Brian die verwacht veel geld te verdienen met zijn 'muziek' en Amanda die verwacht steun te zullen vinden bij haar familie ... en bij Brian.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:11 schreef beequeen het volgende:
Dit is volgens mij het nettobedrag, kansspelbelasting is er al vanaf.
Wil je even lachen........het commentaar van Brian en Amanda en die foto's.![]()
Het Miljonairsleven.
Ik weet niet wat de meest utopische verwachtingen zijn, ik denk dat ze beide nog wel eens teleurgesteld kunnen raken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brian die verwacht veel geld te verdienen met zijn 'muziek' en Amanda die verwacht steun te zullen vinden bij haar familie ... en bij Brian.![]()
Dank Leandra!
Ik ook... zouden we stiekem mods zijn??quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:22 schreef petraa het volgende:
Heej ik kon door een slotje heen posten!
Schijnbaar wel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
jongens, met alle mensen rondom de kooi moet het toch niet moeilijk zijn om een lek te vinden?
Misschien zijn de servers in de war door jullie nieuwe kleurtje?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook... zouden we stiekem mods zijn??
Iedereen die uit de school dreigt te klappen wordt zonder pardon neergeschoten. Er schijnen al minstens twee deelnemers gedood te zijn. Het is nog onduidelijk om wie het gaat, maar Rietje hoopt zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven. Tot die tijd moeten we het doen met een sfeerreportage over haar hond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
jongens, met alle mensen rondom de kooi moet het toch niet moeilijk zijn om een lek te vinden?
De AIVD kan een puntje zuigen aan RTLquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
Rietje en haar hond zijn ook doodgeschotenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:38 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Iedereen die uit de school dreigt te klappen wordt zonder pardon neergeschoten. Er schijnen al minstens twee deelnemers gedood te zijn. Het is nog onduidelijk om wie het gaat, maar Rietje hoopt zo snel mogelijk uitsluitsel te kunnen geven. Tot die tijd moeten we het doen met een sfeerreportage over haar hond.
Bron: Nowlive
Er zijn al tientallen "lekken" gevonden, de vraag is alleen of ze betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:31 schreef kit2u het volgende:
Steeds als je denkt, het kan niet erger zie je weer zoietsquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:19 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my god die foto![]()
![]()
oh ja bron: Tien
ik hoop en bid vanaf nu voor optie 5quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:41 schreef akveor het volgende:
Thanks Leandra:
1.}Huub weg is een zoooo niet spannende finale.... Claire die voor spek en bonen mee doet, Jaap zie ik oook geen kans hebben. Amanda gaat voor Brian en het enige wat haar uitmaakt is dat iemand van hun tweetjes wint. De gunfactor bepaalt de winnaar. Onwaarschijnlijk.
2.)Jaap weg: Dan heeft ie eieren voor z'n geld gekozen mocht er een koffertje komen.. Het is onwaarschijnlijk dat er een koffer komt met zo'n hoog bedrag dat Jaap die neemt. Als er een koffer is zal die niet hoger zijn dan 20.000 euro. Winnen van Brian en Huub lijkt me onmogelijk. Een finale tussen 2 stelletjes. In dit geval een eigenlijk meer een finale tussen Huub en Brian
3.)Amanda weg: Zeer onwaarschijnlijk. Blijft finale Huub vs Brian. Waarbij de Amandafans waarschijnlijk overlopen naar Brian. Geen spannende finale.
4.)Claire weg: Ook zij heeft eieren voor haar geld gekozen. De vraag is heeft ze dit gedaan om Huub in de finale te krijgen? In dat geval heeft Huub weinig punten gekregen en gaat hij met een achterstand de finale in. Met de gunfactor ook niet aanlokkelijk om voor Huub te stemmen. Het zou op zijn minst opmerkelijk te noemen zijn wanneer zij voor een relatief laag bedrag een oprotpremie in ontvangst neemt ten faveure van Brian en zo haar man Huub naait. Geen laatste week Huub en Claire samen want dat gunt Flens hem gewoon niet.
5.)Brian weg: Mijn droomscenario. Eindelijk worden er dingen rechtgezet. Een finale tussen Huub, Amanda en Jaap. Met Huub en Amanda als grote kanshebber met Jaap als outsider. Wat gebeurt er met Brian 41% iin de PP? Wat gaan stemmers doen mbt de gunfactor? In mijn ogen de meeste spannende finale en de grootste stemmentrekker.
Ik ga voor optie 4. Dit nav de gesprekjes en de half opgevangen woorden maandag na de streamlock. Huub leek niet blij. Jaap was dinsdag niet erg meer geinterresseerd. Huub sprak meerdere malen tegen de pers uit dat Hij en Jaap Brian willen lozen. De vraag blijft ten faveure van wie Claire een koffertje neemt. Is het H of B? Iig geval zal die wannabee met het minst aantal punten de finale ingaan. En wie weet wordt dit verkocht als wraakaktie van Claire vanwege de Berga en Gaby verhalen. De laatste week zonder Claire en Huub. Flens heeft haar wraak.
Goedemiddag een ieder.
Top optie, maar denk je niet dat de stemmen op Brian naar Amanda gaan? Volgens mij ziet hun aanhang hen echt als duo.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:41 schreef akveor het volgende:
Thanks Leandra:
5.)Brian weg: Mijn droomscenario. Eindelijk worden er dingen rechtgezet. Een finale tussen Huub, Amanda en Jaap. Met Huub en Amanda als grote kanshebber met Jaap als outsider. Wat gebeurt er met Brian 41% iin de PP? Wat gaan stemmers doen mbt de gunfactor? In mijn ogen de meeste spannende finale en de grootste stemmentrekker.
Goedemiddag een ieder.
Veel Brianfans zullen voor Amanda gaan. Maar de gunfactor speelt dan een mindere rol. Het is onduidlijk in hoeverre het publiek dan voor Amanda zal gaan. Om te SMS-en is JAAP makkelijker dan HUUB of AMANDA in te toetsten...quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Top optie, maar denk je niet dat de stemmen op Brian naar Amanda gaan? Volgens mij ziet hun aanhang hen echt als duo.
In dat geval voorspel ik een oersaaie finale. Waar Brian de gunfactor heeft. De Amanda stemmers die overlopen naar Brian. Voor mij een reden om zeker niet vroeg te gaan stemmen. Dan zou ik wachten op de eerste cijfers op de finaledag. Daarnaast zie ik Brian zich alleen niet staande houden de laatste week. Ik vind Amanda dan nog sterker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:53 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda kunnen natuurlijk ook voor een zekerheidje gaan als er een koffer was. Amanda weg met de koffer, geld in de zak en de stemmen van Amanda naar Brian.
mocht er een koffer zijn, is dit een optie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:53 schreef mootie het volgende:
Brian en Amanda kunnen natuurlijk ook voor een zekerheidje gaan als er een koffer was. Amanda weg met de koffer, geld in de zak en de stemmen van Amanda naar Brian.
Nog een koffer, brr heeft al 50k.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:53 schreef mootie het volgende:
Brian heeft meer dan 50k.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:18 schreef BarryK het volgende:
[..]
Nog een koffer, brr heeft al 50k.
Over zeven uur weten we het ..
Foei Disanaquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:16 schreef Disana het volgende:
Ach, nu snap ik waarom Brian naar Afrika wil. Cap van Africam (zie sig).
[ afbeelding ]
Wat nou foei. Het is duidelijk dat de man achter de camera een vriendje is uit Brians brede netwerk. We weten nu ook wat er op de laptop van Uli stond.quote:
Wat dat betreft gaat er niemand met lege handen naar huis.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian heeft meer dan 50k.
Ga maar uit van 75k+ aangezien hij voor iedere maand in de kooi 2400 euro heeft ontvangen (bonussen niet meegerekend).
Bron : http://ilonajuly.hyves.nl/quote:Ewald (Sly)nowlive:
De meeste mensen kennen inmiddels Nowlive Radio wel. Gisteren hadden we oud miljonair Eric live in de uitzending, vrijdag hebben we oud miljonair Ilona live op de radio. Ook ilona zal jullie vragen beantwoorden die in het topic hier op de NL site staan. Het geheel zal afgewisseld worden met muziek wat ook aangevraagd kan worden. Gisteren was het een zeer leuke uitzending en ook vrijdag beloofd het gezellig te worden aangezien Ilona een erg open en spontaan persoon is. Luister vrijdag om 20:00 uur live naar Nowlive Radio.
LMAO.quote:reporter op locatie, in het mooie oosten des lands!!*
Vanmorgen (6 uur)....keek uit uit mijn wazige raampje, naar buiten (schuld van Nowlive), en zag tot mijn ontzetting...........een manspersoon, trillend en bevend, langs mijn nederige stulpje lopen....??????
Ik wreef nog een keer in mijn dikke ogen.............. (slaaptekort)............(schuld van nowlive)...............
want ik dacht, dat ik het niet echt helemaal helder zag.........
Deze manspersoon deed zo vreemd, dat ik mij genoodzaakt zag, om snel kleding aan te trekken, waar ik fatsoenlijk, mee de straat op kon.......en hem sluipend achterna te lopen.....wat eigenlijk wel een makkie was....aangezien hij een spoor van kwijl achterliet.......
Toen ik hem van achteren naderde.......hoorde ik, dat deze manspersoon, allemaal vreemde klanken uitstootte...wat mij echte zorgen baardde.......
*hij mompelde de hele tijd..(terwijl hij continue met zijn hoofd met krullend donker haar, zat te trillen en te shaken)
"Huub...Huub....Huub...."
Ik verstond ook nog zoiets als "koesjie koesjie koesjie".....en volgens mij, kwam de naam Fries?????? er ook nog in voor.....
Dat kwijlen kwam, doordat hij verderop, ( terwijl ik al hijgend 5 km hem achterna liep), zijn tong, langs zijn bont en blauwe, wang liet glijden....en de naam "Tenner"???? uitstootte!!!!
Terwijl hij dit allemaal deed, maakte hij onder het wankelend lopen...ook nog vreemde boksbewegingen!!!!!
Onderhand had ik ook mijn tong op de grond hangen (overigens zonder de naam "Tanner"uit te schreeuwen hoor),
van vermoeidheid....en moest ik, jammergenoeg, het volgen staken.........
Misschien dat jullie deze "manspersoon" tegenkomen?????.....
hij zal onderhand wel richting Gelderland zijn...dus......
Jullie zijn gewaarschuwd!!!!!!
Groeten van Claartje66....reporter op locatie...in het oosten des lands......
Terecht ook vind ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat dat betreft gaat er niemand met lege handen naar huis.
A dirty mind is a joy forever.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:16 schreef Disana het volgende:
Ach, nu snap ik waarom Brian naar Afrika wil. Cap van Africam (zie sig).
Nee, vandaar dat ze maar kunnen blijven beweren dat ie zo groot is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef yvonne het volgende:
, nu we toch alweer binnen 44 posts bij piemels beland zijn, is dat ding van Breindood al eens gecapt?
NEEEeee......quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rietje en haar hond zijn ook doodgeschoten
Ze liggen begraven onder de jacuzzi
Je bedoelt gecapt of gekapt Yvonne?quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef yvonne het volgende:
, nu we toch alweer binnen 44 posts bij piemels beland zijn, is dat ding van Breindood al eens gecapt?
Ah, dus hij is te bang om het ding te showen dus is het een Jaap-formaatquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ze maar kunnen blijven beweren dat ie zo groot is.
nooit nakendquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:46 schreef yvonne het volgende:
Het is een hoaxquote:
En wij vanavond maar kijken naar een zonovergoten terras of welke plek dan ook van dat hok.quote:Af en toe schijnt de zon, maar vanuit het zuiden neemt de bewolking geleidelijk toe en trekken enkele fikse regen- en onweersbuien over het land. Bij deze buien kan het ook hagelen.
Dat is dus zo raar, die zie ik niet en gisteren zag ik ze ook al niet. En sterker nog, op een ander systeem blijven de schermen van Heidi helemaal zwart.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:52 schreef Kinga het volgende:
leuk die oude caps op de hidiho streams
Ik begrijp daar helemaal niks van. Heidi heeft er zelfs een gezellig muziekje bij.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
Dat is dus zo raar, die zie ik niet en gisteren zag ik ze ook al niet. En sterker nog, op een ander systeem blijven de schermen van Heidi helemaal zwart.
Brian: Maar wel een anusquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef Margo37 het volgende:
Goedemiddag, ben heel erg laat met een foto van mijn skatties en ze hebben geen piemels![]()
[ afbeelding ]
wordt meegenomen in de overweging, maar kan niks garanderen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef yvonne het volgende:
Oh:
Als FOK! traag wordt vandaag of bokt, ga dan niet massaal F5-en, dat werkt niet echt mee voor de belasting van de servers
Hoe weet je dat de paarden weggehaald worden?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:05 schreef Prospera het volgende:
De paardjes worden morgen inderdaad weggehaald.
---> paardjes weg = Huub weg.
en het zal nog balen worden met die streams als ze komende week nog een halve dag moeten werken en ergens worden gedropt voor 24 uur.
Wat doe je anders als je online wil komenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef yvonne het volgende:
Oh:
Als FOK! traag wordt vandaag of bokt, ga dan niet massaal F5-en, dat werkt niet echt mee voor de belasting van de servers
Ja, die Rising Flow Radio komt wel door (maar zet ik met de spatiebalk uit). Verder begrijp ik ook niet dat ieder systeem iets anders lijkt te zien of zelfs niets.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp daar helemaal niks van. Heidi heeft er zelfs een gezellig muziekje bij.
Aaah, wat een lieffies.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:07 schreef Margo37 het volgende:
Goedemiddag, ben heel erg laat met een foto van mijn skatties en ze hebben geen piemels![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian: Maar wel een anus![]()
Mooie beestjes, Margo.
Op mijn laptop had ik laatst die vista zijbalk geinstalleerd, toen deden mijn hidiho streams het ook weer gewoon, zonder drm restore enzo. Op deze PC moet ik wel elke keer als ik streams wil kijken dat drm restoren, F5-en bij streams werkt hier niet. Maar ik krijg op deze dus wel die caps enzo te zien, op me laptop niet. Krijg ik alleen die geblokte zooi.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, die Rising Flow Radio komt wel door (maar zet ik met de spatiebalk uit). Verder begrijp ik ook niet dat ieder systeem iets anders lijkt te zien of zelfs niets.
Weet ik, ik heb hetzelfde gedrag hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat doe je anders als je online wil komen
Ja, da's ook alles wat ik op mijn eigen pc te zien krijg: geblokte geluidloze streams.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Op mijn laptop had ik laatst die vista zijbalk geinstalleerd, toen deden mijn hidiho streams het ook weer gewoon, zonder drm restore enzo. Op deze PC moet ik wel elke keer als ik streams wil kijken dat drm restoren, F5-en bij streams werkt hier niet. Maar ik krijg op deze dus wel die caps enzo te zien, op me laptop niet. Krijg ik alleen die geblokte zooi.
vanavond zal ik voor 1 keer gewoon de refresh knop bovenin de IE toolbar gebruiken, dan doe ik het morgen wel weer met de F5 knop.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb hetzelfde gedrag hoor
Maar het werkt niet echt mee iig
Dat zal stukken schelen jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:15 schreef RSie het volgende:
[..]
vanavond zal ik voor 1 keer gewoon de refresh knop bovenin de IE toolbar gebruiken, dan doe ik het morgen wel weer met de F5 knop.
goed
Dat werd op Vol gemeld, ja het zou kunnen kloppen, want die beesten moeten toch weg en naast Huub is er niemand die ze verzorgd en bovendien zit die laatste week vol met activiteiten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de paarden weggehaald worden?
Goede tipquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:15 schreef RSie het volgende:
[..]
vanavond zal ik voor 1 keer gewoon de refresh knop bovenin de IE toolbar gebruiken, dan doe ik het morgen wel weer met de F5 knop.
goed
oo waar was dat weer mee mazaru?? toen ging hij toch alweer af als een gieter?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:17 schreef mazaru het volgende:
He ouwe paardenpijper! Is Huub er uit gestemd?
[ afbeelding ]
Bij mij werkt het gewoon, vreemd. Stuur Heidi een PM, misschien weet hij wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
PS Ik denk ook echt dat het probleem bij HiDiHo zit, want andere streamsites geven normaal beeld en geluid.
Ik zie die link niet echt, hoor. Het lijkt me niet dat ze die paarden wegdoen omdat Huub weg is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef Prospera het volgende:
Dat werd op Vol gemeld, ja het zou kunnen kloppen, want die beesten moeten toch weg en naast Huub is er niemand die ze verzorgd en bovendien zit die laatste week vol met activiteiten.
Heb ik al gedaan. Want ik maak me nu ook een beetje zorgen over vanavond, als de reguliere streams weer terug komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij werkt het gewoon, vreemd. Stuur Heidi een PM, misschien weet hij wat er aan de hand is.
Daar zit wat in maar ik weiger te geloven dat Huub dat hok moet verlaten. Ik denk toch echt dat het Claire is die moet vertrekken, al dan niet met een koffer geld.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:20 schreef Prospera het volgende:
Dat werd op Vol gemeld, ja het zou kunnen kloppen, want die beesten moeten toch weg en naast Huub is er niemand die ze verzorgd en bovendien zit die laatste week vol met activiteiten.
Volgens VOL gaan de paarden morgen weg, ik legde de link dat het zou komen omdat Huub, de verzorger, ook vertrekt vanavond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie die link niet echt, hoor. Het lijkt me niet dat ze die paarden wegdoen omdat Huub weg is.
Yep, dat heb ik ook.quote:
Dat was toch al een hele tijd bekend dat de paardjes een weekje eerder zouden weggaan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens VOL gaan de paarden morgen weg, ik legde de link dat het zou komen omdat Huub, de verzorger, ook vertrekt vanavond.
Alhoewel ik hem als liever in de finale zag naast Brian.
Bereid je er maar op voor; Jaap heeft de beslissende stem en kiest altijd voor zichzelf.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zit wat in maar ik weiger te geloven dat Huub dat hok moet verlaten. Ik denk toch echt dat het Claire is die moet vertrekken, al dan niet met een koffer geld.
Las ik pas gisteren.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was toch al een hele tijd bekend dat de paardjes een weekje eerder zouden weggaan?
maar van brian verliest hij ook .quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bereid je er maar op voor; Jaap heeft de beslissende stem en kiest altijd voor zichzelf.
En de dreiging van sms-bommen voor Huub zou zijn nekslag zijn en kiest hij dus voor Brian.
Claire wordt er nooit uitgestemd, zij genereert geen sms'jes en is niet bedreigend voor het grote geld.
Daar gaat het nu om.
Ik denk dat de laagste in de popu gaat vertrekken in het belang van Johnny, dus Claire weg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Bereid je er maar op voor; Jaap heeft de beslissende stem en kiest altijd voor zichzelf.
En de dreiging van sms-bommen voor Huub zou zijn nekslag zijn en kiest hij dus voor Brian.
Claire wordt er nooit uitgestemd, zij genereert geen sms'jes en is niet bedreigend voor het grote geld.
Daar gaat het nu om.
Neuh, denk dat Huub is vertrokken omdat hij een te grote concurrent is voor Brian.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik denk dat de laagste in de popu gaat vertrekken in het belang van Johnny, dus Claire weg.
Ik ga niet meer speculeren en wacht af wat er vanavond gaat gebeuren. Anders word je toch helemaal gek?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:44 schreef Margo37 het volgende:
Ik denk dat de laagste in de popu gaat vertrekken in het belang van Johnny, dus Claire weg.
Dat denk ik dus niet. Huub, Claire en Jaap zijn denk ik niet inwisselbaar. Ik denk dat, wanneer Huub weg is, er veel mensen gewoonweg niet stemmen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef Prospera het volgende:
Neuh, denk dat Huub is vertrokken omdat hij een te grote concurrent is voor Brian.
Zijn stemmen gaan wel naar Jaap of Claire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |