Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, denk ik, maar je spreekt jezelf wel een beetje tegen. Als je namelijk BEWUST geniet, ben je er dus wel mee bezig. Ik moet ook zeggen dat het voor mij niet werkt. Als ik er niet mee bezig ben, dan eet ik al snel te veel. Hapje hier, koekje daar, handje chips daar. Voor ik het weet loop ik de hele dag te snaaien. Maar ik denk dat het voor een ieder weer anders is.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens
Ik heb het vermoeden, dat op het moment dat je niet non-stop met afvallen en eten bezig bent, niet krampachtig denkt 'zou ik dit nu wel nemen??' je meer afvalt dan wanneer je dat wel doet.
Krijg namelijk het idee dat je dan veel sneller te weinig eet, en dat je lichaam daardoor in de spaarstand gaat.
Heb dit weekend wel stilgestaan bij wat ik at, ik wíst dat die tweede hamburger niet écht goed was, en dat 7e biertje ook niet echt zoden aan de dijk zette, maar dronk de rest van de dag niet zoals de rest frisdrank, maar melk of thee, en zorgde ervoor dat ik druk bezig was met het organiseren van het weekend, de activiteiten (Boerengolf) en gewoon veel Wii-en
En nou ja, niet afgevallen, maar ook niet aangekomenen dát vind ik heel fijn, dat ik wél heb genoten, ontzettend heb 'gezondigd' maar tegelijk ook niet ben gestraft voor het genieten, en zo zou het altijd moeten zijn
Zolang je BEWUST geniet, moet er geen straf op staan
Jeetje. Wat achterlijk!quote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zeg nooit, maar dan ook nooit meer tegen iemand in de trein dat het een stiltecoupe is en of ze wat zachter kunnen doen
Resultaat: stomp in mn gezicht, bloedneus, spoorwegpolitie erbij, meisjes opgepakt, en ik ga zo toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis om te kijken of mn neus niet gebroken is
Lang leve de verharding van de maatschappij
*knuffel*quote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zeg nooit, maar dan ook nooit meer tegen iemand in de trein dat het een stiltecoupe is en of ze wat zachter kunnen doen
Resultaat: stomp in mn gezicht, bloedneus, spoorwegpolitie erbij, meisjes opgepakt, en ik ga zo toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis om te kijken of mn neus niet gebroken is
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ja, ik vroeg gewoon netjes of ze wat minder hard wilden praten en hun muziek uit wilden doen omdat het een stltecoupé was. Het waren 2 buitenlandse meisjes van een jaar of 18/19, ze zaten zo te horen op het ROC. En omstanders hebben snel conducteurs gewaarschuwd en die meisjes in bedwang gehouden, dus dat was welquote:Op maandag 19 mei 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]wat idioot
En je vroeg het gewoon netjes??? Wat voor leeftijd waren die meisjes dan? En wat doen omstanders in zo'n geval?
Dat denk ik nooitquote:Op maandag 19 mei 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. je kunt ergens mee bezig zijn, maar niet bij elke hap denken 'shit, daar gaat weer een ons' zeg maar..
dat bedoel ik ermee..
Denk dat ik nooit meer helemaal 'afvalvrij' kan denken wil ik op gewicht moeten blijven, maar je niet bij elk lekker iets schuldig voelen, en denken 'nah.. ja.. ik weet dat het slecht is, maar daar kies ik nu bewust voor'.
[
Jezus wat een debiel! Die had van mij echt een leverstoot, eentje in d'r plexus en nog wat tikken op plekken waar je niet snel blauwe plekken zietquote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Denk op zich ook dat je het wel voelt als 'ie gebroken isquote:Op maandag 19 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sloeg ze echt hard of krijg je gewoon snel een bloedneus? Anders is het waarschijnlijk niet gebroken (vooral als ie er nog recht uitziet)
ik zal morgen kijken wat ik eventueel voor je heb. Heb ook nog 3 hele fijne linnen broeken van Esprit. Vorig jaar gekocht..... en nog veel meer, zal morgen wel even wat foto's maken .. kan je zien wat je ervan vindt..quote:Op maandag 19 mei 2008 14:54 schreef octopussy het volgende:
.
Beessie-Jen, ik heb nu een witte broek van Esprit in maat 44 en die zit op het moment perfect. Ik ben wel fan van Esprit en Mexx enzo dus als je kleding wil verkopen van zo rond maat 42-44 dan hoor ik het graag van je. Ik heb momenteel maar 2-3 broeken die ik nog pas en ik heb een tekort aan shirtjes en rokjes enzo.
.
Thnx, vakantie was gaafquote:
Ik zou het tot 18 uur volhouden en me dan volproppen met alles wat ik tegenkwamquote:Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef Baseke het volgende:
Hmm, ik snap nooit zo goed hoe mensen alleen maar een hele dag (dagen) bananen of crackers kunnen eten, ik zou dan echt in elkaar storten halverwege de dag!
Tofquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Miss_S het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ongesteld
Maar dat is niet het goede nieuws, ik heb ook een historisch laag gewicht
70 kilo, nu proberen een 6 ervoor te krijgen
En een gezond BMI nu natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |