen....??????

Ik wreef nog een keer in mijn dikke ogen.............. (slaaptekort)............(schuld van nowlive)...............
want ik dacht, dat ik het niet echt helemaal helder zag.........

Deze manspersoon deed zo vreemd, dat ik mij genoodzaakt zag, om snel kleding aan te trekken, waar ik fatsoenlijk, mee de straat op kon.......en hem sluipend achterna te lopen.....wat eigenlijk wel een makkie was....aangezien hij een spoor van kwijl achterliet.......

Toen ik hem van achteren naderde.......hoorde ik, dat deze manspersoon, allemaal vreemde klanken uitstootte...wat mij echte zorgen baardde.......

*hij mompelde de hele tijd..(terwijl hij continue met zijn hoofd met krullend donker haar, zat te trillen en te shaken)
"Huub...Huub....Huub...."

Ik verstond ook nog zoiets als "koesjie koesjie koesjie".....en volgens mij, kwam de naam Fries?????? er ook nog in voor.....

Dat kwijlen kwam, doordat hij verderop, ( terwijl ik al hijgend 5 km hem achterna liep), zijn tong, langs zijn bont en blauwe, wang liet glijden....en de naam "Tenner"???? uitstootte!!!!

Terwijl hij dit allemaal deed, maakte hij onder het wankelend lopen...ook nog vreemde boksbewegingen!!!!!

Onderhand had ik ook mijn tong op de grond hangen (overigens zonder de naam "Tanner"uit te schreeuwen hoor),
van vermoeidheid....en moest ik, jammergenoeg, het volgen staken.........

Misschien dat jullie deze "manspersoon" tegenkomen?????.....

hij zal onderhand wel richting Gelderland zijn...dus......
Jullie zijn gewaarschuwd!!!!!!

Groeten van Claartje66....reporter op locatie...in het oosten des lands......
LMAO.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58683703
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat dat betreft gaat er niemand met lege handen naar huis.
Terecht ook vind ik.
Al gun ik het de 1 meer dan de ander.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 13:35:18 #44
135305 beequeen
Lost.
pi_58683715
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:16 schreef Disana het volgende:

A dirty mind is a joy forever.
― Mark Twain
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:40:28 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58683796
Ik rij even richting Gooi...
Mocht ik ergens DGK-bewoners zien loslopen dan meld ik dat direct per SMS aan iemand die het hier post
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 13:46:16 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58683872
, nu we toch alweer binnen 44 posts bij piemels beland zijn, is dat ding van Breindood al eens gecapt?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 13:47:41 #47
137949 Disana
pi_58683896
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef yvonne het volgende:
, nu we toch alweer binnen 44 posts bij piemels beland zijn, is dat ding van Breindood al eens gecapt?
Nee, vandaar dat ze maar kunnen blijven beweren dat ie zo groot is.
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:47:56 #48
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58683897
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef mazaru het volgende:

[..]

Rietje en haar hond zijn ook doodgeschoten
Ze liggen begraven onder de jacuzzi
NEEEeee......
pi_58683912
quote:
Je bedoelt gecapt of gekapt Yvonne?
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 13:50:59 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58683941
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, vandaar dat ze maar kunnen blijven beweren dat ie zo groot is.
Ah, dus hij is te bang om het ding te showen dus is het een Jaap-formaat

donderdag 15 mei 2008 @ 13:51:38 #51
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_58683953
quote:
nooit nakend
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:52:27 #52
130755 Kinga
versier hier
pi_58683972
leuk die oude caps op de hidiho streams
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 13:53:08 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58683981
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:51 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

nooit nakend
Het is een hoax

donderdag 15 mei 2008 @ 13:53:41 #54
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58683989
Hallodio, wat gaan de COS-sen snel zo, haha. Ben echt zo benieuwd naar vanavond! Nog maar 7,5 uur ofzo..
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 13:58:50 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_58684058
Ik lach me kapot om het weerbericht van vandaag.
quote:
Af en toe schijnt de zon, maar vanuit het zuiden neemt de bewolking geleidelijk toe en trekken enkele fikse regen- en onweersbuien over het land. Bij deze buien kan het ook hagelen.
En wij vanavond maar kijken naar een zonovergoten terras of welke plek dan ook van dat hok.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 13:59:37 #56
137949 Disana
pi_58684071
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:52 schreef Kinga het volgende:
leuk die oude caps op de hidiho streams
Dat is dus zo raar, die zie ik niet en gisteren zag ik ze ook al niet. En sterker nog, op een ander systeem blijven de schermen van Heidi helemaal zwart.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:02:31 #57
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684123
Dit vond ik wel een hele lieve foto

Hun neuzen helemaal samengesmolten

[ Bericht 21% gewijzigd door Prospera op 15-05-2008 14:08:07 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:05:16 #58
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684166
De paardjes worden morgen inderdaad weggehaald.

---> paardjes weg = Huub weg.

en het zal nog balen worden met die streams als ze komende week nog een halve dag moeten werken en ergens worden gedropt voor 24 uur.
pi_58684198
Goedemiddag, ben heel erg laat met een foto van mijn skatties en ze hebben geen piemels

"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:07:03 #60
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58684199
Ik verwacht eerlijk gezegd geen dropping meer.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:07:06 #61
130755 Kinga
versier hier
pi_58684202
Zow je ziet goed dat vanaf Lieke en Huub een relatie begonnen zijn ze allebei flink zijn afgevallen.... heeft ze echt geen goed gedaan die relatie.
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 14:07:38 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58684208
Oh:
Als FOK! traag wordt vandaag of bokt, ga dan niet massaal F5-en, dat werkt niet echt mee voor de belasting van de servers

† In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:08:40 #63
135305 beequeen
Lost.
pi_58684226
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:59 schreef Disana het volgende:

Dat is dus zo raar, die zie ik niet en gisteren zag ik ze ook al niet. En sterker nog, op een ander systeem blijven de schermen van Heidi helemaal zwart.
Ik begrijp daar helemaal niks van. Heidi heeft er zelfs een gezellig muziekje bij.
― Mark Twain
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:09:10 #64
137949 Disana
pi_58684237
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef Margo37 het volgende:
Goedemiddag, ben heel erg laat met een foto van mijn skatties en ze hebben geen piemels

[ afbeelding ]
Brian: Maar wel een anus

Mooie beestjes, Margo.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:09:16 #65
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58684242
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef yvonne het volgende:
Oh:
Als FOK! traag wordt vandaag of bokt, ga dan niet massaal F5-en, dat werkt niet echt mee voor de belasting van de servers

wordt meegenomen in de overweging, maar kan niks garanderen!
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:09:29 #66
135305 beequeen
Lost.
pi_58684245
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef Prospera het volgende:
De paardjes worden morgen inderdaad weggehaald.

---> paardjes weg = Huub weg.

en het zal nog balen worden met die streams als ze komende week nog een halve dag moeten werken en ergens worden gedropt voor 24 uur.
Hoe weet je dat de paarden weggehaald worden?
― Mark Twain
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:10:03 #67
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684253
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef yvonne het volgende:
Oh:
Wat doe je anders als je online wil komen
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:10:09 #68
137949 Disana
pi_58684256
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik begrijp daar helemaal niks van. Heidi heeft er zelfs een gezellig muziekje bij.
Ja, die Rising Flow Radio komt wel door (maar zet ik met de spatiebalk uit). Verder begrijp ik ook niet dat ieder systeem iets anders lijkt te zien of zelfs niets.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:10:45 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_58684267
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef Margo37 het volgende:

[ afbeelding ]
Aaah, wat een lieffies.
― Mark Twain
pi_58684279
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Brian: Maar wel een anus

Mooie beestjes, Margo.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:12:22 #71
137949 Disana
pi_58684289
Kijk aan, Netty zit zelfs al in Afrika.

donderdag 15 mei 2008 @ 14:12:54 #72
130755 Kinga
versier hier
pi_58684296
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, die Rising Flow Radio komt wel door (maar zet ik met de spatiebalk uit). Verder begrijp ik ook niet dat ieder systeem iets anders lijkt te zien of zelfs niets.
Op mijn laptop had ik laatst die vista zijbalk geinstalleerd, toen deden mijn hidiho streams het ook weer gewoon, zonder drm restore enzo. Op deze PC moet ik wel elke keer als ik streams wil kijken dat drm restoren, F5-en bij streams werkt hier niet. Maar ik krijg op deze dus wel die caps enzo te zien, op me laptop niet. Krijg ik alleen die geblokte zooi.
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 14:13:13 #73
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58684302
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef Prospera het volgende:

[..]

Wat doe je anders als je online wil komen
Weet ik, ik heb hetzelfde gedrag hoor
Maar het werkt niet echt mee iig

† In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:15:15 #74
137949 Disana
pi_58684336
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef Kinga het volgende:

[..]

Op mijn laptop had ik laatst die vista zijbalk geinstalleerd, toen deden mijn hidiho streams het ook weer gewoon, zonder drm restore enzo. Op deze PC moet ik wel elke keer als ik streams wil kijken dat drm restoren, F5-en bij streams werkt hier niet. Maar ik krijg op deze dus wel die caps enzo te zien, op me laptop niet. Krijg ik alleen die geblokte zooi.
Ja, da's ook alles wat ik op mijn eigen pc te zien krijg: geblokte geluidloze streams.

Dat restore gedoe is voor mij niet nodig want ik heb gewoon betaald. F5en kan ik zo vaak ik wil, het maakt geen verschil.

PS Ik denk ook echt dat het probleem bij HiDiHo zit, want andere streamsites geven normaal beeld en geluid.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:15:17 #75
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58684337
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Weet ik, ik heb hetzelfde gedrag hoor
Maar het werkt niet echt mee iig
vanavond zal ik voor 1 keer gewoon de refresh knop bovenin de IE toolbar gebruiken, dan doe ik het morgen wel weer met de F5 knop.

goed
  Admin donderdag 15 mei 2008 @ 14:17:21 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_58684371
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:15 schreef RSie het volgende:

[..]

vanavond zal ik voor 1 keer gewoon de refresh knop bovenin de IE toolbar gebruiken, dan doe ik het morgen wel weer met de F5 knop.

goed
Dat zal stukken schelen ja

donderdag 15 mei 2008 @ 14:17:58 #77
38396 mazaru
pi_58684382
He ouwe paardenpijper! Is Huub er uit gestemd?

donderdag 15 mei 2008 @ 14:20:18 #78
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684416
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hoe weet je dat de paarden weggehaald worden?
Dat werd op Vol gemeld, ja het zou kunnen kloppen, want die beesten moeten toch weg en naast Huub is er niemand die ze verzorgd en bovendien zit die laatste week vol met activiteiten.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:21:17 #79
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684439
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:15 schreef RSie het volgende:

[..]

goed
Goede tip

Ow niet dus
pi_58684445
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef mazaru het volgende:
He ouwe paardenpijper! Is Huub er uit gestemd?

[ afbeelding ]
oo waar was dat weer mee mazaru?? toen ging hij toch alweer af als een gieter?
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:23:10 #81
135305 beequeen
Lost.
pi_58684470
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:15 schreef Disana het volgende:

PS Ik denk ook echt dat het probleem bij HiDiHo zit, want andere streamsites geven normaal beeld en geluid.
Bij mij werkt het gewoon, vreemd. Stuur Heidi een PM, misschien weet hij wat er aan de hand is.
― Mark Twain
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:24:03 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58684485
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef Prospera het volgende:
Dat werd op Vol gemeld, ja het zou kunnen kloppen, want die beesten moeten toch weg en naast Huub is er niemand die ze verzorgd en bovendien zit die laatste week vol met activiteiten.
Ik zie die link niet echt, hoor. Het lijkt me niet dat ze die paarden wegdoen omdat Huub weg is.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:24:22 #83
137949 Disana
pi_58684490
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bij mij werkt het gewoon, vreemd. Stuur Heidi een PM, misschien weet hij wat er aan de hand is.
Heb ik al gedaan. Want ik maak me nu ook een beetje zorgen over vanavond, als de reguliere streams weer terug komen.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:26:11 #84
135305 beequeen
Lost.
pi_58684522
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef Prospera het volgende:

Daar zit wat in maar ik weiger te geloven dat Huub dat hok moet verlaten. Ik denk toch echt dat het Claire is die moet vertrekken, al dan niet met een koffer geld.
― Mark Twain
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:26:59 #85
130755 Kinga
versier hier
pi_58684532
Ik heb dit:

donderdag 15 mei 2008 @ 14:27:48 #86
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684549
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie die link niet echt, hoor. Het lijkt me niet dat ze die paarden wegdoen omdat Huub weg is.
Volgens VOL gaan de paarden morgen weg, ik legde de link dat het zou komen omdat Huub, de verzorger, ook vertrekt vanavond.

Alhoewel ik hem als liever in de finale zag naast Brian.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:28:54 #87
137949 Disana
pi_58684566
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:26 schreef Kinga het volgende:
Ik heb dit:

[ afbeelding ]
Da's al stukken beter dan wat ik zie: alle vier de streams zijn geblokt en geluidloos.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:30:21 #88
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684592
quote:
Ik heb dit:
Geil koppel

† In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:32:56 #89
135305 beequeen
Lost.
pi_58684627
quote:
Ik heb dit:

Yep, dat heb ik ook.
― Mark Twain
pi_58684650
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:27 schreef Prospera het volgende:

[..]

Volgens VOL gaan de paarden morgen weg, ik legde de link dat het zou komen omdat Huub, de verzorger, ook vertrekt vanavond.

Alhoewel ik hem als liever in de finale zag naast Brian.
Dat was toch al een hele tijd bekend dat de paardjes een weekje eerder zouden weggaan?
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:36:21 #91
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684681
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar zit wat in maar ik weiger te geloven dat Huub dat hok moet verlaten. Ik denk toch echt dat het Claire is die moet vertrekken, al dan niet met een koffer geld.
Bereid je er maar op voor; Jaap heeft de beslissende stem en kiest altijd voor zichzelf.
En de dreiging van sms-bommen voor Huub zou zijn nekslag zijn en kiest hij dus voor Brian.

Claire wordt er nooit uitgestemd, zij genereert geen sms'jes en is niet bedreigend voor het grote geld.
Daar gaat het nu om.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:38:21 #92
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684712
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat was toch al een hele tijd bekend dat de paardjes een weekje eerder zouden weggaan?
Las ik pas gisteren.
pi_58684808
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef Prospera het volgende:

[..]

Bereid je er maar op voor; Jaap heeft de beslissende stem en kiest altijd voor zichzelf.
En de dreiging van sms-bommen voor Huub zou zijn nekslag zijn en kiest hij dus voor Brian.

Claire wordt er nooit uitgestemd, zij genereert geen sms'jes en is niet bedreigend voor het grote geld.
Daar gaat het nu om.
maar van brian verliest hij ook .
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:44:51 #94
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684824
pi_58684825
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef Prospera het volgende:

[..]

Daar gaat het nu om.
Ik denk dat de laagste in de popu gaat vertrekken in het belang van Johnny, dus Claire weg.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:46:51 #96
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58684868
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:44 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ik denk dat de laagste in de popu gaat vertrekken in het belang van Johnny, dus Claire weg.
Neuh, denk dat Huub is vertrokken omdat hij een te grote concurrent is voor Brian.
Zijn stemmen gaan wel naar Jaap of Claire.
pi_58684871
O er kwam weer een nieuwsbericht binnen op De Gelderlander:
De verwarde man die Gelderland nu zo langzamerhand op zn kop aan het zetten is, is de openbare basisschool "De Geleerde Gelder" binnengelopen en heeft zichzelf met ducktape vastgeplakt aan het schoolbord van klas 3b.
De man zegt voorlichting te komen geven in zelfbeheersing. Daar de school hem niet wilde binnenlaten heeft hij zich met geweld naar binnen gedrongen en zichzelf zodoende met ducktape bevestigd aan het schoolbord. Het personeel is er nog niet in geslaagd de verwarde man los te peuteren. De kinderen kijken netjes met de armen over elkaar toe.

van NL
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 14:47:36 #98
135305 beequeen
Lost.
pi_58684878
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:44 schreef Margo37 het volgende:

Ik ga niet meer speculeren en wacht af wat er vanavond gaat gebeuren. Anders word je toch helemaal gek?
Leuk die oude caps van HiDiHo.

― Mark Twain
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:50:34 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58684934
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef Prospera het volgende:

Neuh, denk dat Huub is vertrokken omdat hij een te grote concurrent is voor Brian.
Dat denk ik dus niet. Huub, Claire en Jaap zijn denk ik niet inwisselbaar. Ik denk dat, wanneer Huub weg is, er veel mensen gewoonweg niet stemmen.
pi_58684945
Ik ben er helemaal klaar voor dat Huub weggaat vanavond, dan nog lekker een weekje de rest afzeiken.

Huub redt het makkelijk buiten de kooi.
Brian en Amanda verwachten er veel te veel van.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:51:58 #101
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58684953
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:44 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
topcap
pi_58684968
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:51 schreef mootie het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor dat Huub weggaat vanavond, dan nog lekker een weekje de rest afzeiken.

o pleaseee kom op geen Huub eruit ................doedieratmaar
pi_58684981
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef Prospera het volgende:

[..]

Wat ik her en der lees gaan die stemmen van streamers of naar Claire of er komt een eventueel potje voor Huub en Claire om dat geld van het sms'sen gewoon naar hun over te maken, buiten JdM om dus
pi_58685011
iedereen zat vanacht om twee uur in de tuin bij de buren
dus niemand is nog weg zover ik het kon zien
het was echt heerlijk weer en hebben ons kostelijk vermaakt
er waren ook brian fans en een camera man om degene die trek had te intervieuwen en dat hij of zij zn ongezouten mening kon geven ,over de gouden kooi en zijn veelbesproken bewoners cq personeel.
de sfeer was erg gemoedelijk en geen spoortje van agessie te zien zelfs niet bij de bewaking.
wij hebben nog een heerlijk eierdopje koffie genomen met tien man bij de witte bergen en om 3uur zijn wij weer
richting huis gegaan .
het was weer een zeer leuke ervaring peace
hosssss

nl
pi_58685021
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ga niet meer speculeren en wacht af wat er vanavond gaat gebeuren. Anders word je toch helemaal gek?

[ afbeelding ]
Dat doet me denken aan een volgens mij nog niet genoemd hoogtepunt uit de gouden kooi. Natasia die Wilgo ging bellen omdat hij cadeaus voor haar moest meenemen uit Suriname en Wilgo die haar vervolgens 5 minuten lang verbaal alle hoeken van de kamer liet zien.
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:56:11 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58685033
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En toch vond ik Wilgo een leuke gast. Goed dat ie die trol geditcht heeft en daar nog een leuk zakcentje aan schijnt te hebben overgehouden .
pi_58685074
Wat lees ik nou? De hond van Rietje dood?

anyway, ze maken wel erg hooggespannen verwachtingen van vanavond. Kan alleen maar tegenvallen met gestuntel en oppervlakkigheid.
Ik huiver nu al *ril* bij de gedachte aan het neppe enthousiasme van popi-jopi Bridget
Het zal wel een opgeprikt gezever programma worden
pi_58685111
Wilgo was cool

Zette Natasia telkens op haar plaats en heeft zijn plicht (hij is niet eens de vader) t.o.v. de kinderen vervuld. Ik denk niet dat Natasia uberhaupt geld had om te jatten. Zit allemaal in haar megalomane brein, en niet in de spaarsok
pi_58685134
Zo nu blijf ik hier tot na de halve finale
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 15:05:45 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_58685214
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:55 schreef humberto.tan het volgende:

Dat doet me denken aan een volgens mij nog niet genoemd hoogtepunt uit de gouden kooi. Natasia die Wilgo ging bellen omdat hij cadeaus voor haar moest meenemen uit Suriname en Wilgo die haar vervolgens 5 minuten lang verbaal alle hoeken van de kamer liet zien.
The good old days. Er zijn niet veel filmpjes van Wilgo en Natasja, heb wel deze gevonden. Het ging ook altijd over geld.

― Mark Twain
pi_58685225
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:01 schreef Dementor het volgende:
Heb je al het eten en drinken al naast je staan?
Go hard or go home
pi_58685229
wanneer zouden we weer op de streams kunnen meekijken???
pi_58685245
Mooi stukje van NL:

Er werd een ettertje van hem gemaakt, maar daardoor als vechtertje geboren
Geplaatst op 15-05 om 13:48
Vandaag zitten er veel mensen in spanning, en ook de mensen die zeggen “het is maar een spel”zijn nieuwsgierig naar de uitslag die trouwens nu al bekend is, maar vanavond pas voor de kijkers bekend gemaakt zal worden. Vele hebben het gezien, vele hebben het besproken in de topics, gisteren was op de TV voor het eerst te zien dat Brian uit zijn dak ging bij Tommy. Vanwaar ineens de keus dat dit werd uitgezonden…… was de geloofwaardigheid de laatste tijd zo laag dat men geen andere keus had of zit hier meer achter? Wil men van Brian toch een zo goed mogelijk beeld neer zetten daarom juist dit shot uitzenden. Want vele mensen en steeds meer mensen komen erachter dat de TV beelden totaal verknipt en gemanipuleerd zijn en steeds meer mensen lazen ook andere berichten over Brian, dat hij eigenlijk helemaal niet alleen maar een lieve jongen is. Zou deze keus gisteren op TV noodgedwongen zijn? We weten allemaal dat Huub een ettertje is, maar we weten ook allemaal dat dit ettertje alles en iedereen tegen hem had waardoor hij moest vechten tegen de bierkaai. En daarom is dit ettertje een vechtertje geworden dat zijn fouten toe kan geven.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 15:07:39 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_58685262
Wat is het ook een mooie meid.

Caps HiDiHo.
― Mark Twain
pi_58685274
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:06 schreef noekje het volgende:

[..]

Heb je al het eten en drinken al naast je staan?
Ik eet nu zalmtaart ( een puntje of 2) en vanavond een salade met pangasiusfilet gegrilled in olijfolie met een vers schijfje citroen.
Drank heb ik ook in huis en vloeit rijkelijk
pi_58685286
huub is eruit hij zit nu naast me
pi_58685288
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Caps HiDiHo.
Jammer dat ze zo fucked up sluw is
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 15:09:02 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_58685291
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:01 schreef Dementor het volgende:
Koelbox naast je pc'tje en gaan.
― Mark Twain
pi_58685311
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:21 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

oo waar was dat weer mee mazaru?? toen ging hij toch alweer af als een gieter?
ik weet het!

Huub vroeg "wat was het eerste wat ik deed toen jij de deken van ons aftrok?"

Goed?
pi_58685314
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:08 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik eet nu zalmtaart ( een puntje of 2) en vanavond een salade met pangasiusfilet gegrilled in olijfolie met een vers schijfje citroen.
Geweldig!
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:12:25 #121
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58685347
waarom doet iedereen net alsof er nooit erge beelden van Brian op tv zijn uitgezonden?

ik heb o.a. gezien:

-doucheslangworsteling
-deuren breken
-paragedrag tegen Amanda
-zijn paravlieg aanval in de fitness
-het schelden tegen Palma
-en zo zijn er nog vele momenten geweest

dat Huub neergezet wordt als ettertje is omdat hij dat ook is,.. in de uitzendingen geven ze aan ieder persoon een bepaalde persoonlijkheid mee waardoor ze goed te onderscheiden zijn, denk nog maar eens aan de Promo die op Talpa gebruikt werd. dat zijn exact de typetjes zoals ze worden weergegeven op tv.
niet meer, niet minder!
pi_58685356
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:51 schreef mootie het volgende:

helemaal mee eens... eigenlijk gewoon lekker afkicken van DGK zonder spanning (want het boeit me dan echt niet wie er wint)
pi_58685370
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:08 schreef Dementor het volgende:

[..]

jeetje ...ik zou vanavond alleen yogurt eten maar jij.....
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:14:08 #124
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58685378
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef beequeen het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Caps HiDiHo.
Ik kan niet wachten tot het nieuwe voetbalseizoen weer begint!
deel zo af en toe een skybox met het huidige vriendje van Nena en hoop dat ze een keertje meekomt!
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:15:47 #125
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58685408
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:13 schreef milk-shake het volgende:

[..]

jeetje ...ik zou vanavond alleen yogurt eten maar jij.....
Yoghurt?

waarom niet gewoon een lekker milkshake?
pi_58685465
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:15 schreef RSie het volgende:

[..]

Yoghurt?

waarom niet gewoon een lekker milkshake?
Word je dik van.
Ik eet vanavond van de snackbar. Alleen van frieten krijg je dikke tieten!
Go hard or go home
pi_58685495
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Word je dik van.
Hoe vaak eet je frieten?
pi_58685506
Jongens, wat smeert Brian in z'n haar?
Go hard or go home
pi_58685511
Lek" Jaap is de sjaak.
pi_58685522
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoe vaak eet je frieten?
Niet zo vaak.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:22:29 #131
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58685533
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Word je dik van.
in Huize RSie gaat de frituurpan aan!
staat ook nog wel ergens een potje appelmoes en een restje salade dus de 2 ons groente en 2x fruit komt ook wel goed!
Als het goed is gaat mevrouw RSie zometeen langs de Supermarkt om nog wat pringles en cola te halen!

champagne staat ook al klaar mocht er onverhoopt een cavia of rat de deur achter zich moeten dichttrekken
pi_58685537
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Niet zo vaak.
Het was meer een verkapte vraag
Ik ben die geruchten zat, tokkies die voor het gek staan te gluren maken zichzelf helemaal gek.
pi_58685558
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:22 schreef RSie het volgende:

[..]

in Huize RSie gaat de frituurpan aan!
staat ook nog wel ergens een potje appelmoes en een restje salade dus de 2 ons groente en 2x fruit komt ook wel goed!
Als het goed is gaat mevrouw RSie zometeen langs de Supermarkt om nog wat pringles en cola te halen!

champagne staat ook al klaar mocht er onverhoopt een cavia of rat de deur achter zich moeten dichttrekken
Je weet het he, niet knallen maar ploppen.
Ik zie B en A altijd knallen
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:27:11 #134
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58685617
Ik moet naar een etentje.. Echt zo niet goed gepland. Maar ik ga denk ik rond 21:10 uur een acute migraine faken. Zal blij zijn als het 23 mei is..

(scriptie is trouwens goed ontvangen! Einde is in zicht.. Dankwoordje is absoluut voor de COS-sers!)
pi_58685639
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef Smash-it het volgende:
Ik moet naar een etentje.. Echt zo niet goed gepland. Maar ik ga denk ik rond 21:10 uur een acute migraine faken. Zal blij zijn als het 23 mei is..

(scriptie is trouwens goed ontvangen! Einde is in zicht.. Dankwoordje is absoluut voor de COS-sers!)
Bad timing
pi_58685643
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Jongens, wat smeert Brian in z'n haar?
Glijmiddel.

Ik geloof dat iemand hier op Fok het opgevangen had. Iemand?
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:29:25 #137
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58685654
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:24 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je weet het he, niet knallen maar ploppen.
Ik zie B en A altijd knallen
I know,.. ff handje om de hals van de fles en daarna met andere handje rustig kurkie eruit trekken.
+ ik heb net mijn gehele huis verbouwd en de boel is helemaal strak gestuct, geen behoefte aan deukjes in mijn plafond eerlijk gezegd!

blijft zonde dat die 2 die heerlijke Piperchampagne keer op keer vernaggelen door te knallen!
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:30:14 #138
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58685673
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:27 schreef Smash-it het volgende:
Dat zei je vanmiddag ook al, rakker! Jij gaat gewoon echt je vrienden in de steek laten voor dgk, hoe triest is dat?

Smash-it

[ Bericht 13% gewijzigd door dieenebart op 15-05-2008 15:31:49 (vanrinsummetje) ]
pi_58685682
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:28 schreef avonne het volgende:

[..]

Glijmiddel.

Fucking hell...Frambooos?
pi_58685695
quote:

[..]

Glijmiddel.

Zoiets staat mij ook bij ja.
Go hard or go home
pi_58685700
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:30 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Dat zei je vanmiddag ook al, rakker! Jij gaat gewoon echt je vrienden in de steek laten voor dgk, hoe triest is dat?

Bartjes ga jij niet kijken dan?
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:31:43 #142
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58685702
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:30 schreef dieenebart het volgende:

Heel triest! Daarom zal ik blij zijn als het de 23e is..
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 15:32:56 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_58685722
quote:

Glijmiddel.

Klopt, gekregen van een fan.

Eros.
― Mark Twain
pi_58685723
wat ik wel lachen vind is dat het nu regent en de voorspellingen voor vanavond helemaal slecht zijn en toen de opnames waren het stralend mooi weer was!
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:34:04 #146
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58685737
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:31 schreef Dementor het volgende:

[..]

Bartjes ga jij niet kijken dan?
Ik kijk toch geen streams, gekkie, dat is voor paupers! Bovendien ben ik blind, en m'n braillescherm ligt bij de brailleschermenherstellert.

*zoekt stok*
pi_58685739
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:07 schreef Dementor het volgende:
Mooi stukje van NL:

Er werd een ettertje van hem gemaakt, maar daardoor als vechtertje geboren
Geplaatst op 15-05 om 13:48
Vandaag zitten er veel mensen in spanning, en ook de mensen die zeggen “het is maar een spel”zijn nieuwsgierig naar de uitslag die trouwens nu al bekend is, maar vanavond pas voor de kijkers bekend gemaakt zal worden. Vele hebben het gezien, vele hebben het besproken in de topics, gisteren was op de TV voor het eerst te zien dat Brian uit zijn dak ging bij Tommy. Vanwaar ineens de keus dat dit werd uitgezonden…… was de geloofwaardigheid de laatste tijd zo laag dat men geen andere keus had of zit hier meer achter? Wil men van Brian toch een zo goed mogelijk beeld neer zetten daarom juist dit shot uitzenden. Want vele mensen en steeds meer mensen komen erachter dat de TV beelden totaal verknipt en gemanipuleerd zijn en steeds meer mensen lazen ook andere berichten over Brian, dat hij eigenlijk helemaal niet alleen maar een lieve jongen is. Zou deze keus gisteren op TV noodgedwongen zijn? We weten allemaal dat Huub een ettertje is, maar we weten ook allemaal dat dit ettertje alles en iedereen tegen hem had waardoor hij moest vechten tegen de bierkaai. En daarom is dit ettertje een vechtertje geworden dat zijn fouten toe kan geven.
Huub was vóór hij de kooi in ging ook al een ettertje.
Hij was er ieder weekend bij het stappen op uit om ruzie te schoppen, op de exact dezelfde manier zoals hij zich ook in de kooi gedraagt. Dus ook ná de kooi zal hij niet veranderen. Tenzij hij in Amsterdam gaat wonen, daar zal hij zich wel koest houden, maar in Oldenzaal kennen ze hem al als een ruziezoeker in het uitgaansleven.
pi_58685751
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:32 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, gekregen van een fan.

Eros.
had jij het gezien, of ook gelezen?
ik kan de tekst met google niet vinden
pi_58685763
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:34 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ik kijk toch geen streams, gekkie, dat is voor paupers! Bovendien ben ik blind, en m'n braillescherm ligt bij de brailleschermenherstellert.

*zoekt stok*
Er is staat waarschijnlijk ergens in je woonruimte een kastje of misschien zelf wel een soort rechthoekig dun ding waar een knop op zit, druk die eens aan vanavond en pak dat langwerpige voorwerp met knopjes eens beet en druk op channel up tot dat je DGK ziet.

Je kunt het, moooooooooooooi.
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 15:37:14 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_58685786
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 15:34 schreef avonne het volgende:

had jij het gezien, of ook gelezen?
ik kan de tekst met google niet vinden
Gezien.....ik lag in een deuk toen ik hem dat goedje in zijn haar zag smeren.
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')