abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:18:35 #51
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58681192
Na ja ik vond haar reactie ook lekker aso naar mij persoonlijk toe dus ik dacht ach knal m es lekker terug dr in dan.
Maar goed als je liever hebt dat ik dr overheen lees.
Want waarom zou ik t ook mogen als zij het schijnbaar wel mag?
Ik zat me serieus ff af te vragen of ik ergens iets gemist heb omdat ik natuurlijk nog maar nieuw ben hier.
Heeft ze een afwijking of zo, waar ik rekening mee moet houden, die haar ietwat minder sociale uitlatingen verklaart?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 11:41:36 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58681695
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waarom moet ik er altijd maar doorheen lezen?
Dit is heus niet de eerste keer dat ik laat blijken dat ik niet gediend ben van 's ochtends vroeg al kots smileys (excessief gebruik) en gevloek en getier. Helaas vallen mensen me alleen in pm's bij maar nooit eens hier een keer in de SC waardoor ze het blijft doen. Ik blijf me er aan storen dus blijf ik er wat van zeggen.
Goed...

Wat ik me dan afvraag als er meerdere mensen zijn die zich blijkbaar irriteren aan het smiliegebruik van Qwea en jou daar wel over benaderen, waarom niemand een berichtje naar Lits of mij stuurt.
Ik vind het namelijk niet echt een constructieve oplossing om maar over en weer te gaan lopen katten om een punt duidelijk te maken

Ik ben afgelopen weken hier wat minder geweest, ik zal de eerste zijn om toe te geven dat ik minder heb meegelezen dan ik normaal deed maar ik ging ervanuit dat mensen hier mij of Litso wel weten te vinden als er dingen zijn die in jullie ogen niet door de beugel kunnen.

Dat Qwea best grof in de mond kan zijn weet ik best en als ik het idee had gehad dat het mensen irriteerde dan had ik haar wel gevraagd (via PM) om het wat te minderen.
Ik was in de veronderstelling dat mensen hier Qwea wel een beetje kennen en ook haar manier van doen wel wat konden relativeren.
quote:
Ik vind het asociaal gedrag waar ik IRL ook wat van zou zeggen dus dat doe ik hier ook. Aangezien zij zich niet inhoudt, waarom moet ik dat wel? Ik mag dr niet en dat zeg ik ook gewoon aangezien zij vindt dat ze hier ook alles maar mag zeggen en doen.
Tsja maar dat wil ik hier niet hebben, puur iemand niet mogen is toch echt jouw probleem en geen reden om iemand hier in de SC aan te gaan vallen.
Ze heeft net als ieder ander hier het recht om gewoon mee te posten en als er irritatie's zijn neem ik aan dat we hier allemaal volwassen genoeg zijn om dat normaal op te lossen.

Maar ik ga even terug lezen wat ik allemaal heb gemist blijkbaar..
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 11:47:07 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58681800
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Na ja ik vond haar reactie ook lekker aso naar mij persoonlijk toe dus ik dacht ach knal m es lekker terug dr in dan.
Maar goed als je liever hebt dat ik dr overheen lees.
Want waarom zou ik t ook mogen als zij het schijnbaar wel mag?
Ik zat me serieus ff af te vragen of ik ergens iets gemist heb omdat ik natuurlijk nog maar nieuw ben hier.
Heeft ze een afwijking of zo, waar ik rekening mee moet houden, die haar ietwat minder sociale uitlatingen verklaart?
Welke reactie bedoel je nu dan?
Die losse kotssmilie?

Ik had die helemaal niet zo persoonlijk geinterpeteerd hoor

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo gecharmeerd ben van smilieposts, maar als het incidenteel eens gebeurd heb ik er geen moeite mee.

Ik ga even mijn kids ophalen en vanmiddag ga ik even terug lezen wat ik allemaal gemist heb
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:51:12 #54
176471 oh-oh
pi_58681891
Niet om heel onbeleefd te doen, maar mss is het dan wijs om eerst te lezen waar het over gaat voor je mensen op het matje roept?
Naja anyway, laat maar hoor
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_58681962
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Goed...

Wat ik me dan afvraag als er meerdere mensen zijn die zich blijkbaar irriteren aan het smiliegebruik van Qwea en jou daar wel over benaderen, waarom niemand een berichtje naar Lits of mij stuurt.
Ik vind het namelijk niet echt een constructieve oplossing om maar over en weer te gaan lopen katten om een punt duidelijk te maken
Omdat we inderdaad gewoon volwassen mensen zijn en ik er vanuit ging dat als ik herhaaldelijk uit dat ik het vervelend vind dat Qwea zo volwassen is om haar postgedrag onder de loep te nemen. Maar dat is teveel gevraagd voor dr is wel gebleken. Of ze is gewoon zo asociaal dat het er geen mallemoer kan schelen dat een ander de SC niet leuk meer vindt door haar taalgebruik.
quote:
Dat Qwea best grof in de mond kan zijn weet ik best en als ik het idee had gehad dat het mensen irriteerde dan had ik haar wel gevraagd (via PM) om het wat te minderen.
Ik was in de veronderstelling dat mensen hier Qwea wel een beetje kennen en ook haar manier van doen wel wat konden relativeren.
Waarom moet ik al haar posts maar relativeren? Dat iemand altijd zulk gedrag vertoond maakt niet dat ik het altijd maar moet slikken. Ik zeg er lang niet altijd wat van maar zij heeft nog niet laten zien dat ze ook maar enigszins dr best doet het iets te minderen. Het is geven en nemen van allebei de kanten en geen eenrichtingsverkeer omdat zij nou eenmaal op sociaal vlak een draadje los heeft zitten.
quote:
Tsja maar dat wil ik hier niet hebben, puur iemand niet mogen is toch echt jouw probleem en geen reden om iemand hier in de SC aan te gaan vallen.
Ze heeft net als ieder ander hier het recht om gewoon mee te posten en als er irritatie's zijn neem ik aan dat we hier allemaal volwassen genoeg zijn om dat normaal op te lossen.
Waarom mag ik haar niet? Door haar postgedrag hier. Waarom val ik haar aan? Omdat haar postgedrag hier in de SC me stoort. Als zij haar gevloek en getier mag posten, mag ik mijn irritatie daaraan posten.
Nogmaals een volwassen houding lijkt bij Qwea niet te werken maar aangezien ze ook schijt heeft aan de reacties waar je net als zij antwoord, blijf ik hier wel weg. Ik wil niet elke dag geconfronteerd worden met gescheld en pure uitingen van domheid. Als de mods hier niks aan willen doen omdat nou eenmaal 'Qwea's manier van doen is' dan is dit een SC waar ik niet eens wil zijn. Kom op zeg, met twee maten meten is dat!

Lijkt me dat het de taak van een mod is om te zorgen dat iedereen hier plezier heeft in het posten en niet alleen mevrouw Qwea 'ik heb toch overal schijt aan'.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 12:22:43 #56
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58682509
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Niet om heel onbeleefd te doen, maar mss is het dan wijs om eerst te lezen waar het over gaat voor je mensen op het matje roept?
Naja anyway, laat maar hoor
Waar roep ik mensen behalve over deze manier van oplossen dan over op het matje?
Ik reageerde in eerste instantie gewoon op wat ik vanmorgen hier las.

En je hoeft helemaal niets te laten hoor, als jij of andere denken dat ik de plank helemaal mis sla dan hoor ik het graag
Ik heb af en toe meegelezen hier en was me er niet van bewust dat er zoveel irritatie's waren.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:45:35 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58682910
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wil je weten waarom ik zo reageer?
nee ze vraagt het voor niets !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 12:47:10 #58
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58682948
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Omdat we inderdaad gewoon volwassen mensen zijn en ik er vanuit ging dat als ik herhaaldelijk uit dat ik het vervelend vind dat Qwea zo volwassen is om haar postgedrag onder de loep te nemen. Maar dat is teveel gevraagd voor dr is wel gebleken. Of ze is gewoon zo asociaal dat het er geen mallemoer kan schelen dat een ander de SC niet leuk meer vindt door haar taalgebruik.
Maar goed, als die opmerkingen herhaaldelijk niet werken is het toch handiger om een mod eens te vragen zich er in te mengen, dit soort dingen lopen alleen maar op terwijl het misschien helemaal niet zo ver had hoeven komen.
quote:
[..]

Waarom moet ik al haar posts maar relativeren? Dat iemand altijd zulk gedrag vertoond maakt niet dat ik het altijd maar moet slikken. Ik zeg er lang niet altijd wat van maar zij heeft nog niet laten zien dat ze ook maar enigszins dr best doet het iets te minderen. Het is geven en nemen van allebei de kanten en geen eenrichtingsverkeer omdat zij nou eenmaal op sociaal vlak een draadje los heeft zitten.
[..]
Ik drukte me wat ongelukkig uit, ik had het idee dat er gerelativeerd werd.
Ik had gewoon niet het idee dat er een probleem was, als ik het idee had dat het allemaal zo hoog zat had ik na jouw sneer toch niet dat flauwe dweil geintje gemaakt op de vorige pagina
quote:
Waarom mag ik haar niet? Door haar postgedrag hier. Waarom val ik haar aan? Omdat haar postgedrag hier in de SC me stoort. Als zij haar gevloek en getier mag posten, mag ik mijn irritatie daaraan posten.
Nogmaals een volwassen houding lijkt bij Qwea niet te werken maar aangezien ze ook schijt heeft aan de reacties waar je net als zij antwoord, blijf ik hier wel weg. Ik wil niet elke dag geconfronteerd worden met gescheld en pure uitingen van domheid. Als de mods hier niks aan willen doen omdat nou eenmaal 'Qwea's manier van doen is' dan is dit een SC waar ik niet eens wil zijn. Kom op zeg, met twee maten meten is dat!

Lijkt me dat het de taak van een mod is om te zorgen dat iedereen hier plezier heeft in het posten en niet alleen mevrouw Qwea 'ik heb toch overal schijt aan'.
Wil je nou alsjeblieft even wat minder in de verdediging schieten?

En wil je ook alsjeblieft nu stoppen met die sneren richting Qwea over haar intelligentie anders ga ik ze echt verwijderen, je kunt ook je punt maken zonder lijkt mij.

Ik heb al eerder aangegeven dat ik als ik het idee of de indruk had gehad dat mensen zich er aan stoorden ik Qwea al eerder zou hebben gevraagd of ze wat zou willen minderen.

Ik wil helemaal niemand hier weg hebben, jou niet en Qwea ook niet, ik waardeer iedereen die hier post

Maar goed, het lijkt wel alsof er meer misverstanden bij komen in plaats van opgelost worden op deze manier.
Ik stel voor dat we het hier afsluiten en dat eventuele verdere dingen via de PM of ons FB topic gaan dan kunnen we hier gewoon weer verder met de SC, volgens mij zitten er een aantal verdekt opgesteld tot we weer klaar zijn
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:47:14 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58682949
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waarom moet ik er altijd maar doorheen lezen?
Dit is heus niet de eerste keer dat ik laat blijken dat ik niet gediend ben van 's ochtends vroeg al kots smileys

Ik vind het asociaal gedrag waar ik IRL ook wat van zou zeggen dus dat doe ik hier ook. Aangezien zij zich niet inhoudt, waarom moet ik dat wel? Ik mag dr niet en dat zeg ik ook gewoon aangezien zij vindt dat ze hier ook alles maar mag zeggen en doen.
! !

Sorry, meer heb ik daar niet over te zeggen ! wat betreft je laatste zin, dat is godzijdank geheel wederzijds en het zal me werkelijk aan mn reet jeuken of je me mag of niet !
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 12:48:32 #60
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58682965
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Qwea alsjeblieft zeg
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:50:08 #61
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58682997
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:41 schreef senesta het volgende:

[..]

Goed...

De smiley nsb God, wat een zielig stelletje is het toch ook eigenlijk hier
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:51:28 #62
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58683023
Ik ben het wel een beetje met DizzyMissLizzy en ohoh eens
Qwea post heus ook wel vaak normaal, maar af en toe lijkt dit wel een persoonlijk dagboek waar alle frustraties geuit moeten worden met zoveel mogelijk scheldwoorden en kotssmileys. Aangezien ik hier niet zo vaak kom en niet direct wil gaan zeiken laat ik het maar gaan maar soms is het wel storend.
Hoewel het heus niet allemaal kusknufkroel hoeft hoor. Dat is weer teveel van het goede
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:52:26 #63
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_58683038
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:48 schreef senesta het volgende:

[..]

Qwea alsjeblieft zeg
Ja kom op zeg het is toch te idioot voor woorden. Laten we een knopje gaan maken. Die noemen we dan de "smiley report" als iemand smileys gebruikt die andere niet aanstaan dan kunnen we dat gaan rapporteren.

"Ja jouw smiley gebruik staat me niet aan " ! Come fucking on. Komen zij ooit wel eens buiten de SC? Dit is te debiel voor woorden
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:56:23 #64
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58683095
Jeutje

Ik heb weer wat gemist vanochtend geloof ik.
Ik kan me de reactie wel voorstellen van Oh Oh en DML.
Ik lees zelf selectief en als de post me niet aanstaat, reageer ik er ook niet op.
Maar dat moet ieder voor zich weten, het zou jammer zijn als mensen hier weg zouden blijven om bepaalde posts.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:59:44 #65
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58683148
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeutje

Ik heb weer wat gemist vanochtend geloof ik.
Ik kan me de reactie wel voorstellen van Oh Oh en DML.
Ik lees zelf selectief en als de post me niet aanstaat, reageer ik er ook niet op.
Maar dat moet ieder voor zich weten, het zou jammer zijn als mensen hier weg zouden blijven om bepaalde posts.
ik wou bijna hetzelfde typen, dus quote je maar gewoon
Wat zij zegt dus
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_58683227
Hier nog eentje..
Ik bedoel, heel Fok is af en toe een grote bashplaats, en juist hier is dat meestal niet zo. Daarom kom ik hier ook graag.
Ik kies er bewust voor om me niet te storen aan de posts van een ander, ook dat is toch omgaan met elkaar? En nu ga ik weer verder met poetsen van m'n huis en mezelf..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:12:19 #67
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58683347
Greys krijgt een hartverzakking als ze hier vanmiddag ff lekker relaxed denkt bij te lezen!

Wil nog wel ff kwijt dat je ook op het internet met de ene persoon meer hebt dan met de ander, ik zal dat zeker niet ontkennen. Maar juist het groepje wat we hier zo hebben vind ik in de huidige samenstelling wel erg gezellig.
Dus Oh Oh en DML, wel gewoon blijven hoor
Q, ik noem jou bewust niet in dit rijtje, want je blijft toch wel
  donderdag 15 mei 2008 @ 13:36:24 #68
176471 oh-oh
pi_58683735
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

T was mij niet helemaal duidelijk of ze mij of DML bedoelde, bijdehandje.
Maar ik heb t dus wel uitgelegd, jij maakt een aso reactie, dus ik geef dr es lekker een terug ipv dr maar weer gewoon overheen te lezen.
Egoistisch wicht.
Maar eigenlijk ben je me de moeite van t typen niet waard, dus ik ben dr wel klaar mee hoor
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 mei 2008 @ 14:06:03 #69
163650 Greys
pi_58684181
* Greys hartverzakking krijgt....

Mijn persoonlijke visie maar even:
Ik vind ook dat Q soms wat grof uit de hoek komt en op sommige momenten zeg ik er wel iets van (toen het over haar ouders ging bijvoorbeeld) maar meestal niet. Want ook al is het een grofgebekte tante, ik heb ook een zwak voor haar op bepaalde momenten. Dan is ze heel behulpzaam naar anderen, staat ze als eerste klaar om iets voor je op te zoeken of te helpen bij computerproblemen. En ze heeft een hart van goud als het om dieren gaat.

We wonen niet met zijn allen onder één dak, maar komen regelmatig bij elkaar op visite onder een digitaal dak zeg maar Een reactie die dan wat minder in je straatje past is dan veel makkelijker te negeren dan wanneer je met iemand 'live' samen bent.

Qwea is Qwea. Ze heeft haar ongenuanceerde momenten en in sommige gevallen is dit zelfs the understatement of the year. Daar mag ze ook best af en toe op aangesproken worden wat mij betreft maar ook Q is 'lid van de club' hier en juist het verschil van persoonlijkheden maakt het voor mij eigenlijk ook wel weer heel leuk en interessant. We zijn soms nèt echte mensen, zeg maar

Om een lang verhaal kort te maken... ik zou zeggen...
Q, kots een keer de andere kant op, we zijn al die spetters om onze oren een beetje zat af en toe. En als jij nou een keer de andere kant op kotst, dan kijken wij gewoon af en toe de andere kant op.

Ik zeg maar zo... ik zeg maar WOEF!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:16:26 #70
176471 oh-oh
pi_58684356
Dus omdat Qwea Qwea is mag zij het wel en als ze daar dan een reactie op krijgt is de reagerende persoon meteen niet leuk en gezellig meer?
Beetje eenrichtingsverkeer lijkt me.
Mja van de andere kant mss wel een compliment omdat er van mij dan verwacht wordt dat ik wel het fatsoen en de volwassenheid heb om boven dat kinderachtige gedrag te staan.
Beetje scheef blijf ik het wel vinden maar tis ieg wel duidelijk hoe er over gedacht wordt, thnx
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 14:17:17 #71
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58684369
Ik vind het tijd voor koffie, ik heb verdulle nog niet eens gegeten

Wie ook?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 mei 2008 @ 14:29:42 #72
163650 Greys
pi_58684584
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Dus omdat Qwea Qwea is mag zij het wel en als ze daar dan een reactie op krijgt is de reagerende persoon meteen niet leuk en gezellig meer?
Als het aan mij ligt mag er wel op gereageerd worden! Maar ik ben geen mod natuurlijk.
Het gevaar is alleen dat de een over de ander heen duikelt om er nog een schepje bovenop te doen en voor je het weet heb je een rel Gewoon een volwassen reactie om je onvrede duidelijk te maken moet gewoon kunnen en ik weet eigenlijk zeker dat de mods er ook zo over denken. Anders is het geen forum meer.
quote:
Mja van de andere kant mss wel een compliment omdat er van mij dan verwacht wordt dat ik wel het fatsoen en de volwassenheid heb om boven dat kinderachtige gedrag te staan.
Zo kan je het ook zien

Senesta, heb je ook thee in de aanbieding? Zoethoutthee dan graag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:33:19 #73
105263 Litso
Interlectueel.
pi_58684633
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het aan mij ligt mag er wel op gereageerd worden! Maar ik ben geen mod natuurlijk.
Het gevaar is alleen dat de een over de ander heen duikelt om er nog een schepje bovenop te doen en voor je het weet heb je een rel Gewoon een volwassen reactie om je onvrede duidelijk te maken moet gewoon kunnen en ik weet eigenlijk zeker dat de mods er ook zo over denken. Anders is het geen forum meer.
Dat dus, en dan mag er ook best verwacht worden dat zo'n reactie ook op een volwassen manier opgevat wordt
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_58684699
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:29 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Zo kan je het ook zien

Senesta, heb je ook thee in de aanbieding? Zoethoutthee dan graag
Wat weet je het ook weer mooi te zeggen..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 14:44:07 #75
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58684802
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Beetje scheef blijf ik het wel vinden maar tis ieg wel duidelijk hoe er over gedacht wordt, thnx
Ik lees vanmorgen gewoon mee, en zie een naar mijn idee wel behoorlijke heftige reactie's op het gebruik van een smilie, daar verbaasde ik me gewoon over, toen bedacht ik dat ik DML in een vorige SC ook al eens zo heftig heb zien reageren en ik vroeg me gewoon af wat er aan de hand was.

Dan komt die reactie van DML die best heftig is over de manier van posten van Qwea, daar stapte ik op in.
Ze gaf me de indruk dat er meerdere mensen uit de SC waren die via PM bij haar hun beklag deden over Qwea.
Dat gedeeltje vind ik vooral jammer aangezien we daar als mods zijnde misschien ook al wel wat hadden betekenen.
En dat bedoelde ik meer dan dat ik bedoel dat mensen niets mogen zeggen over uitspraken die ze niet vinden kunnen.

Ik sta persoonlijk in hetzelfde hoekje als Greys, ik mag iedereen hier graag en ik vind dit gewoon erg jammer zo.

Maar goed, ik denk dat iedereen nu zijn woordje wel heeft kunnen doen, het is wel klaar zo toch?

Oh alsjeblieft Greys
  Moderator donderdag 15 mei 2008 @ 14:47:36 #76
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58684877
Ik tik gewoon weer veel te lang he

Hi Lits, ook?
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:34:21 #77
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58685743
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 07:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh zeg! Da's lekker wakker worden Tonja
Wel lief dat ie muis heeft laten ontsnappen.

Mogguh trouwens
Ja, maar goed ook. Ik heb liever niet dat ie het opeet. Je weet maar nooit of zo'n muisje met een buik vol rattengif van de buren komt.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_58686411
Greys

En Tonja Wat een manier om wakker te worden. Daar ben ik dus echt iedere dag bang voor; dat dat mij een keer overkomt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:18:52 #79
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58686536
Gelukkig kwam ie niet met de muis op bed.. Dat zou meer wat voor Loes zijn, die dropt bijna elke nacht elastiekjes, veren etc op mijn handen of hoofd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 mei 2008 @ 16:24:30 #80
163650 Greys
pi_58686623
Nok!

Iehhhhhhhh Tonja, je zult toch een half-aangekloven *iets* op je hoofd gedropt krijgen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58686646
Dat doet Mudhle, een van mijn kindjes, ook altijd met wuppies. iedere ochtend liggen er een paar op een rijtje naast me in bed. Laatst had er iemand een vogel en ik kon het dode beestje nog net opruimen toen ie al onder aan de trap was beland. En tussen alle poezespeeltjes valt een dood vogeltje of muisje nieteens direct op.
Verder hebben de muizen hier allemaal asiel gezocht bij de buren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:34:16 #82
176471 oh-oh
pi_58686773
Mn tante had een Spaanse straatkat, echt zo'n haaibaai was dat, die hadden ze als kitten es meegesmokkeld uit Spanje, en spijt dat ze daar van gehad hebben!
Ze treiterde de andere katten , ze sleepte echt ALLES mee naar binnen, bij voorkeur midden in de nacht.
Vuilniszakken met mosselen er in, die ze dan eerst over de carport heen sjouwde en dan zo ver ze kon het kattenluik in trok om hem vervolgens vakkundig naar binnen toe leeg te gooien ( kattenluik kwam uit in slaapkamer ), duiven, eenden, ratten ,zelfs es een gans, en nooit echt dood he, altijd half levend.
Twas echt een loeder die kat, dat was dan ook wel weer dr charme hoor.
En 19 jaar oud geworden natuurlijk
Ow ja en niks of nergens bang voor, behalve voor mijn Frits, die met zn twee kilo kleiner was dan veel van dr slachtoffers.
Frits en Karel hebben es drie weken bij mn tante gelogeerd, Frits kwam binnen , joeg dat sekreet de eerste de beste boom in, en ze heeft daar drie weken lang gezeten, weigerde een poot binnen te zetten, kwam alleen dr uit om te eten, en kwam pas weer naar binnen toen de chiwallies weer weg waren
Oh! Ik hoor onweer!!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 mei 2008 @ 16:41:46 #83
163650 Greys
pi_58686910
Gatverjakkes, Oh-oh! Ik zie het gewoon voor me, dat gesleep met een vuilniszak met mosselen hahaha!

En Frits is stoer (Frits is toch die blonde he? Ik haal ze altijd door elkaar )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:44:31 #84
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_58686946
Altijd leuk om zulke verhalen over katten van anderen te lezen. Met de nadruk op 'anderen' uiteraard

Onweer? Waar?
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:48:32 #85
176471 oh-oh
pi_58686993
In Maastricht
Twordt heeeeeel erg donker hier, gelukkig maar dat ik een lift naar huis heb geregeld zo.
Maar onze oudste medewerker hier zei ook al net heel erg kjoet, oh juf, ik breng u zo wel even naar huis met de hondjes hoor
Die kat van mn tante ( Gato ) dat was echt een geval apart.
Fritsie is die blonde ja.
Mn kleine blonde dood
( Groucho Marx )
pi_58687042
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:24 schreef Greys het volgende:
Nok!

Iehhhhhhhh Tonja, je zult toch een half-aangekloven *iets* op je hoofd gedropt krijgen!
Nok gaat weer verder met rooie oortjes kweken (letterlijk) aan de werkfoon.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:53:22 #87
176471 oh-oh
pi_58687081
Hier belt vandaag echt helemaal niemand
Ik zit echt telkens te testen of de foon t wel doet
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 mei 2008 @ 16:56:56 #88
163650 Greys
pi_58687149
Succes Nok!

Ahhhhh die foto, Frits is een lekkerbekkie
En noemt hij je 'juf', oh-oh?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:59:23 #89
176471 oh-oh
pi_58687202
Ja hij zegt tegen mij Juf en tegen de ouwe wieven van 50 Mevrouw.
Echt lief.
Hijs ook zelf al uhhhhh 68 of zo en werkt al meer dan 40 jaar voor ons bedrijf, echt een die-hard dus
( Groucho Marx )
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:08:10 #90
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58687366
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:48 schreef oh-oh het volgende:
In Maastricht
Twordt heeeeeel erg donker hier, gelukkig maar dat ik een lift naar huis heb geregeld zo.
Maar onze oudste medewerker hier zei ook al net heel erg kjoet, oh juf, ik breng u zo wel even naar huis met de hondjes hoor
Die kat van mn tante ( Gato ) dat was echt een geval apart.
Fritsie is die blonde ja.
Mn kleine blonde dood
[ afbeelding ]
Hehe, het lijkt net of er links een pruikje drijft

Wat een leuk hondje die Frits Ik vind hem eerlijk gezegd leuker dan je naakte hondjes
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_58687470
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Gatverjakkes, Oh-oh! Ik zie het gewoon voor me, dat gesleep met een vuilniszak met mosselen hahaha!

En Frits is stoer (Frits is toch die blonde he? Ik haal ze altijd door elkaar )
Half dooie mossels, he
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:16:38 #92
176471 oh-oh
pi_58687493
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:08 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Hehe, het lijkt net of er links een pruikje drijft

Wat een leuk hondje die Frits Ik vind hem eerlijk gezegd leuker dan je naakte hondjes
Dat vindt bijna iedereen hoor.
Chihuahua's zijn alleen nog al rottige K#*hondjes qua karakter hoor.
Ik vind zelf mn chineesjes duizend keer liever en duizend keer mooier.
Maar mijn chiwallies zijn gelukkig wel goed opgevoed en sociaal, dus die zijn wel leuk
Oh hoe erg kan een mens zijn.
T regent nu dus als een gek hier, en ik heb voor de nakies wel elk een shirt en een regenjas mee, en niks voor mezelf
( Groucho Marx )
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:17:29 #93
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_58687512
we hebben net guppen bij de schildpadjes (Chandler en Cattara) gegooit
de schildpadden intresseren zich helemaal niet en de visjes zijn de schilden aan het schoonpikken
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_58687530
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 16:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja hij zegt tegen mij Juf en tegen de ouwe wieven van 50 Mevrouw.
Echt lief.
Hijs ook zelf al uhhhhh 68 of zo en werkt al meer dan 40 jaar voor ons bedrijf, echt een die-hard dus
Dat had ik effe nodig als tegengif.
Straks tussendoor even een boodschap gedaan. Loopt er een man die ik hier al jaren door de buurt zie fietsen en die me altijd goeiedag (haaaa, meissie)zegt. Ik groet altijd terug en evrder hebben we nooit een woord gewisseld.
Vandaag dus in de Super vraagt ie: hoe gaat het? Ik beleefd: heel goed meneer, en met u? Zegt ie hees fluisterend en dichtbij komend: ga je mee naar mijn huis? En dan met zo'n niet mis te verstane knipoog. Ik heb een keer heeeeel erg hooghartig gekeken en gezegd dat ik naar mijn grote zoon thuis ging, een knikje gegeven en weggelopen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:19:22 #95
176471 oh-oh
pi_58687534
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Half dooie mossels, he
Bijdehandje
Neuh die mossels waren wel zo ver heen dat ze alweer bijna konden lopen hoor
Mn lift komt dr zo aan
Chico is een marathon aan het rennen hier boven door de onweerstress, mn arme arme baby.
( Groucho Marx )
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:20:24 #96
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58687548
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:16 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dat vindt bijna iedereen hoor.
Chihuahua's zijn alleen nog al rottige K#*hondjes qua karakter hoor.
Ik vind zelf mn chineesjes duizend keer liever en duizend keer mooier.
Maar mijn chiwallies zijn gelukkig wel goed opgevoed en sociaal, dus die zijn wel leuk
Oh hoe erg kan een mens zijn.
T regent nu dus als een gek hier, en ik heb voor de nakies wel elk een shirt en een regenjas mee, en niks voor mezelf
Lieve hondjes dus Net als: "Het is een heel lief kind"
Ik geloof je wel hoor Die hele kledingbende die je voor ze hebt vind ik wel weer grappig

Hier regent het nog steeds niet, het zal straks wel losbarsten als ik naar de stad ga
Ziggy played guitar
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:21:34 #97
176471 oh-oh
pi_58687568
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat had ik effe nodig als tegengif.
Straks tussendoor even een boodschap gedaan. Loopt er een man die ik hier al jaren door de buurt zie fietsen en die me altijd goeiedag (haaaa, meissie)zegt. Ik groet altijd terug en evrder hebben we nooit een woord gewisseld.
Vandaag dus in de Super vraagt ie: hoe gaat het? Ik beleefd: heel goed meneer, en met u? Zegt ie hees fluisterend en dichtbij komend: ga je mee naar mijn huis? En dan met zo'n niet mis te verstane knipoog. Ik heb een keer heeeeel erg hooghartig gekeken en gezegd dat ik naar mijn grote zoon thuis ging, een knikje gegeven en weggelopen.
OMG das echt TE grappig
Ik ben zo weg denk ik, fijne avond U allen!
( Groucho Marx )
pi_58688550
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Bijdehandje
Neuh die mossels waren wel zo ver heen dat ze alweer bijna konden lopen hoor
Mn lift komt dr zo aan
Chico is een marathon aan het rennen hier boven door de onweerstress, mn arme arme baby.
Reincarnatiemossels

En gij.... wel kleren voor je doggies en niet voor jezelf. Dan ben je wel een beetje een muts, he (nou ja...dat is dan wel gelijk een extra kledingstuk)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 mei 2008 @ 18:23:56 #99
163650 Greys
pi_58688666
Ieuw, Nok, een indecent proposal van een engerd Bof jij even!

Hier nog geen onweer, wel regen. Een paar spatjes.
Ik ga vanavond Zomerhitte kijken, ben benieuwd of het wat is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 mei 2008 @ 18:42:22 #100
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_58689038
Hier nog zonnig

Greys? Weer een beetje van de schrik bekomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')