Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:49 schreef Socios het volgende:
Nederland wordt Europees Kampioen met Socios in het oranje.
Vooruitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:53 schreef Djeez het volgende:
Ik vind dat een FP-crewmember ook een kleurtje op het forum verdient. Dus ik wil ook oranje!
Ongeveer 650 nu.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Wordt er ook ergens bij gehouden hoeveel oranje-fans er hier zijn?
Lijkt me wel een leuk weetje
quote:
Geen idee, je hebt post 677 in deze topicreeks, maar verschillende hebben dubbel gepost en de posts van FA's moet je ook niet meetellenquote:
Nu word je ook oranje.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil graag zwart blijven, maar wel Duitslandfan achter mijn naam hebben. Kan dat ?
Onder van Basten vertik ik het om nog naar het NL elftal te kijken. Vandaar dat ik voor Duitsland ben.
Probeer yvonnequote:
Nee, dus nu ben je orangequote:Op maandag 19 mei 2008 13:01 schreef the_witch het volgende:
Ik weet dat het niet kan maar mag ik een pink kleurtje? haha
Geef de zwarte kleur eens terug, dat heb ik al tig keer gevraagd, ik heb niet eens om zo'n oranje kleur gevraagd...quote:
Of je leest eerst de OP voordat je hier onzin postquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Geef de zwarte kleur eens terug, dat heb ik al tig keer gevraagd, ik heb niet eens om zo'n oranje kleur gevraagd...
Komop liefje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je leest eerst de OP voordat je hier onzin post
Neeeeee. Kut!quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:17 schreef remlof het volgende:
...
Hier posten betekent dat je een oranje kleur krijgt. Ook al roep je "ik wil niet" of "ik wil blauw" of whatever... Je bent dus gewaarschuwd
nee omdat ik van basten een kutzak vindquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef afcajos het volgende:
Boswachter, omdat ik er ook 1 wil cker!!![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil me graag afmelden. Dank U.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wil van mijn kleurtje af.
Marco met zijn laffe opstelling![]()
Kesler![]()
Carnavalpubliek![]()
Oranje![]()
Garpje
Ik vrees dat de verf op isquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:34 schreef Koekjesbeest het volgende:
Hup, beetje doorwerken! Ik wil ook nog oranje worden vóór het ek begint
Nee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef SharQueDo het volgende:
Mag die van mij ook weg?Ik ben nu lang genoeg gemarteld.
Je post hier, dus jij moet er ook aan gelovenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee.
Weghalen gebeurt allemaal tegelijkertijd aan het einde van het EK.
Allemaal koningsgezinden hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:50 schreef kkevinh het volgende:
ik kan niet ontbreken, een echte oranje fan
Dat kan nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef DarkY.NL het volgende:
graag hier ook oranje, of "da" blauw, "r" wit, "ky" blauw en "NL" oranje
Ik ben niet koningsgezind hoor. Ik ben aan het protesteren tegen Chinaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal koningsgezinden hierDe wachttijd bedraagt tegenwoordig meer dan 24 uur
Jeempie.. ik ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ben niet koningsgezind hoor. Ik ben aan het protesteren tegen China
oranje tepel dan, mag ik hopenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Als jullie mij oranje maken laat ik mijn tepel zien.
thanksquote:
HOOOOEEERRRRRRRquote:Hier posten betekent dat je een oranje kleur krijgt. Ook al roep je "ik wil niet" of "ik wil blauw" of whatever... Je bent dus gewaarschuwd
vieze vuige leugenaar, JIJ BENT BLAUW!quote:Hier posten betekent dat je een oranje kleur krijgt. Ook al roep je "ik wil niet" of "ik wil blauw" of whatever... Je bent dus gewaarschuwd
Nee, jij mag als kloon van een gebande in de vuilnisbakquote:Op zondag 1 juni 2008 19:24 schreef oranjeman het volgende:
Mag ik ook ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |