abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58678183
De DGK dag der dagen met langzaam oplopende spanning. Haken vanavond veel streamers af of juist niet. Wie mag naar mams, wie mag doorspelen? Is halve finale eerlijk verlopen of voorgekookt? Misschien komen we het ooit te weten.

Eén ding is zeker, de COSsen zullen vanavond hard gaan en het lijkt bijna zinvol om er alvast tien in het voren aan te maken.

Wie dan ook fan van wie is, ik wens ze allemaal veel succes vandaag!

[ Bericht 50% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 15-05-2008 09:05:40 ]
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:42:26 #2
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678198
Ja die honden uit het voormalige oostblok hebben wel wat, Alma is van Roemeense afkomst
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_58678228
@neemmijnietserieus. Ik heb gisteren gevraagd of het een pon was. Mijn vriendin had er ook zoeen en die gebruikte altijd de afkorting pon, vandaar.
@DrsH, wat is het dan voor ras?
pi_58678258
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:45 schreef Verida het volgende:
@neemmijnietserieus. Ik heb gisteren gevraagd of het een pon was. Mijn vriendin had er ook zoeen en die gebruikte altijd de afkorting pon, vandaar.
Ah, dat had ik gisteren over het hoofd gezien, maar het antwoord is dus
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 08:48:19 #5
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_58678265
GOOOOEEEIIEEMORGEN Vriendjes en Vriendinnetjes der COS !!

Zijn jullie ook zo zenuwachtig ? Ik kennelijk niet, want ik heb me een uur verslapen
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:48:49 #6
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678271
Het is een Ciobanesc Romanesc Carpatin ofwel een Karpatische berghond gefokt om beren en wolven bij schaapskudde's en hun herdersweg te houden en of eventueel deze te bevechten.
pi_58678272
goed plan nmns met de cossen klaar te zetten van te voren .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58678276
goodmorning allemaal zijn jullie er klaar voor????
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:50:18 #9
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678285
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:52:23 #10
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_58678309
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:42 schreef DrsH het volgende:
Ja die honden uit het voormalige oostblok hebben wel wat, Alma is van Roemeense afkomst
Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,
zo te zien een prachtige sterke hond. Bedankt voor de moeite om de foto te plaatsen.

Ik vond het in Griekenland heel moelijk om alle op straat levende honden en katten achter te laten
maar ja, na ons nog duizenden toeristen waarbij ze een knuffel , water en eten kunnen afbietsen......
pi_58678319
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik schreef gisteren al dat Claire misschien wel Huub eruit gestemd heeft. Zou geweldige TV opleveren.
Ik geloof dat niet..haar liefde voor Huub is echt...
quote:
uit de OP:
Wie dan ook fan van wie is, ik wens ze allemaal veel succes vandaag!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58678346
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Jawel de borst is natgemaakt en ik ben gereed om vandaag met iedereen te sparren
Ik ook!
--Einstein
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:57:59 #13
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678361
Gevoelsmatig gun ik het Jaap en Huub het meest. Brian en Amanda gun ik het simpelweg niet omdat Amanda niet met geld om kan gaan en het dus weggegooid geld is en ik vrees dat Brian het geld zal aanwenden voor criminele praktijken. Het geld komt dan weer in het circuit waaruit het vandaan gekomen is en dat vind ik zonde. Claire zit mij te kort in de kooi om er voor in aanmerking te kunnen komen in mijn optiek.
pi_58678368
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Drs, ik wilde graag jullie Karpatische berghond zien, ik heb de cos van gisteren opgezocht,
zo te zien een prachtige sterke hond. Bedankt voor de moeite om de foto te plaatsen.

Ik vond het in Griekenland heel moelijk om alle op straat levende honden en katten achter te laten
maar ja, na ons nog duizenden toeristen waarbij ze een knuffel , water en eten kunnen afbietsen......
Dat was geen vakantie voor mij. Ik zou alleen maar huilen en in de vakantie een stichting oprichten.

Nmns, mooi verhaal over het ras.
Honden zijn tof!
Go hard or go home
pi_58678395
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:57 schreef DrsH het volgende:
Gevoelsmatig gun ik het Jaap en Huub het meest. Brian en Amanda gun ik het simpelweg niet omdat Amanda niet met geld om kan gaan en het dus weggegooid geld is en ik vrees dat Brian het geld zal aanwenden voor criminele praktijken. Het geld komt dan weer in het circuit waaruit het vandaan gekomen is en dat vind ik zonde. Claire zit mij te kort in de kooi om er voor in aanmerking te kunnen komen in mijn optiek.
Ik gun het Brian en Amanda ook echt helemaal niet. Claire dan weer wel vanwege haar karakter. Doe anders idd Huub of Jaap maar. Al zal ik er geen enkele moeite voor doen.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:03:52 #16
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678438
Ook ik zal mij niet de moeite getroosten om er 1 SMS aan te spenderen en laat ik duidelijk zijn ik kan er ook goed mee leven als Claire de poen wint, maar vind dat wat minder logisch
pi_58678483
Brian en Amanda gun ik het totaal niet. Ik kan zelfs niet zeggen welke van de twee ik erger vind. Het zijn allebei walgelijke creaturen.
Huub gun ik het een beetje, Claire ook, Jaap gun ik het het meeste. Hij heeft het als enige volgehouden om niet fysiek gewelddadig te worden. Hij heeft de hele periode 'geschaakt' en misschien daardoor het spel wel als enige goed gespeeld.
Maar ook zonder winst denk ik dat Jaap het wel redt na de kooi. Een hoop van zijn 'personages' zijn gespeeld, hij is slim genoeg om hier een leuke baan aan over te houden. Huub komt er ook wel, zal wel goed begeleid moeten worden, maar als hij weer terug is bij zijn familie zullen zijn vader en broers hem snel weer met beide benen op de grond zetten. Claire kan ik niet echt hoogte van krijgen, maar die heeft zelf wel ideeen over visagie e.d.
Amanda en Brian zullen zo gigantisch op hun bek gaan na de kooi. Die zijn alle vermogen om te relativeren kwijt, voor zover ze dat al hadden.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:07:43 #18
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58678487
Zo,.. na mijn dagelijkse kopje koffie bij rietje en een stevige wandeling met die lieverd Rocco ben ik weer klaar voor een dagje gissen, grappen en grollen.

wellicht dat ik tussen mijn werkzaamheden hier op kantoor ook nog ff lekker de paintkwast oppak en misschien dat ik zometeen nog even bel naar Ladynight als zijnde een betrwoubare bron.

Kortom, ik heb er weer zin in vandaag!

GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!!!!
pi_58678488
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef DrsH het volgende:
Oke ik daag je uit.............
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:08:20 #20
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678497
Ik wil ook Huub of Jaap. Claire niet.. Maar natuurlijk alles liever dan Brian en Amanda. Ik heb vanavond een etentje, maar ik denk dat ik rond tien over negen een hoofdpijn ga faken. Hoe triest ben ik..
pi_58678509
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef DrsH het volgende:
Ook ik zal mij niet de moeite getroosten om er 1 SMS aan te spenderen en laat ik duidelijk zijn ik kan er ook goed mee leven als Claire de poen wint, maar vind dat wat minder logisch
Ik zou er wel een paar euro voor over hebben om een paginagrote advertentie in een landelijk dagblad te sponsoren waarin staat om vooral geen smsjes te sturen vanwege de ondoorzichtigheid en de veel te grote hand van de regie in het geheel.....

Lijkt mij wel gaaf, echt niemand die een smsje stuurt bij de finale....
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:10:01 #22
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678522
De grote verrassing zal denk ik zijn dat Amanda en haar familie gratis gezinstherapie krijgen en Brian eindelijk aanspraak zal kunnen maken op de zo broodnodige Psychiatrische hulpverlening.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:10:13 #23
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678523
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef Verida het volgende:
Amanda en Brian zullen zo gigantisch op hun bek gaan na de kooi. Die zijn alle vermogen om te relativeren kwijt, voor zover ze dat al hadden.
Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:12:31 #24
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678560
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:07 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Oke ik daag je uit.............
Okay ik accepteer de uitdaging Ik ben er klaar voor
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:12:49 #25
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58678570
Mogguh! (met zelfgebakken appeltaart)

Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)

Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.

Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
pi_58678581
Ik gun de winst aan Huub , Jaap of Claire.
Ik gun het absoluut niet aan b & a omdat die alle realiteit verloren hebben of nog erger nooit hebben gehad.
Als Jaap slim is geweest heeft hij brajen weg gestemd want Jaap zou zeer zeker in de finale ook van Huub kunnen winnen maar never nooit van brajen. maar dan zit ej emt de febo vonden die dat goed als brajen er nog inzit vanavond is Claire en amanda weg.
Maar vooralsnog hoop ik Claire met een geldkoffer weg en brajen eruit gestemd.
pi_58678615
Goodmorning, patient 105597 klokt in.
Is deze stoel vrij?

Nog even over de uitzending van gisteravond. Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten hoe de af-en-toe-kijker dingen ziet.
Op mij kwam het over als 2 mannetjes in het bejaardenhuis (de een met een scheve bek, de ander met een manke poot) die over alles mot krijgen met elkaar.

Kwam Brian nou echt slecht over, of waren de beelden juist ontlastend voor hem?
pi_58678619
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:

Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)

Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.

Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
oooo mag ik ook een stukje appeltaart ik houw daar zo van

heb jij nog meegekregen hoe brajen over jou sprak laatst dat je een flinke sneer van hem kreeg?
pi_58678643
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:15 schreef avonne het volgende:
Goodmorning, patient 105597 klokt in.
Is deze stoel vrij?

Nog even over de uitzending van gisteravond. Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten hoe de af-en-toe-kijker dingen ziet.
Op mij kwam het over als 2 mannetjes in het bejaardenhuis (de een met een scheve bek, de ander met een manke poot) die over alles mot krijgen met elkaar.

Kwam Brian nou echt slecht over, of waren de beelden juist ontlastend voor hem?
ik vond hem erg slecht overkomen maar je zag wel heel duidelijk dat tommy het bord scheef hield dat was wel jammer.Maar hij staat en niet netjes op brajen en vandaag nog dan agresief en op Huub zijn voet trappen.
pi_58678651
quote:

Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??
Go hard or go home
pi_58678736
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
mijn vertrouwen in de media is weer enigszins opgekrikt door de uitspraak "ze wauwelt" van één van de journalisten.
Was die journalist misschien van de veronica-gids? Die maakt ook erg duidelijk dat hij Brian niet interessant vond
pi_58678738
Ik vind het toch wel schandalig dat netty samen met brian een haat campagne opstart tegen Huub , waar bemoeid dat mens zich mee.Ze bemoeid zich vanaf dag 1 al met dat spel.
pi_58678748
@dieenebart, die appeltaart, is die volgens recept van HBB?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:26:27 #34
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678788
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:27:07 #35
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678801
quote:

Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?
pi_58678803
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
en wie moge dat zijn
pi_58678830
quote:
http://hosforum.darkbb.com/index.htm
hier denk ik
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:28:58 #38
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678833
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

en wie moge dat zijn
De voormalige Butler op leeftijd
pi_58678845
quote:
Die had toch zogenaamd vorige week een brief geschreven voor alle bewoners? Een brief die overigens door onze pisnicht alleen aan Brian en Amanda getoond is.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:29:50 #40
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678848
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

en wie moge dat zijn
Dat is tot nu toe de oudst gespotte butler(es) van de Kooi, dat Amsterdamse mokkel van een jaar of 64 met die moppen enzo
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:32:08 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58678880
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:17 schreef noekje het volgende:
Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??
Heb jij zo'n enorme voorgevel???

Morrege. Goed laat ik nog even achterwege tot ik weet hoeveel ik moet aftikken bij de garage voor nieuwe remblokjes.
Gaan vanavond gelijk met de televisieuitzending de streams weer open?
Zal ik weer eens?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58678884
Nou ook ff van mij wie ik het gun en wie niet!. Ik gun het absoluut niet aan Brian en Amanda vanwege hun gebrek aan zelfreflectie. Jaap ik weet niet! Wat heeft hij nou eigenlijk gedaan, behalve terror in het begin en achter de pc zitten. Huub is wat mij betreft de voortrekker van dgk geweest, ook al ben ik het met heel veel akties van hem NIET eens. Claire zit er tekort in wat mij betreft.

Maar is Huub eruit gestemd, dan mag Claire van mij winnen. Jaap geeft teveel twijfels bij mij.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:32:24 #43
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678888
Owww dat heb ik niet meegekregen van die brief en ja een pisnicht blijft een pisnicht
pi_58678910
Ook ik meld me weer ...een hele goeie morgen allemaal.
Heb m'n informatiebron die het dichtst bij het vuur zit de afgelopen dagen niet kunnen bereiken. Kan niks anders zeggen dan dat de FEBO de boel goed voor mekaar heeft...helaas. Dus vol spanning wacht ik maar gewoon af.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:33:54 #45
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678914
Wil iemand even in een deuk liggen? Luister hier naar: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851

Ahahaha, 'ik heb even een foutje gemaakt...'
pi_58678996
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:33 schreef OudFruit het volgende:
Wil iemand even in een deuk liggen? Luister hier naar: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851

Ahahaha, 'ik heb even een foutje gemaakt...'
ik kan hem niet goed verstaan
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:37:45 #47
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678999
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:
It's him!
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:38:23 #48
je weet wel
pi_58679007
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Neen. ik ben de eerste user van fok, kijk maar in m'n profiel.
pi_58679008
antilraditeitprogramma?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:39:06 #50
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679015
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Morrege. Goed laat ik nog even achterwege tot ik weet hoeveel ik moet aftikken bij de garage voor nieuwe remblokjes.
Gaan vanavond gelijk met de televisieuitzending de streams weer open?
Zal ik weer eens?
Ik zou mij eerder zorgen maken om het arbeidsloon en mogelijk het afdraaien van de schijven en uitdraaien van de remtrommels
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:39:27 #51
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58679025
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:38 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Neen. ik ben de eerste user van fok, kijk maar in m'n profiel.
Je liegt Maar lekker boeiend, ik denk gewoon dat je uit BB komt..
pi_58679038
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:28 schreef DrsH het volgende:

[..]

De voormalige Butler op leeftijd
Ohh die lieverd ja die was niet meer welkom in de villa (a & b vonden dat ze te pro Huub was)
pi_58679051
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Zie jij het al voor je Amanda in Afrika, hoe gaat ze dat doen met haar stijltang of zijn die er tegenwoordig ook al op batterijen?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:41:42 #54
je weet wel
pi_58679055
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef Smash-it het volgende:

[..]

It's him!
Ssssst! Het is donderdag, dan doe ik altijd een ander typetje! Vandaag ben ik Dr. Rammstein. (en jullie niet!)

De appeltaart is heerlijk: 100 gr suiker, 200 gr boter en 300 gr bloem, snufje zout, zakje vanillesuiker: lekker kneden.
Kilo appels kleinsnijden, beetje rozijnen erdoor en een scheutje citroensap en twee flinke theelepels kaneel.
Bakvorm invetten en GO!

@Noekje: was die van jou
Geweldig
En ook dat van die grote voorgevel, Cc.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:42:13 #55
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679065
Bart is net zo min Bart uit welke serie dan ook net zo min als ik Dr Phill ben
pi_58679068
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:22 schreef avonne het volgende:

[..]

mijn vertrouwen in de media is weer enigszins opgekrikt door de uitspraak "ze wauwelt" van één van de journalisten.
Was die journalist misschien van de veronica-gids? Die maakt ook erg duidelijk dat hij Brian niet interessant vond
Een beetje journalist doorziet amanda gelijk dus daar maak ik me geen zorgen om maar idd als je hoort dat ze ook zeggen die wauwelt dan krijg ik een super grijns op me gezicht.
pi_58679076

Netty "we hebben dus een website. Dat is de Brian en ... uh..en uh...uh. hoe heet 't ....uh... website"

Kon ze niet op Amanda komen?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:42:41 #58
je weet wel
pi_58679077
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef petraa het volgende:

[..]

Zie jij het al voor je Amanda in Afrika, hoe gaat ze dat doen met haar stijltang of zijn die er tegenwoordig ook al op batterijen?
zonnecellen
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:44:20 #59
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58679106
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:41 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ssssst! Het is donderdag, dan doe ik altijd een ander typetje! Vandaag ben ik Dr. Rammstein. (en jullie niet!)

De appeltaart is heerlijk: 100 gr suiker, 200 gr boter en 300 gr bloem, snufje zout, zakje vanillesuiker: lekker kneden.
Kilo appels kleinsnijden, beetje rozijnen erdoor en een scheutje citroensap en twee flinke theelepels kaneel.
Bakvorm invetten en GO!

@Noekje: was die van jou
Geweldig
En ook dat van die grote voorgevel, Cc.
Tip voor de volgende appeltaart: 1 peer er bij doen in kleine stukjes, is echt heel lekker.

Goedemorgen y'all!

Tipsch: bedankt!
be nice or go away
pi_58679108
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef DrsH het volgende:
Bart is net zo min Bart uit welke serie dan ook net zo min als ik Dr Phill ben
Dat klopt !!!! .............jij bent DrsH
pi_58679128
AMSTERDAM - 14 mei
Gisteren werd één van de bewoners door de anderen uit de Kooi gestemd. Wie dat is geweest moet koste wat kost geheim blijven, en daarin gaan de makers ver. Heel ver...

Pas morgenavond mag bekend worden wie van de vijf overgebleven bewoners in het stof moet bijten. Tot die tijd moeten alle 45 (!) medewerkers binnen de Kooi blijven en worden alle GSM´s afgepakt. Wel mag er eten worden besteld, maar dat moet voor de Kooi worden geplaatst en wordt pas binnengehaald als de bezorger uit het zicht is verdwenen. Verder moeten alle cameramensen, redacteuren en producers slapen in militaire tentjes, omgeven door muggen en ander ongedierte. Gevangen in luxe? Van luxe is voor de 45 medewerkers geen sprake...

Ook lopen er bewakers met herdershonden rond het terrein, want er hebben zich sinds gisteravond wel zestig mensen rond de kooi verzameld om te kijken wie er vertrekt. Maar helaas voor hen, ook de verliezer moet netjes binnenblijven en kan pas donderdagavond zijn of haar familie in de armen sluiten.

bron: Huubsgoudenkooi.hyves
--Einstein
pi_58679136
quote:

[..]

Denk dat je je daar toch ff vergist in Amanda.
Ze is al is een paar maanden naar Thailand geweest waar ze ook in de BushBush heeft gezeten. Je zou het misschien niet achter Amanda zoeken, maar het zit er wel degelijk in.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:46:02 #63
145755 kahaarin
pi_58679145
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef dieenebart het volgende:

[..]

zonnecellen
Da's modern, ik dacht opladen via een dynamo op een fiets, kan ze meteen haar extra pondjes wegwerken.
be nice or go away
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:46:53 #64
je weet wel
pi_58679161
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Tip voor de volgende appeltaart: 1 peer er bij doen in kleine stukjes, is echt heel lekker.

Goedemorgen y'all!

Tipsch: bedankt!
Thanx for the tip!

zullen we vandaag allemaal recepten uitwisselen in plaats van dierenfoto's plaatsen?
*zoekt anarchistisch kookboek erbij*
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:47:02 #65
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679162
quote:

[..]

Ik ben een man en zelfs ik weet dat die dingen ook te verkrijgen zijn met gaspatronen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:47:23 #66
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679169
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:

[..]

Ze is al is een paar maanden naar Thailand geweest waar ze ook in de BushBush heeft gezeten. Je zou het misschien niet achter Amanda zoeken, maar het zit er wel degelijk in.
Zeker weten, waarschijnlijk gaat zij voor een paar jaar naar Afrika en wordt in het Krugerpark uitgezet als overblijfsel van de Oermens
pi_58679183
Ik hoorde dus net het radiogesprek met Netty, en ik puzzel er weer over waarom Brian toch zo verschrikkelijk slecht nederlands praat. Netty spreekt perfect nederlands en Brian heeft (zover is weet) 16 jaar in nederland gewoond.
pi_58679186
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Neen, maar ik zou ze wel kunnen kopen!
Go hard or go home
pi_58679194
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef avonne het volgende:
Ik hoorde dus net het radiogesprek met Netty, en ik puzzel er weer over waarom Brian toch zo verschrikkelijk slecht nederlands praat. Netty spreekt perfect nederlands en Brian heeft (zover is weet) 16 jaar in nederland gewoond.
Straattaal?
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:49:19 #70
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679212
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:48 schreef noekje het volgende:

[..]

Neen, maar ik zou ze wel kunnen kopen!
Ik heb wel een goed adres voor je of neem eens kontakt op met Natasia
pi_58679227
Tip voor de volgende appeltaart.

Zest van een limoen en sap van 1 limoen door appel/rozijnen/suiker/kaneel mengsel doen.
Is ook heel lekker
pi_58679232
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef DrsH het volgende:

[..]

Ik heb wel een goed adres voor je of neem eens kontakt op met Natasia
De Bergman Kliniek bij Dr. Laban!!

Nu ga ik mezelf laten bannen.
Go hard or go home
pi_58679252
recepten... geen slecht idee. Om 20.00 uur hebben we het eten op en kunnen we weer langzaam naar on topic werken

Wat eten we vandaag, fokkertjes?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:51:29 #74
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679260
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef noekje het volgende:
Nu ga ik mezelf laten bannen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:51:30 #75
je weet wel
pi_58679261
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:50 schreef Verida het volgende:
Tip voor de volgende appeltaart.
wil ik graag met Nena bakken
pi_58679281
Over dr. Laban gesproken. Wat voor hypes hebben we hier allemaal gehad?
Er was iets met een usb stick. Bij elke post waar Dennis in voorkwam was de reactie,' Wie??'
Help eens mee, wat hebben we nog meer gehad?
Go hard or go home
pi_58679294
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:47 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik ben een man en zelfs ik weet dat die dingen ook te verkrijgen zijn met gaspatronen.
Ik heb krullen en laat ze lekker krullen! Gaspatronenn in de zin van ze kunnen ontploffen!!!

of ben ik nu te erg!
pi_58679300
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:52 schreef noekje het volgende:
Er was iets met een usb stick. Bij elke post waar Dennis in voorkwam was de reactie,' Wie??'
Alle namen voor de brandweerman
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:53:41 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58679304
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:39 schreef DrsH het volgende:
Ik zou mij eerder zorgen maken om het arbeidsloon en mogelijk het afdraaien van de schijven en uitdraaien van de remtrommels
Neuh. Garagehouder is een vriendje van me, dat loopt wel los. Zeker aangezien hij bij kleine klusjes op mijn vraag 'wat krijg je van me?' steevast antwoordt met 'koppijn!'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58679318
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:

[..]

Tja dat was de Amanda van toen, de Amanda van NU gaat dat echt niet meer trekken!
pi_58679329
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:53 schreef Verida het volgende:

[..]

Alle namen voor de brandweerman
Oh ja, dat was enorm grappig.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:55:15 #82
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679342
quote:
Saxaaaaay!

En die namen voor de brandweerman was ook hilarisch.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:55:55 #83
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679359
Maar, Amanda in Thailand,.. betekent dat automatisch dat ze kan survivallen en trekkings kan maken?

Ik verwacht eerder dat ze van Resort naar Resort is getrokken en af en toe een uitstapje gemaakt naar iets cultureels.
pi_58679375
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Saxaaaaay!

En die namen voor de brandweerman was ook hilarisch.
Ja, dat ook ja.

En een avond op z'n Amerikaans/Nederlands.
Go hard or go home
pi_58679378
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:51 schreef avonne het volgende:
Wat eten we vandaag, fokkertjes?
Appeltaart geloof ik...
pi_58679384
quote:
Toen die amerikanen op bezoek waren hebben we ook een hele "engelstalige" cos gehad, was ook leuk
pi_58679386
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:55 schreef RSie het volgende:
Maar, Amanda in Thailand,.. betekent dat automatisch dat ze kan survivallen en trekkings kan maken?

Ik verwacht eerder dat ze van Resort naar Resort is getrokken en af en toe een uitstapje gemaakt naar iets cultureels.
Dus dat!
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:57:08 #88
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679390
quote:

En een olifant geprikt heeft met een stokje (aanraken gaat te ver), om vervolgens heel hard te kirren en te gillen.
pi_58679392
quote:

Ze heeft een kookworkshop gedaan en zich permanente wenkbrauwen aan laten meten.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:57:44 #90
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679400
andere fok-hypes:

-Hoe dan???
-ZDNGMW
-HDNKK
pi_58679405
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef RSie het volgende:
andere fok-hypes:

-Hoe dan???
-ZDNGMW
-HDNKK
Gezellig hè?? Nou!!
Go hard or go home
pi_58679431
quote:
fok kaartenactie naar Huub
homokaartjes naar Dennis
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:59:10 #93
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679432
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef Smash-it het volgende:

[..]

En een olifant geprikt heeft met een stokje (aanraken gaat te ver), om vervolgens heel hard te kirren en te gillen.
Ik zie het gelijk voor me, staat dat prinsesje daar met d'r roze jurkje en d'r kroontje op!

(misschien wel een leuke voor het painttopic)
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:59:19 #94
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679441
Gelden 'Heeeurrrrlijk' en 'Ik hou durrrrvan' ook?
pi_58679448
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef avonne het volgende:

[..]

fok kaartenactie naar Huub
homokaartjes naar Dennis
Ja en allebei enorm geslaagd!
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:59:54 #96
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58679452
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef avonne het volgende:

homokaartjes naar Dennis
Ik ben hier echt veel te laat gekomen, zie ik alweer.
pi_58679457
quote:
De avatars met Brian moet exit.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:00:32 #98
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58679471
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef JackyO het volgende:

[..]

De avatars met Brian moet exit.
De Natasia Exit avatar's!
jeweetwel,.. die groene soort route 66 bordjes
pi_58679485
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef RSie het volgende:

[..]

Ik zie het gelijk voor me, staat dat prinsesje daar met d'r roze jurkje en d'r kroontje op!

(misschien wel een leuke voor het painttopic)
Ah, doe es! Ik heb het gevoel alsof er varkentje tik in mijn kop wordt gespeeld. De wereldkampioenschap, varkentje tik.
Go hard or go home
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:01:43 #100
145755 kahaarin
pi_58679501
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:46 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Thanx for the tip!

zullen we vandaag allemaal recepten uitwisselen in plaats van dierenfoto's plaatsen?
*zoekt anarchistisch kookboek erbij*
Oeh, da's goed, alleen het anarchistisch kookboek is me een beetje te explosief, wat dacht je van gehaktballetjes in pindasaus?

250 gram rundergehakt
2 beschuiten (paneermeel, handjevol)
1 ei
peper/zout
paprikapoeder
gemberpoeder
pot pindakaas
sambal
bruine suiker
ketjap manis
kerry
gesnipperd uitje
knoflook (vers of poeder)
citroensap
melk

Meng het gehakt met het ei, fijngeknepen beschuiten of paneermeel peper, zout en paprikapoeder (naar smaak) en maak daar balletjes van ongeveer 4 cm doorsnede.
Zet een braadpan met braadboter op het vuur en bak de gehaktballetjes +/- in 20 minuten gaar op middelmatig vuur, af en toe draaien.

Doe een klein beetje olie in een steelpannetje en bak de ui-snippers glazig maar niet bruin.
Doe 4 flinke eetlepels pindakaas in het steelpannetje en voeg ongeveer net zoveel melk toe als er pindakaas in de pan zit.
Roer bij laag vuur de melk door de pindakaas en voeg een scheutje ketjap, een eetlepel bruine suiker, een theelepel sambal, 3 theelepels kerry, een snufje gemberpoeder, 2 uitgeperste teentjes knoflook of een theelepel knoflookpoeder en een scheutje citroensap toe.
Roer alles door elkaar en laat het geheel indikken tot de gewenste dikte, als je het te dik vindt doe er dan een beetje melk bij.

Je kunt de saus over de gehaktballetjes doen of apart serveren, lekker bij rijst en een salade of gewoon apart bij de borrel.

Enjoy!
be nice or go away
pi_58679510
oja, en niet te vergeten dat danny himself zich druk zat te maken dat Huub terug moest in de gouden kooi. Was ook leuk
pi_58679514
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:59 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ik ben hier echt veel te laat gekomen, zie ik alweer.
Aha, zo weet je dus ook niet dat dr. Laban eigenlijk niet meer genoemd mag worden.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')