nee hun snavels zijn helemaal rood van het bloed en inmiddels zijn alleen de vleugels nog over, ongelofelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:08 schreef Morretje het volgende:Ik heeft weer gewerkt..
Ravage had vandaag vrij genomen... Gaat ie allerlei dingen buitenshuis doen, als ik vrij ben..
Doe dat dan als ik er niet ben, denk ik dan..
Ielll, wat ben ik blij dat Chip een echte theemuts is, die vangt alleen maar muggen en eten uit d'r bak.![]()
WooZ, volgens mij zijn meeuwen echte slopers en alleseters, dus op zich verbaast het me niet... Maar het is vast geen prettig gezicht.
Ja hoor. Ying yanggggg, zennnn, adem in adem uittttttt enzoquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys? Weer een beetje van de schrik bekomen?
ik heb alleen m'n gsm bij de hand, maar daar zit dus geen zoom op, ik zal eens kijken wat het resultaat is als ik thuis benquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
WooZ, wat een horrortafereel!
Heb je artistieke foto's er van gemaakt?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:01 schreef verita het volgende:
Hier in Almelo zojuist de eerste onweersklap. Onze poes geeft geen kik bij onweer, gelukkig.
Ik heb me met moeten inhouden bij dit topic Schoorsteenveger schopt mijn kat en breekt arm en post het daarom maar hier voordat ik teveel zeg daar. Wat een druiloor, die veger... Ik denk dat ie van mij ook vliegles had gekregen.
Nope, die is zooooo eigenwijs.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:48 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, kunnen jullie moeder en doggie niet inpakken en naar de DA vervoeren?
Dat was niet eens nodig.. Mijn sippe gezicht toen hij terugkwam was genoeg..quote:
Chip is hier altijd het bangst geweest voor harde knallen. Onweer en vuurwerk Maar vooral vuurwerk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig.. Mijn sippe gezicht toen hij terugkwam was genoeg..![]()
Het heeft hier nog niet geonweerd, ben benieuwd hoe Chip daarop reageert.. Heb net de 2 gemiste afleveringen van GA gekeken, dat was wel weer een spektakel zeg..![]()
Ing, wat zielig voor het beestje.. 'k Snap je moeder ook wel, maar aan de andere kant is dat natuurlijk niet rationeel meer, en daar kan ik niet zoveel mee.Ben af en toe ook iets TE rationeel, denk ik
Hopelijk komt ze tot inkeer..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:03 schreef Greys het volgende:
MB, je bent nog wakker!![]()
Ik was al in mijn eentje de polonaise aan het lopen hier
Hoeft al niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, Ing, wat klote
Ik snap je moeder heel goedMaar ik hoop toch dat ze morgen naar de dierenarts gaat....
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh Ing... ik vind het eerlijk gezegd sneu voor Lady dat ze nu niet naar de DA gaan
Misschien heeft ze pijn en dan kan ze pijnstillers krijgen![]()
WooZ, toch foto's gemaakt dus!![]()
Ik ben ook benieuwd. Niet hier posten hoor, dan slapen we drie dagen niet
![]()
Verita, jij ook al onweer dus. Ben benieuwd wanneer het hier (Bleiswijk) komt.
Ik hou niet zo van onweer. Bink (mijn hondje) geeft er niets om, gelukkig.
Nok... 'een morrie doen'![]()
o shit sterkte wat kut, daar ben ik ook zo bang voor dat er iets met onze honden gebeurd voordat ik terug in NL benquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer.
Werd vanochtend om kwart over 6 door zusje uit bed gebeld. Ze had net opgehangen met 2 heftig huilende ouders. Dus om half 7 zat Ingetje ook gezellig mee te brullen bij pa en ma aan de achtertafel.![]()
![]()
![]()
Lady heeft vannacht nog heerlijk rustig geslapen en gisteravond nog gesmuld van kipfilet.
Vanochtend was ze heel slap toen ma wakker werd en in de tuin viel ze om.
Pa en ma hebben haar op de bank op haar plekkie gelegd en geaaid tot ze 10 minuten later uiteindelijk overleed. Ze had geen pijn en ligt nu nog steeds heel vertrouwd op haar plekkie.
Lady meissie....zal je missen![]()
![]()
Ow well, gelukkig is Lady mooi op haar eigen tijd als oud hondje op haar eigen manier lekker gegaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer.
Werd vanochtend om kwart over 6 door zusje uit bed gebeld. Ze had net opgehangen met 2 heftig huilende ouders. Dus om half 7 zat Ingetje ook gezellig mee te brullen bij pa en ma aan de achtertafel.![]()
![]()
![]()
Lady heeft vannacht nog heerlijk rustig geslapen en gisteravond nog gesmuld van kipfilet.
Vanochtend was ze heel slap toen ma wakker werd en in de tuin viel ze om.
Pa en ma hebben haar op de bank op haar plekkie gelegd en geaaid tot ze 10 minuten later uiteindelijk overleed. Ze had geen pijn en ligt nu nog steeds heel vertrouwd op haar plekkie.
Lady meissie....zal je missen![]()
![]()
Ik ben blij dat die foto niet zo duidelijk isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment waren dus echt alleen nog 2 losse vleugels over, 2 meeuwen en beide zaten ze lekker te kluiven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |