Och hemeltje, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Het was een chihuahua-kotser
Jij.... hebt wel een nudist met lieve woordjes op je kast
Een van de katers?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Och hemeltje, je hebt gelijk!![]()
Ik ga mijn kereltje es van de bank schoppen, die snurkt alweer een uur
Nee, de grootste.quote:
Iers accentquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:42 schreef Greys het volgende:
En ze zingen allebei in de film EN praten met een Iers accent.
Nou, wat wil je nou nog meer?![]()
![]()
Zoooo je kots smiley quota voor vandaag heb je ook weer gehaald. Nu weer iets positiefs graag, dank je wel.quote:
al wil ik 10000000x de kost smiley gebruikenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoooo je kots smiley quota voor vandaag heb je ook weer gehaald. Nu weer iets positiefs graag, dank je wel.
Wat ben je toch een naar persoontjequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
al wil ik 10000000x de kost smiley gebruiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ect.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een naar persoontje
Joh stik er inquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef Qwea het volgende:
maar nare persoontjes kunnen heul niet gezellig zijn. Vraag maar aan DML
Jaquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:00 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat is het hier weer gezellig...
Wil je weten waarom ik zo reageer?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, wat is dit?
Ik stond net op het punt om alles te verwijderen maar ik wil eigenlijk wel eens weten waar dit vandaan komt.
Ik weet best dat Qwea soms behoorlijk grof in de mond kan zijn maar daar kun je ook overheen/doorheen lezen, vanwaar ineens deze irritatie?
Oh en goedemorgen Morretje
Waarom moet ik er altijd maar doorheen lezen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, wat is dit?
Ik stond net op het punt om alles te verwijderen maar ik wil eigenlijk wel eens weten waar dit vandaan komt.
Ik weet best dat Qwea soms behoorlijk grof in de mond kan zijn maar daar kun je ook overheen/doorheen lezen, vanwaar ineens deze irritatie?
Oh en goedemorgen Morretje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |