Ah, dat had ik gisteren over het hoofd gezien, maar het antwoord is dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:45 schreef Verida het volgende:
@neemmijnietserieus. Ik heb gisteren gevraagd of het een pon was. Mijn vriendin had er ook zoeen en die gebruikte altijd de afkorting pon, vandaar.
Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:42 schreef DrsH het volgende:
Ja die honden uit het voormalige oostblok hebben wel wat, Alma is van Roemeense afkomst
Ik geloof dat niet..haar liefde voor Huub is echt...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schreef gisteren al dat Claire misschien wel Huub eruit gestemd heeft. Zou geweldige TV opleveren.
quote:uit de OP:
Wie dan ook fan van wie is, ik wens ze allemaal veel succes vandaag!
Ik ook!quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
Dat was geen vakantie voor mij. Ik zou alleen maar huilen en in de vakantie een stichting oprichten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,
zo te zien een prachtige sterke hond. Bedankt voor de moeite om de foto te plaatsen.
Ik vond het in Griekenland heel moelijk om alle op straat levende honden en katten achter te laten
maar ja, na ons nog duizenden toeristen waarbij ze een knuffel , water en eten kunnen afbietsen......
Ik gun het Brian en Amanda ook echt helemaal niet. Claire dan weer wel vanwege haar karakter. Doe anders idd Huub of Jaap maar. Al zal ik er geen enkele moeite voor doen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:57 schreef DrsH het volgende:
Gevoelsmatig gun ik het Jaap en Huub het meest. Brian en Amanda gun ik het simpelweg niet omdat Amanda niet met geld om kan gaan en het dus weggegooid geld is en ik vrees dat Brian het geld zal aanwenden voor criminele praktijken. Het geld komt dan weer in het circuit waaruit het vandaan gekomen is en dat vind ik zonde. Claire zit mij te kort in de kooi om er voor in aanmerking te kunnen komen in mijn optiek.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
Ik zou er wel een paar euro voor over hebben om een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad te sponsoren waarin staat om vooral geen smsjes te sturen vanwege de ondoorzichtigheid en de veel te grote hand van de regie in het geheel.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef DrsH het volgende:
Ook ik zal mij niet de moeite getroosten om er 1 SMS aan te spenderen en laat ik duidelijk zijn ik kan er ook goed mee leven als Claire de poen wint, maar vind dat wat minder logisch
Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef Verida het volgende:
Amanda en Brian zullen zo gigantisch op hun bek gaan na de kooi. Die zijn alle vermogen om te relativeren kwijt, voor zover ze dat al hadden.
Okay ik accepteer de uitdaging Ik ben er klaar voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |