Och hemeltje, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Het was een chihuahua-kotser
Jij.... hebt wel een nudist met lieve woordjes op je kast
Een van de katers?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Och hemeltje, je hebt gelijk!![]()
Ik ga mijn kereltje es van de bank schoppen, die snurkt alweer een uur
Nee, de grootste.quote:
Iers accentquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:42 schreef Greys het volgende:
En ze zingen allebei in de film EN praten met een Iers accent.
Nou, wat wil je nou nog meer?![]()
![]()
Zoooo je kots smiley quota voor vandaag heb je ook weer gehaald. Nu weer iets positiefs graag, dank je wel.quote:
al wil ik 10000000x de kost smiley gebruikenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoooo je kots smiley quota voor vandaag heb je ook weer gehaald. Nu weer iets positiefs graag, dank je wel.
Wat ben je toch een naar persoontjequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
al wil ik 10000000x de kost smiley gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ect.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een naar persoontje
Joh stik er inquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Qwea het volgende:
maar nare persoontjes kunnen heul niet gezellig zijn. Vraag maar aan DML
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:00 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat is het hier weer gezellig...
Wil je weten waarom ik zo reageer?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, wat is dit?
Ik stond net op het punt om alles te verwijderen maar ik wil eigenlijk wel eens weten waar dit vandaan komt.
Ik weet best dat Qwea soms behoorlijk grof in de mond kan zijn maar daar kun je ook overheen/doorheen lezen, vanwaar ineens deze irritatie?
Oh en goedemorgen Morretje
Waarom moet ik er altijd maar doorheen lezen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, wat is dit?
Ik stond net op het punt om alles te verwijderen maar ik wil eigenlijk wel eens weten waar dit vandaan komt.
Ik weet best dat Qwea soms behoorlijk grof in de mond kan zijn maar daar kun je ook overheen/doorheen lezen, vanwaar ineens deze irritatie?
Oh en goedemorgen Morretje
Goed...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom moet ik er altijd maar doorheen lezen?
Dit is heus niet de eerste keer dat ik laat blijken dat ik niet gediend ben van 's ochtends vroeg al kots smileys (excessief gebruik) en gevloek en getier. Helaas vallen mensen me alleen in pm's bij maar nooit eens hier een keer in de SC waardoor ze het blijft doen. Ik blijf me er aan storen dus blijf ik er wat van zeggen.
Tsja maar dat wil ik hier niet hebben, puur iemand niet mogen is toch echt jouw probleem en geen reden om iemand hier in de SC aan te gaan vallen.quote:Ik vind het asociaal gedrag waar ik IRL ook wat van zou zeggen dus dat doe ik hier ook. Aangezien zij zich niet inhoudt, waarom moet ik dat wel? Ik mag dr niet en dat zeg ik ook gewoon aangezien zij vindt dat ze hier ook alles maar mag zeggen en doen.
Welke reactie bedoel je nu dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Na ja ik vond haar reactie ook lekker aso naar mij persoonlijk toe dus ik dacht ach knal m es lekker terug dr in dan.
Maar goed als je liever hebt dat ik dr overheen lees.
Want waarom zou ik t ook mogen als zij het schijnbaar wel mag?
Ik zat me serieus ff af te vragen of ik ergens iets gemist heb omdat ik natuurlijk nog maar nieuw ben hier.
Heeft ze een afwijking of zo, waar ik rekening mee moet houden, die haar ietwat minder sociale uitlatingen verklaart?
Omdat we inderdaad gewoon volwassen mensen zijn en ik er vanuit ging dat als ik herhaaldelijk uit dat ik het vervelend vind dat Qwea zo volwassen is om haar postgedrag onder de loep te nemen. Maar dat is teveel gevraagd voor dr is wel gebleken. Of ze is gewoon zo asociaal dat het er geen mallemoer kan schelen dat een ander de SC niet leuk meer vindt door haar taalgebruik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed...
Wat ik me dan afvraag als er meerdere mensen zijn die zich blijkbaar irriteren aan het smiliegebruik van Qwea en jou daar wel over benaderen, waarom niemand een berichtje naar Lits of mij stuurt.
Ik vind het namelijk niet echt een constructieve oplossing om maar over en weer te gaan lopen katten om een punt duidelijk te maken![]()
Waarom moet ik al haar posts maar relativeren? Dat iemand altijd zulk gedrag vertoond maakt niet dat ik het altijd maar moet slikken. Ik zeg er lang niet altijd wat van maar zij heeft nog niet laten zien dat ze ook maar enigszins dr best doet het iets te minderen. Het is geven en nemen van allebei de kanten en geen eenrichtingsverkeer omdat zij nou eenmaal op sociaal vlak een draadje los heeft zitten.quote:Dat Qwea best grof in de mond kan zijn weet ik best en als ik het idee had gehad dat het mensen irriteerde dan had ik haar wel gevraagd (via PM) om het wat te minderen.
Ik was in de veronderstelling dat mensen hier Qwea wel een beetje kennen en ook haar manier van doen wel wat konden relativeren.
Waarom mag ik haar niet? Door haar postgedrag hier. Waarom val ik haar aan? Omdat haar postgedrag hier in de SC me stoort. Als zij haar gevloek en getier mag posten, mag ik mijn irritatie daaraan posten.quote:Tsja maar dat wil ik hier niet hebben, puur iemand niet mogen is toch echt jouw probleem en geen reden om iemand hier in de SC aan te gaan vallen.
Ze heeft net als ieder ander hier het recht om gewoon mee te posten en als er irritatie's zijn neem ik aan dat we hier allemaal volwassen genoeg zijn om dat normaal op te lossen.
Waar roep ik mensen behalve over deze manier van oplossen dan over op het matje?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Niet om heel onbeleefd te doen, maar mss is het dan wijs om eerst te lezen waar het over gaat voor je mensen op het matje roept?
Naja anyway, laat maar hoor
Maar goed, als die opmerkingen herhaaldelijk niet werken is het toch handiger om een mod eens te vragen zich er in te mengen, dit soort dingen lopen alleen maar op terwijl het misschien helemaal niet zo ver had hoeven komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat we inderdaad gewoon volwassen mensen zijn en ik er vanuit ging dat als ik herhaaldelijk uit dat ik het vervelend vind dat Qwea zo volwassen is om haar postgedrag onder de loep te nemen. Maar dat is teveel gevraagd voor dr is wel gebleken. Of ze is gewoon zo asociaal dat het er geen mallemoer kan schelen dat een ander de SC niet leuk meer vindt door haar taalgebruik.
Ik drukte me wat ongelukkig uit, ik had het idee dat er gerelativeerd werd.quote:[..]
Waarom moet ik al haar posts maar relativeren? Dat iemand altijd zulk gedrag vertoond maakt niet dat ik het altijd maar moet slikken. Ik zeg er lang niet altijd wat van maar zij heeft nog niet laten zien dat ze ook maar enigszins dr best doet het iets te minderen. Het is geven en nemen van allebei de kanten en geen eenrichtingsverkeer omdat zij nou eenmaal op sociaal vlak een draadje los heeft zitten.
[..]
Wil je nou alsjeblieft even wat minder in de verdediging schieten?quote:Waarom mag ik haar niet? Door haar postgedrag hier. Waarom val ik haar aan? Omdat haar postgedrag hier in de SC me stoort. Als zij haar gevloek en getier mag posten, mag ik mijn irritatie daaraan posten.
Nogmaals een volwassen houding lijkt bij Qwea niet te werken maar aangezien ze ook schijt heeft aan de reacties waar je net als zij antwoord, blijf ik hier wel weg. Ik wil niet elke dag geconfronteerd worden met gescheld en pure uitingen van domheid. Als de mods hier niks aan willen doen omdat nou eenmaal 'Qwea's manier van doen is' dan is dit een SC waar ik niet eens wil zijn. Kom op zeg, met twee maten meten is dat!
Lijkt me dat het de taak van een mod is om te zorgen dat iedereen hier plezier heeft in het posten en niet alleen mevrouw Qwea 'ik heb toch overal schijt aan'.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom moet ik er altijd maar doorheen lezen?
Dit is heus niet de eerste keer dat ik laat blijken dat ik niet gediend ben van 's ochtends vroeg al kots smileys
Ik vind het asociaal gedrag waar ik IRL ook wat van zou zeggen dus dat doe ik hier ook. Aangezien zij zich niet inhoudt, waarom moet ik dat wel? Ik mag dr niet en dat zeg ik ook gewoon aangezien zij vindt dat ze hier ook alles maar mag zeggen en doen.
De smiley nsbquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed...
Wat ik me dan afvraag als er meerdere mensen zijn die zich blijkbaar irriteren aan het smiliegebruik van Qwea en jou daar wel over benaderen, waarom niemand een berichtje naar Lits of mij stuurt.
Ja kom op zegquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeutje![]()
Ik heb weer wat gemist vanochtend geloof ik.
Ik kan me de reactie wel voorstellen van Oh Oh en DML.
Ik lees zelf selectief en als de post me niet aanstaat, reageer ik er ook niet op.
Maar dat moet ieder voor zich weten, het zou jammer zijn als mensen hier weg zouden blijven om bepaalde posts.
T was mij niet helemaal duidelijk of ze mij of DML bedoelde, bijdehandje.quote:
Als het aan mij ligt mag er wel op gereageerd worden! Maar ik ben geen mod natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Dus omdat Qwea Qwea is mag zij het wel en als ze daar dan een reactie op krijgt is de reagerende persoon meteen niet leuk en gezellig meer?
Beetje eenrichtingsverkeer lijkt me.
Zo kan je het ook zienquote:Mja van de andere kant mss wel een compliment omdat er van mij dan verwacht wordt dat ik wel het fatsoen en de volwassenheid heb om boven dat kinderachtige gedrag te staan.
Dat dus, en dan mag er ook best verwacht worden dat zo'n reactie ook op een volwassen manier opgevat wordtquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt mag er wel op gereageerd worden! Maar ik ben geen mod natuurlijk.
Het gevaar is alleen dat de een over de ander heen duikelt om er nog een schepje bovenop te doen en voor je het weet heb je een relGewoon een volwassen reactie om je onvrede duidelijk te maken moet gewoon kunnen en ik weet eigenlijk zeker dat de mods er ook zo over denken. Anders is het geen forum meer.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt mag er wel op gereageerd worden! Maar ik ben geen mod natuurlijk.
Het gevaar is alleen dat de een over de ander heen duikelt om er nog een schepje bovenop te doen en voor je het weet heb je een relGewoon een volwassen reactie om je onvrede duidelijk te maken moet gewoon kunnen en ik weet eigenlijk zeker dat de mods er ook zo over denken. Anders is het geen forum meer.
[..]
Zo kan je het ook zien
Senesta, heb je ook thee in de aanbieding? Zoethoutthee dan graag
Ik lees vanmorgen gewoon mee, en zie een naar mijn idee wel behoorlijke heftige reactie's op het gebruik van een smilie, daar verbaasde ik me gewoon over, toen bedacht ik dat ik DML in een vorige SC ook al eens zo heftig heb zien reageren en ik vroeg me gewoon af wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Dus omdat Qwea Qwea is mag zij het wel en als ze daar dan een reactie op krijgt is de reagerende persoon meteen niet leuk en gezellig meer?
Beetje eenrichtingsverkeer lijkt me.
Mja van de andere kant mss wel een compliment omdat er van mij dan verwacht wordt dat ik wel het fatsoen en de volwassenheid heb om boven dat kinderachtige gedrag te staan.
Beetje scheef blijf ik het wel vinden maar tis ieg wel duidelijk hoe er over gedacht wordt, thnx
Ja, maar goed ook. Ik heb liever niet dat ie het opeet. Je weet maar nooit of zo'n muisje met een buik vol rattengif van de buren komt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh zeg! Da's lekker wakker worden Tonja![]()
Wel lief dat ie muis heeft laten ontsnappen.
Mogguh trouwens
Nok gaat weer verder met rooie oortjes kweken (letterlijk) aan de werkfoon.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:24 schreef Greys het volgende:
Nok!![]()
Iehhhhhhhh Tonja, je zult toch een half-aangekloven *iets* op je hoofd gedropt krijgen!![]()
Hehe, het lijkt net of er links een pruikje drijftquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:48 schreef oh-oh het volgende:
In Maastricht![]()
Twordt heeeeeel erg donker hier, gelukkig maar dat ik een lift naar huis heb geregeld zo.
Maar onze oudste medewerker hier zei ook al net heel erg kjoet, oh juf, ik breng u zo wel even naar huis met de hondjes hoor![]()
Die kat van mn tante ( Gato ) dat was echt een geval apart.
Fritsie is die blonde ja.
Mn kleine blonde dood![]()
![]()
[ afbeelding ]
Half dooie mossels, hequote:Op donderdag 15 mei 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Gatverjakkes, Oh-oh!![]()
![]()
Ik zie het gewoon voor me, dat gesleep met een vuilniszak met mosselen hahaha!
En Frits is stoer(Frits is toch die blonde he? Ik haal ze altijd door elkaar
)
Dat vindt bijna iedereen hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe, het lijkt net of er links een pruikje drijft
Wat een leuk hondje die FritsIk vind hem eerlijk gezegd leuker dan je naakte hondjes
![]()
Dat had ik effe nodig als tegengif.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:59 schreef oh-oh het volgende:Ja hij zegt tegen mij Juf en tegen de ouwe wieven van 50 Mevrouw.
Echt lief.
Hijs ook zelf al uhhhhh 68 of zo en werkt al meer dan 40 jaar voor ons bedrijf, echt een die-hard dus
Bijdehandjequote:
Lieve hondjes dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vindt bijna iedereen hoor.
Chihuahua's zijn alleen nog al rottige K#*hondjes qua karakter hoor.
Ik vind zelf mn chineesjes duizend keer liever en duizend keer mooier.
Maar mijn chiwallies zijn gelukkig wel goed opgevoed en sociaal, dus die zijn wel leuk![]()
Oh hoe erg kan een mens zijn.
T regent nu dus als een gek hier, en ik heb voor de nakies wel elk een shirt en een regenjas mee, en niks voor mezelf
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat had ik effe nodig als tegengif.
Straks tussendoor even een boodschap gedaan. Loopt er een man die ik hier al jaren door de buurt zie fietsen en die me altijd goeiedag (haaaa, meissie)zegt. Ik groet altijd terug en evrder hebben we nooit een woord gewisseld.
Vandaag dus in de Super vraagt ie: hoe gaat het? Ik beleefd: heel goed meneer, en met u? Zegt ie hees fluisterend en dichtbij komend: ga je mee naar mijn huis? En dan met zo'n niet mis te verstane knipoog. Ik heb een keer heeeeel erg hooghartig gekeken en gezegd dat ik naar mijn grote zoon thuis ging, een knikje gegeven en weggelopen.
Reincarnatiemosselsquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijdehandje![]()
Neuh die mossels waren wel zo ver heen dat ze alweer bijna konden lopen hoor![]()
Mn lift komt dr zo aan![]()
Chico is een marathon aan het rennen hier boven door de onweerstress, mn arme arme baby.
nee hun snavels zijn helemaal rood van het bloed en inmiddels zijn alleen de vleugels nog over, ongelofelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:08 schreef Morretje het volgende:Ik heeft weer gewerkt..
Ravage had vandaag vrij genomen... Gaat ie allerlei dingen buitenshuis doen, als ik vrij ben..
Doe dat dan als ik er niet ben, denk ik dan..
Ielll, wat ben ik blij dat Chip een echte theemuts is, die vangt alleen maar muggen en eten uit d'r bak.![]()
WooZ, volgens mij zijn meeuwen echte slopers en alleseters, dus op zich verbaast het me niet... Maar het is vast geen prettig gezicht.
Ja hoor. Ying yanggggg, zennnn, adem in adem uittttttt enzoquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys? Weer een beetje van de schrik bekomen?
ik heb alleen m'n gsm bij de hand, maar daar zit dus geen zoom op, ik zal eens kijken wat het resultaat is als ik thuis benquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
WooZ, wat een horrortafereel!
Heb je artistieke foto's er van gemaakt?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:01 schreef verita het volgende:
Hier in Almelo zojuist de eerste onweersklap. Onze poes geeft geen kik bij onweer, gelukkig.
Ik heb me met moeten inhouden bij dit topic Schoorsteenveger schopt mijn kat en breekt arm en post het daarom maar hier voordat ik teveel zeg daar. Wat een druiloor, die veger... Ik denk dat ie van mij ook vliegles had gekregen.
Nope, die is zooooo eigenwijs.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:48 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, kunnen jullie moeder en doggie niet inpakken en naar de DA vervoeren?
Dat was niet eens nodig.. Mijn sippe gezicht toen hij terugkwam was genoeg..quote:
Chip is hier altijd het bangst geweest voor harde knallen. Onweer en vuurwerk Maar vooral vuurwerk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig.. Mijn sippe gezicht toen hij terugkwam was genoeg..![]()
Het heeft hier nog niet geonweerd, ben benieuwd hoe Chip daarop reageert.. Heb net de 2 gemiste afleveringen van GA gekeken, dat was wel weer een spektakel zeg..![]()
Ing, wat zielig voor het beestje.. 'k Snap je moeder ook wel, maar aan de andere kant is dat natuurlijk niet rationeel meer, en daar kan ik niet zoveel mee.Ben af en toe ook iets TE rationeel, denk ik
Hopelijk komt ze tot inkeer..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:03 schreef Greys het volgende:
MB, je bent nog wakker!![]()
Ik was al in mijn eentje de polonaise aan het lopen hier
Hoeft al niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, Ing, wat klote
Ik snap je moeder heel goedMaar ik hoop toch dat ze morgen naar de dierenarts gaat....
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh Ing... ik vind het eerlijk gezegd sneu voor Lady dat ze nu niet naar de DA gaan
Misschien heeft ze pijn en dan kan ze pijnstillers krijgen![]()
WooZ, toch foto's gemaakt dus!![]()
Ik ben ook benieuwd. Niet hier posten hoor, dan slapen we drie dagen niet
![]()
Verita, jij ook al onweer dus. Ben benieuwd wanneer het hier (Bleiswijk) komt.
Ik hou niet zo van onweer. Bink (mijn hondje) geeft er niets om, gelukkig.
Nok... 'een morrie doen'![]()
o shit sterkte wat kut, daar ben ik ook zo bang voor dat er iets met onze honden gebeurd voordat ik terug in NL benquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer.
Werd vanochtend om kwart over 6 door zusje uit bed gebeld. Ze had net opgehangen met 2 heftig huilende ouders. Dus om half 7 zat Ingetje ook gezellig mee te brullen bij pa en ma aan de achtertafel.![]()
![]()
![]()
Lady heeft vannacht nog heerlijk rustig geslapen en gisteravond nog gesmuld van kipfilet.
Vanochtend was ze heel slap toen ma wakker werd en in de tuin viel ze om.
Pa en ma hebben haar op de bank op haar plekkie gelegd en geaaid tot ze 10 minuten later uiteindelijk overleed. Ze had geen pijn en ligt nu nog steeds heel vertrouwd op haar plekkie.
Lady meissie....zal je missen![]()
![]()
Ow well, gelukkig is Lady mooi op haar eigen tijd als oud hondje op haar eigen manier lekker gegaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer.
Werd vanochtend om kwart over 6 door zusje uit bed gebeld. Ze had net opgehangen met 2 heftig huilende ouders. Dus om half 7 zat Ingetje ook gezellig mee te brullen bij pa en ma aan de achtertafel.![]()
![]()
![]()
Lady heeft vannacht nog heerlijk rustig geslapen en gisteravond nog gesmuld van kipfilet.
Vanochtend was ze heel slap toen ma wakker werd en in de tuin viel ze om.
Pa en ma hebben haar op de bank op haar plekkie gelegd en geaaid tot ze 10 minuten later uiteindelijk overleed. Ze had geen pijn en ligt nu nog steeds heel vertrouwd op haar plekkie.
Lady meissie....zal je missen![]()
![]()
Ik ben blij dat die foto niet zo duidelijk isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment waren dus echt alleen nog 2 losse vleugels over, 2 meeuwen en beide zaten ze lekker te kluiven![]()
ik neem volgende keer m'n ultrazoom 36 megapixel meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:14 schreef Greys het volgende:
Ach lieve Ing, sterkte voor jou en je zusje en je ouders
Het is goed dat Lady eventueel lijden bespaard is gebleven, maar het gemis zal er niet minder om zijn.
Het zal inderdaad stil zijn en enorm wennen. Dikke knuffel!
WooZ, wat MissBliss al zegt, fijn dat het geen duidelijke foto is
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef Nonneke het volgende:
[gratis] Tarzan punten van de AH
niemand leuk plannen om naar tarzan te gaan ?
Van die dingen word ik echt misselijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef Litso het volgende:
Ik ben aan de Albert Heijn opwarmcheeseburgers
PMSenesta?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef senesta het volgende:
Goedeavond![]()
Ik heb echt een treiterdag, ze worden allemaal helemaal gek van me![]()
Wij hebben hier sinds lange tijd patat gegeten met een broodje hamburger
Whehe, zal dat het zijn?quote:
Welterusten Nokquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef nokwanda het volgende:
De muurschildering is nog steeds niet af. Zondag ga ik weer verder. Ik verwacht niet dat het dan al helemaal naar mijn zin af zal zijn.
Ik werk 40+ uur, dus ik doe het wanneer ik wat tijd zie rondslingeren. Of ipv mijn afwas natuurlijk. Alles ipv de afwas
En de laatste keer heb ik foto's gemaakt maar was er iets mis met het uploaden. Heb nog geen kans gezien/ de puf gehad om te kijken wat ermee aan de hand was.
En nu duik ik mijn nest in.![]()
http://www.e-nemo.nl/?id=5quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:40 schreef Greys het volgende:
Nemo? Tisdat? Ik ken alleen die vis, die zoek was
Op het exacte moment dat jij dat schreef werd ik wakker van een nachtmerriequote:Op zondag 18 mei 2008 04:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Leven we nog?![]()
Ik ga maar es op bed, het wordt alweer licht
quote:
Met toestemming dusquote:Op zondag 18 mei 2008 13:23 schreef Litso het volgende:
Tuurlijk joh. Zolang je/ze niet overal gaat spammen
Linkje in de SC is natuurlijk geen probleem.
Maar nu, door een klagende buurman moet Stichting Dierenthuis weg. Waarom?quote:Dit is Dierenthuis
Voor oude, zieke en kansarme honden en katten is er nauwelijks plek in deze maatschappij. Als ze niet meer bij hun baas kunnen wonen, komen ze dikwijls in asielen terecht, zonder enige hoop op herplaatsing of met een grote kans op onnodige euthanasie. Gelukkig is er een organisatie die zich het lot van deze stakkers aantrekt: Stichting Dierenthuis.
Wat?
Stichting Dierenthuis is een permanente huiskameropvang voor oude, zieke en kansarme honden en verwilderde katten, en via Stichting FIV-FeLV tevens voor katten besmet met het kattenaids- of leucosevirus. De dieren zijn afkomstig van asielen, waar ze vaak verwaarloosd en mishandeld binnen zijn gebracht. Maar ook van mensen die met de Stichting een regeling hebben getroffen dat zij voor haar dieren zorgt als ze er zelf door overlijden niet meer toe in staat zijn. Inmiddels leven ruim 400 dieren in een waar honden- en poezenparadijs op aarde, zonder hokken en tralies. Hier kunnen ze op continue zorg rekenen, omdat de beheerders tussen de dieren in wonen. Lees over een aantal van deze bewoners op onze bewonerspagina!
Hiervoor is dus een petitie gestart. Ik heb hem in ieder geval getekend.quote:Meneer Claassen vertelt over onze katten die in het bos zitten te schijten. Dit bos is wel ons terrein en het thuis van anders dakloze dieren. De buurman is niet blind voor dierenleed. Hij begint met de mededeling dat het waanzinnig is om op deze plaats zoveel katten te houden en vervolgens vind hij het prachtig wat wij doen, maar niet in de achtertuin van zijn omheinde villa die nota bene op bijna honderd meter hier vandaan ligt.
Ik bak te vaak een cakequote:Op zondag 18 mei 2008 12:55 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend, Oh-oh! Rond half tien ofzo, of ietsje later, anders zijn we te vroeg bij Conleche en dat gaat Heer C niet waarderenElke keer als ik of Heer G tegen Bink zegt 'Gaan we op vakantie???' dan worden we overladen met kusjes!
Bink gaat haar verloofde Koekie ontmoeten morgen
En dan daarna rijden we door, nog een uurtje of twee, naar het huisje in Froidchapelle. Met bubbelbad. En sauna. Ik heb er nu al zin in!
Oh lekker, een cake bakken! Dat heb ik al te lang niet gedaan.
Zijn het lastige stofjes qua dessin ofzo Oh-oh? Omdat je er niet uit komt met je patroon? Want je hebt dat truitje dan al eerder gemaakt toch, of heb je die gekocht?
oeps, duh!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh da's ook een goeie, oh-oh!
Ik neem aan dat je met DM eigenlijk MB bedoelt?![]()
Nou mijn chineesjes hebben perzikkenhuidjes hoor, dankzij goede voeding en verzorging, maar dr zitten me toch vaak grindtegels tussen...quote:
Ik heb je post hardop voorgelezen en hij zegt "Nou als je daar even een half uurtje op Fok wilt vind ik het best hoor, als het maar geen 36 uur per dag wordt"quote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Enne....waarom zou je niet dagelijks een verslagje mogen doen van jullie wilde vakantie-avonturen Greys?
Dat ben je ons haast wel verplicht
Neequote:Op zondag 18 mei 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Graag gedaan! Proberen kan in elk geval geen kwaad
Heb je de film al gekeken met je laptop op zijn kop?
Ik doe ze gewoon in zn geheel door het eten hier omdat ze natvoer krijgen en ik dat eerst op kamer temp. laat komen, prak ik de dingen gelijk dr door en tegen de tijd dat ze het krijgen zijn ze al half opgelost.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:53 schreef MissBliss het volgende:
Oh, er was nog een pagina
Die capsules zal ik ook wel gaan proberen dan oh-oh, maar moet dat gewoon door het eten?Ik neem aan dat je de capsule moet breken?
Ingetje, ik heb wel een fohn, maar die ligt in Zwijndrecht, waar ik de komende tijd niet kom (ouders op vakantie) en dan vind ik het zonde een nieuwe te kopen als ik hem toch zelden gebruik
Ok, nou ja, ik kijk wel even hoe ik het doe.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe ze gewoon in zn geheel door het eten hier omdat ze natvoer krijgen en ik dat eerst op kamer temp. laat komen, prak ik de dingen gelijk dr door en tegen de tijd dat ze het krijgen zijn ze al half opgelost.
Maar je kan ze ook openprikken met een tandenstoker ( stinkt wel onwijs)
Dat is ook weer zo idd. Maar als visolie en die babyolie helpen hoef ik haar niet te wassen en dús niet te fohnenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Overigens , fohnen zou ik dan al helemaal niet doen, daar krijgen ze echt een droge huid van !
Ik fohn mn chihuahua's nooit, alleen soms de nakies in de winter of voor een show en omdat ik dan alleen maar hun kop en staart snel ff hoef te doen.
Ja, doei!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys krijgt haar eigen topic!
De wilde sauna-avonturen van de familie Greys!
Dagelijks tussen 4 en 5, live vanuit ergens in België
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, doei!
Dat doen we dus ff niet he?![]()
Ik moet je trouwens teleurstellen, want ik denk dat het in een sauna iets te warm is om 'wild' te gaan doen
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, doei!
Dat doen we dus ff niet he?![]()
Ik moet je trouwens teleurstellen, want ik denk dat het in een sauna iets te warm is om 'wild' te gaan doen
Met niemand om die spannende dingen waarvoor greys het te heet vindt te doen in de sauna. Jaaaa, daaahaaaaagquote:Op zondag 18 mei 2008 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok!![]()
Mss mag je een avondje langskomen daar?
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:15 schreef nokwanda het volgende:
Verstuur net een mail voor werk en op het moment dat ik op send druk zie ik mijn typo.
Niks meer aan te doen.
Er stond: met vriendelijke grot
Volgens mij wel hoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef Morretje het volgende:![]()
Oh-oh dat filmpje!!! Geweldig zeg, die gezellige hondjes van jou.
Toen het vannacht zo stil was hier, lag ik voor pampus in m'n nest, ik was me daar toch ver heen na een zeer gezellig etentje met vrienden..![]()
Enne, gisttableten, werken die ook voor mee-eters en puisten bij mensen? Ik heb er op het moment bijzoner veel last van op m'n rug
Meurningquote:Op maandag 19 mei 2008 08:53 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen maar weer...![]()
Ik vind het koud, ligt dat aan mij of is het bij jullie ook niet warm nu?
DML! Fijn dat je er weer bent!quote:Op maandag 19 mei 2008 11:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
* Dizzy-Miss-Lizzy schuifelt voorzichtig naar binnen...
Ik heb afgelopen week(end) 3x een date gehad (en ja met dezelfde persoon)
Het was gezellig jaquote:Op maandag 19 mei 2008 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
DML! Fijn dat je er weer bent!![]()
Ik ga er van uit dat het een leuke date was?
quote:Op maandag 19 mei 2008 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het was gezellig ja
Nee oh-oh ik tel non stop niet door. Het was woensdagavond, vrijdagavond, zaterdagavond.
Hij woont in Gelderland dus niet bepaald naast de deur helaas.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:31 schreef nokwanda het volgende:
nou... hij is dus leuk genoeg voor 3 dates in een weekend. Wat is er leuk aan? en wat hebben jullie allemaal voor een leuks gedaan?
What ticks you and what not?
Wow! Dat is echt heel weinig zegquote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef senesta het volgende:
Jemig zeg, ik hang net op na een telefoontje van mijn moeder.
Mijn oma is behoorlijk ziek, ze is dan wel niet opgenomen in het ziekenhuis maar het gaat niet zo goed.
Vanmorgen hebben we haar gewogen en ze woog nog maar 37 kg, dat is toch wel heel erg weinig hoor, en ze blijft ook maar afvallen, vorige week was ze nog 38,7
Thnxquote:Op maandag 19 mei 2008 14:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wow! Dat is echt heel weinig zeg
Wat rot dat het zo slecht gaat met haar, ik hoop dat ze nog opknapt! Sterkte
Is nog iets te koud!! (Greys is plassen, dus dit is co) Zonnetje schijnt wel.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Senes, das niet niks, wordt ze niet opgenomen of zo dan?
Balen hoor!
Greys, als hij mag bellen mag jij natuurlijk wel fokken wat je wil.
Liggen jullie al topless aan de vijver samen?????
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij woont in Gelderland dus niet bepaald naast de deur helaas.
We zijn pannekoeken wezen eten, we zijn naar scheveningen geweest, we hebben film gekeken, op een terrasje gezeten...
Hij is 28 en heeft een beetje een spaans uiterlijk. Aangezien ik het absoluut niet doe voor blond, trekt dat donkere erg aan.
Genoeg info?
Ja zeg je dacht dat ik het om het innerlijk deed?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik doelde meer op karaktereigenschappen/gedragingen
Maar okay... een leuke verpakking is mooi meegenomen.
En niet naast de deur.... maakty dat veel uit als je elkaar echt heel leuk vindt?
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja zeg je dacht dat ik het om het innerlijk deed?![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:36 schreef nokwanda het volgende:
@Senes, begrijp ik goed dat ze al niet meer zelfstandig woonde?
\Moet toch al een klein vrouwtje zijn om zo weinig te wegen
Ik scrub ze normaal met I should coco en dat is echt megamild.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:16 schreef MissBliss het volgende:
Coalface op de doggies?Dat lijkt me persoonlijk een beetje heftig spul
Het is toch echt een schurende scrub... Maar misschien moet ik me er niet mee bemoeien hoor, ik weet alleen dat ik het zelfs voor mn eigen huid een beetje té vond..
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:41 schreef oh-oh het volgende:
Potjandikkie en Herbalism heb ik niet, morgen maar es ff terug dan!
Moet je net doen als ik, alleen maar sampletjes vragen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fresh Farmacy vind ik zelf ook errug fijn
Gut, nu heb ik zin om naar de Lush te gaan, terwijl ik net een beetje afgekickt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |