abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58666230

Het vorige deel: Slank de hete zomer in # 157 Het vet smelt weg!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58666253
Mijn laatste post:

Ik mis de mogelijkheid om een vitaminepil in te voeren (50% van ADH) ... kan hem iig niet vinden ... nu is bijna alles rood .

Toen keek ik uit het raam, was de zon weg en bleek ik hem opeens op slot gegooid te hebben ... vandaar .
pi_58666271
gewoon even voedingsmiddelen toevoegen toch? En dat bestaat dan alleen maar uit vitamines, zo heb ik het wel gedaan eerder
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58666321
Hier gaat het volgens mij onweren
pi_58666383
Oh godver.... ik realiseer me nu dat het nog maar 4 maanden duurt.
Ik moet in die tijd nog ongeveer 10 kg kwijt.

'Vette' TVP dus
pi_58666443
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:53 schreef teigan het volgende:
gewoon even voedingsmiddelen toevoegen toch? En dat bestaat dan alleen maar uit vitamines, zo heb ik het wel gedaan eerder
Via een omweg gevonden ... en ook nog mineralen ... Nu heb ik best wel een groot deel al groen gekregen . Potje pillen is alleen bijna op, wilde er mee gaan stoppen ... omdat het met gewone voeding ook zou moeten lukken.
pi_58666561
* Inderdaad zet het programma op to-do list voor thuis*
pi_58666567
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Rekkie het volgende:
Oh godver.... ik realiseer me nu dat het nog maar 4 maanden duurt.
Ik moet in die tijd nog ongeveer 10 kg kwijt.

'Vette' TVP dus
4 maanden tot?
pi_58666611
de herfst ?
ik woon in dezelfde stad als chico en ik heb wel gewoon zon..
pi_58666683
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de herfst ?
ik woon in dezelfde stad als chico en ik heb wel gewoon zon..
ahhh de meeste gaan toch voor slank zijn in de zomer
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:20:56 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58666789
Oi .

Ik heb woensdag én een sollicitatiegesprek én een date .
Niet meer actief op Fok!
pi_58666807
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Oi .

Ik heb woensdag én een sollicitatiegesprek én een date .
stoer met dat meisje waar je zo gek van was?
pi_58667030
Goeiemiddag

Hier is de zon weg, regent het en gaat het zo onweren volgens mij

Ik heb vanmiddag hard gewerkt, boven de slaapkamer, 2 wastafels en de wc schoongemaakt en alle kamers en de gang gestofzuigd. Toen beneden de keuken, wc en kamer schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild en daarna nog 3 kwartier gestreken. Dus goed bezig geweest

Nu boodschappen doen, stofzuigen, was uit machine halen en dan eten koken, eten en lekker zwemmen

Leuk dat je ook nog weer een date hebt Renske Veel succes met je sollicitatiegesprek en veel plezier met je date
pi_58667083
Ik heb vrijdag een date - nou ja hij vroeg of ik iets met hem wou drinken en ik zei ja -
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:41:35 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58667103
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

stoer met dat meisje waar je zo gek van was?
'Meisje' . Ze is 10 jr ouder dan ik hoor, dus al een hele mevrouw . Maar ja, dit is dezelfde persoon en nu maar hopen dat het lange wachten beloond wordt . We'll see.

Oh, en ze smst net dat het toch dinsdag wordt, dus nog een dagje eerder. Moet ik wel twee dagen achtereen een lange reis maken, maar ach.

Ga me dit weekend eens goed voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek. Dat vind ik nog best eng .
Niet meer actief op Fok!
pi_58667168
Hey niet zo happen en alles maar goed vinden eh! Ik snap dat je haar leuk vind maar jij bent even leuk etc!
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:45:58 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58667197
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey niet zo happen en alles maar goed vinden eh! Ik snap dat je haar leuk vind maar jij bent even leuk etc!
Ik weet het .
Niet meer actief op Fok!
pi_58667200
Ik heb hem opgezocht via hyve en ik ben èèn jaar en vier maanden ouder Volgens mij weet ie niet hoe oud ik ben. Hij denkt 18, 19 of 20. Want ik ben bezig met m'n rijbewijs maar mocht nog niet een 21 club in
pi_58667225
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

4 maanden tot?
Mijn bruiloft
pi_58667349
cute

pi_58667367
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

'Meisje' . Ze is 10 jr ouder dan ik hoor, dus al een hele mevrouw . Maar ja, dit is dezelfde persoon en nu maar hopen dat het lange wachten beloond wordt . We'll see.

Oh, en ze smst net dat het toch dinsdag wordt, dus nog een dagje eerder. Moet ik wel twee dagen achtereen een lange reis maken, maar ach.

Ga me dit weekend eens goed voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek. Dat vind ik nog best eng .

ach blijven we stiekem niet allemaal meisjes
Maar leuk, gaan jullie iets drinken?
pi_58667399
PF wat leuk je hebt je eerste date ooit
pi_58667415
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja dank je! Maar je moet dat niet meteen posten nadat viking wat heeft gepost over haar date,
das niet zo sociaal
pi_58667426
Viking84 en Principessa.Farfalla, veel plezier met de dates
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:58:27 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58667485
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
.
Sorry .
Eerste date ooit? . Jeetje. Ik was op m'n 16e al aan het daten .
Jij ook veel plezier iig .

@ Miss_S: ik ga wat drinken idd .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:00:21 #26
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58667517
Ik geloof dat ik iets mis
Bernie en ik zijn tof.
pi_58667520
Aw, ik ben nu 19 en heb ook nog geen date gehad. Stom eigenlijk
pi_58667551
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Sorry .
Eerste date ooit? . Jeetje. Ik was op m'n 16e al aan het daten .
Jij ook veel plezier iig .

@ Miss_S: ik ga wat drinken idd .
Nou ja 1 keer met m'n vorige (eerste echte vriendje)
maar toen hadden we al gezoend dus dat telt niet echt
pi_58667906
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Mijn bruiloft
Nou succes dan
pi_58668034
Nou, veel plezier meiden (ik heb nog nooit een date gehad ... maar al wel redelijk lang een vriend )

(en de zon hier is ondertussen weer teruggevonden )
pi_58668095
Ook jij veel plezier met je date PF!

Wat een gedate allemaal hier, ben blij dat ik er al 1 gevonden heb Al weer bijna 14 maanden, tijd gaat echt snel

Zit nu te eten, kip met paprika, champignons en ui ( restje van gisteren) en dan morgen nog kipfilet met een groentenschotel van Iglo Volgens mij hebben ze bij mij in de winkel geen drink van Optimel. Wel vla/yoghurt, maar kon geen drink vinden en ook geen bordjes waar het moet staan. Dus heb nou maar Vifit meegenomen 1 pak van 500 ml aardbei en 1 perzik Dus zuivel heb ik nu wel genoeg in huis
pi_58669617
Eetmeter-dinges doet het niet op een Mac. Heeft iemand daar een truc voor? Ik wil ook weleens zien hoe het met m'n vitamines en minerales staat gesteld. Dat is het enige nadeel van valtaf.nl, voor de rest is het een prima site.)

Hier de hele dag mooi weer geweest!!

Heb allemaal lavendelplantjes gekocht bij de Gamma en een heel grote zonnewering van 4 meter breed. M'n tuintje gaat nu echt gezellig worden.

Viking en PF: spannend!! Hoop dat het leuk wordt!
pi_58670344
als ik iets weet voor de mac zal ik het zeggen
ja windowssimulatie ding
of een driver
maar goed.
pi_58670535
Hoihoi
Veel dateplezier V en P!!
pi_58670759
Zo, weer terug. Er is een stuk op mijn tand gezet, de rest is gladgeschuurd, ergens volgend jaar gaat er een kroon op. Ben wel blij dat ik alleen voor de techniek hoef te betalen want ik heb ruim 1,5 uur in de tandartsstoel gezeten Maar nu ziet alles er iig weer toonbaar uit. Moet alleen nog wel voorzichtig zijn met eten. Veel van de lasagnette heb ik dus niet op

Iedereen veel dateplezier!

Viking, succes met je sollicitatiegesprek!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58672948
Zwemmen was echt superlekker Eerst 3 kwartier aquarobics, en hij had er aardig de vaart in. Eerst allemaal oefeningen met de armen, toen allemaal oefeningen voor benen en buik en op het eind alle oefeningen van de les achter elkaar zonder pauze. Alleen aquarobics wordt in het instructiebad gegeven, en daar is het vet warm, dus de cooling down moesten we maar in het wedstrijdbad doen, gewoon een paar baantjes zwemmen, was wel lekker

En daarna aquajoggen gedaan, ook vooral veel been- en buikoefeningen gedaan, dus denk wel dat ik morgen weer lekker spierpijn zal hebben. Heb ik heel snel als ik een keer heb overgeslagen, dat ik de keer erna spierpijn heb en gelijk merk dat ik het minder goed volhou enzo. Gelukkig zijn nou alle feestdagen wel geweest voorlopig, dus moet het wel lukken om gewoon 2 keer in de week te gaan

Ik heb ook nog ff nagevraagd hoe dat zit met het Borgelerbad ( ander zwembad in Deventer), en daar heb ik met mn aquapas++ gewoon onbeperkt toegang. Dus kan daar ook gewoon meedoen aan alle zwemactiviteiten, banenzwemmen en recreatiezwemmen, ook in het buitenbad Dus kan best zijn dat ik de komende maanden wat vaker daar ga zwemmen, ipv in de Scheg, want dan kan ik er gewoon op de fiets heen en hoef ik geen treinkaartje te betalen. En de buitenbaden zijn daar ook verwarmd, dus dan kan ik ook gewoon daar 's avonds nog baantjeszwemmen als het een beetje mooi weer is Dus moet maar ff op internet zoeken welke zwemactiviteiten daar zijn en hoe laat enzo

Nou lekker een bak sla eten met cherrytomaatjes, komkommer en ei erdoor heen en dat nog ff lekker oppeuzelen

En ik heb ook aardbeien en meloen in huis, dus ook al wordt het slechter weer, ik hou gewoon vol dat het zomer is
pi_58674824
Dansen was ook weer super
Nu alleen geen zin om te slapen natuurlijk
pi_58675960
hoi!

Ik was jullie al kwijt!

vandaag druk dagje gehad, dus alleen vanochtend kunnen posten, wel een toffe post, uiteraard, want, zie lijst (ja, daar sta ik in tegenwoordig) 15 kilo kwijt!

Meteen er weer aangegeten met een pizza (hij was wél erg lekker) en hopelijk dat er weer afgekart in twee heats, waarbij ik geen enkele keer laatste ben geworden, tweede keer zelfs vijfde van de tien! En dat met alleen maar mannen

Morgen mag ik mijn nieuwe motor ophalen Vind het zo spannend!!!! Zo snel wat dingen afronden en dan slapen, want dan is het sneller morgen! Uiteraard kom ik morgen even wat foto's spammen
Ja doei.
pi_58676109
En na terug te hebben gelezen kan ik voor iedereen wat reageren

@Viking: succes met je date en sollicitatie-dingen
@PF: succes met je date en wat een tof schildpadje
@Ewelina: auwie, sterkte met je tand enzo
@Inderdaad: 'jouw tijd komt nog wel'
@Chicolate: je bent nooit op officiële date geweest met je vriendje?
@conleche: lavendelplantjes zijn denk alleen dat ze de kat niet overleven hier
@Sylvana: ondanks het 'aquajoggen' dingen doen in een zwembad is altijd zo relaxend. Hoe gaat/ging het bij de dietiste?
@freecell: hoi!
@Rekkie: 10kg in 4 maanden, met genoeg sporten en een goed voedingspatroon moet je in die buurt kunnen komen succes!!
@mordradead:

zoooow dat was 't wel weer geloof ik
Ja doei.
pi_58676184
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:56 schreef Inderdaad het volgende:
Viking84 en Principessa.Farfalla, veel plezier met de dates
pi_58676279
MB wat ben je vrolijk
pi_58676310
eng hè?

Nee, was lekker dagje.
Studiegenoot en ik hebben twee mensen uit ons groepje van 4 gekicked omdat ze niets doen. Hebben een ander onderwerp gekozen wat wél leuk is, en gaan er nu tegenaan, dat is écht een opluchting!

Dan natuurlijk het behaalde resultaat vandaag, de verkochte motor, morgen de nieuwe.. en gewoon de rest ook. Super-middag/-avond gehad met mensen van de studie en René en ja.. het leven is tof
Ja doei.
pi_58677901
Moblo klinkt inderdaad vrolijk, maar dar heb je blijkbaar alle reden toe

Hier ook wel vrolijk. Ik merk alleen dat ik met zon véél minder behoefte heb aan slaap. Ik ga er redelijk laat in en word erg vroeg wakker en ben dan ook helemaal fit en fris. Heb je wel lekker lange dagen.

En lang leve zwangerschap. Na mijn paar keer verbranden afgelopen weken, word ik nu voor het eerst in mijn leven bruin Ik smeer me nog wel goed in, maar het is toch leuk
Even van genieten, want ik vermoed dat ik volgend zomer weer gewoon wit blijf
pi_58677981
mogge
Ja doei.
pi_58678087
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:09 schreef freecell het volgende:
Moblo klinkt inderdaad vrolijk, maar dar heb je blijkbaar alle reden toe

Hier ook wel vrolijk. Ik merk alleen dat ik met zon véél minder behoefte heb aan slaap. Ik ga er redelijk laat in en word erg vroeg wakker en ben dan ook helemaal fit en fris. Heb je wel lekker lange dagen.

En lang leve zwangerschap. Na mijn paar keer verbranden afgelopen weken, word ik nu voor het eerst in mijn leven bruin Ik smeer me nog wel goed in, maar het is toch leuk
Even van genieten, want ik vermoed dat ik volgend zomer weer gewoon wit blijf
Toch grappig hoeveel er veranderd als je zwanger bent

Goedemorgen allemaal trouwens
pi_58678123
nu: weg!

straks: foto's!

Ja doei.
pi_58678807
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
En na terug te hebben gelezen kan ik voor iedereen wat reageren

@Chicolate: je bent nooit op officiële date geweest met je vriendje?
Nou, nee eigenlijk niet . We zaten bij elkaar in de klas, liepen daar al een beetje te kloten en om elkaar heen te draaien, uiteindelijk tot frustratie van de mensen om ons heen die beter in de gaten hadden dat wij elkaar leuk vonden dan wijzelf . En tja, toen een keer in zijn huis geweest omdat ie kittens had, stikzenuwachtig, maar om dat nou een date te noemen? (en leuke vriendinnen ook: "Ja als ie je leuk vindt, dan zoent ie je wel op zn kamer!" ... dat maakte het allemaal nog veel erger, toen ie voorstelde even naar zn kamer te gaan, en zaten we daar, ik bijna ziek van de zenuwen ... en dat zoenen is dr niet van gekomen, we durfden geen van beiden iets te zeggen of te doen ... paar dagen later heeft ie dan toch eindelijk vertelt en was het aan ) ... tot grote opluchting van de rest natuurlijk, want die wisten het allang

Dus nee, ik zie hier geen date (Whehe wel leuk om het een keer op te schrijven, beleef alles weer helemaal opnieuw hier). Die onzekere tijd, dat was echt leuk ).
pi_58678994
goeiemorgen!

Oeh dates Veel plezier Viking en PF

En ik weeg 64! Das al 1 kilo minder dan mijn streefgewicht, gaat wel lekker dus!
pi_58679074
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef shinydiscoball het volgende:
goeiemorgen!

Oeh dates Veel plezier Viking en PF

En ik weeg 64! Das al 1 kilo minder dan mijn streefgewicht, gaat wel lekker dus!
dus het is geen echt streefgewicht meer ?
pi_58679860
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Toch grappig hoeveel er veranderd als je zwanger bent
Het is soms ook wel wennen hoor
Bijna niets aan mijn lijf is nog standaard
pi_58680031
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus het is geen echt streefgewicht meer ?
Nou zolang ik 65 kilo weeg ben ik tevreden, maar hiervoor ben ik een aantal jaar 64 kilo geweest en vorige zomer zelfs 62, dus minder mag ook
pi_58680233
Goedemorgen!
Gisteren wat lekkere hapjes op bij de borrel van studententeam, maar had me ook gewogen en ik was 62 kg in de avond, dus ik zou denken dat het wel stabiel is.

Met m'n eerste vriendje had ik ook niet echt gedate, dat was gewoon aan. Soms loopt dat gewoon zo denk ik.
Met m'n tweede vriendje twee dates: eentje op het strand (winderige dag eind februari) en de tweede naar amsterdam rondsjouwen en iets eten. Blijkbaar geslaagd want we zijn nog steeds lief
Het mooi kotsende meisje.
pi_58681037
Volgens mij heeft sporten wel effect, kijk maar:

en m'n nieuwe doel (buiten afvallen) is m'n bovenbenen <55 cm te krijgen zodat ik weer maat 28 pas

[ Bericht 0% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 15-05-2008 11:35:37 ]
pi_58681245
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

en m'n nieuwe doel (buiten afvallen) is m'n onderbenen <55 cm te krijgen zodat ik weer maat 28 pas
Ik denk dat dat wel lukt, mijn onderbenen zijn 37 cm en ik heb echt behoorlijke kuiten
pi_58681297
quote:
[ afbeelding ]

en m'n nieuwe doel (buiten afvallen) is m'n onderbenen <55 cm te krijgen zodat ik weer maat 28 pas

dus jouw doel is vooral aankomen (met spieren) ?
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:30:25 #56
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58681473
blergh ziekjes vandaag Hele nacht naar de wc kunnen rennen. Wilde vandaag weer 's ouderwets een uurtje of 3 trainen, maar dat wordt 'm niet vandaag. Gelukkig morgen (als 't beter gaat) wel weer squashen.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_58681487
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het kan niet anders dan dat ze bovenbenen bedoelt. Een onderbeensomstrek van 55 cm is ERG veel zeker met het figuur van PF. Voor bovenbenen is het wel gespierd, maar niet heel dik ofzo denk ik?
pi_58681573
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel lukt, mijn onderbenen zijn 37 cm en ik heb echt behoorlijke kuiten
Ik heb gewoon uh,
niet zo een dikke kuiten en ik heb ook 37 cm!
pi_58681602
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee buiten afvallen (dus ik wil sowieso 59.9 gaan wegen) wil ik ook dat mijn bovenbeen omtrek 55 cm of kleiner wordt. Zodat ik dus weer in maat 28 pas ipv maat 31. Dat ik aan was gekomen was een beetje een foutje
pi_58681751
Goeiemorgen

62.5 vandaag, oftewel, in 1 week 600 gram afgevallen Toch wel fijn om weer te weten hoe het is om af te vallen ipv steeds maar aan te komen

Vannacht echt superslecht geslapen, veel wakker geweest, nachtmerries gehad enzo, dus nog niet echt helemaal wakker. Vanmiddag werken en dan vanavond hier in huis maar eens aan de slag.
pi_58681820
O m'n buik is trouwens 82 cm. Ook goed.
Waarom zou je je onderbenen willen meten Kan je beter je heupen meten - lijkt mij
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:48:26 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58681834
Had ik nu al wat gezegd vanochtend? Dacht het niet hè? *insert nadenksmiley.

Nou hierbij dus . Ik ben al een paar uurtjes aan het werk en ik ben net klaar. Ga nu even lunchen en dan naar de stad. Het is hier nog steeds rokjesweer .
Niet meer actief op Fok!
pi_58682683
Ik heb trouwens gegeten:
2 crackers = 110 kcal
met 30+ kaas = ong 35 gr = 99 kcal
150 gr Turkse yoghurt 10% vet = 188 kcal

= 397 kcal

+ een krenten rozijnenbol

[ Bericht 3% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 15-05-2008 12:56:44 ]
pi_58682968
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O m'n buik is trouwens 82 cm. Ook goed.
Waarom zou je je onderbenen willen meten Kan je beter je heupen meten - lijkt mij
Ik neem aan dat je hiermee niet je taille bedoelt? (aangezien je je buikomtrek bij je taille moet meten)
pi_58682994
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je hiermee niet je taille bedoelt? (aangezien je je buikomtrek bij je taille moet meten)
Het dikste gedeelte van m'n buik, bij m'n navel.
en ik moet niks
pi_58683144
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Het dikste gedeelte van m'n buik, bij m'n navel.
en ik moet niks
Ik bedoelde het in het algemeen
maar oke.
pi_58683285
Mijn taille wás 71 en is nu 80. Om mijn navel is nu 99
pi_58683337
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Het is leuker om het dunste stuk te meten
Maar voor het bepalen van abdominaal overgewicht moet je meten op navelhoogte (bij ontspannen buik), of tussen het hoogste stuk van je heupbot en het laagste stuk rib dat je kan vinden. Vaak is dat wel dezelfde hoogte.
pi_58683498
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Maar voor het bepalen van abdominaal overgewicht moet je meten op navelhoogte (bij ontspannen buik), of tussen het hoogste stuk van je heupbot en het laagste stuk rib dat je kan vinden. Vaak is dat wel dezelfde hoogte.
Ik vind het fijner het dikste stuk te meten en het steeds dunner te zien worden
pi_58683630
quote:

[..]

Aah oke, maar bij mij ligt dat op ongeveer dezelfde hoogte als mijn taille als ik het goed heb. Ik heb niet zo'n groot bovenlijf
pi_58684002
quote:

[..]

Ja maar dat vind ik zo gek ... je buikomtrek (rond navel) mag maar 83 cm zijn ... ik heb een taille van 68 cm (zit erg hoog, nog op mijn ribbenkast), een bmi van onder de 21, maar mijn buik is 86 cm ofzo... dan zou ik dus toch overgewicht hebben? Dat snap ik nooit zo goed .
pi_58684131
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 13:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar dat vind ik zo gek ... je buikomtrek (rond navel) mag maar 83 cm zijn ... ik heb een taille van 68 cm (zit erg hoog, nog op mijn ribbenkast), een bmi van onder de 21, maar mijn buik is 86 cm ofzo... dan zou ik dus toch overgewicht hebben? Dat snap ik nooit zo goed .
Je buikomtrek is relatief groot dan. Ik zou niet direct zeggen dat je overgewicht hebt of een vergroot risico op bv. HvZ of DMII, maar statistisch gezien is het risico verhoogd bij een buikomtrek >80 cm. Hierbij zijn wel verschillende etniciteiten in aanmerking genomen. Je kunt je voorstellen dat een buikomtrek van 80 cm bij een aziatische vrouw heel anders is dan voor een kaukasische.
Wat de waarde exact is van dit soort getalletjes is dus moeilijk in te schatten voor een individu, maar ik heb gemerkt dat BMI en buikomtrek voor mezelf wel goede waarden zijn of ik goed op gewicht ben of niet.
  Vis een optie? donderdag 15 mei 2008 @ 14:08:05 #73
70532 loveli
N
pi_58684215
quote:
Aan de lijst te zien is daardoor zelfs je lengte veranderd
crap in = crap out
pi_58684372
whaaaaaaa

mijn motor is tof
Ja doei.
pi_58684703
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je buikomtrek is relatief groot dan. Ik zou niet direct zeggen dat je overgewicht hebt of een vergroot risico op bv. HvZ of DMII, maar statistisch gezien is het risico verhoogd bij een buikomtrek >80 cm. Hierbij zijn wel verschillende etniciteiten in aanmerking genomen. Je kunt je voorstellen dat een buikomtrek van 80 cm bij een aziatische vrouw heel anders is dan voor een kaukasische.
Wat de waarde exact is van dit soort getalletjes is dus moeilijk in te schatten voor een individu, maar ik heb gemerkt dat BMI en buikomtrek voor mezelf wel goede waarden zijn of ik goed op gewicht ben of niet.
Mijn taille is 72 cm en m'n navel 82 cm
dat was eerst 72 cm en 90 oid
dus nu nog taille 60 en buik 75 en ik ben tevreden
pi_58684833
Fok Dieetclub deel 250 voordat ik ga overspammen
Ja doei.
pi_58684859
wel een leuk dagelijks ding
pi_58687289
Pfff, buikomtrek, dat heb ik pas ook gemeten, bij mn navel, en dat was gewoon ver in de 90 cm

Dus heb ook al tegen mn diëtist gezegd, dat ik dat toch ook wel graag elke keer gemeten wil hebben, omdat die buik het belangrijkste bij mij is dat moet afvallen.

Ik ben weer klaar met werken, hele huis schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild en net een tijd met mn stiefpa zitten bellen. Hij heeft van de week een brief van de advocaat van mn moeder gehad dat ze het echt wil formaliseren nu :S Dus nou gaat mn stiefpa ook maar op zoek naar een advocaat, al gaat hij het nog wel tegen proberen te werken door aan de psychiater een verklaring te vragen dat ze niet gezond is en dus de scheiding niet kan doorzetten ( op dit moment) En als het toch zover komt, wil hij proberen om de voogdij over mn broertje te krijgen. Mn broertje heeft er echt veel onder te lijden, beginnen we steeds meer te merken Eerst konden we hem rustig een uurtje alleen laten, maar nou kan dat niet meer, raakt hij helemaal in paniek

Dus maar afwachten hoe het gaat, maar het kan dus best zijn dat het vanaf nu heel snel gaat en het dus echt definitief wordt

Zometeen nog ff boodschappen doen en de stad in, dan afwassen, eten koken, eten, strijken en daarna lekker relaxen Heb nog steeds erg veel last van mn buik, maar probeer het maar gewoon zoveel mogelijk te negeren, anders dan komt er helemaal niks meer terecht van wat er moet gebeuren.
pi_58687349
Sylvana, dat klinkt allemaal vervelend joh, je familiesituatie..

wat ik me nog afvroeg, doordat je zoveel last hebt van je darmen zal je buik zeker ook wel flink opgezet zijn.. Is dat dan niet meer de oorzaak van die grote omtrek? En krijg je nou nog medicatie voor je darmen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58687369
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wel een leuk dagelijks ding
doe 's niet zo enthousiast
Ja doei.
pi_58687627
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:07 schreef teigan het volgende:
Sylvana, dat klinkt allemaal vervelend joh, je familiesituatie..

wat ik me nog afvroeg, doordat je zoveel last hebt van je darmen zal je buik zeker ook wel flink opgezet zijn.. Is dat dan niet meer de oorzaak van die grote omtrek? En krijg je nou nog medicatie voor je darmen?
Nee, mn buik is verder niet opgezet ofzo, ook al heb ik last van mn darmen. Heb ook geen opgeblazen gevoel ofzo. Ik krijg op dit moment geen medicijnen meer. Ik heb dinsdag wel weer uitslag gehad van bloedonderzoek, en ontstekingswaarde is nog steeds te hoog. Dus heb nu definitief besloten om voor een second opinion naar Nijmegen te gaan. Moeten wel al die kutonderzoeken weer opnieuw, maar het is niet anders, hopelijk vinden zij wel wat. Alleen is daar wel een wachtlijst, dus duurt allemaal nog wel ff.
pi_58689329
Is het al weekend?

Ik heb het een beetje gehad met school,werk en stage
Heb nu een warm bad lopen en daarna maar met een wijntje op de bank
pi_58689379
Heb op het einde van het vorige deeltje gezegt dat ik binnenkort weer wilde gaan zwemmen vanwege conditie en beetje afslanken. Omdat ik heel lang onzeker ben geweest over mijn lichaam, heb ik ruim 8 jaar niet gezwommen. Binnekort gaat zwemmen is dus best een stap voor me.

Nou, vandaag kreeg ik een hint die niet te ontkennen valt.
Is namelijk zo dat we op school vandaag een les hadden "supervisie". 2e opdracht was dat we allemaal een kaart kregen met daarop een afbeelding maar mocht je niet bekijken totdat de docent er naar vroeg. Omdat de tijd om was kwam niet iedereen aan de beurt om wat over zijn of haar kaart te vertellen bij het omdraaien.
Ik bekeek na afloop mijn kaart en wat stond er afgebeeld.... een zwembad. Dat moet haast wel een teken zijn.
pi_58689729
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

doe 's niet zo enthousiast
Ik vind hem niet zo mooi,
maar ik kan me voorstellen dat ie lekker rijd en je het er lang op kan volhouden.
pi_58690022
Zo, das idd wel een hint ja vencodark

Ik heb het eten op, kipfilet met een Hollandse groentenschotel van Iglo. Had ook wel verse groenten, maar had 1,5 uur afgewassen, pas om 7 uur klaar en geen zin om nog uitgebreid te koken. Dus dan maar zo, diepvriesgroenten zijn net zo gezond als verse, maakt niks uit

Zo nog ff de stad in, moet nog paar dingen halen, dan strijken en daarna lekker relaxen
pi_58690120
If you forgot to brush your teeth last night, did you decide this morning to throw in the towel and never brush your teeth again? Since you're obviously a slob who doesn't have enough self- discipline to remember to brush your teeth, why bother brushing them at all if you forgot to last night?

Of course not.

So if you had ice cream for dinner last night, or didn't exercise yesterday, or gained a pound this week, don't throw in the towel! Make a healthier choice for dinner tonight by eating something lean. Go for a short walk. Weigh in again next week.

Just do NOT give up
pi_58690184
Mooi stukje PF en zo waar
pi_58692235
Zo, net ff de stad in geweest en ik ben nu in het bezit van 2 heuse keukenweegschalen

1 voor thuis en 1 voor bij Peter, zodat ik rijst/pasta en vlees kan afmeten en niet hoef te gokken of ik ongeveer 100 gram heb ofzo

Mooi klein dingetje, zo'n bakje is wel handig, dus ik ben helemaal blij

En verder nog een ladenkastje gekocht met 6 laden. Ga zo mn kamer nl reorganiseren. Ik heb nu in mn kast met legplanken mn schoenen staan en dan mn shirtjes en truien op een kledingrek. Maar dat kledingrek wordt een beetje erg vol, dus nou ga ik een stel schoenen in dat ladenkastje doen, en dan weer een stel shirtjes gewoon in de kast En heb nog een nieuw prikbord gekocht, omdat mn andere vol is, dus daar moet ik nog wat dingen op doen, en moet nog een fotolijstje met 12 foto's vullen ( moet er nog 3 foto's indoen) en ophangen, dus ik ben wel ff bezig voorlopig
pi_58692683
Hey die hebben wij ook
pi_58695416
Tja, dat kan

Ik sta ook weer in het lijstje trouwens

Ben klaar met mn kamer reorganiseren en ga nu slapen, morgen weer de hele dag werken en 's avonds naar een voetbaltoernooi van Peter.

Trusten
pi_58698954
Goeiemorgen

Ik was gewoon de laatste en nu de eerste

Weegschaal gaf hetzelfde aan als gister, 62.5 dus

Vandaag hele dag werken en vanavond voetbaltoernooi van Peter. Peter eet van te voren patat, ik kom later en neem gewoon een Griekse aardappelschotel van Iglo mee. Kan ik die mooi opeten, is toch wat gezonder

Die wasa sandwich die je nu hebt zijn echt lekker als tussendoortje trouwens, vooral die met kaas, tomaat en ui-vulling
  vrijdag 16 mei 2008 @ 08:20:54 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58699036
Goedemorgen ,

Net mail gehad van m'n scriptiebegeleider dat 'ie m'n scriptie gelezen heeft. Commentaar: "Het ziet er goed uit. Je bent heel ver!" . Dat klinkt wel alsof er nog wat dingen aangepast moeten worden, maar hij is dus tevreden . Volgende week een afspraak om het er even over te hebben . Vandaag even bezig met een ander onderzoek.
Het belooft een lekker regenachtig weekend te worden . Nou ja, ik moet me toch voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek . Lijntechnisch gesproken weinig te melden. Ik merk wel dat balansdagjes averechts uitpakken voor mij, want uiteindelijk krijg ik rond etenstijd enorme honger en dan eet ik juist méér. Dus maar niet meer doen. Gisteravond ook weer hardgelopen. Het was erg fris, maar ik heb wel weer een les gehaald die ik eerder niet haalde, dus dat is wel top . Het loopschema voor 20 minuten eindigt erg raar: 1 x 10 en 1 x 8 en dan moet je ineens 4 x 5 doen. Dus ik ben nu zelf de boel maar aan het verdelen: 2 x 10, dan 1 x 15 en 1 x 5 en dan 1 x 20 en dan verder met het schema voor 45 minuten . Muziek tijdens het hardlopen is wel erg fijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_58699567
Goedemorgen
Nog 1,5 uur college en dan vanavond shoppen in eindhoven
pi_58699764
Gefeli Vking! Dat moet een lekker gevoel zijn!
pi_58699853
Een docent is bij ons wel erg snel, gistermiddag mijn verslag ingeleverd en nu staat het punt al online
gelukkig ruim voldoende en nu nog ff wachten op het andere punt (ben bang dat die docent langer werk heeft)
pi_58700177
Bah! Helemaal natgeregend net! En meteen ook het gevoel alsof het nooit mooi weer is geweest.
Wordt vast een baaldag dus. Ik vrees dat ik wel van het weekend kleding moet zoeken voor de familiefoto van volgende week, maar zondag zou het ietsje droger worden schijnt.
pi_58701912
ik haat regen..

en ik baal, want net nu dit weekend is het weekendje weg met de studievereniging

zit in de organisatie, en gelukkig hebben we wel wat ' back up-plannen' bedacht voor wanneer het slecht weer zou zijn.. en het ziet er naar uit dat we die nodig hebben

in alle haast en hectiek niet gewogen vanmorgen maar gelukkig komen we vanaf volgende week weer in rustiger vaarwater. Maandag squash, dinsdag spinnen, donderdag hardlopen, en Rene en ik gaan ook weer 3 keer per week hardlopen samen we zorgen gewoon dat het in ons schema gaat passen!

Hatsekidee... en nu nog even ' snel ' wat dingen doen
Ja doei.
pi_58702164
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bah! Helemaal natgeregend net! En meteen ook het gevoel alsof het nooit mooi weer is geweest.
Wordt vast een baaldag dus. Ik vrees dat ik wel van het weekend kleding moet zoeken voor de familiefoto van volgende week, maar zondag zou het ietsje droger worden schijnt.
Herkenbaar!

En ook nog ongesteld geworden. (begreep ik ook eindelijk waarom ik zo ontzettend humeurig en onredelijk ik weer was de afgelopen dagen... )

Bah.
pi_58702296
Blegh, wat een kutweer is het zeg. En ik heb gewoon zo'n fucking last van mn buik dat ik om 11 uur al naar huis ben gegaan. Duik zo mn bed weer in met een warme kruik, hopelijk helpt dat een beetje. Blegh, rotbuik, zo frustrerend
pi_58702308
vanavond is de dag
maar het is meer een vriendschappelijke date haha
pi_58702584
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanavond is de dag
maar het is meer een vriendschappelijke date haha
Zo noemden we het bij mij ook ja! Maar zo verliep het niet!
Wat gaan jullie doen?
pi_58702936
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zo noemden we het bij mij ook ja! Maar zo verliep het niet!
Wat gaan jullie doen?
iets drinken bij het meest standaard café ooit (wel fijn want daar komen veel bekenden dus kan ik altijd vluchten of ze er bij roepen onder het mom van "o gingen we niet met z'n alle dan ")

te slecht
pi_58703134
Evengoed veel plezier vanavond PF

Ik heb net eindelijk de bevestiging binnen dat ik in september in het tweede jaar mag starten, dus ga me zo maar eens inschrijven bij Studielink
pi_58703237
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Evengoed veel plezier vanavond PF

Ik heb net eindelijk de bevestiging binnen dat ik in september in het tweede jaar mag starten, dus ga me zo maar eens inschrijven bij Studielink
Fijn! En sterkte met je buikproblemen - ik leef altijd mee maar post niet altijd iets.
pi_58703311
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
Een docent is bij ons wel erg snel, gistermiddag mijn verslag ingeleverd en nu staat het punt al online
gelukkig ruim voldoende en nu nog ff wachten op het andere punt (ben bang dat die docent langer werk heeft)
Dat gaat sneller dan bij ons. We zitten ondertussen al 4 weken te wachten op een toetscijfer.
Stel dat iemand moet herkansen dan komt dat natuurlijk er ook nog eens bij...tegen tentamenperiode aan.
pi_58703902
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Fijn! En sterkte met je buikproblemen - ik leef altijd mee maar post niet altijd iets.
Thnx

En ik heb me ingeschreven, dus dat is ook weer gebeurd
pi_58710084
Damn, wat is het rustig hier zeg

Ik ben nog steeds niet lekker, dus Peter is alleen naar het voetbal en ik blijf lekker op de bank een beetje tv kijken en computeren en ga vroeg naar bed. Morgen hele dag familiebezoeken, dus hopelijk ben ik dan weer een beetje opgeknapt.

Zo die Griekse aardappelschotel maar es in de pan gooien.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:10:50 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58710423
Ik heb vanmiddag nog de hele middag op het balkon zitten lezen. Het is hier gewoon nog mooi weer .
Net gegeten (pasta met champignons en prei, jullie kennen het zo onderhand wel ) en zometeen ga ik weer lezen . Dit weekend m'n sollicitatiegesprek voorbereiden .
Niet meer actief op Fok!
pi_58710472
*Jaloers is*

Hier doet het de hele dag al niks anders dan regenen.

Veel succes met je sollicitatie voorbereiden van het weekend
pi_58711214
Hier regent het helemaal niet. Wel bewolkt, maar de temperatuur is nog best goed
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:08:27 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58712783
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
Hier regent het helemaal niet. Wel bewolkt, maar de temperatuur is nog best goed
Dat krijg je als je in het zuiden woont, altijd mooi weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_58723648
Hier regent het al de hele dag ... en jullie gaan me niet vertellen dat iedereen nog slaapt?

Het echte leren is sinds afgelopen week begonnen. Nu vraag ik me af of ik niet te laat ben, er moet nog zoveel en het ligt nu echt aan het CE hoe goed ik het maak ... bagger ... en de regen maakt me zo lusteloos, nog erger dan die stralende zon waar ik zo graag in wilde zitten ...

Maar goed nieuws, trainen gister was weer super . Lang niet lekker getraind, en nu, lekker fanatiek, ging goed en zit onder de rode/blauwe plekken. Hmmm zo wil ik wel vaker trainen.
pi_58726515
Hier regent het ook.

Succes met het leren, Chicolate.

Vandaag eerste werkdag bij TNT gehad als zaterdagbezorger, best zwaar (qua lopen en dragen), maar knie heeft geen pijn gedaan. Daar ben ik dus erg blij mee.
pi_58726615
date was leuk
hij houdt ook van (kick)boksen/zeilen/cabaret/etc
m'n vrienden wat minder. maar goed.
pi_58734927
Al iemand Evy les 14 gedaan?
Deze les stopt telkens als hij bijna bij de 3 min is , iemand ervaring mee
#35.
pi_58735840
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
date was leuk
hij houdt ook van (kick)boksen/zeilen/cabaret/etc
m'n vrienden wat minder. maar goed.

Wat bedoel je nu? Dat hij wat minder van je vrienden houdt?

En Viking, hoe was jouw date? Of heb ik het verkeerd begrepen en moet dat nog komen?

Ik had vandaag m'n beste vriendinnetje op bezoek en die zei vol verbazing: oh, nu zie ik pas echt hoe je bent afgevallen!! (ik was namelijk helemaal in het zwart gekleed en ook nog vrij strak en dat ziet er idd wel op z'n minst 5 kilo lichter uit!)
  zondag 18 mei 2008 @ 00:12:58 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58735947
Mijn date moet nog komen. Woensdag a.s. . Wees maar niet bang dat ik daar niks over zal zeggen hier .

Kom net terug van The Banishment. Wat een langdradige kutfilm, bleh .
Niet meer actief op Fok!
pi_58737196
quote:
Op zondag 18 mei 2008 00:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat bedoel je nu? Dat hij wat minder van je vrienden houdt?

En Viking, hoe was jouw date? Of heb ik het verkeerd begrepen en moet dat nog komen?

Ik had vandaag m'n beste vriendinnetje op bezoek en die zei vol verbazing: oh, nu zie ik pas echt hoe je bent afgevallen!! (ik was namelijk helemaal in het zwart gekleed en ook nog vrij strak en dat ziet er idd wel op z'n minst 5 kilo lichter uit!)
Nou dit.

Wel gaaf tough! Oud lerares (ik geheel in 't zwart, skinny, laarzen, alles) niet nog meer afvallen hoor
pi_58740647
Goeiemiddag

Gisteren druk geweest met familiebezoek. Eerst met mn vader naar zijn oude huis geweest, dat inmiddels door de nieuwe bewoners helemaal verbouwd is en het is echt supermooi geworden Keek echt mn ogen uit, herkende het echt haast niet meer terug. Daarna naar mn moeder geweest op de camping, half uurtje gezeten, en daarna bij mn stiefvader gegeten en nog ff gezeten en toen weer terug naar huis. Gisteren nasi gegeten en vanavond wordt het hokkien mie. Net ontbijt op met 2 broodjes, 1 met 20+ smeerkaas met ham en 1 met philadelphia paprika en kruiden light. En een glas optimel. Peter ligt nog te slapen, die maak ik om 1 uur wakker en dan nog 4 broodjes eten voor mn lunch ( denk tosti's) met een glas optimel en dan heb ik wel weer genoeg brood en zuivel gehad voor vandaag

Vandaag gewoon een lekker rustig dagje, ben ik ook wel aan toe na weer een paar drukke dagen. Heb nog steeeds erg veel last van mn buik, dus daardoor ook weinig energie.

Mooi dat je date leuk was PF Alleen een beetje jammer van die vrienden idd
  zondag 18 mei 2008 @ 12:39:04 #120
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58740891
quote:
Op zondag 18 mei 2008 00:06 schreef conleche het volgende:
Geweldig is dat he?!
Ik heb mn zomerkleding weer te voorschijn gehaald en een broek die ik vorig jaar amper dicht kreeg, zit nu veel te wijd.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:47:26 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58741015
hmm dat 'probleem' heb ik ook .... ben nu 14 kg afgevallen sinds januari... en heb een hele kledingkast vol met maat 44 en XL.... heeeeel veel leuke kleren, MAAR nu allemaal te groot...
heb nu maat 40-42 en dan zit maat 44 echt niet meer mooi.....:(
(en o ja, dan nog ff het feit erbij, dat al die kleren nog geen 2 jaar oud zijn, aangezien ik toen ook al zoveel was afgevallen.....)

duuuuuuuuuuuur grapje, dat afvallen.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58741077
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm dat 'probleem' heb ik ook .... ben nu 14 kg afgevallen sinds januari... en heb een hele kledingkast vol met maat 44 en XL.... heeeeel veel leuke kleren, MAAR nu allemaal te groot...
heb nu maat 40-42 en dan zit maat 44 echt niet meer mooi.....:(
(en o ja, dan nog ff het feit erbij, dat al die kleren nog geen 2 jaar oud zijn, aangezien ik toen ook al zoveel was afgevallen.....)

duuuuuuuuuuuur grapje, dat afvallen.....

www.marktplaats.nl

en al dat eten dat je at bij maat 44 is ook duur
pi_58741101
Tja, dat aankomen bij mij was ook een duur grapje. Ik heb toen alles in M en 75D moeten kopen, omdat S en 75C echt niet meer paste. Heb al mn kleren in S en 75C natuurlijk wel bewaard, zodat ik als ik strax weer ben afgevallen dat gewoon weer aankan En ach, ik vind shoppen niet erg
pi_58741136
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef Sylvana het volgende:

Mooi dat je date leuk was PF Alleen een beetje jammer van die vrienden idd
Ach, hij komt er wel overheen. Hij smst me in ieder geval wel tot diep in de nacht haha.
Hier nog het leuke gedeelte voor als mensen benieuwd waren !
pi_58741205
Ik drink sinds .... geen alcohol,
terwijl ik normaal gesproken één, twee, drie keer per week toch wel minimaal zes biertjes dronk,
eerder richting de tien plus. M'n gewicht was gister 63, die dag ervoor, 64, die dag daar voor 65, die dag daarvoor 66.. Ben benieuwd of het vandaag 62 is maar ik heb al gegeten hm
  zondag 18 mei 2008 @ 13:00:24 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58741235
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

www.marktplaats.nl

en al dat eten dat je at bij maat 44 is ook duur
tja, dat is een optie, maar niet voor mij.... ik wil gewoon nieuwe kleren en vind het geen fijn idee om kleren te dragen die een ander al aan heeft gehad..... (behalve mijn zus misschien )
en tja ongezond eten is vaak goedkoper dan gezond eten hoor dus dat klopt niet helemaal....
pi_58741237
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik drink sinds .... geen alcohol,
terwijl ik normaal gesproken één, twee, drie keer per week toch wel minimaal zes biertjes dronk,
eerder richting de tien plus. M'n gewicht was gister 63, die dag ervoor, 64, die dag daar voor 65, die dag daarvoor 66.. Ben benieuwd of het vandaag 62 is maar ik heb al gegeten hm
Jeetje dat gaat wel erg hard zeg
pi_58741332
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jeetje dat gaat wel erg hard zeg
Haha
Ik was eerst in 4 maanden 5kg afgevallen
dat zat er na 1 maand weer aan
En nu schijnt het er weer af te gaan
pi_58741344
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

tja, dat is een optie, maar niet voor mij.... ik wil gewoon nieuwe kleren en vind het geen fijn idee om kleren te dragen die een ander al aan heeft gehad..... (behalve mijn zus misschien )
en tja ongezond eten is vaak goedkoper dan gezond eten hoor dus dat klopt niet helemaal....
O wist je dat er in winkels hele vieze mensen ook je kleren passen
pi_58741347
Je schommelt wel erg veel dan, maar hopelijk blijft het er nu wel af dan

Ik ga Peter maar eens wakker maken, dus ik ben er weer vandoor
pi_58741350
Had iemand toevallig die Evy link nog ergens ?
pi_58741368
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Idd, dat wil je echt niet weten hoeveel mensen voor je dat ene shirtje ofzo al hebben gepast
pi_58741372
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Sylvana het volgende:
Je schommelt wel erg veel dan, maar hopelijk blijft het er nu wel af dan

Ik ga Peter maar eens wakker maken, dus ik ben er weer vandoor
Ik denk dat het vast vocht was of zo van de warmte
ik weeg me ook niet iedere dag gewoon wanneer het uitkomt
+ 's ochtends kan ik 62 wegen en 's avonds 66 dus ik ga nu meten in CM

Doeg
  zondag 18 mei 2008 @ 13:11:18 #134
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58741389
quote:

[..]

dat zal idd best.. maar die dragen ze niet de hele dag.. hooguit een minuut of 5 en dat is toch wel ff wat anders...
en vind het prima als een ander het wel doet, maar ik koop mijn kleren gewoon nieuw....
(en bestel ook vaaaaak op www.esprit.nl en daar krijg je vaak echt 'nieuwe' kleren, nog in plastic, en vloeipapier ect etc...)
  zondag 18 mei 2008 @ 13:39:34 #135
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58741753
Welke Evy lessen, tot 5km?
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 18 mei 2008 @ 14:18:05 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58742296
quote:

[..]

Gedverdemme .

Net 250 gram worteltjes gegeten, een film gekeken (Funny Games uit 1997) en ik moet nog even bedenken wat ik nu ga doen. Eerst de kattenbak verschonen en dan even in De Vliegeraar lezen, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_58742420
smetvrees ftw!
pi_58744456
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Je kan wél kleren verkopen op MP!
En dan kan je van dat geld weer nieuwe kleding kopen!
Ik heb echt al mijn maat 42 en 44 kleding verkocht toen ik eenmaal in 38 pastte. 40 heb ik wel bewaard voor de zekerheid
pi_58744537
Dat is idd wel weer een goed idee ja
pi_58744906
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Je kan wél kleren verkopen op MP!
En dan kan je van dat geld weer nieuwe kleding kopen!
Ik heb echt al mijn maat 42 en 44 kleding verkocht toen ik eenmaal in 38 pastte. 40 heb ik wel bewaard voor de zekerheid
Dat bedoelde ik ook Haha
pi_58747037

Zoiets heb ik gekocht van wat dunnere stof en heel donkergrijs voor kick boksen
  zondag 18 mei 2008 @ 18:24:18 #142
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58747149
mooi broekje PF en verkopen op MP is misschien wel een idee idd...

levert dat een beetje op dan??? heb nog best veel weinig gedragen kleren namelijk...
pi_58747215
Als het van een merk is vaak wel
of van de H&M oid.
pi_58747286
hier weer een fatzo van kamp terug

schandalig gegeten echt niet normaal maargoed, was wel super gezellig..

ik weeg me volgende week wel weer,als 't weekend er weer af is
Ja doei.
  zondag 18 mei 2008 @ 18:41:24 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58747451
nou een heeeeeeel groot gedeelte is van esprit ....toch best een goed idee eigenlijk.. zal eens ff kijken op MP wat mensen zo'n beetje vragen voor kleding enzo..
pi_58748672
Leuke basic stukken raak je altijd kwijt. Ik heb een tijdje via Ebay verkocht (dat was toen ik ophield met stylen en ik echt tonnen aan merkkleding in stock had). Heel veel krijg je er niet voor, maar voor een goede niet veel gedragen broek van een goed merk krijg je toch nog wel een euro of 20. Tenminste zo was het een jaar of 5 geleden. Heb nu eigenlijk al lang niet meer gekeken.

Ik heb eindelijk een laptop. Wat heerlijk zeg! Had ik veel eerder moeten doen. Tis een zwarte Macbook en ben er nu al dol op! Had het hele weekend mensen over en heb wat kleinigheden gesnoept. (3 kersenbonbons en 2 chocoladetruffels), maar viel nog wel mee uiteindelijk.
pi_58749057
apple
pi_58749084
Had de hele middag een soort van eerste afscheidsfeestje voor ik naar Engeland ga, alvast voor de familie die ik niet meer kan zien voordat ik wegga. Gegeten: chips, 2 kippenpootjes, 2 stukken turks brood met olijven en sla en een paar stukjes van verschillende kaasjes...erg lekker en niet heel gezond, maar mocht voor deze keer!
  zondag 18 mei 2008 @ 22:30:35 #149
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58751402
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 23:10 schreef Clayton1 het volgende:
Al iemand Evy les 14 gedaan?
Deze les stopt telkens als hij bijna bij de 3 min is , iemand ervaring mee
Opgelost, Les 17 is hetzelfde.
#35.
  zondag 18 mei 2008 @ 22:35:25 #150
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58751525
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
hier weer een fatzo van kamp terug

schandalig gegeten echt niet normaal maargoed, was wel super gezellig..

ik weeg me volgende week wel weer,als 't weekend er weer af is
En fotos van je nieuwe bike?
#35.
pi_58751580
Hallo mensen!!
Ben hier al echt megalang niet meer geweest! Ga ook niet alles aflezen

De reden is: mn zus hield de computer veel bezet, ik had veel te doen voor het afstuderen en ik ben weer wat in verval geraakt met mijn gewicht (mede door mn afstuderen, stress enzo ). Niet ernstig hoor in kilo's, maar het is wel te zien. Ik ben 'maar' 1 kg aangekomen sinds dat ik hier weg ben gegaan, maar al mn kleren zitten weer veel te strak.
Kortom, ik hoop de motivatie weer ergens vandaan terug te vinden. Als het goed is is de stress over een week of 2 voorbij, dan weet ik of ik afgestudeerd ben, zo niet dan blijft t
Magoed, ik doe sinds kort weer dingen op de fiets, alleen mn eten moet weer wat aangepast.
Ik hou jullie op de hoogte!
pi_58751651
Hey ik dacht laatst nog die heb ik lang niet gezien..
succes met alleesch!
pi_58752536
Zo ook weer thuis van een weekendje bij mijn vriend
We zijn zaterdag naar Be kind rewind geweest, leuke film met Jack Black

Ik heb besloten wel weer iets meer te gaan sporten, ookal blijf ik op gewicht (of val ik zelfs af) ik voel me er beter bij als ik meer beweeg
pi_58755413
Volle yoghurt met niks er in als ontbijt is zo lekker!
pi_58756405
goedemorgen

yoghurt, goeie zo maar eens ontbijten. Hebben nu even een klein zakje goedkope cruesli mix gehaald, omdat we nog niet naar de aldi konden, maar die is niet te vreten dus gooi ik er maar wat banaan doorheen! Dat is wel ontzettend lekker..

Ik ben NIET AANGEKOMEN!

Ondanks de vele hamburgers, pannenkoeken en satés

Mesa Happy!
Ja doei.
pi_58756442
Goedemorgen!
Weer het hele weekend niet gesport, maar niet ongezond gegeten, nou ja, gister wel een ijsje, was met vriendje naar de stad, we hebben gewinkeld en het was gezellig
Mijn resultaat: rokje, jurkje, shirtje en 3 hemdjes. Zijn resultaat: 4 tshirts en een broek. Z'n smaak is niet slecht ofzo, maar hij vroeg wel bij elk ding wat ik vond voordat het het rek uit ging!
Ik zou alleen kleding voor de stomme familiefoto a.s. zaterdag (zonder m'n pa dus ) gaan kopen en dat is dus mislukt, maar ik denk dat het zo ook wel gaat lukken. Heb daar echt helemaal geen zin in alleen...
M'n plan is vanavond wel weer te gaan hardlopen.
pi_58756527
Mijn docenten zijn toch best tof
Had iets heel doms gedaan en het al ingeleverd maar krijg toch nog een kans om hem opnieuw in te leveren (het was wel binnen de tijd maar toch had al iets ingeleverd)
Nu hopen op een voldoende, heb het verslag namelijk 3x gemaakt

Ik wou trouwens deze week weer gaan hardlopen maar ben ongesteld weet niet hoe lekker dat gaat
pi_58756672
Overigens

Ik heb het vermoeden, dat op het moment dat je niet non-stop met afvallen en eten bezig bent, niet krampachtig denkt 'zou ik dit nu wel nemen??' je meer afvalt dan wanneer je dat wel doet.

Krijg namelijk het idee dat je dan veel sneller te weinig eet, en dat je lichaam daardoor in de spaarstand gaat.
Heb dit weekend wel stilgestaan bij wat ik at, ik wíst dat die tweede hamburger niet écht goed was, en dat 7e biertje ook niet echt zoden aan de dijk zette, maar dronk de rest van de dag niet zoals de rest frisdrank, maar melk of thee, en zorgde ervoor dat ik druk bezig was met het organiseren van het weekend, de activiteiten (Boerengolf ) en gewoon veel Wii-en

En nou ja, niet afgevallen, maar ook niet aangekomen en dát vind ik heel fijn, dat ik wél heb genoten, ontzettend heb 'gezondigd' maar tegelijk ook niet ben gestraft voor het genieten, en zo zou het altijd moeten zijn Zolang je BEWUST geniet, moet er geen straf op staan
Ja doei.
pi_58756786
motorbloempje, daar heb je ook wel gelijk in denk ik.. Dat is ook nog steeds de manier waarop ik afval... Er niet teveel mee bezig proberen te zijn, als ik er teveel mee bezig ben, ga ik veel sneller de fout in..
pi_58758072
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens

Ik heb het vermoeden, dat op het moment dat je niet non-stop met afvallen en eten bezig bent, niet krampachtig denkt 'zou ik dit nu wel nemen??' je meer afvalt dan wanneer je dat wel doet.

Krijg namelijk het idee dat je dan veel sneller te weinig eet, en dat je lichaam daardoor in de spaarstand gaat.
Heb dit weekend wel stilgestaan bij wat ik at, ik wíst dat die tweede hamburger niet écht goed was, en dat 7e biertje ook niet echt zoden aan de dijk zette, maar dronk de rest van de dag niet zoals de rest frisdrank, maar melk of thee, en zorgde ervoor dat ik druk bezig was met het organiseren van het weekend, de activiteiten (Boerengolf ) en gewoon veel Wii-en

En nou ja, niet afgevallen, maar ook niet aangekomen en dát vind ik heel fijn, dat ik wél heb genoten, ontzettend heb 'gezondigd' maar tegelijk ook niet ben gestraft voor het genieten, en zo zou het altijd moeten zijn Zolang je BEWUST geniet, moet er geen straf op staan
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, denk ik, maar je spreekt jezelf wel een beetje tegen. Als je namelijk BEWUST geniet, ben je er dus wel mee bezig. Ik moet ook zeggen dat het voor mij niet werkt. Als ik er niet mee bezig ben, dan eet ik al snel te veel. Hapje hier, koekje daar, handje chips daar. Voor ik het weet loop ik de hele dag te snaaien. Maar ik denk dat het voor een ieder weer anders is.

Ik heb vandaag een mini-Fok-meet met Greys van FF! Ze gaan op vakantie ergens in Belgie en komen eerst even bij ons in Belgie langs zo!
pi_58758173
nou ja.. je kunt ergens mee bezig zijn, maar niet bij elke hap denken 'shit, daar gaat weer een ons' zeg maar..

dat bedoel ik ermee..
Denk dat ik nooit meer helemaal 'afvalvrij' kan denken wil ik op gewicht moeten blijven, maar je niet bij elk lekker iets schuldig voelen, en denken 'nah.. ja.. ik weet dat het slecht is, maar daar kies ik nu bewust voor'.

Bewust is niet alleen enkel 'goed' eten, maar ook WETEN dat wat je eet slecht is (zoals een hamburger met ladingen curry en mayo ) als je wéét dat 't slecht is, dan weet je ook wat je moet doen (zoals balansen bijvoorbeeld) om die burger teniet te doen.

Natuurlijk weet iedereen dat een hamburger van de Mac niet gezond is, evenals een grote bak friet met mayo en pindasaus, maar niet iedereen heeft het besef van wat het nu écht met je doet..

'Nou ja, dan maakt die ene vette hap ook niet meer uit' is de verkeerde gedachte die veel (te dikke) mensen hebben.. maar ja.. je moet toch érgens beginnen
Ja doei.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:39:18 #162
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58758576
Ik word meestal vrij snel bestraft voor verkeerd eten . Of door buikpijn of door een opgeblazen gevoel, of gewoon door keihard aan te komen. Dan eet ik wat meer chips of snoep op een dag, zie ik dat meteen terug (in cm's) en gaat het ook niet meer zomaar weg. Bewust genieten doe ik wel aan .

Oh en het eerste examen zit erop. Ik denk dat het wel goed ging, maar dat denk ik wel vaker bij Nederlands. Nu op naar de volgende.
pi_58758703
succes met de rest
Ja doei.
pi_58759079
Ik zeg nooit, maar dan ook nooit meer tegen iemand in de trein dat het een stiltecoupe is en of ze wat zachter kunnen doen

Resultaat: stomp in mn gezicht, bloedneus, spoorwegpolitie erbij, meisjes opgepakt, en ik ga zo toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis om te kijken of mn neus niet gebroken is

Lang leve de verharding van de maatschappij
pi_58759133

nu weet ik ook weer waarom ik dat maar 'laat gaan'

sterkte
Ja doei.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:09:28 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58759165
@sylvana, wat erggggg ...... en ik hoop dat het meevalt met je neus....*knuf*
pi_58759182
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zeg nooit, maar dan ook nooit meer tegen iemand in de trein dat het een stiltecoupe is en of ze wat zachter kunnen doen

Resultaat: stomp in mn gezicht, bloedneus, spoorwegpolitie erbij, meisjes opgepakt, en ik ga zo toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis om te kijken of mn neus niet gebroken is

Jeetje. Wat achterlijk!
Ik heb het trouwens ook opgegeven er wat van te zeggen. Je wordt aangekeken of je achterlijk bent, heel soms maar wordt de muziek of de conversatie zachter gezet. Ook de vraag of ik m'n muziek dan niet harder kon zetten. Ik hoef niet doof te worden van m'n muziek, maar ik hoef anderen ook niet te horen!
--> soms krijg ik de neiging muziek uit de speakers van m'n mobieltje te laten komen, soort oog om oog, tand om tand. Vrees dat er dan ineens wel van de omgeving wat van gezegd wordt, maar dat de vervelende mensen er niets om geven.
--> Mijn idee is een herriecoupé waar iedereen naar hartelust zo luid mogelijk bezig mag zijn.
pi_58759267
quote:

*knuffel*

Daarom ben ik niet blij dat mijn vriend ook altijd iets zegt tegen dat soort mensen
Natuurlijk moet het kunnen maar ben altijd bang voor dit soort dingen
pi_58759272
quote:

wat idioot
En je vroeg het gewoon netjes??? Wat voor leeftijd waren die meisjes dan? En wat doen omstanders in zo'n geval?
pi_58759376
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:16 schreef freecell het volgende:

[..]

wat idioot
En je vroeg het gewoon netjes??? Wat voor leeftijd waren die meisjes dan? En wat doen omstanders in zo'n geval?
Ja, ik vroeg gewoon netjes of ze wat minder hard wilden praten en hun muziek uit wilden doen omdat het een stltecoupé was. Het waren 2 buitenlandse meisjes van een jaar of 18/19, ze zaten zo te horen op het ROC. En omstanders hebben snel conducteurs gewaarschuwd en die meisjes in bedwang gehouden, dus dat was wel

Thnx iedereen
  maandag 19 mei 2008 @ 12:22:53 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58759386
Nou, ik had een heel verhaal getypt aan Sylvana, maar dat is kennelijk verdwenen toen internet eruit knalde.
Wat ik dus wilde zeggen (eigenlijk hetzelfde als de rest): Jezus, dat is toch fucking niet normaal!!! Je kunt nergens meer wat van zeggen tegenwoordig.
Ik heb tien jaar geleden ook wel eens iets dergelijks meegemaakt in de stadsbus. Er zaten meisjes achterin te schreeuwen en te doen. Natuurlijk kijk je dan achterom. Begonnen ze mij ineens keihard aan m'n haar te trekken, steeds opnieuw . Ik ben gewoon weken, of zelfs maandenlang, báng geweest in de stadsbus.
En ik hoorde vorige week ook al iets over jongeren die liepen te geiten op de galerij van een bejaardenflat. Toen een bewoner er wat van zei kon 'ie ook afgevoer worden naar het ziekenhuis.
De mentaliteit van tegenwoordig... kóts en kotsmisselijk word ik ervan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58759392
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. je kunt ergens mee bezig zijn, maar niet bij elke hap denken 'shit, daar gaat weer een ons' zeg maar..

dat bedoel ik ermee..
Denk dat ik nooit meer helemaal 'afvalvrij' kan denken wil ik op gewicht moeten blijven, maar je niet bij elk lekker iets schuldig voelen, en denken 'nah.. ja.. ik weet dat het slecht is, maar daar kies ik nu bewust voor'.
[
Dat denk ik nooit En als ik er wel op let ga ik alleen maar meer eten. Voor mij werkt het om druk bezig te zijn
pi_58759433
quote:

Jezus wat een debiel! Die had van mij echt een leverstoot, eentje in d'r plexus en nog wat tikken op plekken waar je niet snel blauwe plekken ziet Hoer
  maandag 19 mei 2008 @ 12:28:28 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58759479
Nergens meer wat van kunnen zeggen tegenwoordig

Zo, en nu maar hopen dat er flink wat steunbetuigingen komen. Ik ben echt boos .
Niet meer actief op Fok!
pi_58759898
Jeetje, wat belachelijk zeg sylvana... Hopen dat het meevalt met je neus..
pi_58759979
Belachelijke reactie van ze Sylvana. Ik vind het goed van je dat je er wat van gezegd hebt. Zo'n reactie hoort gewoon niet.
pi_58760061
Jezus Sylvana, wat een klotewijven, echt niet normaal. Ik kan hier ook echt boos om worden! Blijkbaar is het voor sommige mensen teveel gevraagd om ervoor te zorgen dat andere mensen hun muziek niet kunnen horen of om niet als debielen tegen elkaar te gaan staan schreeuwen ofzo. Ik begrijp zulke mensen echt niet. Vind het idd heel knap dat je er wat van zei.
pi_58760169
Sloeg ze echt hard of krijg je gewoon snel een bloedneus? Anders is het waarschijnlijk niet gebroken (vooral als ie er nog recht uitziet)
  maandag 19 mei 2008 @ 13:19:09 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58760371
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sloeg ze echt hard of krijg je gewoon snel een bloedneus? Anders is het waarschijnlijk niet gebroken (vooral als ie er nog recht uitziet)
Denk op zich ook dat je het wel voelt als 'ie gebroken is . Ik vraag me echt af wat dat soort mensen bezielt. Zien ze het als een spelletje of zijn ze zó gefrustreerd dat ze hun agressie ergens kwijt moeten? Ik hoop iig dat ik genoeg moed zal hebben om terug te beuken als mij zoiets overkomt. En dan maar hopen dat ze geen mes tevoorschijn halen .... .
Niet meer actief op Fok!
pi_58762124
Sylvana, das wel heel erg zuur zeg! Hoop dat het meevalt voor je. Hebben ze de meisjes wel opgepakt?

Ik zeg nooit iets van irritante mensen in het ov. Durf het simpelweg niet omdat ze voor hetzelfde geld een mes tussen je ribben steken. Ben geen held dus.
In de tram ga ik dan ook eigenlijk nooit achterin zitten, want daar zit altijd het tuig. En ze durven pas kabaal te maken of stoere dingen te doen als ze met meerderen zijn. Dan durven de meeste tramchauffeurs er ook niets van te zeggen want die krijgen echt dagelijks met dit soort dingen te maken.

Beessie-Jen, ik heb nu een witte broek van Esprit in maat 44 en die zit op het moment perfect. Ik ben wel fan van Esprit en Mexx enzo dus als je kleding wil verkopen van zo rond maat 42-44 dan hoor ik het graag van je. Ik heb momenteel maar 2-3 broeken die ik nog pas en ik heb een tekort aan shirtjes en rokjes enzo.

Heb zelf trouwens ook bergen met kleding die ik op marktplaats wil verkopen. Ik vind het alleen een beetje eng om op afstand te handelen omdat ik niet afgezet wil worden.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:57:15 #181
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58763218
Sylvana, at is dat nou weer voor iets stoms en onredelijks . Hopelijk is je neus niet gebroken en kom je snel de schrik weer te boven! Dit is nou net waar je bang voor bent als je mensen aanspreekt op hun gedrag.

(en sinds wanneer komen al mijn gegevens inclusief IP locatie in het scherm als ik probeer te quickquoten?)
  maandag 19 mei 2008 @ 16:22:20 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58763670
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:54 schreef octopussy het volgende:
.

Beessie-Jen, ik heb nu een witte broek van Esprit in maat 44 en die zit op het moment perfect. Ik ben wel fan van Esprit en Mexx enzo dus als je kleding wil verkopen van zo rond maat 42-44 dan hoor ik het graag van je. Ik heb momenteel maar 2-3 broeken die ik nog pas en ik heb een tekort aan shirtjes en rokjes enzo.

.
ik zal morgen kijken wat ik eventueel voor je heb. Heb ook nog 3 hele fijne linnen broeken van Esprit. Vorig jaar gekocht..... en nog veel meer, zal morgen wel even wat foto's maken .. kan je zien wat je ervan vindt..
pi_58764183
@PF; ik krijg niet snel een bloedneus, en hij stond ook wel een beetje scheef, vandaar dat ik zelf dacht dat ie misschien gebroken was en ik toch voor de zekerheid maar ff naar het ziekenhuis ben gegaan. Maar nadat er foto's gemaakt zijn bleek dat hij niet gebroken was, dus dat scheelt iig weer

@octopussy: ja, die 2 meisjes zijn meegenomen door de spoorwegpolitie. Alleen heeft maar 1 meisje geslagen, dus neem aan dat die een taakstraf ofzo krijgt en dat die ander wordt vrijgesproken. Maar daar krijg ik nog wel bericht van.

Hij is nog steeds flink opgezwollen en rood, en af en toe begint ie weer te bloeden, dus ga maar niet zwemmen vanavond. Zometeen bloedt ie weer open en wordt het letterlijk een bloedbad in het zwembad

Gegeten vandaag:

Ontbijt: 2 sneëen brood met 20+ smeerkaas met ham
Lunch: 1 snee brood met 20+ smeerkaas met ham
1 snee brood met philadelphia paprika en kruiden light
1 snee brood met kaas en tomaat
1 snee brood met kaas en komkommer
Tussendoor: halve meloen

Avondeten: Hollandse aardappelschotel met extra champignons.

En dan vanavond nog een fruitbakje met meloen en aardbei denk ik
pi_58764201
Hooiii, ik ben terug van vakantie.

Vanaf morgen weer werken, heel weinig eten, veel bewegen en veel slapen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58764526
welkom terug, hoe was het?
pi_58764583
Omg Sylvana ... pff ... geen woorden voor.
Ben ook niet echt een held, omdat ik het wel uit andere verhalen heb geleerd en hier in mijn woonplaats in het openbaar vervoer toch ook alleen maar van dat tuig zit. Bah! Zouden toch echt eens een nieuw rechtssysteem moeten maken!

Verder gegeten vandaag:

2 crackers met jam
2 crackers met kipfilet
2 sneetjes brood met kipfilet
appel
ontbijtkoek
eierkoek

Klinkt echt veel, magoed heb ook echt rammelbuik als ik het niet doe!
Vanavond drusticks met bloemkool en aardappeltjes en als toetje chocolademouse ... :$ kan het denk niet laten dus ik zet het er maar alvast bij.

Vandaag geen fiets, zus ging te laat uit bed, dus ik kon niet op tijd in de douche waardoor ik met de auto moest. Morgen weer een poging.
pi_58764744
Ik heb vanmiddag een kaart gekocht met fiets routes mijn vriend houd nogal van fietsen dus strak met lekker weer

Ik ga nu ff mijn fitnessgarage in
pi_58765740
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:20 schreef Sylvana het volgende:
welkom terug, hoe was het?
Thnx, vakantie was gaaf

Las net wat er met je gebeurd is meid, echt ongelooflijk het gedrag van zulke figuren

Vandaag gegeten:

1 boterham met kaas en jam
1 cracker met kaas en jam
kwark
banaan
appel
2 minicrackertjes met pindakaas

En in de sportschool 40 min cardio + wat krachttraining.
pi_58765796
Vanavond zelf rabarber gemaakt
En een roerbakachtig iets met komkommer en erwten, erg lekker!
pi_58766484
Ik heb salade gemaakt met tonijn en rivierkreeftjes erin
pi_58766570
goedenavond

ik heb weer gesquashed

heerlijk! En superleuke dames om mee te squashen, dus ik ben weer helemaal 'back in business' qua sporten

morgen ga ik met de mannen van mn studie fitnessen en woensdag spinnen! Hatsekidee, ofzo..

En nu lekker kipkluifjes uit de oven eten, met rucola met geitenkaas
Ja doei.
pi_58768575
Zo, das idd sportief zeg MoBlo

Mn neus is al wat minder opgezwollen, ijs helpt goed Net uitgebreid gedouched, geschoren en gescrubd en nu lekker een halve meloen in stukjes oppeuzelen
pi_58771033
Ik ben weer heel schandalig bezig geweest vandaag, uit eten en voorgerecht (aubergine met kaas en tomatensaus uit de oven) en hoofdgerecht (tortellini della chef) genomen en 2 glazen cola. Jeuj. Morgen sla
pi_58771276
Hmm, ik snap nooit zo goed hoe mensen alleen maar een hele dag (dagen) bananen of crackers kunnen eten, ik zou dan echt in elkaar storten halverwege de dag!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:00:22 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58774255
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef Baseke het volgende:
Hmm, ik snap nooit zo goed hoe mensen alleen maar een hele dag (dagen) bananen of crackers kunnen eten, ik zou dan echt in elkaar storten halverwege de dag!
Ik zou het tot 18 uur volhouden en me dan volproppen met alles wat ik tegenkwam .
Nog even en ik kan het gewicht uit het lijstje weer updaten. Gaat dus de goede kant op . Dit weekend is m'n oudste tantezegger jarig (wordt 12, waar blijft de tijd ), dus dan maar even opletten met gebak enzo. Alles vliegt eraan bij mij, ik overdrijf niet als ik zeg dat ik een week nodig heb om een gebakje er weer af te krijgen .
Morgen heb ik dus een sollicitatiegesprek in Delft, daarna ga ik even shoppen enzo in Den Haag en 's avonds heb ik De Date .
Vandaag nog even het solligesprek goed voorbereiden .
Niet meer actief op Fok!
pi_58774562
Goeiemorgen

62.3 vanochtend, dus hopelijk donderdag 62.1 of minder, zodat ik in 2 weken 1 kg kwijt ben

Mn neus is al wat minder opgewollen, vannacht wel veel wakker geweest. Zometeen wel gewoon werken.

Wat was het vannacht trouwens koud zeg Normaal heb ik niks aan in bed, maar nou toch maar een lang t-shirt aangetrokken.

Succes met je solli voorbereiden Renske
pi_58775010
Spannend Viking!!
Sollicitaties Én DE date!

succes!!
Ja doei.
pi_58775110

Ik ben ongesteld

Maar dat is niet het goede nieuws, ik heb ook een historisch laag gewicht
70 kilo, nu proberen een 6 ervoor te krijgen
En een gezond BMI nu natuurlijk
pi_58775355
Goedemorgen!

Nu even vanaf de laptop, en niet vanaf de telefoon

het is heeeeerlijk weer en hier word ik helemaal vrolijk van, ondanks het feit dat ik nog écht veel moet doen deze week: moeilijk en belangrijk tentamen donderdag

Daarbij moet een werkstuk nog half af zijn en moeten we met een onderzoekscasus opnieuw beginnen dus yay! drukte, maar wel leuk, opzich..

Goed nieuws hier.. 71,9 - 72,2kg Hij wist het niet zeker in de 3 keer dat ik erop stapte, dus vind dat het maar iets van 72,0 moet zijn

Dus hier ook een historisch laag gewicht! Dat heb ik zeker 7 jaar niet meer gewogen!!!
Vandaag ga ik fitnessen/cardio-en, en even vragen op de sportschool hoe ik van mn 'flubberarmpjes' afkom

op naar de 70!

Nu zo lekker richting Nijmegen, even checken of de laptop meemoet nog, en dan aan de slag
Ja doei.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:20:07 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58775417
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Miss_S het volgende:

Ik ben ongesteld

Tof .

Ik ben testjes aan het maken via Intermediair. Gaat me aardig af. Vooral het herkennen van patronen e.d. valt me mee, alleen moet je me niet vragen een figuur te draaien in m'n hoofd, want m'n ruimtelijk inzicht is KNUDDE! Maar ik heb dus wel aardig wat zelfvertrouwen voor morgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58775449
Gefeliciteerd Miss_s! Gezond gewicht is zo lekker!

Maar hoe lang ben jij dan? Want ik ben nu ook 70 KG en heb met 74 KG volgens mij nog steeds een gezond gewicht? Ik had altijd het idee dat we ongeveer even lang waren?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:23:26 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58775473
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:21 schreef freecell het volgende:

Maar hoe lang ben jij dan? Want ik ben nu ook 70 KG en heb met 74 KG volgens mij nog steeds een gezond gewicht? Ik had altijd het idee dat we ongeveer even lang waren?
Zij is 1.68 (en dat weet ik uit het hoofd ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58775500
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:21 schreef freecell het volgende:

Ik ben 'maar' 1,68
En ja voel me nu wel erg goed, eerst een jaar op een stabiel redelijk gezond gewicht en nu weer afgevallen
pi_58775504
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zij is 1.68 (en dat weet ik uit het hoofd ).
Spannend
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:30:22 #205
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58775585
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Miss_S het volgende:

Ik ben ongesteld

Gefeliciteerd ... maarre, je hebt volgens het lijstje al gezond gewicht ...

En Moblo ook gefeliciteerd ! Dat gaat ook al zo lekker.

... ik begin hoofdpijn te krijgen ... en ik moet nog een vreselijk moeilijk examen maken vandaag ... ga straks de paracetamol wel opzoeken
pi_58775600
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben 'maar' 1,68
En ja voel me nu wel erg goed, eerst een jaar op een stabiel redelijk gezond gewicht en nu weer afgevallen
Ah, ok, dat scheelt inderdaad bijna 7 Cm dan!
Al ben ik wel flink gekrompen de laatste tijd Heb even geen idee hoe lang ik nu ben. Maar als mijn rug recht is, ben ik normaal 1.75
pi_58775644
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:30 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gefeliciteerd ... maarre, je hebt volgens het lijstje al gezond gewicht ...

Dankjewel
Ja nu inderdaad wel
Niet dat ik het BMI zo serieus neem dat ik 24.8 beter vind dan 25.2
Maar toch erg blij
pi_58776751
Feli Miss S!! Doe je ineens wat anders met je dieet dat het nu zo hard gaat plots? Of let je gewoon wat meer op?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:47:36 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58776866
Zo, ik heb ook even geüpdate (stond niet meer in het lijstje).
Nog 0,5 BMI punt en ik heb ook een gezond gewicht (dan moet ik nog 1,4 kg kwijt). Ik wil zsm onder de 75 komen en dan zorg ik ook dat ik er niet meer boven kom!
Superlange reis morgen. 8:30 van huis en om 12:30 ben ik in Delft .
Niet meer actief op Fok!
pi_58777023
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb ook even geüpdate (stond niet meer in het lijstje).
Nog 0,5 BMI punt en ik heb ook een gezond gewicht (dan moet ik nog 1,4 kg kwijt). Ik wil zsm onder de 75 komen en dan zorg ik ook dat ik er niet meer boven kom!
Superlange reis morgen. 8:30 van huis en om 12:30 ben ik in Delft .
Is dat zo'n slechte treinverbinding???
pi_58777234
Zo, even de laatste twee pagina's bijgelezen. Jeetje Sylvana IJs op je neus tegen het zwellen! Beterschap. En ja, ik zeg er ook altijd wat van. Kreeg laatst een hele vuile blik van een vader met twee krijsende peuters in de stiltecoupe. Ja duh, ik ga daar zitten om te kunnen werken! Muziek in de tram trouwens ook, meestal valt dat echt reuze mee en beginnen aggressief uitziende jongens dan een praatje 'ow, sorry, sorry'.

Viking heeft een sollicitatie? Succes. Waarvoor is het? En in Delft

Miss_S ook weer goed bezig!

Conleche, ben je nou vaak in Belgie? Dan moeten we echt eens meeten!

Hier gaat het best goed: ik ben aan het revalideren met mn knie, eet vrij regelmatig en wandel veel. Resultaat: (zeer langzame) gewichtsafname.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:10:13 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58777290
mijn BMI gaat ook erg goed de laatste tijd gister 24,2 op naar de 23 haha

en nu moet ik heeeeel snel gaan douchen,. typ vanmiddag wel ff meer

*zwaai zwaai*
pi_58778312
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
Feli Miss S!! Doe je ineens wat anders met je dieet dat het nu zo hard gaat plots? Of let je gewoon wat meer op?
Ik eet gevarieerder omdat ik vaker bij mijn vriendje ben maar verder niets
pi_58778395
succes met je date viking
pi_58779033
Goeiemiddag

Ik ben weer klaar met werken, benedenverdieping helemaal gedaan, badkamer schoongemaakt en gestreken.

Nu lekker brood met aardbeien eten En dan stax hier in huis schoonmaken en strijken en dan naar Peter toe. Vanavond verjaardag van zn moeder, en ik ga me echt proberen in te houden en niet teveel toastjes enzo eten
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:49:33 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58779203
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Is dat zo'n slechte treinverbinding???
Nou, ik overdreef een beetje .
Om 8:45 gaat de trein en om 12:00 kom ik in Delft aan. 3 uur en een kwartier dus. Ik reis via Den Haag en ik ga vrij vroeg van huis om maar niet het risico te lopen dat er vertraging is en ik dus te laat kom.
Ga morgen even een steakfrites eten in Utrecht, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_58779270
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik overdreef een beetje .
Om 8:45 gaat de trein en om 12:00 kom ik in Delft aan. 3 uur en een kwartier dus. Ik reis via Den Haag en ik ga vrij vroeg van huis om maar niet het risico te lopen dat er vertraging is en ik dus te laat kom.
Ga morgen even een steakfrites eten in Utrecht, denk ik .
Waar in Delft solliciteer je? *zeer benieuwd is.
pi_58779331
hey waarom werkt het lijstje niet
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:04:51 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58779502
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Waar in Delft solliciteer je? *zeer benieuwd is.
Zie pm .
Niet meer actief op Fok!
pi_58779657
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:55 schreef Miss_S het volgende:
hey waarom werkt het lijstje niet
't werkt wel! Heb net een onsje d'r af gedaan. Ik weet niet eens of dat wel klopt, want ik zit weer op m'n Belgische weegschaal, maar ik denk dat het wel zoiets is zo ongeveer. Maar je weegt toch 70? Dat staat er ook....
pi_58779734
Ik zie alleen een kruisje
pi_58779872
Ik zie hem wel gewoon!
Probeer eens control-f5 anders?
pi_58779913
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Viking heeft een sollicitatie? Succes. Waarvoor is het? En in Delft

Conleche, ben je nou vaak in Belgie? Dan moeten we echt eens meeten!

Hier gaat het best goed: ik ben aan het revalideren met mn knie, eet vrij regelmatig en wandel veel. Resultaat: (zeer langzame) gewichtsafname.
Jeetje, duurt best lang die knie zeg! Heb je daar nog veel pijn aan!?

Ik ben ongeveer per 2 weken 5 of 6 dagen in Belgie. Ben jij al verhuisd dan?
pi_58779945
Ik zie hem weer
pi_58780052
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Jeetje, duurt best lang die knie zeg! Heb je daar nog veel pijn aan!?

Ik ben ongeveer per 2 weken 5 of 6 dagen in Belgie. Ben jij al verhuisd dan?
Nah, het wordt nu gelukkig wat minder! Wel zo prettig. En ik heb een heel leuke 'kine'

Ik woon inmiddels in het Vlaamse, ja. Mooi appartement gevonden, maar het moet nog afgewerkt worden en ik heb ook nog niet echt veel meubels enzo staan.

Kom je naar Belgie om te ontspannen, of juist om te werken?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:34:16 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58780095
Grappig: Ik heb hetzelfde BMI als egeltje1985. We zijn even lang en ik ben 2 ons zwaarder .

Net bammetjes met aardbei gehad . Vanavond pannenkoeken, denk ik, maar ga er niet zo veel eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58780117
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Grappig: Ik heb hetzelfde BMI als egeltje1985. We zijn even lang en ik ben 2 ons zwaarder .

Net bammetjes met aardbei gehad . Vanavond pannenkoeken, denk ik, maar ga er niet zo veel eten .
ja een paar onsjes maakt niet uit op BMI
ik heb niet echt zin in eten maar heb net toch maar een boterham op
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:41:33 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58780220
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, het wordt nu gelukkig wat minder! Wel zo prettig. En ik heb een heel leuke 'kine'

Ik woon inmiddels in het Vlaamse, ja. Mooi appartement gevonden, maar het moet nog afgewerkt worden en ik heb ook nog niet echt veel meubels enzo staan.

Kom je naar Belgie om te ontspannen, of juist om te werken?
Volgens mij heeft ze een winkel in Amsterdam, werkt ze in België en ontspant ze in haar huis in Frankrijk.

Wat een droomleven! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58781618
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze een winkel in Amsterdam, werkt ze in België en ontspant ze in haar huis in Frankrijk.

Wat een droomleven! .
Yep! Helemaal goed!

Ik ontspan ook weleens in Belgie hoor! Ik zat net nog met m'n snoet in de zon. Maar ga nu schilderen en dan om een uur of 5 een rondje rennen. Daarna boodschapjes doen, dan met een wodkaatje in de avondzon, beetje koken, (o.a. de eerste sla uit eigen tuin!) met een bordje voor de neus het journaal kijken. Dan weer even schilderen, samen met meneer C. nog een DVD'tje op bed kijken en dan is het meestal zo'n half 2, 2 uur en ga ik lekker slapen. Ja, best goed leven!
pi_58781658
Whoa, da's een relaxed dagje! Woon je n beetje in een landelijke omgeving? Bos in de buurt voor het hardlopen, enzo?
pi_58781759
Middag!
Net lekker een uurtje op m'n balkon gezeten in het zonnetje
Vanavond bij vriendje eten (pannekoeken ) en donderdag gaan we naar the tellers
pi_58781778
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, da's een relaxed dagje! Woon je n beetje in een landelijke omgeving? Bos in de buurt voor het hardlopen, enzo?
Ja, echt midden op het platteland, met bos naast de deur! We wonen zelf ook in een klein bos, maar das te klein om in te rennen. Op een kilometer is een echt groot bos waar ik altijd naar toe ga. De dorpen hier in de omgeving zijn eigenlijk niet zo mooi. (op Diest na, das een mooi oud stadje)

Ik zie dat ik in de beschrijving van mijn dag belachelijk veel verkleinwoordjes gebruik en ik heb daar nog wel zo'n hekel aan als iemand dat in het echt doet.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:13:56 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58781834
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Yep! Helemaal goed!

Ik ontspan ook weleens in Belgie hoor! Ik zat net nog met m'n snoet in de zon. Maar ga nu schilderen en dan om een uur of 5 een rondje rennen. Daarna boodschapjes doen, dan met een wodkaatje in de avondzon, beetje koken, (o.a. de eerste sla uit eigen tuin!) met een bordje voor de neus het journaal kijken. Dan weer even schilderen, samen met meneer C. nog een DVD'tje op bed kijken en dan is het meestal zo'n half 2, 2 uur en ga ik lekker slapen. Ja, best goed leven!
Mja, valt mee hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_58781865
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mja, valt mee hoor .
Tuttebelletjel!
pi_58782208
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, echt midden op het platteland, met bos naast de deur! We wonen zelf ook in een klein bos, maar das te klein om in te rennen. Op een kilometer is een echt groot bos waar ik altijd naar toe ga. De dorpen hier in de omgeving zijn eigenlijk niet zo mooi. (op Diest na, das een mooi oud stadje)

Ik zie dat ik in de beschrijving van mijn dag belachelijk veel verkleinwoordjes gebruik en ik heb daar nog wel zo'n hekel aan als iemand dat in het echt doet.

Diest! Daar had ik nooit van gehoord, totdat ik erachter kwam dat er hier een winkelstraat is die de Diestsestraat heet. En die loopt dus vanaf de Grote Markt naar de ring in de richting van Diest.

Maar jeetje joh, wat een luxe, met een eigen moestuintje, klinkt goed!
Wijlen mijn oma deed dat trouwens ook, met die verkleinwoorden
pi_58782763
Een triangelbroodje met roomkaas, walnoten en tomaat... dát was zó lekker

en nu weer gewoon doen

Zodadelijk wel een spannend gesprek over een project wat we helemaal opnieuw gaan beginnen door het niet al te soepel meewerken van twee groepsgenoten.

We hebben het samenwerkingsverband beëindigd, en gaan nu met een nieuw onderzoek verder. Ik hóóp dat ons onderzoeksplan ergens op lijkt, en dat we nog een kans maken dit vak te halen....

Spannend enzo
Ja doei.
pi_58784028
Zo ben thuis en erg moe. Niet vanwege dat ik eindelijk weer eens op de fiets ben gestapt, nee, mn zus gaat elke avond laat naar bed en moet er elke ochtend tegen 6 uur uit. Beide schijnen niet zonder lawaai te kunnen. En dan elke dag de klas draaien (al maken de kinderen me wel vrolijk) , pff moeheid ten top.
Nog maar paar weekjes!

Mijn menu van vandaag:

4 crackers, 1 paar met jam en 1 paar met kipfilet
2 broodjes met kipfilet
appel
rundvleesslaatje (best slecht, zo'n bakje weje wel)
net een championnesoepje

straks een pizza met champions. Voor vanavond nog wat rosbief meegenomen, voor het geval ik honger krijg

Nu een website voor mn klas maken over het thema ruimte
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:36:45 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58784466
en nu zoek ik nog een smiley die enigszins in de buurt komt van mijn enorm brede grijns van dit moment .
Mijn scriptie is zo goed als goedgekeurd . Moet nog wat kleine dingetjes aanpassen. Twee dagen werk ofzo, denk ik, dus misschien maak ik hem deze week nog wel helemaal af .

Verder kreeg ik een enorm compliment. Ik vertelde over mijn sollicitatie van morgen (als tekstschrijver dus) en toen zei de prof: "Ja maar jij kunt ook heel goed schrijven."
Ik: *brede smile*
Hij: "Ja, dat meen ik hoor." (hij dacht zeker dat ik hem uitlachte ofzo ). Hij zei dat het hem al eerder was opgevallen enzo . Ik was morgen sowieso al van plan luidkeels te verkondigen dat ik geweldig goed kan schrijven, maar het is wel fijn als dat even bevestigd wordt door iemand die er verstand van heeft .

Nu heb ik een aardbeienijsje en zometeen ga ik pannenkoeken bakken .

Oh en groepswerk . Vorig jaar zat ik ook met een prutser in een groepje. Toen heb ik gezegd: "Of ik stop met dit hele onderzoek of ik ga in m'n eentje verder." Ik mocht in m'n eentje verder. Gelukkig maar, want ik heb het vak gehaald en dat andere meisje dus niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_58784511
Omg, gefeli Viking!!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:11:08 #240
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58785226
Gefeli Viking! En inderdaad een heel erg mooi compliment van je prof.

Ik ben MOE. Al heb ik lichamelijk bijna de hele dag op mijn kont gezeten, alleen naar school gefietst, mijn lichaam is helemaal op! Het is toch best inspannend om 3 uur lang je hersens op volle sterkte te laten draaien en de tijd dus helemaal uit te zitten. Wat een watje ben ik ook . Verder vreet ik mezelf helemaal vol, lijk continue honger te hebben en behoefte aan zoetigheid (hersenen werken op glucose, daar zal het mee te maken hebben) ... maar ik leef nog en daar gaat het om.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:29:57 #241
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58785557
Lekker Viking, dat je scriptie bijna af is!
En succes morgen!
  woensdag 21 mei 2008 @ 06:53:52 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58794878
Lekker rustig weer hier .
Ik ben er helemaal klaar voor . Was om 4:30 al wakker. Hoef pas om 8:30 weg, dus even kijken wat ik tot die tijd ga doen. Misschien neem ik ook wel een trein eerder .

Fijne dag allemaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_58795067
Gefeli dat hje scriptie zo goed was Viking!

Ik ben al weer vroeg wakker, want mijn oppas-uk stond om 6:30 al weer op de stoep. Gisteren een bruiloft gehad van kennissen en vrij veel gegeten. Dat merk ik dan ook meteen de volgende morgen, want dan word ik wakker zonder ook maar enig hongergevoel. Het voelt echt als een knoop op mijn maag. Dat blijft dan vaak de hele dag. (mijn lijf dwingt me gewoon tot balansen )

Aangezien ik nu inmiddels al meer dan anderhalf uur wakker ben, moet ik mezelf zometeen toch maar eens dwingen om wat te eten.
pi_58795417
Goeiemorgen

Veel succes met je sollicitatie en date vandaag Renske En mooi dat je scriptie zo goed is

Ik heb me gister echt goed ingehouden op de verjaardag Gewoon maar 1 toastje met brie gehad, terwijl ik normaal die hele brie opgegeten had

Zit alleen nu wel zonder warm water, dus kon niet douchen net En kan het water ook niet bijvullen, want ketel staat op kamer van husigneoot die verhuisd is en die heeft nog wel sleutel, maar is niet bereikbaar :S Dus hoop dat hij snel terugbelt en vandaag nog ff langskomt.
pi_58796534
wat zei zeiden Viking succes met beide!
Ja doei.
pi_58797983
Goedemorgen! Rustig hier, iedereen druk bezig zeker
Gisteren waren de pannenkoeken een beetje mislukt maar we hadden nog een eitje gebakken en er was ananas, appel en mango, dus met het avondeten kwam het toch nog goed
Weer is mooi, maar ik moet binnen zitten, dat is wel jammer. Vanavond werken (wéér niet sporten). Ik denk niet dat ik de 30 minuten achtereen nog haal helaas Maar het zijn geen vervelende dingen die ik doe in de avond, dus heel erg vind ik het nou ook weer niet.

Chicolate: succes nog met je examens! (M'n broertje heeft ze ook en die heeft maar voor 1 vak geleerd schijnt )
En viking met haar sollicitatie (en haar date, dat was toch vanavond?)
pi_58798889
Gefeliciteerd Viking
+ succes had ik al gewenst

Ik ga vanavond een ijsje eten met mr date
pi_58798930
Hoe kunnen pannenkoeken in hemelsnaam allemaal mislukken?
pi_58799006
superlijm in plaats van olie in de pan?
Ja doei.
pi_58799051
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
Hoe kunnen pannenkoeken in hemelsnaam allemaal mislukken?
Hij had zo'n schudding staan dat op moest, terwijl we beiden gewend zijn aan zo'n gewoon pak. Dat is al anders.
Heeft ie ook nog eens zo'n elektrisch kookplaatje, dat is stukken minder fijn dingen maken dan op gas.
pi_58799159
met zo een schudding werden mijn pannenkoeken ook niet echt super !
pi_58799232
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vanavond een ijsje eten met mr date
Haagen-Dazs?
pi_58799327
Schud-ding? Pak?
Wat is er in hemelsnaam mis met gewoon eieren, melk en bloem (en desnoods een beetje custard voor de kleur of vanillesuiker).

Het zou echt niet in mij opkomen om een pak of schud-ding of whatever te kopen
pi_58799432
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Haagen-Dazs?
Das wel een goeie maar weet niet waar je dat koopt
Succes met je bio zo!
pi_58799436
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Schud-ding? Pak?
Wat is er in hemelsnaam mis met gewoon eieren, melk en bloem (en desnoods een beetje custard voor de kleur of vanillesuiker).

Het zou echt niet in mij opkomen om een pak of schud-ding of whatever te kopen
Bij mij ook niet, maar bij zijn mamma-lief wel. Maar die, aan de andere kant, heeft het vast ook niet voor niets weggegeven.
pi_58799989
Zo'n schud-ding? Een shaker voor pannenkoeken noemen ze dat .
Verschrikkelijk zoiets... de pannenkoeken zijn daarbij zo dun dat je ze niet eens kan omkeren .
Met meel, eieren en melk is inderdaad een veel betere wijze om ze te bakken
pi_58800044
Zo'n pannenkoekenshake heb ik ook 1 keer geprobeerd, idd niks waard

Net is er iemand van de woningstichting geweest om de deur van de kamer mn oude huisgenoot open te doen, zodat we de cv-ketel konden bijvullen. Vanochtend koud water nl, dus niet kunnen douchen. Per 1 juni komt er een meisje in die kamer, ben benieuwd.

Vanochtend gewerkt, vanmiddag nog 3 uurtjes werken, boodschappen doen en dan om half 5 naar de kapper toe, is hard nodig.

Denk dat het vandaag kipfilet met een groentenschotel en rijst wordt.

Gister voor het eerst bij Peter rijst afgewogen ( met zn 2en 100 gram ongekookte rijst) en hij vond het maar weinig. Op de verjaardag van zn moeder ook klagen dat hij maar 2 happen rijst kreeg enzo :S Maarja, hij moet er maar aan wennen hoor
pi_58800186
Hoeveel pitjes heb je? Als hij klaagt over de hoeveelheid kan je daar best aan tegemoet komen vind ik. Wanneer je alleen kookt, kijk je hoeveel gram (scheplepels) het wordt als je 50 gram ongekookte rijst neemt bv. Je moet wel rekening houden met elkaar, maar er ook echt aan meedoen gaat weer te ver vind ik.
pi_58800313
Een normale portie rijst is toch ongeveer 75 gram?
Wij hebben hier trouwens wel genoeg aan ongeveer 100 gram samen, maar dat komt meer omdat bij rijst bij ons driekwart van de maaltijd vaak uit groente en dergelijke bestaat
pi_58800417
wij halen altijd lekker volkoren pannenkoeken mix

niets over te klagen

misschien vrijdag weer 's lekker bakken, er staat nog een pak in de voorraadkast
Ja doei.
pi_58800462
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef freecell het volgende:
Een normale portie rijst is toch ongeveer 75 gram?
Wij hebben hier trouwens wel genoeg aan ongeveer 100 gram samen, maar dat komt meer omdat bij rijst bij ons driekwart van de maaltijd vaak uit groente en dergelijke bestaat
Nee een normale portie is 50 gram ongekookt volgende de diëtist, wat dus neerkomt op 100 gram gekookt. En dit is het enige dat voor hem veranderd, voor de rest mag hij blijven eten wat hij wil. Hij eet ook gewoon chips en alles in mijn bijzijn, dus dan vind ik dat hij ook best rekening kan houden dat ik wat minder rijst maak. En anders kookt hij zelf maar wat bij. Ik ben altijd al degene die overal rekening mee houdt en alles doet voor hem, dus dat hij dan iets minder rijst krijgt dan normaal moet toch niet een heel groot offer zijn lijkt me. En het is ook niet zo dat hij dan daarna 's avonds meer gegeten heeft omdat hij honger had, dus volgens mij valt het best mee.
pi_58800703
Kan je niet 150 gram maken dat hij 2/3e neemt? Of idd hij kookt zelf maar wat extra Of neemt maar een zak chips.

Ik heb in augustus een broek gekocht,
ik kreeg het knoopje bijna niet dicht maar bij m'n benen zat ie wel normaal
in januari was ik een hele hoop afgevallen (7 kg?) dus zat ie bij mn benen echt heel los en bij m'n knoop ook.
nu zit ie nog steeds heel los bij m'n knoop maar knallen m'n billen/bovenbenen er bijna uit
lekkere billen ftw
pi_58801019
Sylvana, zie reactie van PF. Maak gewoon 150 gram ongekookte rijst en neem zelf je afgewogen portie als het klaar is. Het lijkt me dat je vriend beter goed kan eten van zijn avondeten en dan minder chips neemt dan dat hij te weinig krijgt (offer) en des te meer trek krijgt in chips. Want jij wordt er ook niet gezelliger op wanneer hij meer chips gaat eten lijkt me.

PF, gespierde billen zijn
pi_58801052
ja ik dacht dat ik dik was
maar ik heb gewoon lekkere billen
pi_58801218
Van beide vriendjes gingen&gaan de meeste complimentjes over de derrière...
wat moet je daar nou weer van vinden...
pi_58801220
ik heb dikke billen

al schijnt het wel minder geworden te zijn na die -15kg
Ja doei.
pi_58801600
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb dikke billen

al schijnt het wel minder geworden te zijn na die -15kg
das heul niet waar! je hebt helemaal geen dikke billen.
pi_58801602
Hey. Ik merk dat een kom notencruesli met yoghurt in de ochtend veel beter vult dan een kom Brinta
Ik eet meteen minder de rest van de dag.

Nu de rest van de week nog volhouden om weinig te eten
pi_58801694
Ben ik de enige die last krijgt van haar maag als ze ongesteld is?
pi_58801754
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Miss_S het volgende:
Uhm, wel van m'n buik... en m'n darmen rommelen wat meer
Je bent wat opgezetter vaak, dus daardoor heb je misschien eerder een vervelend vol gevoel? Daarbij eten veel vrouwen meer zoetigheid tijdens de menstruatie, daar kan je ook misselijk van worden!
pi_58801799
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Uhm, wel van m'n buik... en m'n darmen rommelen wat meer
Je bent wat opgezetter vaak, dus daardoor heb je misschien eerder een vervelend vol gevoel? Daarbij eten veel vrouwen meer zoetigheid tijdens de menstruatie, daar kan je ook misselijk van worden!
Ik heb juist meer een soort honger gevoel terwijl ik normaal en gezond gegeten heb
Maarja ik ben ook raar
pi_58801962
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb juist meer een soort honger gevoel terwijl ik normaal en gezond gegeten heb
Maarja ik ben ook raar
Dat zou ik nou niet bepaald beschrijven als 'last van mijn maag', maar juist handig en fijn!
Maar dat zal wel aan mij liggen
pi_58803906
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat zou ik nou niet bepaald beschrijven als 'last van mijn maag', maar juist handig en fijn!
Maar dat zal wel aan mij liggen

Constant een hongergevoel is niet echt prettig
pi_58804924
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Miss_S het volgende:
Ik moet dan de 1e of 2e de dag heel veel naar de wc (feces ) en daarvoor juist helemaal niet
en m'n buik borrelt heel erg
pi_58805195
Ik heb altijd een hongergevoel
pi_58805374
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen

Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:24:42 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58805612
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 16:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik moet dan de 1e of 2e de dag heel veel naar de wc (feces ) en daarvoor juist helemaal niet
en m'n buik borrelt heel erg
heeeeel herkenbaar.... ik heb ook veel last vaak moeten dan.. en vaak diarree....en darmkrampen....

dat hongergevoel heb ik vaak vlak voordat ik ongesteld moet worden...
pi_58806269
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen

Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
Das lief Dat doet Peter dus echt niet. En Peter eet gewoon altijd een zak chips leeg, of hij nou veel of weinig rijst gehad heb. Maar kan idd wel gewoon meer rijst koken en het dan pas daarna wegen ( dus 100 gram gekookte rijst voor mij ipv 50 gram ongekookt van te voren wegen) Maar blijf vinden dat hij ook wel gewoon een beetje rekening kan houden met mij, want zo blijf ik natuurlijk wel steeds alleen maar met hem rekening houden als ik toch weer meer rijst ga koken enzo.

Ik ben net terug van de kapper, er is echt een heel stuk af, lekker zomers koppie nu

Ben ik morgen bij de diëtist gelijk 3 kilo lichter

Nu eten koken, eten, afwassen, was opruimen en dan lekker voetbal kijken
pi_58806814
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef octopussy het volgende:

[..]

das heul niet waar! je hebt helemaal geen dikke billen.
als ik naar achteren kijk, zie ik heul wel dikke billen dus ik héb dikke billen

net thuis, de longen uit mn lijf gespinned en ga zo lekker voor mezelf wat koken..

Pasta met pangasiusfilet, spinazie, courgette en champignons met wat creme fraiche en pesto
Ja doei.
pi_58806865
en whieie!!

wrsch over anderhalve week ons nieuwe katje ophalen
Ja doei.
pi_58807211
Hier 2 boterhammen met tonijn, sla, tomaat, komkommer en een beetje mayo

Nu weer balkonnetje zitten met krantje
pi_58807288
Leuk haar, Sylvana! Ik zou als ik jou was wel een andere bril nemen! Deze gaat met de hoeken wat naar beneden en daar lijk je volgens mij een beetje triestig door.

Ik zit onder de 62! Kwam aan in A'dam en kon het niet laten om er even op te gaan staan: 61,7. Ik denk dat ik voordat ik op vakantie ga (9 juni) nog wel onder de 60 geraak, als ik zo doorga

Ben benieuwd hoe de date van Viking verloopt vanavond!
pi_58807347
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:04 schreef conleche het volgende:
Leuk haar, Sylvana! Ik zou als ik jou was wel een andere bril nemen! Deze gaat met de hoeken wat naar beneden en daar lijk je volgens mij een beetje triestig door.
Ik heb deze bril net nieuw Maar zie dat hij niet helemaal recht zat op de foto. En ik ben hartstikke moe en heb veel pijn ( buik+neus), dus vandaar dat ik er oook een beejte triestig uitzie

Mn Wehkamp bestelling is eindelijk binnen, dus zo ff passen of alles goed zit enzo
pi_58808555
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb deze bril net nieuw Maar zie dat hij niet helemaal recht zat op de foto. En ik ben hartstikke moe en heb veel pijn ( buik+neus), dus vandaar dat ik er oook een beejte triestig uitzie

Mn Wehkamp bestelling is eindelijk binnen, dus zo ff passen of alles goed zit enzo
Foto's!
En leuk je haar
pi_58808715
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:12 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Foto's!
En leuk je haar
Thnx en foto's komen later vanavond, accu van fototoestel ligt nog aan lader.
pi_58809717
Oke, let er niet op hoe ik kijk, ik sta nooit leuk op foto's

Rokje ook in het groen, shirtje ook in het rood en zwart

Shirtje ook in het paars

Shirtje ook in het rood

Jurkje ook in het rood

pi_58810393
rokjes en truitjes vind ik , de jurkjes iets minder flatterend

maar de rokjes en truitjes maken een hoop goed

mag ik ook even spammen?

zo een kort jurkje heb ik nog nooit gehad is mn slaapjurkje

máár, een paar maanden geleden zag dit er uit als een rollade nu nog steeds wel een beetje, vind ik, maar daarom kom ik er ook niet mee buiten
Ja doei.
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:54:12 #288
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58810703
MoBlo, dat ziet er goed uit!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58810986
@ Sylvana: Ik vind die jurkjes dat rokje en het zwarte hemdje leuk staan, die twee bovenste truitjes wat minder

Moblo: staat je erg leuk!
pi_58811016
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk

Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:

pi_58811035
staat idd erg goed Moblo en jij kijkt tenminste leuk op foto's
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:12:40 #292
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58811084
Sylvana, mag ik je een tip geven?
Ook al mag het niet, ik doe het gewoon. Die strakke shirtjes moet je niet doen. Niet lullig bedoeld, maar ze leggen de nadruk op je zwakke plek: je buik. Die zit er, is echt niet met een week weg en dus moet je m niet gaan benadrukken. Alleen zwangere vrouwen mogen hun dikke buik benadrukken.
Het rokje staat hartstikke leuk, moet je houden. Maar draag er eens iets op wat minder strak is. Een wat ruimer vallend shirtje. Of een bloesje. Iets met overslag. Whatever. Ik durf te wedden dat het je 10 keer beter staat.

En qua poseren: probeer je sterke punten te benadrukken. Draai je lichaam een beetje, zet een been voor je andere been, doe iets met je armen, lach. Miss S heeft die kunst redelijk goed onder de knie overigens.

En MoBlo, moet iedereen nu ineens zn nachtkleding gaan showen?????

[ Bericht 0% gewijzigd door Liejannuh op 21-05-2008 22:30:03 ]
pi_58811122
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
*topjes/rokjes/jurkjes*
Ik vind je zwarte topje het leukst!

@Moblo: wat zal jij trots zijn op jezelf
pi_58811185
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:

En qua poseren: probeer je sterke punten te benadrukken. Draai je lichaam een beetje, zet een been voor je andere been, doe iets met je armen, lach. [sub]Miss S heeft die kunst redelijk goed onder de knie overigens. [sub]
Ben er nog niet achter of dit een compliment is
pi_58811248
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:

En MoBlo, moet iedereen nu ineens zn nachtkleding gaan showen?????
als er mensen zijn die zonder kleding slapen, nee, liever niet

nah, dit is een gewoon zomerjurkje hoor maar gebruik 'm als jurkje tot ik me echt op mn gemak voel erin, dan doe ik hem misschien eens aan naar buiten

en bedankt voor de complimentjes, al was ik obvious wel een beetje aan het vissen
Ja doei.
pi_58811320
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en bedankt voor de complimentjes, al was ik obvious wel een beetje aan het vissen
Ach iedereen mag dat, behalve ik toch?
pi_58811404
MoBlo ziet er sexy uit

Ik heb ook zo'n jurkje (zelfs aan nu (geen pics)) maar dan grijs met rood, maar dat is wel echt een slaapdingetje (van Livera).

Sylvana ik vind ook rokje + zwart topje het leukst

PFFF net yoga gedaan, was erg heftig met o.a. in een flinke spreidstand staan, hoofd naar beneden hangen, en proberen te ontspannen in die houding aan het eind lange ontspanning is altijd wel heerlijk.
pi_58811540
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef -marz- het volgende:
MoBlo ziet er sexy uit

Ik heb ook zo'n jurkje (zelfs aan nu (geen pics)) maar dan grijs met rood, maar dat is wel echt een slaapdingetje (van Livera).

Sylvana ik vind ook rokje + zwart topje het leukst

PFFF net yoga gedaan, was erg heftig met o.a. in een flinke spreidstand staan, hoofd naar beneden hangen, en proberen te ontspannen in die houding aan het eind lange ontspanning is altijd wel heerlijk.
yoga

dat lijkt me écht heul zwaar... vooral dat 'ontspannen' deel doe je het al lang? en merk je ook echt dat je er wat soepeler én meer ehm.. 'zen' van wordt?

@ sexy: René is ook erg blij dat ik nu dit aanheb 's nachts geloof ik Hij vindt 't zo lekker glad én beter dan de xxl slaapshirts die ik eerst droeg. Ben blij dat ik nu dit aankan
Ja doei.
pi_58811727
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als er mensen zijn die zonder kleding slapen, nee, liever niet
Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien .
pi_58811763
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien .
dat kan nog nét
Ja doei.
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:28:57 #301
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58814840
haha nou leuk slaapjurkje hoor MoBlo, ik heb dr ook een hele mooie aan grijs met zwarte strepen.. en ook net zo kort en zag net in de spiegel dat mijn benen al veeeeeeuuuuuul dunner worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')