nee hun snavels zijn helemaal rood van het bloed en inmiddels zijn alleen de vleugels nog over, ongelofelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:08 schreef Morretje het volgende:Ik heeft weer gewerkt..
Ravage had vandaag vrij genomen... Gaat ie allerlei dingen buitenshuis doen, als ik vrij ben..
Doe dat dan als ik er niet ben, denk ik dan..
Ielll, wat ben ik blij dat Chip een echte theemuts is, die vangt alleen maar muggen en eten uit d'r bak.![]()
WooZ, volgens mij zijn meeuwen echte slopers en alleseters, dus op zich verbaast het me niet... Maar het is vast geen prettig gezicht.
Ja hoor. Ying yanggggg, zennnn, adem in adem uittttttt enzoquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys? Weer een beetje van de schrik bekomen?
ik heb alleen m'n gsm bij de hand, maar daar zit dus geen zoom op, ik zal eens kijken wat het resultaat is als ik thuis benquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
WooZ, wat een horrortafereel!
Heb je artistieke foto's er van gemaakt?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:01 schreef verita het volgende:
Hier in Almelo zojuist de eerste onweersklap. Onze poes geeft geen kik bij onweer, gelukkig.
Ik heb me met moeten inhouden bij dit topic Schoorsteenveger schopt mijn kat en breekt arm en post het daarom maar hier voordat ik teveel zeg daar. Wat een druiloor, die veger... Ik denk dat ie van mij ook vliegles had gekregen.
Nope, die is zooooo eigenwijs.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:48 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, kunnen jullie moeder en doggie niet inpakken en naar de DA vervoeren?
Dat was niet eens nodig.. Mijn sippe gezicht toen hij terugkwam was genoeg..quote:
Chip is hier altijd het bangst geweest voor harde knallen. Onweer en vuurwerk Maar vooral vuurwerk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat was niet eens nodig.. Mijn sippe gezicht toen hij terugkwam was genoeg..![]()
Het heeft hier nog niet geonweerd, ben benieuwd hoe Chip daarop reageert.. Heb net de 2 gemiste afleveringen van GA gekeken, dat was wel weer een spektakel zeg..![]()
Ing, wat zielig voor het beestje.. 'k Snap je moeder ook wel, maar aan de andere kant is dat natuurlijk niet rationeel meer, en daar kan ik niet zoveel mee.Ben af en toe ook iets TE rationeel, denk ik
Hopelijk komt ze tot inkeer..
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:03 schreef Greys het volgende:
MB, je bent nog wakker!![]()
Ik was al in mijn eentje de polonaise aan het lopen hier
Hoeft al niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, Ing, wat klote
Ik snap je moeder heel goedMaar ik hoop toch dat ze morgen naar de dierenarts gaat....
quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh Ing... ik vind het eerlijk gezegd sneu voor Lady dat ze nu niet naar de DA gaan
Misschien heeft ze pijn en dan kan ze pijnstillers krijgen![]()
WooZ, toch foto's gemaakt dus!![]()
Ik ben ook benieuwd. Niet hier posten hoor, dan slapen we drie dagen niet
![]()
Verita, jij ook al onweer dus. Ben benieuwd wanneer het hier (Bleiswijk) komt.
Ik hou niet zo van onweer. Bink (mijn hondje) geeft er niets om, gelukkig.
Nok... 'een morrie doen'![]()
o shit sterkte wat kut, daar ben ik ook zo bang voor dat er iets met onze honden gebeurd voordat ik terug in NL benquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer.
Werd vanochtend om kwart over 6 door zusje uit bed gebeld. Ze had net opgehangen met 2 heftig huilende ouders. Dus om half 7 zat Ingetje ook gezellig mee te brullen bij pa en ma aan de achtertafel.![]()
![]()
![]()
Lady heeft vannacht nog heerlijk rustig geslapen en gisteravond nog gesmuld van kipfilet.
Vanochtend was ze heel slap toen ma wakker werd en in de tuin viel ze om.
Pa en ma hebben haar op de bank op haar plekkie gelegd en geaaid tot ze 10 minuten later uiteindelijk overleed. Ze had geen pijn en ligt nu nog steeds heel vertrouwd op haar plekkie.
Lady meissie....zal je missen![]()
![]()
Ow well, gelukkig is Lady mooi op haar eigen tijd als oud hondje op haar eigen manier lekker gegaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer.
Werd vanochtend om kwart over 6 door zusje uit bed gebeld. Ze had net opgehangen met 2 heftig huilende ouders. Dus om half 7 zat Ingetje ook gezellig mee te brullen bij pa en ma aan de achtertafel.![]()
![]()
![]()
Lady heeft vannacht nog heerlijk rustig geslapen en gisteravond nog gesmuld van kipfilet.
Vanochtend was ze heel slap toen ma wakker werd en in de tuin viel ze om.
Pa en ma hebben haar op de bank op haar plekkie gelegd en geaaid tot ze 10 minuten later uiteindelijk overleed. Ze had geen pijn en ligt nu nog steeds heel vertrouwd op haar plekkie.
Lady meissie....zal je missen![]()
![]()
Ik ben blij dat die foto niet zo duidelijk isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op een gegeven moment waren dus echt alleen nog 2 losse vleugels over, 2 meeuwen en beide zaten ze lekker te kluiven![]()
ik neem volgende keer m'n ultrazoom 36 megapixel meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:14 schreef Greys het volgende:
Ach lieve Ing, sterkte voor jou en je zusje en je ouders
Het is goed dat Lady eventueel lijden bespaard is gebleven, maar het gemis zal er niet minder om zijn.
Het zal inderdaad stil zijn en enorm wennen. Dikke knuffel!
WooZ, wat MissBliss al zegt, fijn dat het geen duidelijke foto is
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:03 schreef Nonneke het volgende:
[gratis] Tarzan punten van de AH
niemand leuk plannen om naar tarzan te gaan ?
Van die dingen word ik echt misselijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:20 schreef Litso het volgende:
Ik ben aan de Albert Heijn opwarmcheeseburgers
PMSenesta?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef senesta het volgende:
Goedeavond![]()
Ik heb echt een treiterdag, ze worden allemaal helemaal gek van me![]()
Wij hebben hier sinds lange tijd patat gegeten met een broodje hamburger
Whehe, zal dat het zijn?quote:
Welterusten Nokquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef nokwanda het volgende:
De muurschildering is nog steeds niet af. Zondag ga ik weer verder. Ik verwacht niet dat het dan al helemaal naar mijn zin af zal zijn.
Ik werk 40+ uur, dus ik doe het wanneer ik wat tijd zie rondslingeren. Of ipv mijn afwas natuurlijk. Alles ipv de afwas
En de laatste keer heb ik foto's gemaakt maar was er iets mis met het uploaden. Heb nog geen kans gezien/ de puf gehad om te kijken wat ermee aan de hand was.
En nu duik ik mijn nest in.![]()
http://www.e-nemo.nl/?id=5quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:40 schreef Greys het volgende:
Nemo? Tisdat? Ik ken alleen die vis, die zoek was
Op het exacte moment dat jij dat schreef werd ik wakker van een nachtmerriequote:Op zondag 18 mei 2008 04:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Leven we nog?![]()
Ik ga maar es op bed, het wordt alweer licht
quote:
Met toestemming dusquote:Op zondag 18 mei 2008 13:23 schreef Litso het volgende:
Tuurlijk joh. Zolang je/ze niet overal gaat spammen
Linkje in de SC is natuurlijk geen probleem.
Maar nu, door een klagende buurman moet Stichting Dierenthuis weg. Waarom?quote:Dit is Dierenthuis
Voor oude, zieke en kansarme honden en katten is er nauwelijks plek in deze maatschappij. Als ze niet meer bij hun baas kunnen wonen, komen ze dikwijls in asielen terecht, zonder enige hoop op herplaatsing of met een grote kans op onnodige euthanasie. Gelukkig is er een organisatie die zich het lot van deze stakkers aantrekt: Stichting Dierenthuis.
Wat?
Stichting Dierenthuis is een permanente huiskameropvang voor oude, zieke en kansarme honden en verwilderde katten, en via Stichting FIV-FeLV tevens voor katten besmet met het kattenaids- of leucosevirus. De dieren zijn afkomstig van asielen, waar ze vaak verwaarloosd en mishandeld binnen zijn gebracht. Maar ook van mensen die met de Stichting een regeling hebben getroffen dat zij voor haar dieren zorgt als ze er zelf door overlijden niet meer toe in staat zijn. Inmiddels leven ruim 400 dieren in een waar honden- en poezenparadijs op aarde, zonder hokken en tralies. Hier kunnen ze op continue zorg rekenen, omdat de beheerders tussen de dieren in wonen. Lees over een aantal van deze bewoners op onze bewonerspagina!
Hiervoor is dus een petitie gestart. Ik heb hem in ieder geval getekend.quote:Meneer Claassen vertelt over onze katten die in het bos zitten te schijten. Dit bos is wel ons terrein en het thuis van anders dakloze dieren. De buurman is niet blind voor dierenleed. Hij begint met de mededeling dat het waanzinnig is om op deze plaats zoveel katten te houden en vervolgens vind hij het prachtig wat wij doen, maar niet in de achtertuin van zijn omheinde villa die nota bene op bijna honderd meter hier vandaan ligt.
Ik bak te vaak een cakequote:Op zondag 18 mei 2008 12:55 schreef Greys het volgende:
Morgenochtend, Oh-oh! Rond half tien ofzo, of ietsje later, anders zijn we te vroeg bij Conleche en dat gaat Heer C niet waarderenElke keer als ik of Heer G tegen Bink zegt 'Gaan we op vakantie???' dan worden we overladen met kusjes!
Bink gaat haar verloofde Koekie ontmoeten morgen
En dan daarna rijden we door, nog een uurtje of twee, naar het huisje in Froidchapelle. Met bubbelbad. En sauna. Ik heb er nu al zin in!
Oh lekker, een cake bakken! Dat heb ik al te lang niet gedaan.
Zijn het lastige stofjes qua dessin ofzo Oh-oh? Omdat je er niet uit komt met je patroon? Want je hebt dat truitje dan al eerder gemaakt toch, of heb je die gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |