Absoluut.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij Amanda zo laat vallen mocht Nena zich ooit nog aanbieden. As if...maar toch.
toch vond ik het super van Brian dat hij na de avances van ZDNGMW haar steeds weer afweerde en haar duidelijk maakte dat ze een man en kinderen had! (krijg weer rillingen als ik eraan denk hoe ze met d'r borsten tegen het douchescherm aan stond te rijden!)quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:33 schreef Prosac het volgende:
de hype hier dat Natasia Brian regelmatig even ontdeed van wat "druk op de ketel"
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef avonne het volgende:
De manipulator Nathanael
Altijd jammer gevonden dat hij het niet meer trok en weg is gegaan.
Oeh snood, mooie theorie die nog eens waar zou kunnen zijn ook!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Absoluut.
Het zou me zelfs niet verbazen als hij Amanda al een jaar als vriendin heeft omdat hij denkt dat hij Nena het hardst terugpakt door het met haar vriendin te doen
Maar dat flikte ze dus ook altijd met Amanda. Samen met Brian haar onder de douche zetten en wassen. Eveneens omdat ze wilde weten of de borsten wel of niet echt waren. Walgelijk!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef RSie het volgende:
[..]
toch vond ik het super van Brian dat hij na de avances van ZDNGMW haar steeds weer afweerde en haar duidelijk maakte dat ze een man en kinderen had! (krijg weer rillingen als ik eraan denk hoe ze met d'r borsten tegen het douchescherm aan stond te rijden!)
of ZDNGMW die Nena ff ging "helpen". maar eigenlijk gewoon misbruik maakte van een dronken meisje!
Weggegaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:34 schreef avonne het volgende:
De manipulator Nathanael
Altijd jammer gevonden dat hij het niet meer trok en weg is gegaan.
¤ 100.000... en het was geen kwestie van weigeren, er werd aan het eind van die eerste week idd een bedrag van ¤ 100.000 "weggegeven" ze moesten alleen zelf beslissen wie van die eerste bewoners (die dus wel eerder het huis ingingen) dat bedrag zou krijgen, en het bedrag ging ieder uur naar beneden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook voor Natasia, want die was er van overtuigd dat ze die 10.000 euro zou krijgen. Echter kreeg je dat alleen als je als enige dat huis in kwam en de rest weigerde.
Dat heb ik ook nooit begrepen, ze hebben haar verschillende malen onder de douche gezet als ze dronken was. Zo'n dronken vod keil je toch gewoon in bed...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat flikte ze dus ook altijd met Amanda. Samen met Brian haar onder de douche zetten en wassen. Eveneens omdat ze wilde weten of de borsten wel of niet echt waren. Walgelijk!
Amanda wilde dat toch ook niet maar het moest van Natasia die vervolgens de hulp van Brian in ging roepen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit begrepen, ze hebben haar verschillende malen onder de douche gezet als ze dronken was. Zo'n dronken vod keil je toch gewoon in bed...
Dat was echt een machtsspelletje oid.
Het gros begon pas na de Huub vs Nathanael rel te kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik meer qua bewoners, Ilona, Stephan, Eveline, Angelique, helemaal geen indruk gemaakt.
Om mama Netty naar nederland te halen, die al hoog en droog in Almere zatquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
¤ 100.000... en het was geen kwestie van weigeren, er werd aan het eind van die eerste week idd een bedrag van ¤ 100.000 "weggegeven" ze moesten alleen zelf beslissen wie van die eerste bewoners (die dus wel eerder het huis ingingen) dat bedrag zou krijgen, en het bedrag ging ieder uur naar beneden.
Na X uur waren ze eruit, en volgens mij was het zielige verhaal van Brian toen de winnaar.
Dat is volgens mij die ¤ 50.000 die Brian gescoord had.
Die dag weet ik nog wel heel erg goed. Huub ging toen nog naar dat honkbal-gebeuren. De spanning was bijna voelbaar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros begon pas na de Huub vs Nathanael rel te kijken
En toen was alleen Ilona er nog, en tsja.... het is vast een aardige meid maar verder dan "is ook" kwam ze niet.
Ik zie het al voor me hier...... ik laat hem altijd lekker op de bank liggen snurken en ga zelf heerlijk in bed liggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda wilde dat toch ook niet maar het moest van Natasia die vervolgens de hulp van Brian in ging roepen.
Was er bij dat honkbalgebeuren toen ook niet iets van een bedreiging of was Kenneth daar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Die dag weet ik nog wel heel erg goed. Huub ging toen nog naar dat honkbal-gebeuren. De spanning was bijna voelbaar.
Dat was het onderonsje met Natasia, dat ging om Milton. Nog zo'n hype!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Was er bij dat honkbalgebeuren toen ook niet iets van een bedreiging of was Kenneth daar?
Milton en de streamlocksquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was het onderonsje met Natasia, dat ging om Milton. Nog zo'n hype!
Ach ja, het is een hufter, en hij loopt misschien voor lul met z'n aantekeningenschriftje en hij doet verder zo min mogelijk, maar hij heeft wel vanaf het eerste moment het spel gespeeld.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Om mama Netty naar nederland te halen, die al hoog en droog in Almere zat
Het zou zo maar kunnen. Zelden iemand gezien die zo rancuneus is. Dat kwam enerzijds naar voren bij zo'n beetje elke stemming: Als Brian je iets gunde kwam dat omdat hij je in al zijn goedheid je eerdere zonden vergaf, als Brian je iets niet gunde was dat als wijze les om te voorkomen dat je dezelfde zonden nogmaals zou begaan. En het meest bizarre was natuurlijk het feest met de soa-boys.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Absoluut.
Het zou me zelfs niet verbazen als hij Amanda al een jaar als vriendin heeft omdat hij denkt dat hij Nena het hardst terugpakt door het met haar vriendin te doen
Spijker op z'n kop!quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen. Zelden iemand gezien die zo rancuneus is. Dat kwam enerzijds naar voren bij zo'n beetje elke stemming: Als Brian je iets gunde kwam dat omdat hij je in al zijn goedheid je eerdere zonden vergaf, als Brian je iets niet gunde was dat als wijze les om te voorkomen dat je dezelfde zonden nogmaals zou begaan. En het meest bizarre was natuurlijk het feest met de soa-boys.
Amanda zoende met Huub, dus Brian moest en zou haar direct terugpakken door klef te gaan doen met de soa-danseresjes. Vervolgens neemt hij die dame in de dop onder de douche, gaat naar de slaapkamer en geeft Amanda de volle laag want hoe haalt ZIJ het in haar hoofd om vreemd te gaan om hierna in de master bedroom weer vrolijk verder te gaan met de dame in de dop.
Ik zou best eens een kijkje willen nemen in zijn hersenen, want daar moet toch het nodige aan mankeren.
Ze zijn gewoon om in DGK termen te blijven fucking niet normaal daar, je krijgt hooguit 45 minuten content en dat 48 uur lang.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:48 schreef mootie het volgende:
(ze mogen ondertussen wel eens een ander filmpje gaan uitzenden via de 'alternatieve streams')
Amanda is zijn vriendin en dus zijn bezit, als zij vreemd gaat dan is dat een belediging, als hij vervolgens hetzelfde doet is dat afstraffen, liefdevol corrigeren, zij heeft per slot van rekening een fout gemaakt door met Huub te gaan zoenen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen. Zelden iemand gezien die zo rancuneus is. Dat kwam enerzijds naar voren bij zo'n beetje elke stemming: Als Brian je iets gunde kwam dat omdat hij je in al zijn goedheid je eerdere zonden vergaf, als Brian je iets niet gunde was dat als wijze les om te voorkomen dat je dezelfde zonden nogmaals zou begaan. En het meest bizarre was natuurlijk het feest met de soa-boys.
Amanda zoende met Huub, dus Brian moest en zou haar direct terugpakken door klef te gaan doen met de soa-danseresjes. Vervolgens neemt hij die dame in de dop onder de douche, gaat naar de slaapkamer en geeft Amanda de volle laag want hoe haalt ZIJ het in haar hoofd om vreemd te gaan om hierna in de master bedroom weer vrolijk verder te gaan met de dame in de dop.
Ik zou best eens een kijkje willen nemen in zijn hersenen, want daar moet toch het nodige aan mankeren.
dat was de afloop.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Weggegaan![]()
...hij moest vertrekken na de ruzie met Huub.
Hij was gewoon een te grote bedreiging voor Huub z'n positie en moest geloosd worden.
Ik zou niet eens in zijn hoofd willen kijken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Amanda is zijn vriendin en dus zijn bezit, als zij vreemd gaat dan is dat een belediging, als hij vervolgens hetzelfde doet is dat afstraffen, liefdevol corrigeren, zij heeft per slot van rekening een fout gemaakt door met Huub te gaan zoenen.
tenminste dat denk ik, ik kan idd niet in zijn hoofd kijken.
Ik zou wel eens willen weten wat er in zijn hoofd omgaat, zijn kijk op dingen kun je gerust uniek noemen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zou niet eens in zijn hoofd willen kijken.
Brian is echt voer voor psychologen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten wat er in zijn hoofd omgaat, zijn kijk op dingen kun je gerust uniek noemen.
En dit is gewoon de uitzending: op weg naar de finale.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon om in DGK termen te blijven fucking niet normaal daar, je krijgt hooguit 45 minuten content en dat 48 uur lang.
Ze zullen het wel uitgezocht hebben en met 45 minuten voldoende aanbieden voor 48 uur.
Alleen daarom zou ik al niet kijken. Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit kijk naar gillende halve finales of finales, vooral als ze live zijn of doen alsof het live is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef rooie3 het volgende:
Goedemorgen allemaal.Zijn we allemaal klaar voor vanavond,moet wel een goede show worden.Ze hebben er meer dan 48 uur voor nodig gehad om een uurtje te filmen.
Ik denk trouwens dat iedereen die een poos in dat hok heeft gezeten tijd nodig zal hebben om alles weer een beetje op een rijtje te krijgen, een paar gesprekken met een psycholoog zal voor geen van hen een slecht plan zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian is echt voer voor psychologen.
We weten toch al wat er loos is met Brian?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al niet kijken. Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit kijk naar gillende halve finales of finales, vooral als ze live zijn of doen alsof het live is.
Steeds die geestdodende vragen,' Hoe voel je je? Wil je nog iets zeggen?? We kijken even naar de stand..'
Blégh!
Aaaaah...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
We weten toch al wat er loos is met Brian?![]()
NPS
Heel voorzichtig begint mijn huis weer op mijn huis voor DGK te lijken, schoon dus.
Ik ben geen psycholoog dus ik doe daar geen uitspraken over.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
We weten toch al wat er loos is met Brian?![]()
NPS
Goedemorgen ook.
Heel voorzichtig begint mijn huis weer op mijn huis voor DGK te lijken, schoon dus.
Vergeet 'wat is het spannend' en 'alles kan er nog gebeuren het komt aan op de laatste stemmen' niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al niet kijken. Nu is het zo dat ik eigenlijk nooit kijk naar gillende halve finales of finales, vooral als ze live zijn of doen alsof het live is.
Steeds die geestdodende vragen,' Hoe voel je je? Wil je nog iets zeggen?? We kijken even naar de stand..'
Blégh!
Ja erg he,vond ik bij BB altijd zo stom.Alles lag dicht bij elkaar en de mensen maar bellen.Ik ben echt niet van plan om te gaan bellen,heb het echt gehad met die corrupte zooi.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Blégh!
Ik welquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Aaaaah...![]()
Dat wilde ik nog vragen. Hebben jullie bijen in de tuin?
'Jullie kunnen nu nog sms-en!!!'quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Tijd voor de reclame, we zijn zo weer terug!"
Gelukkig niet zeg, ik ben als de dood voor die beessies, Mijn imkertje heeft die krengen op diverse plekken staan, in en om Utrecht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:15 schreef noekje het volgende:
Aaaaah...![]()
Dat wilde ik nog vragen. Hebben jullie bijen in de tuin?
Ooh, lijkt me zo vet om wat volken in de achtertuin te hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, ik ben als de dood voor die beessies, Mijn imkertje heeft die krengen op diverse plekken staan, in en om Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |