oooo mag ik ook een stukje appeltaart ik houw daar zo vanquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:
Mogguh!(met zelfgebakken appeltaart)
Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)
Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken![]()
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.
Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
ik vond hem erg slecht overkomen maar je zag wel heel duidelijk dat tommy het bord scheef hieldquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:15 schreef avonne het volgende:
Goodmorning, patient 105597 klokt in.
Is deze stoel vrij?
Nog even over de uitzending van gisteravond. Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten hoe de af-en-toe-kijker dingen ziet.
Op mij kwam het over als 2 mannetjes in het bejaardenhuis (de een met een scheve bek, de ander met een manke poot) die over alles mot krijgen met elkaar.
Kwam Brian nou echt slecht over, of waren de beelden juist ontlastend voor hem?
Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:
Had net Bram aan de lijn. Claire ligt nog steeds onder de bank met twee pakjes sigaretten. (dank ook voor de mooie tekening in het Paint forum! Namens de hele familie Recourt en Oom Twan)
mijn vertrouwen in de media is weer enigszins opgekrikt door de uitspraak "ze wauwelt" van één van de journalisten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, maar ze gaan écht als Brad en Angelina alle kindertjes in Afrika helpen en die zitten daar echt op te wachten en iedereen hangt aan hun lippen als ze spreken.
Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:12 schreef dieenebart het volgende:
Ook voor ons is het spannend. Ik weet niet hoe het bij andere deelnemers zit, maar ik heb persoonlijk altijd een speciaal gevoel bij de laatste dagen van zo'n programma. De spanning is te snijden, het liefst zie je ineens iedereen doodziek worden en met een ambulance vertrekken![]()
Bram heeft denk ik het liefst dat Claire vanavond naar huis komt - net als jullie denken wij ook dat Claire weinig kans maakt in de finale.
Hoe dan ook, het wordt vanavond een interessante uitzending (en chaotisch, want Bridget). Moge de slechtste winnen!
en wie moge dat zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
http://hosforum.darkbb.com/index.htmquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Heeft trouwens iemand nog wel eens wat van Elly de paardenpijpster vernomen?????????
De voormalige Butler op leeftijdquote:
Die had toch zogenaamd vorige week een brief geschreven voor alle bewoners? Een brief die overigens door onze pisnicht alleen aan Brian en Amanda getoond is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:26 schreef DrsH het volgende:
Dat is tot nu toe de oudst gespotte butler(es) van de Kooi, dat Amsterdamse mokkel van een jaar of 64 met die moppen enzoquote:
Heb jij zo'n enorme voorgevel???quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:17 schreef noekje het volgende:
Voordat ik een Hummer in mijn voorgevel heb zitten. Ik hou van Claire hè??
ik kan hem niet goed verstaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:33 schreef OudFruit het volgende:
Wil iemand even in een deuk liggen? Luister hier naar: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851
Ahahaha, 'ik heb even een foutje gemaakt...'
It's him!quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:
Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?
Neen. ik ben de eerste user van fok, kijk maar in m'n profiel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:27 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Even een vraag: bent u mister Bart uit den Grote Broer #1?
Ik zou mij eerder zorgen maken om het arbeidsloon en mogelijk het afdraaien van de schijven en uitdraaien van de remtrommelsquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij zo'n enorme voorgevel???
Morrege. Goed laat ik nog even achterwege tot ik weet hoeveel ik moet aftikken bij de garage voor nieuwe remblokjes.
Gaan vanavond gelijk met de televisieuitzending de streams weer open?
Zal ik weer eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |