abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58666230

Het vorige deel: Slank de hete zomer in # 157 Het vet smelt weg!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58666253
Mijn laatste post:

Ik mis de mogelijkheid om een vitaminepil in te voeren (50% van ADH) ... kan hem iig niet vinden ... nu is bijna alles rood .

Toen keek ik uit het raam, was de zon weg en bleek ik hem opeens op slot gegooid te hebben ... vandaar .
pi_58666271
gewoon even voedingsmiddelen toevoegen toch? En dat bestaat dan alleen maar uit vitamines, zo heb ik het wel gedaan eerder
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58666321
Hier gaat het volgens mij onweren
pi_58666383
Oh godver.... ik realiseer me nu dat het nog maar 4 maanden duurt.
Ik moet in die tijd nog ongeveer 10 kg kwijt.

'Vette' TVP dus
pi_58666443
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:53 schreef teigan het volgende:
gewoon even voedingsmiddelen toevoegen toch? En dat bestaat dan alleen maar uit vitamines, zo heb ik het wel gedaan eerder
Via een omweg gevonden ... en ook nog mineralen ... Nu heb ik best wel een groot deel al groen gekregen . Potje pillen is alleen bijna op, wilde er mee gaan stoppen ... omdat het met gewone voeding ook zou moeten lukken.
pi_58666561
* Inderdaad zet het programma op to-do list voor thuis*
pi_58666567
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:57 schreef Rekkie het volgende:
Oh godver.... ik realiseer me nu dat het nog maar 4 maanden duurt.
Ik moet in die tijd nog ongeveer 10 kg kwijt.

'Vette' TVP dus
4 maanden tot?
pi_58666611
de herfst ?
ik woon in dezelfde stad als chico en ik heb wel gewoon zon..
pi_58666683
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de herfst ?
ik woon in dezelfde stad als chico en ik heb wel gewoon zon..
ahhh de meeste gaan toch voor slank zijn in de zomer
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:20:56 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58666789
Oi .

Ik heb woensdag én een sollicitatiegesprek én een date .
Niet meer actief op Fok!
pi_58666807
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
Oi .

Ik heb woensdag én een sollicitatiegesprek én een date .
stoer met dat meisje waar je zo gek van was?
pi_58667030
Goeiemiddag

Hier is de zon weg, regent het en gaat het zo onweren volgens mij

Ik heb vanmiddag hard gewerkt, boven de slaapkamer, 2 wastafels en de wc schoongemaakt en alle kamers en de gang gestofzuigd. Toen beneden de keuken, wc en kamer schoongemaakt, gestofzuigd en gedweild en daarna nog 3 kwartier gestreken. Dus goed bezig geweest

Nu boodschappen doen, stofzuigen, was uit machine halen en dan eten koken, eten en lekker zwemmen

Leuk dat je ook nog weer een date hebt Renske Veel succes met je sollicitatiegesprek en veel plezier met je date
pi_58667083
Ik heb vrijdag een date - nou ja hij vroeg of ik iets met hem wou drinken en ik zei ja -
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:41:35 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58667103
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

stoer met dat meisje waar je zo gek van was?
'Meisje' . Ze is 10 jr ouder dan ik hoor, dus al een hele mevrouw . Maar ja, dit is dezelfde persoon en nu maar hopen dat het lange wachten beloond wordt . We'll see.

Oh, en ze smst net dat het toch dinsdag wordt, dus nog een dagje eerder. Moet ik wel twee dagen achtereen een lange reis maken, maar ach.

Ga me dit weekend eens goed voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek. Dat vind ik nog best eng .
Niet meer actief op Fok!
pi_58667168
Hey niet zo happen en alles maar goed vinden eh! Ik snap dat je haar leuk vind maar jij bent even leuk etc!
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:45:58 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58667197
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey niet zo happen en alles maar goed vinden eh! Ik snap dat je haar leuk vind maar jij bent even leuk etc!
Ik weet het .
Niet meer actief op Fok!
pi_58667200
Ik heb hem opgezocht via hyve en ik ben èèn jaar en vier maanden ouder Volgens mij weet ie niet hoe oud ik ben. Hij denkt 18, 19 of 20. Want ik ben bezig met m'n rijbewijs maar mocht nog niet een 21 club in
pi_58667225
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

4 maanden tot?
Mijn bruiloft
pi_58667349
cute

pi_58667367
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

'Meisje' . Ze is 10 jr ouder dan ik hoor, dus al een hele mevrouw . Maar ja, dit is dezelfde persoon en nu maar hopen dat het lange wachten beloond wordt . We'll see.

Oh, en ze smst net dat het toch dinsdag wordt, dus nog een dagje eerder. Moet ik wel twee dagen achtereen een lange reis maken, maar ach.

Ga me dit weekend eens goed voorbereiden op m'n sollicitatiegesprek. Dat vind ik nog best eng .

ach blijven we stiekem niet allemaal meisjes
Maar leuk, gaan jullie iets drinken?
pi_58667399
PF wat leuk je hebt je eerste date ooit
pi_58667415
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja dank je! Maar je moet dat niet meteen posten nadat viking wat heeft gepost over haar date,
das niet zo sociaal
pi_58667426
Viking84 en Principessa.Farfalla, veel plezier met de dates
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:58:27 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58667485
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
.
Sorry .
Eerste date ooit? . Jeetje. Ik was op m'n 16e al aan het daten .
Jij ook veel plezier iig .

@ Miss_S: ik ga wat drinken idd .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:00:21 #26
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58667517
Ik geloof dat ik iets mis
Bernie en ik zijn tof.
pi_58667520
Aw, ik ben nu 19 en heb ook nog geen date gehad. Stom eigenlijk
pi_58667551
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Sorry .
Eerste date ooit? . Jeetje. Ik was op m'n 16e al aan het daten .
Jij ook veel plezier iig .

@ Miss_S: ik ga wat drinken idd .
Nou ja 1 keer met m'n vorige (eerste echte vriendje)
maar toen hadden we al gezoend dus dat telt niet echt
pi_58667906
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:47 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Mijn bruiloft
Nou succes dan
pi_58668034
Nou, veel plezier meiden (ik heb nog nooit een date gehad ... maar al wel redelijk lang een vriend )

(en de zon hier is ondertussen weer teruggevonden )
pi_58668095
Ook jij veel plezier met je date PF!

Wat een gedate allemaal hier, ben blij dat ik er al 1 gevonden heb Al weer bijna 14 maanden, tijd gaat echt snel

Zit nu te eten, kip met paprika, champignons en ui ( restje van gisteren) en dan morgen nog kipfilet met een groentenschotel van Iglo Volgens mij hebben ze bij mij in de winkel geen drink van Optimel. Wel vla/yoghurt, maar kon geen drink vinden en ook geen bordjes waar het moet staan. Dus heb nou maar Vifit meegenomen 1 pak van 500 ml aardbei en 1 perzik Dus zuivel heb ik nu wel genoeg in huis
pi_58669617
Eetmeter-dinges doet het niet op een Mac. Heeft iemand daar een truc voor? Ik wil ook weleens zien hoe het met m'n vitamines en minerales staat gesteld. Dat is het enige nadeel van valtaf.nl, voor de rest is het een prima site.)

Hier de hele dag mooi weer geweest!!

Heb allemaal lavendelplantjes gekocht bij de Gamma en een heel grote zonnewering van 4 meter breed. M'n tuintje gaat nu echt gezellig worden.

Viking en PF: spannend!! Hoop dat het leuk wordt!
pi_58670344
als ik iets weet voor de mac zal ik het zeggen
ja windowssimulatie ding
of een driver
maar goed.
pi_58670535
Hoihoi
Veel dateplezier V en P!!
pi_58670759
Zo, weer terug. Er is een stuk op mijn tand gezet, de rest is gladgeschuurd, ergens volgend jaar gaat er een kroon op. Ben wel blij dat ik alleen voor de techniek hoef te betalen want ik heb ruim 1,5 uur in de tandartsstoel gezeten Maar nu ziet alles er iig weer toonbaar uit. Moet alleen nog wel voorzichtig zijn met eten. Veel van de lasagnette heb ik dus niet op

Iedereen veel dateplezier!

Viking, succes met je sollicitatiegesprek!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58672948
Zwemmen was echt superlekker Eerst 3 kwartier aquarobics, en hij had er aardig de vaart in. Eerst allemaal oefeningen met de armen, toen allemaal oefeningen voor benen en buik en op het eind alle oefeningen van de les achter elkaar zonder pauze. Alleen aquarobics wordt in het instructiebad gegeven, en daar is het vet warm, dus de cooling down moesten we maar in het wedstrijdbad doen, gewoon een paar baantjes zwemmen, was wel lekker

En daarna aquajoggen gedaan, ook vooral veel been- en buikoefeningen gedaan, dus denk wel dat ik morgen weer lekker spierpijn zal hebben. Heb ik heel snel als ik een keer heb overgeslagen, dat ik de keer erna spierpijn heb en gelijk merk dat ik het minder goed volhou enzo. Gelukkig zijn nou alle feestdagen wel geweest voorlopig, dus moet het wel lukken om gewoon 2 keer in de week te gaan

Ik heb ook nog ff nagevraagd hoe dat zit met het Borgelerbad ( ander zwembad in Deventer), en daar heb ik met mn aquapas++ gewoon onbeperkt toegang. Dus kan daar ook gewoon meedoen aan alle zwemactiviteiten, banenzwemmen en recreatiezwemmen, ook in het buitenbad Dus kan best zijn dat ik de komende maanden wat vaker daar ga zwemmen, ipv in de Scheg, want dan kan ik er gewoon op de fiets heen en hoef ik geen treinkaartje te betalen. En de buitenbaden zijn daar ook verwarmd, dus dan kan ik ook gewoon daar 's avonds nog baantjeszwemmen als het een beetje mooi weer is Dus moet maar ff op internet zoeken welke zwemactiviteiten daar zijn en hoe laat enzo

Nou lekker een bak sla eten met cherrytomaatjes, komkommer en ei erdoor heen en dat nog ff lekker oppeuzelen

En ik heb ook aardbeien en meloen in huis, dus ook al wordt het slechter weer, ik hou gewoon vol dat het zomer is
pi_58674824
Dansen was ook weer super
Nu alleen geen zin om te slapen natuurlijk
pi_58675960
hoi!

Ik was jullie al kwijt!

vandaag druk dagje gehad, dus alleen vanochtend kunnen posten, wel een toffe post, uiteraard, want, zie lijst (ja, daar sta ik in tegenwoordig) 15 kilo kwijt!

Meteen er weer aangegeten met een pizza (hij was wél erg lekker) en hopelijk dat er weer afgekart in twee heats, waarbij ik geen enkele keer laatste ben geworden, tweede keer zelfs vijfde van de tien! En dat met alleen maar mannen

Morgen mag ik mijn nieuwe motor ophalen Vind het zo spannend!!!! Zo snel wat dingen afronden en dan slapen, want dan is het sneller morgen! Uiteraard kom ik morgen even wat foto's spammen
Ja doei.
pi_58676109
En na terug te hebben gelezen kan ik voor iedereen wat reageren

@Viking: succes met je date en sollicitatie-dingen
@PF: succes met je date en wat een tof schildpadje
@Ewelina: auwie, sterkte met je tand enzo
@Inderdaad: 'jouw tijd komt nog wel'
@Chicolate: je bent nooit op officiële date geweest met je vriendje?
@conleche: lavendelplantjes zijn denk alleen dat ze de kat niet overleven hier
@Sylvana: ondanks het 'aquajoggen' dingen doen in een zwembad is altijd zo relaxend. Hoe gaat/ging het bij de dietiste?
@freecell: hoi!
@Rekkie: 10kg in 4 maanden, met genoeg sporten en een goed voedingspatroon moet je in die buurt kunnen komen succes!!
@mordradead:

zoooow dat was 't wel weer geloof ik
Ja doei.
pi_58676184
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:56 schreef Inderdaad het volgende:
Viking84 en Principessa.Farfalla, veel plezier met de dates
pi_58676279
MB wat ben je vrolijk
pi_58676310
eng hè?

Nee, was lekker dagje.
Studiegenoot en ik hebben twee mensen uit ons groepje van 4 gekicked omdat ze niets doen. Hebben een ander onderwerp gekozen wat wél leuk is, en gaan er nu tegenaan, dat is écht een opluchting!

Dan natuurlijk het behaalde resultaat vandaag, de verkochte motor, morgen de nieuwe.. en gewoon de rest ook. Super-middag/-avond gehad met mensen van de studie en René en ja.. het leven is tof
Ja doei.
pi_58677901
Moblo klinkt inderdaad vrolijk, maar dar heb je blijkbaar alle reden toe

Hier ook wel vrolijk. Ik merk alleen dat ik met zon véél minder behoefte heb aan slaap. Ik ga er redelijk laat in en word erg vroeg wakker en ben dan ook helemaal fit en fris. Heb je wel lekker lange dagen.

En lang leve zwangerschap. Na mijn paar keer verbranden afgelopen weken, word ik nu voor het eerst in mijn leven bruin Ik smeer me nog wel goed in, maar het is toch leuk
Even van genieten, want ik vermoed dat ik volgend zomer weer gewoon wit blijf
pi_58677981
mogge
Ja doei.
pi_58678087
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:09 schreef freecell het volgende:
Moblo klinkt inderdaad vrolijk, maar dar heb je blijkbaar alle reden toe

Hier ook wel vrolijk. Ik merk alleen dat ik met zon véél minder behoefte heb aan slaap. Ik ga er redelijk laat in en word erg vroeg wakker en ben dan ook helemaal fit en fris. Heb je wel lekker lange dagen.

En lang leve zwangerschap. Na mijn paar keer verbranden afgelopen weken, word ik nu voor het eerst in mijn leven bruin Ik smeer me nog wel goed in, maar het is toch leuk
Even van genieten, want ik vermoed dat ik volgend zomer weer gewoon wit blijf
Toch grappig hoeveel er veranderd als je zwanger bent

Goedemorgen allemaal trouwens
pi_58678123
nu: weg!

straks: foto's!

Ja doei.
pi_58678807
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
En na terug te hebben gelezen kan ik voor iedereen wat reageren

@Chicolate: je bent nooit op officiële date geweest met je vriendje?
Nou, nee eigenlijk niet . We zaten bij elkaar in de klas, liepen daar al een beetje te kloten en om elkaar heen te draaien, uiteindelijk tot frustratie van de mensen om ons heen die beter in de gaten hadden dat wij elkaar leuk vonden dan wijzelf . En tja, toen een keer in zijn huis geweest omdat ie kittens had, stikzenuwachtig, maar om dat nou een date te noemen? (en leuke vriendinnen ook: "Ja als ie je leuk vindt, dan zoent ie je wel op zn kamer!" ... dat maakte het allemaal nog veel erger, toen ie voorstelde even naar zn kamer te gaan, en zaten we daar, ik bijna ziek van de zenuwen ... en dat zoenen is dr niet van gekomen, we durfden geen van beiden iets te zeggen of te doen ... paar dagen later heeft ie dan toch eindelijk vertelt en was het aan ) ... tot grote opluchting van de rest natuurlijk, want die wisten het allang

Dus nee, ik zie hier geen date (Whehe wel leuk om het een keer op te schrijven, beleef alles weer helemaal opnieuw hier). Die onzekere tijd, dat was echt leuk ).
pi_58678994
goeiemorgen!

Oeh dates Veel plezier Viking en PF

En ik weeg 64! Das al 1 kilo minder dan mijn streefgewicht, gaat wel lekker dus!
pi_58679074
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:37 schreef shinydiscoball het volgende:
goeiemorgen!

Oeh dates Veel plezier Viking en PF

En ik weeg 64! Das al 1 kilo minder dan mijn streefgewicht, gaat wel lekker dus!
dus het is geen echt streefgewicht meer ?
pi_58679860
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Toch grappig hoeveel er veranderd als je zwanger bent
Het is soms ook wel wennen hoor
Bijna niets aan mijn lijf is nog standaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')