abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58545735
De hipste, meest geëmancipeerde FOK!-vrouwen staan sinds kort úrenlang de vettige keuken te boenen, de lang vergeten kattenluikjes af te nemen en die rare vlek die al jaren op het keukenkastje zit aan te vallen. Hell, zelfs de stoerste mannen hebben schortjes om en sponzen in hun handen. Wat is er in godsnaam aan de hand? Zijn we doorgeslagen met de lenteschoonmaak?

Nee, FOK! is in de greep van De Wonderspons. Dit kleine, witte, vierkante geschenk uit de hemel heeft ervoor gezorgd dat FOK!kers die schoonmaken als verschrikkelijke noodzaak zagen nu de meest ongure vlekken aanvallen met een optimisme en vrolijkheid die naar het manische neigt.

We zijn inmiddels aanbeland bij topic nummer 6 over de wonderspons en nog vele andere schoonmaakmiddelen uit de poetshemel, en het is tijd voor een actie .

Zo'n grote schoonmaak heeft natuurlijk geen énkel nut als je er niet mee kan patsen, en er niets voor terug krijgt. Laat ons dus zien wat jíj allemaal kan met wondersponzen, wonderdoekjes en andere magische hulpmiddelen, en win een lifetime voorraad schoonmaakspullen!

Wat moet je doen?

Lijkt me duidelijk: met je schoonmaakspullen aan de slag! . We zijn op zoek naar de grappigste/schokkendste/idiootst/ontroerendste (Ik kan door het kattenluikje kijken . .)-foto's. Schrijf een kort verslag waarin je jouw kunsten vertoont met behulp van foto's, video's, anekdotes, go nuts! Uit de ingezonden verslagen zal door middel van een stemronde een winnaar gekozen worden, die de moeder der schoonmaakprijzen kan verwachten .

Mail je verslag/foto/whatever naar clumsyclown@fok.nl met als titel 'schoonmaakactie'. Vergeet je username niet te melden! Inzenden kan tot maandag 26 mei 20.00 uur, dus jullie hebben flink de tijd.

Wat is die enorme, fantastische, geweldige prijs?

Tradepoint, de leveranciers achter de verkoopsite www.locotoko.nl heeft een prijzenpakket samengesteld waarmee de winnaar een flínke poos door kan gaan met het huis spik en span houden.

Het prijzenpakket bestaat uit:
- 30 verpakkingen van 2 Balbo Power Pads, bij ons bekend als wondersponsjes
- 24 verpakkingen van 20 Power Pad Mini's, de handige miniversie van de wonderspons
- Een Quick 'n Brite schoonmaakset
- Balbo Smart Bags, speciale vacuumzakken waarin bijv kleding met behulp van de stofzuiger vacuum verpakt kan worden. 1 x Travel Medium (40x60cm), 2 x Vacuum Large (55x90cm), 2 x Vacuum XL (80x100cm), 1 x Two Ways (60x95cm)

De droom van iedere noestige huisvrouw komt uit met deze actie, geniet ervan .

Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2008 00:46:18 ]
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:14:10 #2
331 Merel
Be here now.
pi_58547519
Flauw dat je nu pas met zo'n actie komt, nu is alles al schoon
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_58548104
Ja inderdaad Wat kan ik in 7 dagen tijd nog heel viez maken?!

(OMG die vacuumzakken! )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:12:28 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58548259

Maar ja... ik krijg mijn kattenluikje nooit meer zo smerig natuurlijk.
Eens kijken of ik Janus gefilmd krijg die heel zielig jankend door het blinkende luikje de woonkamer in kijkt.
Hij bivakkeert sinds kort in de schuur als wij niet thuis zijn.
pi_58549400
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:03 schreef Syrena het volgende:
Ja inderdaad Wat kan ik in 7 dagen tijd nog heel viez maken?!

(OMG die vacuumzakken! )
Gewoon anderhalve week lang niéts doen in huis, en dan opruimen .
pi_58550435
'lleu
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58551085
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:12 schreef Brighteyes het volgende:

Eens kijken of ik Janus gefilmd krijg die heel zielig jankend door het blinkende luikje de woonkamer in kijkt.
das gemeen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58551096
maareuh goed idee C-c..

helaas is alles hier spic en span tegenwoordig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58551675
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben een ennegramtype 1. Dat is onmogelijk voor mij
Hmm...mijn ouders hebben wel een streep op de muur van waar de hond steeds langsloopt én het is een keileuke hond
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:11:53 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_58553037
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Precies, en als je kinderen hebt, laten die dan wat vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen voor een feestje ofzo. Dat ze lekker overal met hun vette handjes aan kunnen zitten.
  Jubileum moderator donderdag 8 mei 2008 @ 19:22:31 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58559749
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:12 schreef Brighteyes het volgende:

Ik heb mijn kattenluikje nog niet gedaan
(mogen wij wel meedoen eigenlijk?)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58561181
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 19:22 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik heb mijn kattenluikje nog niet gedaan
(mogen wij wel meedoen eigenlijk?)
Open stemronde, dus crew kan inderdaad meedoen!
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:11:39 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58561655
Als ik het niet vergeet ga ik de binnenkant van de vuinisbak-deksel eens onder handen nemen.
Ik was van de week al van plan om daar een sopje doorheen te gooien, had nooit meer aan de wonderspons gedacht!

Ik weet alleen niet of ik die foto's durf te tonen.
Aan de andere kant, maken jullie die binnenkant regelmatig schoon? Ooit deed ik dat wel... ooit.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:07:11 #14
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58715494
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik kan geen foto's uploaden en we hebben geen internetverbinding en ik had wegens voorkennis al leuke foto's gemaakt van de tegeltjes in de schuur. Kan ik de foto's ook uitprinten en opsturen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:55:49 #15
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58719436
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 22:07 schreef YPPY het volgende:
en we hebben geen internetverbinding
deze post heb je geplaatst via postduif
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_58739429
Whiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa!
Wat een prijsvraag!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 18 mei 2008 @ 19:57:10 #17
58560 Oksel
Gezellig.
pi_58748595
Waar kan ik ze kopen?
  maandag 19 mei 2008 @ 17:00:48 #18
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58764233
Zo, schoongemaakt en foto's gemaakt, morgen maar eens een verslagje in elkaar flansen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 11:12:04 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_58777315
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:57 schreef Oksel het volgende:
Waar kan ik ze kopen?
Je kunt ze winnen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_58800078
ik bied een huis aan dat gebruikt kan worden om schoon te maken?
I had a signature once. It was awful.
pi_58801508
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:57 schreef Oksel het volgende:
Waar kan ik ze kopen?
Kruidvat, Blokker e.d. en bij de Action verkopen ze neppers die net zo goed werken maar die zijn grijs en heten Powerspons.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58985573
Hoe staat het met de wedstrijd?! Alle sponzentopics vallen een beetje stil... Hard aan het schrobben zeker?
pi_59092061
Ik heb de verkeerde wondersponsjes gekocht zie ik nu. Ik had met een half oog het wondersponsjes topic weleens gezien en las daar het woord Action. Toen ik daar gister was dacht ik: hé, ook maar even kijken waar die WSjes liggen. Kom ik dus thuis met 2 sponsjes waar Wonderspons op staat. Zoek ik dit topic op om te kijken wat er nu zo wonderbaarlijk is aan die sponzen, heb ik dus de verkeerde gekocht.

Verwarrend hoor. Nu moet ik nog een keer naar de Action.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:46:11 #24
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59093907
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

deze post heb je geplaatst via postduif
Dat was inderdaad het tempo van de werklaptop van mijn man die via een vaag gebeuren op internet kon. Waar ik dus al helemaal geen prive foto's op kan gaan zetten. Maar alles is wel mooi schoon.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59102539
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik heb de verkeerde wondersponsjes gekocht zie ik nu. Ik had met een half oog het wondersponsjes topic weleens gezien en las daar het woord Action. Toen ik daar gister was dacht ik: hé, ook maar even kijken waar die WSjes liggen. Kom ik dus thuis met 2 sponsjes waar Wonderspons op staat. Zoek ik dit topic op om te kijken wat er nu zo wonderbaarlijk is aan die sponzen, heb ik dus de verkeerde gekocht.

Verwarrend hoor. Nu moet ik nog een keer naar de Action.
Ah, die heb ik hier ook nog ergens liggen. Groene met een microvezeljasje.
Die zijn knap waardeloos inderdaad.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')