abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58678581
Ik gun de winst aan Huub , Jaap of Claire.
Ik gun het absoluut niet aan b & a omdat die alle realiteit verloren hebben of nog erger nooit hebben gehad.
Als Jaap slim is geweest heeft hij brajen weg gestemd want Jaap zou zeer zeker in de finale ook van Huub kunnen winnen maar never nooit van brajen. maar dan zit ej emt de febo vonden die dat goed als brajen er nog inzit vanavond is Claire en amanda weg.
Maar vooralsnog hoop ik Claire met een geldkoffer weg en brajen eruit gestemd.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58678615
Goodmorning, patient 105597 klokt in.
Is deze stoel vrij?

Nog even over de uitzending van gisteravond. Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten hoe de af-en-toe-kijker dingen ziet.
Op mij kwam het over als 2 mannetjes in het bejaardenhuis (de een met een scheve bek, de ander met een manke poot) die over alles mot krijgen met elkaar.

Kwam Brian nou echt slecht over, of waren de beelden juist ontlastend voor hem?
pi_58678619
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh! (met zelfgebakken appeltaart)

Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)

Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.

Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
oooo mag ik ook een stukje appeltaart ik houw daar zo van

heb jij nog meegekregen hoe brajen over jou sprak laatst dat je een flinke sneer van hem kreeg?
pi_58678643
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:15 schreef avonne het volgende:
Goodmorning, patient 105597 klokt in.
Is deze stoel vrij?

Nog even over de uitzending van gisteravond. Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten hoe de af-en-toe-kijker dingen ziet.
Op mij kwam het over als 2 mannetjes in het bejaardenhuis (de een met een scheve bek, de ander met een manke poot) die over alles mot krijgen met elkaar.

Kwam Brian nou echt slecht over, of waren de beelden juist ontlastend voor hem?
ik vond hem erg slecht overkomen maar je zag wel heel duidelijk dat tommy het bord scheef hield dat was wel jammer.Maar hij staat en niet netjes op brajen en vandaag nog dan agresief en op Huub zijn voet trappen.
pi_58678651
quote:

Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)
Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??
Go hard or go home
pi_58678736
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
mijn vertrouwen in de media is weer enigszins opgekrikt door de uitspraak "ze wauwelt" van één van de journalisten.
Was die journalist misschien van de veronica-gids? Die maakt ook erg duidelijk dat hij Brian niet interessant vond
pi_58678738
Ik vind het toch wel schandalig dat netty samen met brian een haat campagne opstart tegen Huub , waar bemoeid dat mens zich mee.Ze bemoeid zich vanaf dag 1 al met dat spel.
pi_58678748
@dieenebart, die appeltaart, is die volgens recept van HBB?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:26:27 #34
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678788
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:27:07 #35
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678801
quote:

Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.

Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?
pi_58678803
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
en wie moge dat zijn
pi_58678830
quote:
http://hosforum.darkbb.com/index.htm
hier denk ik
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:28:58 #38
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678833
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

en wie moge dat zijn
De voormalige Butler op leeftijd
pi_58678845
quote:
Die had toch zogenaamd vorige week een brief geschreven voor alle bewoners? Een brief die overigens door onze pisnicht alleen aan Brian en Amanda getoond is.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:29:50 #40
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678848
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

en wie moge dat zijn
Dat is tot nu toe de oudst gespotte butler(es) van de Kooi, dat Amsterdamse mokkel van een jaar of 64 met die moppen enzo
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:32:08 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58678880
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:17 schreef noekje het volgende:
Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??
Heb jij zo'n enorme voorgevel???

Morrege. Goed laat ik nog even achterwege tot ik weet hoeveel ik moet aftikken bij de garage voor nieuwe remblokjes.
Gaan vanavond gelijk met de televisieuitzending de streams weer open?
Zal ik weer eens?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58678884
Nou ook ff van mij wie ik het gun en wie niet!. Ik gun het absoluut niet aan Brian en Amanda vanwege hun gebrek aan zelfreflectie. Jaap ik weet niet! Wat heeft hij nou eigenlijk gedaan, behalve terror in het begin en achter de pc zitten. Huub is wat mij betreft de voortrekker van dgk geweest, ook al ben ik het met heel veel akties van hem NIET eens. Claire zit er tekort in wat mij betreft.

Maar is Huub eruit gestemd, dan mag Claire van mij winnen. Jaap geeft teveel twijfels bij mij.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:32:24 #43
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58678888
Owww dat heb ik niet meegekregen van die brief en ja een pisnicht blijft een pisnicht
pi_58678910
Ook ik meld me weer ...een hele goeie morgen allemaal.
Heb m'n informatiebron die het dichtst bij het vuur zit de afgelopen dagen niet kunnen bereiken. Kan niks anders zeggen dan dat de FEBO de boel goed voor mekaar heeft...helaas. Dus vol spanning wacht ik maar gewoon af.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:33:54 #45
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_58678914
Wil iemand even in een deuk liggen? Luister hier naar: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851

Ahahaha, 'ik heb even een foutje gemaakt...'
pi_58678996
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:33 schreef OudFruit het volgende:
Wil iemand even in een deuk liggen? Luister hier naar: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851

Ahahaha, 'ik heb even een foutje gemaakt...'
ik kan hem niet goed verstaan
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:37:45 #47
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58678999
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:
It's him!
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:38:23 #48
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58679007
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Neen. ik ben de eerste user van fok, kijk maar in m'n profiel.
pi_58679008
antilraditeitprogramma?
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:39:06 #50
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58679015
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb jij zo'n enorme voorgevel???

Morrege. Goed laat ik nog even achterwege tot ik weet hoeveel ik moet aftikken bij de garage voor nieuwe remblokjes.
Gaan vanavond gelijk met de televisieuitzending de streams weer open?
Zal ik weer eens?
Ik zou mij eerder zorgen maken om het arbeidsloon en mogelijk het afdraaien van de schijven en uitdraaien van de remtrommels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')