oeps, duh!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh da's ook een goeie, oh-oh!
Ik neem aan dat je met DM eigenlijk MB bedoelt?![]()
Nou mijn chineesjes hebben perzikkenhuidjes hoor, dankzij goede voeding en verzorging, maar dr zitten me toch vaak grindtegels tussen...quote:
Ik heb je post hardop voorgelezen en hij zegt "Nou als je daar even een half uurtje op Fok wilt vind ik het best hoor, als het maar geen 36 uur per dag wordt"quote:Op zondag 18 mei 2008 16:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Enne....waarom zou je niet dagelijks een verslagje mogen doen van jullie wilde vakantie-avonturen Greys?
Dat ben je ons haast wel verplicht
Neequote:Op zondag 18 mei 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Graag gedaan! Proberen kan in elk geval geen kwaad
Heb je de film al gekeken met je laptop op zijn kop?
Ik doe ze gewoon in zn geheel door het eten hier omdat ze natvoer krijgen en ik dat eerst op kamer temp. laat komen, prak ik de dingen gelijk dr door en tegen de tijd dat ze het krijgen zijn ze al half opgelost.quote:Op zondag 18 mei 2008 16:53 schreef MissBliss het volgende:
Oh, er was nog een pagina
Die capsules zal ik ook wel gaan proberen dan oh-oh, maar moet dat gewoon door het eten?Ik neem aan dat je de capsule moet breken?
Ingetje, ik heb wel een fohn, maar die ligt in Zwijndrecht, waar ik de komende tijd niet kom (ouders op vakantie) en dan vind ik het zonde een nieuwe te kopen als ik hem toch zelden gebruik
Ok, nou ja, ik kijk wel even hoe ik het doe.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe ze gewoon in zn geheel door het eten hier omdat ze natvoer krijgen en ik dat eerst op kamer temp. laat komen, prak ik de dingen gelijk dr door en tegen de tijd dat ze het krijgen zijn ze al half opgelost.
Maar je kan ze ook openprikken met een tandenstoker ( stinkt wel onwijs)
Dat is ook weer zo idd. Maar als visolie en die babyolie helpen hoef ik haar niet te wassen en dús niet te fohnenquote:Op zondag 18 mei 2008 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Overigens , fohnen zou ik dan al helemaal niet doen, daar krijgen ze echt een droge huid van !
Ik fohn mn chihuahua's nooit, alleen soms de nakies in de winter of voor een show en omdat ik dan alleen maar hun kop en staart snel ff hoef te doen.
Ja, doei!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys krijgt haar eigen topic!
De wilde sauna-avonturen van de familie Greys!
Dagelijks tussen 4 en 5, live vanuit ergens in België
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, doei!
Dat doen we dus ff niet he?![]()
Ik moet je trouwens teleurstellen, want ik denk dat het in een sauna iets te warm is om 'wild' te gaan doen
quote:Op zondag 18 mei 2008 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, doei!
Dat doen we dus ff niet he?![]()
Ik moet je trouwens teleurstellen, want ik denk dat het in een sauna iets te warm is om 'wild' te gaan doen
Met niemand om die spannende dingen waarvoor greys het te heet vindt te doen in de sauna. Jaaaa, daaahaaaaagquote:Op zondag 18 mei 2008 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok!![]()
Mss mag je een avondje langskomen daar?
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:15 schreef nokwanda het volgende:
Verstuur net een mail voor werk en op het moment dat ik op send druk zie ik mijn typo.
Niks meer aan te doen.
Er stond: met vriendelijke grot
Volgens mij wel hoor!quote:Op zondag 18 mei 2008 21:54 schreef Morretje het volgende:![]()
Oh-oh dat filmpje!!! Geweldig zeg, die gezellige hondjes van jou.
Toen het vannacht zo stil was hier, lag ik voor pampus in m'n nest, ik was me daar toch ver heen na een zeer gezellig etentje met vrienden..![]()
Enne, gisttableten, werken die ook voor mee-eters en puisten bij mensen? Ik heb er op het moment bijzoner veel last van op m'n rug
Meurningquote:Op maandag 19 mei 2008 08:53 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen maar weer...![]()
Ik vind het koud, ligt dat aan mij of is het bij jullie ook niet warm nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |