Ah, dat had ik gisteren over het hoofd gezien, maar het antwoord is dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:45 schreef Verida het volgende:
@neemmijnietserieus. Ik heb gisteren gevraagd of het een pon was. Mijn vriendin had er ook zoeen en die gebruikte altijd de afkorting pon, vandaar.
Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:42 schreef DrsH het volgende:
Ja die honden uit het voormalige oostblok hebben wel wat, Alma is van Roemeense afkomst
Ik geloof dat niet..haar liefde voor Huub is echt...quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schreef gisteren al dat Claire misschien wel Huub eruit gestemd heeft. Zou geweldige TV opleveren.
quote:uit de OP:
Wie dan ook fan van wie is, ik wens ze allemaal veel succes vandaag!
Ik ook!quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
Dat was geen vakantie voor mij. Ik zou alleen maar huilen en in de vakantie een stichting oprichten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,
zo te zien een prachtige sterke hond. Bedankt voor de moeite om de foto te plaatsen.
Ik vond het in Griekenland heel moelijk om alle op straat levende honden en katten achter te laten
maar ja, na ons nog duizenden toeristen waarbij ze een knuffel , water en eten kunnen afbietsen......
Ik gun het Brian en Amanda ook echt helemaal niet. Claire dan weer wel vanwege haar karakter. Doe anders idd Huub of Jaap maar. Al zal ik er geen enkele moeite voor doen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:57 schreef DrsH het volgende:
Gevoelsmatig gun ik het Jaap en Huub het meest. Brian en Amanda gun ik het simpelweg niet omdat Amanda niet met geld om kan gaan en het dus weggegooid geld is en ik vrees dat Brian het geld zal aanwenden voor criminele praktijken. Het geld komt dan weer in het circuit waaruit het vandaan gekomen is en dat vind ik zonde. Claire zit mij te kort in de kooi om er voor in aanmerking te kunnen komen in mijn optiek.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
Ik zou er wel een paar euro voor over hebben om een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad te sponsoren waarin staat om vooral geen smsjes te sturen vanwege de ondoorzichtigheid en de veel te grote hand van de regie in het geheel.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef DrsH het volgende:
Ook ik zal mij niet de moeite getroosten om er 1 SMS aan te spenderen en laat ik duidelijk zijn ik kan er ook goed mee leven als Claire de poen wint, maar vind dat wat minder logisch
Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef Verida het volgende:
Amanda en Brian zullen zo gigantisch op hun bek gaan na de kooi. Die zijn alle vermogen om te relativeren kwijt, voor zover ze dat al hadden.
Okay ik accepteer de uitdaging Ik ben er klaar voorquote:
oooo mag ik ook een stukje appeltaart ik houw daar zo vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh!(met zelfgebakken appeltaart)
Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)
Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken![]()
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.
Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
ik vond hem erg slecht overkomen maar je zag wel heel duidelijk dat tommy het bord scheef hieldquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:15 schreef avonne het volgende:
Goodmorning, patient 105597 klokt in.
Is deze stoel vrij?
Nog even over de uitzending van gisteravond. Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten hoe de af-en-toe-kijker dingen ziet.
Op mij kwam het over als 2 mannetjes in het bejaardenhuis (de een met een scheve bek, de ander met een manke poot) die over alles mot krijgen met elkaar.
Kwam Brian nou echt slecht over, of waren de beelden juist ontlastend voor hem?
Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:
Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)
mijn vertrouwen in de media is weer enigszins opgekrikt door de uitspraak "ze wauwelt" van één van de journalisten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:
Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken![]()
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.
Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
en wie moge dat zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
http://hosforum.darkbb.com/index.htmquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
De voormalige Butler op leeftijdquote:
Die had toch zogenaamd vorige week een brief geschreven voor alle bewoners? Een brief die overigens door onze pisnicht alleen aan Brian en Amanda getoond is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Dat is tot nu toe de oudst gespotte butler(es) van de Kooi, dat Amsterdamse mokkel van een jaar of 64 met die moppen enzoquote:
Heb jij zo'n enorme voorgevel???quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:17 schreef noekje het volgende:
Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??
ik kan hem niet goed verstaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:33 schreef OudFruit het volgende:
Wil iemand even in een deuk liggen? Luister hier naar: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851
Ahahaha, 'ik heb even een foutje gemaakt...'
It's him!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:
Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?
Neen. ik ben de eerste user van fok, kijk maar in m'n profiel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?
Ik zou mij eerder zorgen maken om het arbeidsloon en mogelijk het afdraaien van de schijven en uitdraaien van de remtrommelsquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij zo'n enorme voorgevel???
Morrege. Goed laat ik nog even achterwege tot ik weet hoeveel ik moet aftikken bij de garage voor nieuwe remblokjes.
Gaan vanavond gelijk met de televisieuitzending de streams weer open?
Zal ik weer eens?
Je liegtquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Neen. ik ben de eerste user van fok, kijk maar in m'n profiel.
Ohh die lieverd ja die was niet meer welkom in de villa (a & b vonden dat ze te pro Huub was)quote:
Zie jij het al voor je Amanda in Afrika, hoe gaat ze dat doen met haar stijltang of zijn die er tegenwoordig ook al op batterijen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
Ssssst! Het is donderdag, dan doe ik altijd een ander typetje! Vandaag ben ik Dr. Rammstein. (en jullie niet!)quote:
Een beetje journalist doorziet amanda gelijk dus daar maak ik me geen zorgen om maar idd als je hoort dat ze ook zeggen die wauwelt dan krijg ik een super grijns op me gezicht.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:22 schreef avonne het volgende:
[..]
mijn vertrouwen in de media is weer enigszins opgekrikt door de uitspraak "ze wauwelt" van één van de journalisten.
Was die journalist misschien van de veronica-gids? Die maakt ook erg duidelijk dat hij Brian niet interessant vond
zonnecellenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Zie jij het al voor je Amanda in Afrika, hoe gaat ze dat doen met haar stijltang of zijn die er tegenwoordig ook al op batterijen?
Tip voor de volgende appeltaart: 1 peer er bij doen in kleine stukjes, is echt heel lekker.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ssssst! Het is donderdag, dan doe ik altijd een ander typetje! Vandaag ben ik Dr. Rammstein. (en jullie niet!)
De appeltaart is heerlijk: 100 gr suiker, 200 gr boter en 300 gr bloem, snufje zout, zakje vanillesuiker: lekker kneden.
Kilo appels kleinsnijden, beetje rozijnen erdoor en een scheutje citroensap en twee flinke theelepels kaneel.
Bakvorm invetten en GO!
@Noekje: was die van jou![]()
Geweldig![]()
En ook dat van die grote voorgevel, Cc.
Dat klopt !!!! .............jij bent DrsHquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef DrsH het volgende:
Bart is net zo min Bart uit welke serie dan ook net zo min als ik Dr Phill ben
Denk dat je je daar toch ff vergist in Amanda.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Zie jij het al voor je Amanda in Afrika, hoe gaat ze dat doen met haar stijltang of zijn die er tegenwoordig ook al op batterijen?
Da's modern, ik dacht opladen via een dynamo op een fiets, kan ze meteen haar extra pondjes wegwerken.quote:
Thanx for the tip!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tip voor de volgende appeltaart: 1 peer er bij doen in kleine stukjes, is echt heel lekker.![]()
Goedemorgen y'all!![]()
Tipsch: bedankt!
Ik ben een man en zelfs ik weet dat die dingen ook te verkrijgen zijn met gaspatronen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Zeker weten, waarschijnlijk gaat zij voor een paar jaar naar Afrika en wordt in het Krugerpark uitgezet als overblijfsel van de Oermensquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat je je daar toch ff vergist in Amanda.![]()
Ze is al is een paar maanden naar Thailand geweest waar ze ook in de BushBush heeft gezeten. Je zou het misschien niet achter Amanda zoeken, maar het zit er wel degelijk in.
Straattaal?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde dus net het radiogesprek met Netty, en ik puzzel er weer over waarom Brian toch zo verschrikkelijk slecht nederlands praat. Netty spreekt perfect nederlands en Brian heeft (zover is weet) 16 jaar in nederland gewoond.
Ik heb wel een goed adres voor je of neem eens kontakt op met Natasiaquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Neen, maar ik zou ze wel kunnen kopen!
De Bergman Kliniek bij Dr. Laban!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed adres voor je of neem eens kontakt op met Natasia![]()
![]()
![]()
wil ik graag met Nena bakkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Verida het volgende:
Tip voor de volgende appeltaart.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik ben een man en zelfs ik weet dat die dingen ook te verkrijgen zijn met gaspatronen.
Alle namen voor de brandweermanquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef noekje het volgende:
Over dr. Laban gesproken. Wat voor hypes hebben we hier allemaal gehad?
Er was iets met een usb stick. Bij elke post waar Dennis in voorkwam was de reactie,' Wie??'
Help eens mee, wat hebben we nog meer gehad?
Neuh. Garagehouder is een vriendje van me, dat loopt wel los. Zeker aangezien hij bij kleine klusjes op mijn vraag 'wat krijg je van me?' steevast antwoordt met 'koppijn!'.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:39 schreef DrsH het volgende:
Ik zou mij eerder zorgen maken om het arbeidsloon en mogelijk het afdraaien van de schijven en uitdraaien van de remtrommels
Tja dat was de Amanda van toen, de Amanda van NU gaat dat echt niet meer trekken!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat je je daar toch ff vergist in Amanda.![]()
Ze is al is een paar maanden naar Thailand geweest waar ze ook in de BushBush heeft gezeten. Je zou het misschien niet achter Amanda zoeken, maar het zit er wel degelijk in.
Saxaaaaay!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef noekje het volgende:
Er was iets met een usb stick. Bij elke post waar Dennis in voorkwam was de reactie,' Wie??'
Ja, dat ook ja.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Saxaaaaay!
En die namen voor de brandweerman was ook hilarisch.
Toen die amerikanen op bezoek waren hebben we ook een hele "engelstalige" cos gehad, was ook leukquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef noekje het volgende:
Dus dat!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef RSie het volgende:
Maar, Amanda in Thailand,.. betekent dat automatisch dat ze kan survivallen en trekkings kan maken?
Ik verwacht eerder dat ze van Resort naar Resort is getrokken en af en toe een uitstapje gemaakt naar iets cultureels.
En een olifant geprikt heeft met een stokje (aanraken gaat te ver), om vervolgens heel hard te kirren en te gillen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef RSie het volgende:
Maar, Amanda in Thailand,.. betekent dat automatisch dat ze kan survivallen en trekkings kan maken?
Ik verwacht eerder dat ze van Resort naar Resort is getrokken en af en toe een uitstapje gemaakt naar iets cultureels.
Ze heeft een kookworkshop gedaan en zich permanente wenkbrauwen aan laten meten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef RSie het volgende:
fok kaartenactie naar Huubquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En een olifant geprikt heeft met een stokje (aanraken gaat te ver), om vervolgens heel hard te kirren en te gillen.
Ja en allebei enorm geslaagd!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
fok kaartenactie naar Huub
homokaartjes naar Dennis
De avatars met Brian moet exit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef noekje het volgende:
Ah, doe es! Ik heb het gevoel alsof er varkentje tik in mijn kop wordt gespeeld. De wereldkampioenschap, varkentje tik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik zie het gelijk voor me, staat dat prinsesje daar met d'r roze jurkje en d'r kroontje op!
(misschien wel een leuke voor het painttopic)
Oeh, da's goed, alleen het anarchistisch kookboek is me een beetje te explosief, wat dacht je van gehaktballetjes in pindasaus?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Thanx for the tip!
zullen we vandaag allemaal recepten uitwisselen in plaats van dierenfoto's plaatsen?
*zoekt anarchistisch kookboek erbij*
Aha, zo weet je dus ook niet dat dr. Laban eigenlijk niet meer genoemd mag worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben hier echt veel te laat gekomen, zie ik alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |