abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58678183
De DGK dag der dagen met langzaam oplopende spanning. Haken vanavond veel streamers af of juist niet. Wie mag naar mams, wie mag doorspelen? Is halve finale eerlijk verlopen of voorgekookt? Misschien komen we het ooit te weten.

Eén ding is zeker, de COSsen zullen vanavond hard gaan en het lijkt bijna zinvol om er alvast tien in het voren aan te maken.

Wie dan ook fan van wie is, ik wens ze allemaal veel succes vandaag!

[ Bericht 50% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 15-05-2008 09:05:40 ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:42:26 #2
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678198
Ja die honden uit het voormalige oostblok hebben wel wat, Alma is van Roemeense afkomst
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_58678228
@neemmijnietserieus. Ik heb gisteren gevraagd of het een pon was. Mijn vriendin had er ook zoeen en die gebruikte altijd de afkorting pon, vandaar.
@DrsH, wat is het dan voor ras?
pi_58678258
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:45 schreef Verida het volgende:
@neemmijnietserieus. Ik heb gisteren gevraagd of het een pon was. Mijn vriendin had er ook zoeen en die gebruikte altijd de afkorting pon, vandaar.
Ah, dat had ik gisteren over het hoofd gezien, maar het antwoord is dus
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 08:48:19 #5
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_58678265
GOOOOEEEIIEEMORGEN Vriendjes en Vriendinnetjes der COS !!

Zijn jullie ook zo zenuwachtig ? Ik kennelijk niet, want ik heb me een uur verslapen
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:48:49 #6
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678271
Het is een Ciobanesc Romanesc Carpatin ofwel een Karpatische berghond gefokt om beren en wolven bij schaapskudde's en hun herdersweg te houden en of eventueel deze te bevechten.
pi_58678272
goed plan nmns met de cossen klaar te zetten van te voren .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58678276
goodmorning allemaal zijn jullie er klaar voor????
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:50:18 #9
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678285
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:52:23 #10
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58678309
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:42 schreef DrsH het volgende:
Ja die honden uit het voormalige oostblok hebben wel wat, Alma is van Roemeense afkomst
Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,
zo te zien een prachtige sterke hond. Bedankt voor de moeite om de foto te plaatsen.

Ik vond het in Griekenland heel moelijk om alle op straat levende honden en katten achter te laten
maar ja, na ons nog duizenden toeristen waarbij ze een knuffel , water en eten kunnen afbietsen......
pi_58678319
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik schreef gisteren al dat Claire misschien wel Huub eruit gestemd heeft. Zou geweldige TV opleveren.
Ik geloof dat niet..haar liefde voor Huub is echt...
quote:
uit de OP:
Wie dan ook fan van wie is, ik wens ze allemaal veel succes vandaag!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58678346
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
Ik ook!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:57:59 #13
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678361
Gevoelsmatig gun ik het Jaap en Huub het meest. Brian en Amanda gun ik het simpelweg niet omdat Amanda niet met geld om kan gaan en het dus weggegooid geld is en ik vrees dat Brian het geld zal aanwenden voor criminele praktijken. Het geld komt dan weer in het circuit waaruit het vandaan gekomen is en dat vind ik zonde. Claire zit mij te kort in de kooi om er voor in aanmerking te kunnen komen in mijn optiek.
pi_58678368
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,
zo te zien een prachtige sterke hond. Bedankt voor de moeite om de foto te plaatsen.

Ik vond het in Griekenland heel moelijk om alle op straat levende honden en katten achter te laten
maar ja, na ons nog duizenden toeristen waarbij ze een knuffel , water en eten kunnen afbietsen......
Dat was geen vakantie voor mij. Ik zou alleen maar huilen en in de vakantie een stichting oprichten.

Nmns, mooi verhaal over het ras.
Honden zijn tof!
Go hard or go home
pi_58678395
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:57 schreef DrsH het volgende:
Gevoelsmatig gun ik het Jaap en Huub het meest. Brian en Amanda gun ik het simpelweg niet omdat Amanda niet met geld om kan gaan en het dus weggegooid geld is en ik vrees dat Brian het geld zal aanwenden voor criminele praktijken. Het geld komt dan weer in het circuit waaruit het vandaan gekomen is en dat vind ik zonde. Claire zit mij te kort in de kooi om er voor in aanmerking te kunnen komen in mijn optiek.
Ik gun het Brian en Amanda ook echt helemaal niet. Claire dan weer wel vanwege haar karakter. Doe anders idd Huub of Jaap maar. Al zal ik er geen enkele moeite voor doen.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:03:52 #16
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678438
Ook ik zal mij niet de moeite getroosten om er 1 SMS aan te spenderen en laat ik duidelijk zijn ik kan er ook goed mee leven als Claire de poen wint, maar vind dat wat minder logisch
pi_58678483
Brian en Amanda gun ik het totaal niet. Ik kan zelfs niet zeggen welke van de twee ik erger vind. Het zijn allebei walgelijke creaturen.
Huub gun ik het een beetje, Claire ook, Jaap gun ik het het meeste. Hij heeft het als enige volgehouden om niet fysiek gewelddadig te worden. Hij heeft de hele periode 'geschaakt' en misschien daardoor het spel wel als enige goed gespeeld.
Maar ook zonder winst denk ik dat Jaap het wel redt na de kooi. Een hoop van zijn 'personages' zijn gespeeld, hij is slim genoeg om hier een leuke baan aan over te houden. Huub komt er ook wel, zal wel goed begeleid moeten worden, maar als hij weer terug is bij zijn familie zullen zijn vader en broers hem snel weer met beide benen op de grond zetten. Claire kan ik niet echt hoogte van krijgen, maar die heeft zelf wel ideeen over visagie e.d.
Amanda en Brian zullen zo gigantisch op hun bek gaan na de kooi. Die zijn alle vermogen om te relativeren kwijt, voor zover ze dat al hadden.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:07:43 #18
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58678487
Zo,.. na mijn dagelijkse kopje koffie bij rietje en een stevige wandeling met die lieverd Rocco ben ik weer klaar voor een dagje gissen, grappen en grollen.

wellicht dat ik tussen mijn werkzaamheden hier op kantoor ook nog ff lekker de paintkwast oppak en misschien dat ik zometeen nog even bel naar Ladynight als zijnde een betrwoubare bron.

Kortom, ik heb er weer zin in vandaag!

GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!!!
pi_58678488
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Oke ik daag je uit.............
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:08:20 #20
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678497
Ik wil ook Huub of Jaap. Claire niet.. Maar natuurlijk alles liever dan Brian en Amanda. Ik heb vanavond een etentje, maar ik denk dat ik rond tien over negen een hoofdpijn ga faken. Hoe triest ben ik..
pi_58678509
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef DrsH het volgende:
Ook ik zal mij niet de moeite getroosten om er 1 SMS aan te spenderen en laat ik duidelijk zijn ik kan er ook goed mee leven als Claire de poen wint, maar vind dat wat minder logisch
Ik zou er wel een paar euro voor over hebben om een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad te sponsoren waarin staat om vooral geen smsjes te sturen vanwege de ondoorzichtigheid en de veel te grote hand van de regie in het geheel.....

Lijkt mij wel gaaf, echt niemand die een smsje stuurt bij de finale....
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:10:01 #22
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678522
De grote verrassing zal denk ik zijn dat Amanda en haar familie gratis gezinstherapie krijgen en Brian eindelijk aanspraak zal kunnen maken op de zo broodnodige Psychiatrische hulpverlening.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:10:13 #23
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678523
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef Verida het volgende:
Amanda en Brian zullen zo gigantisch op hun bek gaan na de kooi. Die zijn alle vermogen om te relativeren kwijt, voor zover ze dat al hadden.
Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:12:31 #24
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678560
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Oke ik daag je uit.............
Okay ik accepteer de uitdaging Ik ben er klaar voor
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:12:49 #25
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58678570
Mogguh! (met zelfgebakken appeltaart)

Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)

Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.

Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')