Via een omweg gevonden ... en ook nog mineralenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:53 schreef teigan het volgende:
gewoon even voedingsmiddelen toevoegen toch? En dat bestaat dan alleen maar uit vitamines, zo heb ik het wel gedaan eerder
4 maanden tot?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Rekkie het volgende:
Oh godver.... ik realiseer me nu dat het nog maar 4 maanden duurt.
Ik moet in die tijd nog ongeveer 10 kg kwijt.
'Vette' TVP dus
ahhh de meeste gaan toch voor slank zijn in de zomerquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de herfst?
ik woon in dezelfde stad als chico en ik heb wel gewoon zon..
stoerquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Oi.
Ik heb woensdag én een sollicitatiegesprek én een date![]()
.
'Meisje'quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
stoermet dat meisje waar je zo gek van was?
Ik weet hetquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey niet zo happen en alles maar goed vinden eh! Ik snap dat je haar leuk vind maar jij bent even leuk etc!
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'Meisje'. Ze is 10 jr ouder dan ik hoor, dus al een hele mevrouw
. Maar ja, dit is dezelfde persoon en nu maar hopen dat het lange wachten beloond wordt
. We'll see.
Oh, en ze smst net dat het toch dinsdag wordt, dus nog een dagje eerder. Moet ik wel twee dagen achtereen een lange reis maken, maar ach.
Ga me dit weekend eens goed voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek. Dat vind ik nog best eng.
Ja dank je! Maar je moet dat niet meteen posten nadat viking wat heeft gepost over haar date,quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
PF wat leuk je hebt je eerste date ooit
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
PF wat leuk je hebt je eerste date ooit
Nou ja 1 keer met m'n vorige (eerste echte vriendje)quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Sorry.
Eerste date ooit?. Jeetje. Ik was op m'n 16e al aan het daten
.
Jij ook veel plezier iig.
@ Miss_S: ik ga wat drinken idd.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:56 schreef Inderdaad het volgende:
Viking84 en Principessa.Farfalla, veel plezier met de dates
Toch grappig hoeveel er veranderd als je zwanger bentquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:09 schreef freecell het volgende:
Moblo klinkt inderdaad vrolijk, maar dar heb je blijkbaar alle reden toe![]()
Hier ook wel vrolijk. Ik merk alleen dat ik met zon véél minder behoefte heb aan slaap. Ik ga er redelijk laat in en word erg vroeg wakker en ben dan ook helemaal fit en fris. Heb je wel lekker lange dagen.
En lang leve zwangerschap. Na mijn paar keer verbranden afgelopen weken, word ik nu voor het eerst in mijn leven bruinIk smeer me nog wel goed in, maar het is toch leuk
Even van genieten, want ik vermoed dat ik volgend zomer weer gewoon wit blijf
Nou, nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
En na terug te hebben gelezen kan ik voor iedereen wat reageren
@Chicolate: je bent nooit op officiële date geweest met je vriendje?
dus het is geen echt streefgewicht meer ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef shinydiscoball het volgende:
goeiemorgen!
Oeh datesVeel plezier Viking en PF
![]()
En ik weeg 64!Das al 1 kilo minder dan mijn streefgewicht, gaat wel lekker dus!
Het is soms ook wel wennen hoorquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch grappig hoeveel er veranderd als je zwanger bent
Nou zolang ik 65 kilo weeg ben ik tevreden, maar hiervoor ben ik een aantal jaar 64 kilo geweest en vorige zomer zelfs 62, dus minder mag ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus het is geen echt streefgewicht meer ?
Ik denk dat dat wel lukt, mijn onderbenen zijn 37 cm en ik heb echt behoorlijke kuitenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en m'n nieuwe doel (buiten afvallen) is m'n onderbenen <55 cm te krijgen zodat ik weer maat 28 pas
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij heeft sporten wel effect, kijk maar:
[ afbeelding ]
en m'n nieuwe doel (buiten afvallen) is m'n onderbenen <55 cm te krijgen zodat ik weer maat 28 pas
Het kan niet anders dan dat ze bovenbenen bedoelt. Een onderbeensomstrek van 55 cm is ERG veelquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus jouw doel is vooral aankomen (met spieren) ?
Ik heb gewoon uh,quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel lukt, mijn onderbenen zijn 37 cm en ik heb echt behoorlijke kuiten
Nee buiten afvallen (dus ik wil sowieso 59.9 gaan wegen) wil ik ook dat mijn bovenbeen omtrek 55 cm of kleiner wordt. Zodat ik dus weer in maat 28 pas ipv maat 31. Dat ik aan was gekomen was een beetje een foutjequote:Op donderdag 15 mei 2008 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus jouw doel is vooral aankomen (met spieren) ?
Ik neem aan dat je hiermee niet je taille bedoelt? (aangezien je je buikomtrek bij je taille moet meten)quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O m'n buik is trouwens 82 cm. Ook goed.
Waarom zou je je onderbenen willen metenKan je beter je heupen meten - lijkt mij
Het dikste gedeelte van m'n buik, bij m'n navel.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hiermee niet je taille bedoelt? (aangezien je je buikomtrek bij je taille moet meten)
Ik bedoelde het in het algemeenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het dikste gedeelte van m'n buik, bij m'n navel.
en ik moet niks![]()
Het is leuker om het dunste stuk te metenquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je hiermee niet je taille bedoelt? (aangezien je je buikomtrek bij je taille moet meten)
Ik vind het fijner het dikste stuk te meten en het steeds dunner te zien wordenquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het is leuker om het dunste stuk te meten![]()
Maar voor het bepalen van abdominaal overgewicht moet je meten op navelhoogte (bij ontspannen buik), of tussen het hoogste stuk van je heupbot en het laagste stuk rib dat je kan vinden. Vaak is dat wel dezelfde hoogte.
Aah oke, maar bij mij ligt dat op ongeveer dezelfde hoogte als mijn taille als ik het goed heb. Ik heb niet zo'n groot bovenlijfquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar voor het bepalen van abdominaal overgewicht moet je meten op navelhoogte (bij ontspannen buik), of tussen het hoogste stuk van je heupbot en het laagste stuk rib dat je kan vinden. Vaak is dat wel dezelfde hoogte.
Ja maar dat vind ik zo gek ... je buikomtrek (rond navel) mag maar 83 cm zijn ... ik heb een taille van 68 cm (zit erg hoog, nog op mijn ribbenkast), een bmi van onder de 21, maar mijn buik is 86 cm ofzo... dan zou ik dus toch overgewicht hebben? Dat snap ik nooit zo goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je buikomtrek is relatief groot dan. Ik zou niet direct zeggen dat je overgewicht hebt of een vergroot risico op bv. HvZ of DMII, maar statistisch gezien is het risico verhoogd bij een buikomtrek >80 cm. Hierbij zijn wel verschillende etniciteiten in aanmerking genomen. Je kunt je voorstellen dat een buikomtrek van 80 cm bij een aziatische vrouw heel anders is dan voor een kaukasische.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik zo gek ... je buikomtrek (rond navel) mag maar 83 cm zijn ... ik heb een taille van 68 cm (zit erg hoog, nog op mijn ribbenkast), een bmi van onder de 21, maar mijn buik is 86 cm ofzo... dan zou ik dus toch overgewicht hebben? Dat snap ik nooit zo goed.
Aan de lijst te zien is daardoor zelfs je lengte veranderdquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Volgens mij heeft sporten wel effect, kijk maar:
Mijn taille is 72 cm en m'n navel 82 cmquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je buikomtrek is relatief groot dan. Ik zou niet direct zeggen dat je overgewicht hebt of een vergroot risico op bv. HvZ of DMII, maar statistisch gezien is het risico verhoogd bij een buikomtrek >80 cm. Hierbij zijn wel verschillende etniciteiten in aanmerking genomen. Je kunt je voorstellen dat een buikomtrek van 80 cm bij een aziatische vrouw heel anders is dan voor een kaukasische.
Wat de waarde exact is van dit soort getalletjes is dus moeilijk in te schatten voor een individu, maar ik heb gemerkt dat BMI en buikomtrek voor mezelf wel goede waarden zijn of ik goed op gewicht ben of niet.
doe 's niet zo enthousiastquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wel een leuk dagelijks ding
Nee, mn buik is verder niet opgezet ofzo, ook al heb ik last van mn darmen. Heb ook geen opgeblazen gevoel ofzo. Ik krijg op dit moment geen medicijnen meer. Ik heb dinsdag wel weer uitslag gehad van bloedonderzoek, en ontstekingswaarde is nog steeds te hoog. Dus heb nu definitief besloten om voor een second opinion naar Nijmegen te gaan. Moeten wel al die kutonderzoeken weer opnieuw, maar het is niet anders, hopelijk vinden zij wel wat. Alleen is daar wel een wachtlijst, dus duurt allemaal nog wel ff.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:07 schreef teigan het volgende:
Sylvana, dat klinkt allemaal vervelend joh, je familiesituatie..
wat ik me nog afvroeg, doordat je zoveel last hebt van je darmen zal je buik zeker ook wel flink opgezet zijn.. Is dat dan niet meer de oorzaak van die grote omtrek? En krijg je nou nog medicatie voor je darmen?
Ik vind hem niet zo mooi,quote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bah! Helemaal natgeregend net! En meteen ook het gevoel alsof het nooit mooi weer is geweest.
Wordt vast een baaldag dus. Ik vrees dat ik wel van het weekend kleding moet zoeken voor de familiefoto van volgende week, maar zondag zou het ietsje droger worden schijnt.
Zo noemden we het bij mij ook ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanavond is de dag
maar het is meer een vriendschappelijke datehaha
iets drinken bij het meest standaard café ooit (wel fijn want daar komen veel bekenden dus kan ik altijd vluchtenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zo noemden we het bij mij ook ja!Maar zo verliep het niet!
Wat gaan jullie doen?
Fijn! En sterkte met je buikproblemen - ik leef altijd mee maar post niet altijd iets.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Evengoed veel plezier vanavond PF
Ik heb net eindelijk de bevestiging binnen dat ik in september in het tweede jaar mag starten, dus ga me zo maar eens inschrijven bij Studielink
Dat gaat sneller dan bij ons. We zitten ondertussen al 4 weken te wachten op een toetscijfer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
Een docent is bij ons wel erg snel, gistermiddag mijn verslag ingeleverd en nu staat het punt al onlinegelukkig ruim voldoende en nu nog ff wachten op het andere punt (ben bang dat die docent langer werk heeft)
Thnxquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Fijn! En sterkte met je buikproblemen - ik leef altijd mee maar post niet altijd iets.
Dat krijg je als je in het zuiden woont, altijd mooi weerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
Hier regent het helemaal niet. Wel bewolkt, maar de temperatuur is nog best goed
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
date was leuk
hij houdt ook van (kick)boksen/zeilen/cabaret/etc
m'n vrienden wat minder. maar goed.
Nou dit.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu? Dat hij wat minder van je vrienden houdt?
En Viking, hoe was jouw date? Of heb ik het verkeerd begrepen en moet dat nog komen?
Ik had vandaag m'n beste vriendinnetje op bezoek en die zei vol verbazing: oh, nu zie ik pas echt hoe je bent afgevallen!! (ik was namelijk helemaal in het zwart gekleed en ook nog vrij strak en dat ziet er idd wel op z'n minst 5 kilo lichter uit!)
Geweldig is dat he?!quote:Op zondag 18 mei 2008 00:06 schreef conleche het volgende:
Ik had vandaag m'n beste vriendinnetje op bezoek en die zei vol verbazing: oh, nu zie ik pas echt hoe je bent afgevallen!! (ik was namelijk helemaal in het zwart gekleed en ook nog vrij strak en dat ziet er idd wel op z'n minst 5 kilo lichter uit!)
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm dat 'probleem' heb ik ook .... ben nu 14 kg afgevallen sinds januari... en heb een hele kledingkast vol met maat 44 en XL.... heeeeel veel leuke kleren, MAAR nu allemaal te groot...
heb nu maat 40-42 en dan zit maat 44 echt niet meer mooi.....:(
(en o ja, dan nog ff het feit erbij, dat al die kleren nog geen 2 jaar oud zijn, aangezien ik toen ook al zoveel was afgevallen.....)
duuuuuuuuuuuur grapje, dat afvallen.....
Ach, hij komt er wel overheen. Hij smst me in ieder geval wel tot diep in de nacht haha.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je date leuk was PFAlleen een beetje jammer van die vrienden idd
tja, dat is een optie, maar niet voor mij.... ik wil gewoon nieuwe kleren en vind het geen fijn idee om kleren te dragen die een ander al aan heeft gehad..... (behalve mijn zus misschienquote:Op zondag 18 mei 2008 12:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl
en al dat eten dat je at bij maat 44 is ook duur
Jeetje dat gaat wel erg hard zegquote:Op zondag 18 mei 2008 12:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik drink sinds .... geen alcohol,
terwijl ik normaal gesproken één, twee, drie keer per week toch wel minimaal zes biertjes dronk,
eerder richting de tien plus. M'n gewicht was gister 63, die dag ervoor, 64, die dag daar voor 65, die dag daarvoor 66..Ben benieuwd of het vandaag 62 is maar ik heb al gegeten hm
Hahaquote:
O wist je dat er in winkels hele vieze mensen ook je kleren passenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja, dat is een optie, maar niet voor mij.... ik wil gewoon nieuwe kleren en vind het geen fijn idee om kleren te dragen die een ander al aan heeft gehad..... (behalve mijn zus misschien)
en tja ongezond eten is vaak goedkoper dan gezond eten hoordus dat klopt niet helemaal....
Idd, dat wil je echt niet weten hoeveel mensen voor je dat ene shirtje ofzo al hebben gepastquote:Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O wist je dat er in winkels hele vieze mensen ook je kleren passen![]()
![]()
Ik denk dat het vast vocht was of zo van de warmtequote:Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Sylvana het volgende:
Je schommelt wel erg veel dan, maar hopelijk blijft het er nu wel af dan
Ik ga Peter maar eens wakker maken, dus ik ben er weer vandoor
dat zal idd best.. maar die dragen ze niet de hele dag.. hooguit een minuut of 5quote:Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
![]()
Gedverdemmequote:Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
![]()
Je kan wél kleren verkopen op MP!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja, dat is een optie, maar niet voor mij.... ik wil gewoon nieuwe kleren en vind het geen fijn idee om kleren te dragen die een ander al aan heeft gehad..... (behalve mijn zus misschien)
en tja ongezond eten is vaak goedkoper dan gezond eten hoordus dat klopt niet helemaal....
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 18 mei 2008 16:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan wél kleren verkopen op MP!
En dan kan je van dat geld weer nieuwe kleding kopen!
Ik heb echt al mijn maat 42 en 44 kleding verkocht toen ik eenmaal in 38 pastte. 40 heb ik wel bewaard voor de zekerheid
Opgelost, Les 17 is hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:10 schreef Clayton1 het volgende:
Al iemand Evy les 14 gedaan?
Deze les stopt telkens als hij bijna bij de 3 min is , iemand ervaring mee
En fotos van je nieuwe bike?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
hier weer een fatzo van kamp terug
schandalig gegetenecht niet normaal
maargoed, was wel super gezellig..
ik weeg me volgende week wel weer,als 't weekend er weer af is![]()
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, denk ik, maar je spreekt jezelf wel een beetje tegen. Als je namelijk BEWUST geniet, ben je er dus wel mee bezig. Ik moet ook zeggen dat het voor mij niet werkt. Als ik er niet mee bezig ben, dan eet ik al snel te veel. Hapje hier, koekje daar, handje chips daar. Voor ik het weet loop ik de hele dag te snaaien. Maar ik denk dat het voor een ieder weer anders is.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens
Ik heb het vermoeden, dat op het moment dat je niet non-stop met afvallen en eten bezig bent, niet krampachtig denkt 'zou ik dit nu wel nemen??' je meer afvalt dan wanneer je dat wel doet.
Krijg namelijk het idee dat je dan veel sneller te weinig eet, en dat je lichaam daardoor in de spaarstand gaat.
Heb dit weekend wel stilgestaan bij wat ik at, ik wíst dat die tweede hamburger niet écht goed was, en dat 7e biertje ook niet echt zoden aan de dijk zette, maar dronk de rest van de dag niet zoals de rest frisdrank, maar melk of thee, en zorgde ervoor dat ik druk bezig was met het organiseren van het weekend, de activiteiten (Boerengolf) en gewoon veel Wii-en
En nou ja, niet afgevallen, maar ook niet aangekomenen dát vind ik heel fijn, dat ik wél heb genoten, ontzettend heb 'gezondigd' maar tegelijk ook niet ben gestraft voor het genieten, en zo zou het altijd moeten zijn
Zolang je BEWUST geniet, moet er geen straf op staan
Jeetje. Wat achterlijk!quote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zeg nooit, maar dan ook nooit meer tegen iemand in de trein dat het een stiltecoupe is en of ze wat zachter kunnen doen
Resultaat: stomp in mn gezicht, bloedneus, spoorwegpolitie erbij, meisjes opgepakt, en ik ga zo toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis om te kijken of mn neus niet gebroken is
Lang leve de verharding van de maatschappij
*knuffel*quote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zeg nooit, maar dan ook nooit meer tegen iemand in de trein dat het een stiltecoupe is en of ze wat zachter kunnen doen
Resultaat: stomp in mn gezicht, bloedneus, spoorwegpolitie erbij, meisjes opgepakt, en ik ga zo toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis om te kijken of mn neus niet gebroken is
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ja, ik vroeg gewoon netjes of ze wat minder hard wilden praten en hun muziek uit wilden doen omdat het een stltecoupé was. Het waren 2 buitenlandse meisjes van een jaar of 18/19, ze zaten zo te horen op het ROC. En omstanders hebben snel conducteurs gewaarschuwd en die meisjes in bedwang gehouden, dus dat was welquote:Op maandag 19 mei 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]wat idioot
En je vroeg het gewoon netjes??? Wat voor leeftijd waren die meisjes dan? En wat doen omstanders in zo'n geval?
Dat denk ik nooitquote:Op maandag 19 mei 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. je kunt ergens mee bezig zijn, maar niet bij elke hap denken 'shit, daar gaat weer een ons' zeg maar..
dat bedoel ik ermee..
Denk dat ik nooit meer helemaal 'afvalvrij' kan denken wil ik op gewicht moeten blijven, maar je niet bij elk lekker iets schuldig voelen, en denken 'nah.. ja.. ik weet dat het slecht is, maar daar kies ik nu bewust voor'.
[
Jezus wat een debiel! Die had van mij echt een leverstoot, eentje in d'r plexus en nog wat tikken op plekken waar je niet snel blauwe plekken zietquote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Denk op zich ook dat je het wel voelt als 'ie gebroken isquote:Op maandag 19 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sloeg ze echt hard of krijg je gewoon snel een bloedneus? Anders is het waarschijnlijk niet gebroken (vooral als ie er nog recht uitziet)
ik zal morgen kijken wat ik eventueel voor je heb. Heb ook nog 3 hele fijne linnen broeken van Esprit. Vorig jaar gekocht..... en nog veel meer, zal morgen wel even wat foto's maken .. kan je zien wat je ervan vindt..quote:Op maandag 19 mei 2008 14:54 schreef octopussy het volgende:
.
Beessie-Jen, ik heb nu een witte broek van Esprit in maat 44 en die zit op het moment perfect. Ik ben wel fan van Esprit en Mexx enzo dus als je kleding wil verkopen van zo rond maat 42-44 dan hoor ik het graag van je. Ik heb momenteel maar 2-3 broeken die ik nog pas en ik heb een tekort aan shirtjes en rokjes enzo.
.
Thnx, vakantie was gaafquote:
Ik zou het tot 18 uur volhouden en me dan volproppen met alles wat ik tegenkwamquote:Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef Baseke het volgende:
Hmm, ik snap nooit zo goed hoe mensen alleen maar een hele dag (dagen) bananen of crackers kunnen eten, ik zou dan echt in elkaar storten halverwege de dag!
Tofquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Miss_S het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ongesteld
Maar dat is niet het goede nieuws, ik heb ook een historisch laag gewicht
70 kilo, nu proberen een 6 ervoor te krijgen
En een gezond BMI nu natuurlijk
Zij is 1.68 (en dat weet ik uit het hoofdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd Miss_s!Gezond gewicht is zo lekker!
Maar hoe lang ben jij dan? Want ik ben nu ook 70 KG en heb met 74 KG volgens mij nog steeds een gezond gewicht? Ik had altijd het idee dat we ongeveer even lang waren?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:21 schreef freecell het volgende:
Gefeliciteerd Miss_s!Gezond gewicht is zo lekker!
Maar hoe lang ben jij dan? Want ik ben nu ook 70 KG en heb met 74 KG volgens mij nog steeds een gezond gewicht? Ik had altijd het idee dat we ongeveer even lang waren?
Spannendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zij is 1.68 (en dat weet ik uit het hoofd).
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Miss_S het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ongesteld
Maar dat is niet het goede nieuws, ik heb ook een historisch laag gewicht
70 kilo, nu proberen een 6 ervoor te krijgen
En een gezond BMI nu natuurlijk
Ah, ok, dat scheelt inderdaad bijna 7 Cm dan!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben 'maar' 1,68
En ja voel me nu wel erg goed, eerst een jaar op een stabiel redelijk gezond gewicht en nu weer afgevallen
Dankjewelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gefeliciteerd... maarre, je hebt volgens het lijstje al gezond gewicht
...
Is dat zo'n slechte treinverbinding???quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb ook even geüpdate (stond niet meer in het lijstje).
Nog 0,5 BMI punt en ik heb ook een gezond gewicht (dan moet ik nog 1,4 kg kwijt). Ik wil zsm onder de 75 komen en dan zorg ik ook dat ik er niet meer boven kom!
Superlange reis morgen. 8:30 van huis en om 12:30 ben ik in Delft.
Ik eet gevarieerder omdat ik vaker bij mijn vriendje ben maar verder nietsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:42 schreef conleche het volgende:
Feli Miss S!!Doe je ineens wat anders met je dieet dat het nu zo hard gaat plots? Of let je gewoon wat meer op?
Nou, ik overdreef een beetjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Is dat zo'n slechte treinverbinding???
Waar in Delft solliciteer je? *zeer benieuwd is.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik overdreef een beetje.
Om 8:45 gaat de trein en om 12:00 kom ik in Delft aan. 3 uur en een kwartier dus. Ik reis via Den Haag en ik ga vrij vroeg van huis om maar niet het risico te lopen dat er vertraging is en ik dus te laat kom.
Ga morgen even een steakfrites eten in Utrecht, denk ik.
Zie pmquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar in Delft solliciteer je? *zeer benieuwd is.
't werkt wel! Heb net een onsje d'r af gedaan. Ik weet niet eens of dat wel klopt, want ik zit weer op m'n Belgische weegschaal, maar ik denk dat het wel zoiets is zo ongeveer. Maar je weegt toch 70? Dat staat er ook....quote:
Jeetje, duurt best lang die knie zeg! Heb je daar nog veel pijn aan!?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Viking heeft een sollicitatie? Succes. Waarvoor is het? En in Delft
Conleche, ben je nou vaak in Belgie? Dan moeten we echt eens meeten!
Hier gaat het best goed: ik ben aan het revalideren met mn knie, eet vrij regelmatig en wandel veel. Resultaat: (zeer langzame) gewichtsafname.
Nah, het wordt nu gelukkig wat minder! Wel zo prettig. En ik heb een heel leuke 'kine'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Jeetje, duurt best lang die knie zeg! Heb je daar nog veel pijn aan!?
Ik ben ongeveer per 2 weken 5 of 6 dagen in Belgie. Ben jij al verhuisd dan?
ja een paar onsjes maakt niet uit op BMIquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:34 schreef Viking84 het volgende:
Grappig: Ik heb hetzelfde BMI als egeltje1985. We zijn even lang en ik ben 2 ons zwaarder.
Net bammetjes met aardbei gehad. Vanavond pannenkoeken, denk ik, maar ga er niet zo veel eten
.
Volgens mij heeft ze een winkel in Amsterdam, werkt ze in België en ontspant ze in haar huis in Frankrijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, het wordt nu gelukkig wat minder! Wel zo prettig. En ik heb een heel leuke 'kine'
Ik woon inmiddels in het Vlaamse, ja. Mooi appartement gevonden, maar het moet nog afgewerkt worden en ik heb ook nog niet echt veel meubels enzo staan.
Kom je naar Belgie om te ontspannen, of juist om te werken?
Yep! Helemaal goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een winkel in Amsterdam, werkt ze in België en ontspant ze in haar huis in Frankrijk.
Wat een droomleven!![]()
.
Ja, echt midden op het platteland, met bos naast de deur! We wonen zelf ook in een klein bos, maar das te klein om in te rennen. Op een kilometer is een echt groot bos waar ik altijd naar toe ga. De dorpen hier in de omgeving zijn eigenlijk niet zo mooi. (op Diest na, das een mooi oud stadje)quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, da's een relaxed dagje! Woon je n beetje in een landelijke omgeving? Bos in de buurt voor het hardlopen, enzo?
Mja, valt mee hoorquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep! Helemaal goed!![]()
Ik ontspan ook weleens in Belgie hoor! Ik zat net nog met m'n snoet in de zon.Maar ga nu schilderen en dan om een uur of 5 een rondje rennen. Daarna boodschapjes doen, dan met een wodkaatje in de avondzon, beetje koken, (o.a. de eerste sla uit eigen tuin!) met een bordje voor de neus het journaal kijken. Dan weer even schilderen, samen met meneer C. nog een DVD'tje op bed kijken en dan is het meestal zo'n half 2, 2 uur en ga ik lekker slapen. Ja, best goed leven!
Diest! Daar had ik nooit van gehoord, totdat ik erachter kwam dat er hier een winkelstraat is die de Diestsestraat heet. En die loopt dus vanaf de Grote Markt naar de ring in de richting van Diest.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, echt midden op het platteland, met bos naast de deur! We wonen zelf ook in een klein bos, maar das te klein om in te rennen. Op een kilometer is een echt groot bos waar ik altijd naar toe ga. De dorpen hier in de omgeving zijn eigenlijk niet zo mooi. (op Diest na, das een mooi oud stadje)
Ik zie dat ik in de beschrijving van mijn dag belachelijk veel verkleinwoordjes gebruik en ik heb daar nog wel zo'n hekel aan als iemand dat in het echt doet.![]()
Hij had zo'n schudding staan dat op moest, terwijl we beiden gewend zijn aan zo'n gewoon pak. Dat is al anders.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
Hoe kunnen pannenkoeken in hemelsnaam allemaal mislukken?
Haagen-Dazs?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vanavond een ijsje eten met mr date
Bij mij ook niet, maar bij zijn mamma-lief wel. Maar die, aan de andere kant, heeft het vast ook niet voor niets weggegeven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:49 schreef freecell het volgende:
Schud-ding? Pak?
Wat is er in hemelsnaam mis met gewoon eieren, melk en bloem (en desnoods een beetje custard voor de kleur of vanillesuiker).
Het zou echt niet in mij opkomen om een pak of schud-ding of whatever te kopen
Nee een normale portie is 50 gram ongekookt volgende de diëtist, wat dus neerkomt op 100 gram gekookt. En dit is het enige dat voor hem veranderd, voor de rest mag hij blijven eten wat hij wil. Hij eet ook gewoon chips en alles in mijn bijzijn, dus dan vind ik dat hij ook best rekening kan houden dat ik wat minder rijst maak. En anders kookt hij zelf maar wat bij. Ik ben altijd al degene die overal rekening mee houdt en alles doet voor hem, dus dat hij dan iets minder rijst krijgt dan normaal moet toch niet een heel groot offer zijn lijkt me. En het is ook niet zo dat hij dan daarna 's avonds meer gegeten heeft omdat hij honger had, dus volgens mij valt het best mee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:38 schreef freecell het volgende:
Een normale portie rijst is toch ongeveer 75 gram?
Wij hebben hier trouwens wel genoeg aan ongeveer 100 gram samen, maar dat komt meer omdat bij rijst bij ons driekwart van de maaltijd vaak uit groente en dergelijke bestaat
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb dikke billen
al schijnt het wel minder geworden te zijn na die -15kg
Uhm, wel van m'n buik... en m'n darmen rommelen wat meerquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die last krijgt van haar maag als ze ongesteld is?
Ik heb juist meer een soort honger gevoel terwijl ik normaal en gezond gegeten hebquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Uhm, wel van m'n buik... en m'n darmen rommelen wat meer
Je bent wat opgezetter vaak, dus daardoor heb je misschien eerder een vervelend vol gevoel? Daarbij eten veel vrouwen meer zoetigheid tijdens de menstruatie, daar kan je ook misselijk van worden!
Dat zou ik nou niet bepaald beschrijven als 'last van mijn maag', maar juist handig en fijn!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb juist meer een soort honger gevoel terwijl ik normaal en gezond gegeten heb
Maarja ik ben ook raar
Constant een hongergevoel is niet echt prettigquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat zou ik nou niet bepaald beschrijven als 'last van mijn maag', maar juist handig en fijn!
Maar dat zal wel aan mij liggen![]()
Ik moet dan de 1e of 2e de dag heel veel naar de wc (fecesquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:53 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die last krijgt van haar maag als ze ongesteld is?
heeeeel herkenbaar.... ik heb ook veel last vaak moeten dan.. en vaak diarree....en darmkrampen....quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik moet dan de 1e of 2e de dag heel veel naar de wc (feces) en daarvoor juist helemaal niet
en m'n buik borrelt heel erg
Das liefquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen
Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
als ik naar achteren kijk, zie ik heul wel dikke billenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:49 schreef octopussy het volgende:
[..]
das heul niet waar! je hebt helemaal geen dikke billen.
Ik heb deze bril net nieuwquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:04 schreef conleche het volgende:
Leuk haar, Sylvana! Ik zou als ik jou was wel een andere bril nemen! Deze gaat met de hoeken wat naar beneden en daar lijk je volgens mij een beetje triestig door.
Foto's!quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb deze bril net nieuwMaar zie dat hij niet helemaal recht zat op de foto. En ik ben hartstikke moe en heb veel pijn ( buik+neus), dus vandaar dat ik er oook een beejte triestig uitzie
Mn Wehkamp bestelling is eindelijk binnen, dus zo ff passen of alles goed zit enzo
Ik vind je zwarte topje het leukst!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
*topjes/rokjes/jurkjes*
Ben er nog niet achter of dit een compliment isquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
En qua poseren: probeer je sterke punten te benadrukken.Draai je lichaam een beetje, zet een been voor je andere been, doe iets met je armen, lach.
[sub]Miss S heeft die kunst redelijk goed onder de knie overigens.
[sub]
als er mensen zijn die zonder kleding slapen, nee, liever nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
En MoBlo, moet iedereen nu ineens zn nachtkleding gaan showen?????
Ach iedereen mag dat, behalve ik toch?quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en bedankt voor de complimentjes, al was ik obvious wel een beetje aan het vissen![]()
yogaquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef -marz- het volgende:
MoBlo ziet er sexy uit
Ik heb ook zo'n jurkje (zelfs aan nu (geen pics)) maar dan grijs met rood, maar dat is wel echt een slaapdingetje (van Livera).
Sylvana ik vind ook rokje + zwart topje het leukst
PFFF net yoga gedaan, was erg heftig met o.a. in een flinke spreidstand staan, hoofd naar beneden hangen, en proberen te ontspannen in die houdingaan het eind lange ontspanning is altijd wel heerlijk.
Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als er mensen zijn die zonder kleding slapen, nee, liever niet![]()
dat kan nog nétquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |