abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58751580
Hallo mensen!!
Ben hier al echt megalang niet meer geweest! Ga ook niet alles aflezen

De reden is: mn zus hield de computer veel bezet, ik had veel te doen voor het afstuderen en ik ben weer wat in verval geraakt met mijn gewicht (mede door mn afstuderen, stress enzo ). Niet ernstig hoor in kilo's, maar het is wel te zien. Ik ben 'maar' 1 kg aangekomen sinds dat ik hier weg ben gegaan, maar al mn kleren zitten weer veel te strak.
Kortom, ik hoop de motivatie weer ergens vandaan terug te vinden. Als het goed is is de stress over een week of 2 voorbij, dan weet ik of ik afgestudeerd ben, zo niet dan blijft t
Magoed, ik doe sinds kort weer dingen op de fiets, alleen mn eten moet weer wat aangepast.
Ik hou jullie op de hoogte!
pi_58751651
Hey ik dacht laatst nog die heb ik lang niet gezien..
succes met alleesch!
pi_58752536
Zo ook weer thuis van een weekendje bij mijn vriend
We zijn zaterdag naar Be kind rewind geweest, leuke film met Jack Black

Ik heb besloten wel weer iets meer te gaan sporten, ookal blijf ik op gewicht (of val ik zelfs af) ik voel me er beter bij als ik meer beweeg
pi_58755413
Volle yoghurt met niks er in als ontbijt is zo lekker!
pi_58756405
goedemorgen

yoghurt, goeie zo maar eens ontbijten. Hebben nu even een klein zakje goedkope cruesli mix gehaald, omdat we nog niet naar de aldi konden, maar die is niet te vreten dus gooi ik er maar wat banaan doorheen! Dat is wel ontzettend lekker..

Ik ben NIET AANGEKOMEN!

Ondanks de vele hamburgers, pannenkoeken en satés

Mesa Happy!
Ja doei.
pi_58756442
Goedemorgen!
Weer het hele weekend niet gesport, maar niet ongezond gegeten, nou ja, gister wel een ijsje, was met vriendje naar de stad, we hebben gewinkeld en het was gezellig
Mijn resultaat: rokje, jurkje, shirtje en 3 hemdjes. Zijn resultaat: 4 tshirts en een broek. Z'n smaak is niet slecht ofzo, maar hij vroeg wel bij elk ding wat ik vond voordat het het rek uit ging!
Ik zou alleen kleding voor de stomme familiefoto a.s. zaterdag (zonder m'n pa dus ) gaan kopen en dat is dus mislukt, maar ik denk dat het zo ook wel gaat lukken. Heb daar echt helemaal geen zin in alleen...
M'n plan is vanavond wel weer te gaan hardlopen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58756527
Mijn docenten zijn toch best tof
Had iets heel doms gedaan en het al ingeleverd maar krijg toch nog een kans om hem opnieuw in te leveren (het was wel binnen de tijd maar toch had al iets ingeleverd)
Nu hopen op een voldoende, heb het verslag namelijk 3x gemaakt

Ik wou trouwens deze week weer gaan hardlopen maar ben ongesteld weet niet hoe lekker dat gaat
pi_58756672
Overigens

Ik heb het vermoeden, dat op het moment dat je niet non-stop met afvallen en eten bezig bent, niet krampachtig denkt 'zou ik dit nu wel nemen??' je meer afvalt dan wanneer je dat wel doet.

Krijg namelijk het idee dat je dan veel sneller te weinig eet, en dat je lichaam daardoor in de spaarstand gaat.
Heb dit weekend wel stilgestaan bij wat ik at, ik wíst dat die tweede hamburger niet écht goed was, en dat 7e biertje ook niet echt zoden aan de dijk zette, maar dronk de rest van de dag niet zoals de rest frisdrank, maar melk of thee, en zorgde ervoor dat ik druk bezig was met het organiseren van het weekend, de activiteiten (Boerengolf ) en gewoon veel Wii-en

En nou ja, niet afgevallen, maar ook niet aangekomen en dát vind ik heel fijn, dat ik wél heb genoten, ontzettend heb 'gezondigd' maar tegelijk ook niet ben gestraft voor het genieten, en zo zou het altijd moeten zijn Zolang je BEWUST geniet, moet er geen straf op staan
Ja doei.
pi_58756786
motorbloempje, daar heb je ook wel gelijk in denk ik.. Dat is ook nog steeds de manier waarop ik afval... Er niet teveel mee bezig proberen te zijn, als ik er teveel mee bezig ben, ga ik veel sneller de fout in..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58758072
quote:
Op maandag 19 mei 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens

Ik heb het vermoeden, dat op het moment dat je niet non-stop met afvallen en eten bezig bent, niet krampachtig denkt 'zou ik dit nu wel nemen??' je meer afvalt dan wanneer je dat wel doet.

Krijg namelijk het idee dat je dan veel sneller te weinig eet, en dat je lichaam daardoor in de spaarstand gaat.
Heb dit weekend wel stilgestaan bij wat ik at, ik wíst dat die tweede hamburger niet écht goed was, en dat 7e biertje ook niet echt zoden aan de dijk zette, maar dronk de rest van de dag niet zoals de rest frisdrank, maar melk of thee, en zorgde ervoor dat ik druk bezig was met het organiseren van het weekend, de activiteiten (Boerengolf ) en gewoon veel Wii-en

En nou ja, niet afgevallen, maar ook niet aangekomen en dát vind ik heel fijn, dat ik wél heb genoten, ontzettend heb 'gezondigd' maar tegelijk ook niet ben gestraft voor het genieten, en zo zou het altijd moeten zijn Zolang je BEWUST geniet, moet er geen straf op staan
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, denk ik, maar je spreekt jezelf wel een beetje tegen. Als je namelijk BEWUST geniet, ben je er dus wel mee bezig. Ik moet ook zeggen dat het voor mij niet werkt. Als ik er niet mee bezig ben, dan eet ik al snel te veel. Hapje hier, koekje daar, handje chips daar. Voor ik het weet loop ik de hele dag te snaaien. Maar ik denk dat het voor een ieder weer anders is.

Ik heb vandaag een mini-Fok-meet met Greys van FF! Ze gaan op vakantie ergens in Belgie en komen eerst even bij ons in Belgie langs zo!
pi_58758173
nou ja.. je kunt ergens mee bezig zijn, maar niet bij elke hap denken 'shit, daar gaat weer een ons' zeg maar..

dat bedoel ik ermee..
Denk dat ik nooit meer helemaal 'afvalvrij' kan denken wil ik op gewicht moeten blijven, maar je niet bij elk lekker iets schuldig voelen, en denken 'nah.. ja.. ik weet dat het slecht is, maar daar kies ik nu bewust voor'.

Bewust is niet alleen enkel 'goed' eten, maar ook WETEN dat wat je eet slecht is (zoals een hamburger met ladingen curry en mayo ) als je wéét dat 't slecht is, dan weet je ook wat je moet doen (zoals balansen bijvoorbeeld) om die burger teniet te doen.

Natuurlijk weet iedereen dat een hamburger van de Mac niet gezond is, evenals een grote bak friet met mayo en pindasaus, maar niet iedereen heeft het besef van wat het nu écht met je doet..

'Nou ja, dan maakt die ene vette hap ook niet meer uit' is de verkeerde gedachte die veel (te dikke) mensen hebben.. maar ja.. je moet toch érgens beginnen
Ja doei.
  maandag 19 mei 2008 @ 11:39:18 #162
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58758576
Ik word meestal vrij snel bestraft voor verkeerd eten . Of door buikpijn of door een opgeblazen gevoel, of gewoon door keihard aan te komen. Dan eet ik wat meer chips of snoep op een dag, zie ik dat meteen terug (in cm's) en gaat het ook niet meer zomaar weg. Bewust genieten doe ik wel aan .

Oh en het eerste examen zit erop. Ik denk dat het wel goed ging, maar dat denk ik wel vaker bij Nederlands. Nu op naar de volgende.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58758703
succes met de rest
Ja doei.
pi_58759079
Ik zeg nooit, maar dan ook nooit meer tegen iemand in de trein dat het een stiltecoupe is en of ze wat zachter kunnen doen

Resultaat: stomp in mn gezicht, bloedneus, spoorwegpolitie erbij, meisjes opgepakt, en ik ga zo toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis om te kijken of mn neus niet gebroken is

Lang leve de verharding van de maatschappij
pi_58759133

nu weet ik ook weer waarom ik dat maar 'laat gaan'

sterkte
Ja doei.
  maandag 19 mei 2008 @ 12:09:28 #166
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58759165
@sylvana, wat erggggg ...... en ik hoop dat het meevalt met je neus....*knuf*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58759182
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik zeg nooit, maar dan ook nooit meer tegen iemand in de trein dat het een stiltecoupe is en of ze wat zachter kunnen doen

Resultaat: stomp in mn gezicht, bloedneus, spoorwegpolitie erbij, meisjes opgepakt, en ik ga zo toch maar ff voor de zekerheid naar het ziekenhuis om te kijken of mn neus niet gebroken is

Jeetje. Wat achterlijk!
Ik heb het trouwens ook opgegeven er wat van te zeggen. Je wordt aangekeken of je achterlijk bent, heel soms maar wordt de muziek of de conversatie zachter gezet. Ook de vraag of ik m'n muziek dan niet harder kon zetten. Ik hoef niet doof te worden van m'n muziek, maar ik hoef anderen ook niet te horen!
--> soms krijg ik de neiging muziek uit de speakers van m'n mobieltje te laten komen, soort oog om oog, tand om tand. Vrees dat er dan ineens wel van de omgeving wat van gezegd wordt, maar dat de vervelende mensen er niets om geven.
--> Mijn idee is een herriecoupé waar iedereen naar hartelust zo luid mogelijk bezig mag zijn.
Het mooi kotsende meisje.
pi_58759267
quote:

*knuffel*

Daarom ben ik niet blij dat mijn vriend ook altijd iets zegt tegen dat soort mensen
Natuurlijk moet het kunnen maar ben altijd bang voor dit soort dingen
pi_58759272
quote:

wat idioot
En je vroeg het gewoon netjes??? Wat voor leeftijd waren die meisjes dan? En wat doen omstanders in zo'n geval?
pi_58759376
quote:
Op maandag 19 mei 2008 12:16 schreef freecell het volgende:

[..]

wat idioot
En je vroeg het gewoon netjes??? Wat voor leeftijd waren die meisjes dan? En wat doen omstanders in zo'n geval?
Ja, ik vroeg gewoon netjes of ze wat minder hard wilden praten en hun muziek uit wilden doen omdat het een stltecoupé was. Het waren 2 buitenlandse meisjes van een jaar of 18/19, ze zaten zo te horen op het ROC. En omstanders hebben snel conducteurs gewaarschuwd en die meisjes in bedwang gehouden, dus dat was wel

Thnx iedereen
  maandag 19 mei 2008 @ 12:22:53 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58759386
Nou, ik had een heel verhaal getypt aan Sylvana, maar dat is kennelijk verdwenen toen internet eruit knalde.
Wat ik dus wilde zeggen (eigenlijk hetzelfde als de rest): Jezus, dat is toch fucking niet normaal!!! Je kunt nergens meer wat van zeggen tegenwoordig.
Ik heb tien jaar geleden ook wel eens iets dergelijks meegemaakt in de stadsbus. Er zaten meisjes achterin te schreeuwen en te doen. Natuurlijk kijk je dan achterom. Begonnen ze mij ineens keihard aan m'n haar te trekken, steeds opnieuw . Ik ben gewoon weken, of zelfs maandenlang, báng geweest in de stadsbus.
En ik hoorde vorige week ook al iets over jongeren die liepen te geiten op de galerij van een bejaardenflat. Toen een bewoner er wat van zei kon 'ie ook afgevoer worden naar het ziekenhuis.
De mentaliteit van tegenwoordig... kóts en kotsmisselijk word ik ervan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58759392
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja.. je kunt ergens mee bezig zijn, maar niet bij elke hap denken 'shit, daar gaat weer een ons' zeg maar..

dat bedoel ik ermee..
Denk dat ik nooit meer helemaal 'afvalvrij' kan denken wil ik op gewicht moeten blijven, maar je niet bij elk lekker iets schuldig voelen, en denken 'nah.. ja.. ik weet dat het slecht is, maar daar kies ik nu bewust voor'.
[
Dat denk ik nooit En als ik er wel op let ga ik alleen maar meer eten. Voor mij werkt het om druk bezig te zijn
pi_58759433
quote:

Jezus wat een debiel! Die had van mij echt een leverstoot, eentje in d'r plexus en nog wat tikken op plekken waar je niet snel blauwe plekken ziet Hoer
  maandag 19 mei 2008 @ 12:28:28 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58759479
Nergens meer wat van kunnen zeggen tegenwoordig

Zo, en nu maar hopen dat er flink wat steunbetuigingen komen. Ik ben echt boos .
Niet meer actief op Fok!
pi_58759898
Jeetje, wat belachelijk zeg sylvana... Hopen dat het meevalt met je neus..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58759979
Belachelijke reactie van ze Sylvana. Ik vind het goed van je dat je er wat van gezegd hebt. Zo'n reactie hoort gewoon niet.
pi_58760061
Jezus Sylvana, wat een klotewijven, echt niet normaal. Ik kan hier ook echt boos om worden! Blijkbaar is het voor sommige mensen teveel gevraagd om ervoor te zorgen dat andere mensen hun muziek niet kunnen horen of om niet als debielen tegen elkaar te gaan staan schreeuwen ofzo. Ik begrijp zulke mensen echt niet. Vind het idd heel knap dat je er wat van zei.
pi_58760169
Sloeg ze echt hard of krijg je gewoon snel een bloedneus? Anders is het waarschijnlijk niet gebroken (vooral als ie er nog recht uitziet)
  maandag 19 mei 2008 @ 13:19:09 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58760371
quote:
Op maandag 19 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Sloeg ze echt hard of krijg je gewoon snel een bloedneus? Anders is het waarschijnlijk niet gebroken (vooral als ie er nog recht uitziet)
Denk op zich ook dat je het wel voelt als 'ie gebroken is . Ik vraag me echt af wat dat soort mensen bezielt. Zien ze het als een spelletje of zijn ze zó gefrustreerd dat ze hun agressie ergens kwijt moeten? Ik hoop iig dat ik genoeg moed zal hebben om terug te beuken als mij zoiets overkomt. En dan maar hopen dat ze geen mes tevoorschijn halen .... .
Niet meer actief op Fok!
pi_58762124
Sylvana, das wel heel erg zuur zeg! Hoop dat het meevalt voor je. Hebben ze de meisjes wel opgepakt?

Ik zeg nooit iets van irritante mensen in het ov. Durf het simpelweg niet omdat ze voor hetzelfde geld een mes tussen je ribben steken. Ben geen held dus.
In de tram ga ik dan ook eigenlijk nooit achterin zitten, want daar zit altijd het tuig. En ze durven pas kabaal te maken of stoere dingen te doen als ze met meerderen zijn. Dan durven de meeste tramchauffeurs er ook niets van te zeggen want die krijgen echt dagelijks met dit soort dingen te maken.

Beessie-Jen, ik heb nu een witte broek van Esprit in maat 44 en die zit op het moment perfect. Ik ben wel fan van Esprit en Mexx enzo dus als je kleding wil verkopen van zo rond maat 42-44 dan hoor ik het graag van je. Ik heb momenteel maar 2-3 broeken die ik nog pas en ik heb een tekort aan shirtjes en rokjes enzo.

Heb zelf trouwens ook bergen met kleding die ik op marktplaats wil verkopen. Ik vind het alleen een beetje eng om op afstand te handelen omdat ik niet afgezet wil worden.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:57:15 #181
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58763218
Sylvana, at is dat nou weer voor iets stoms en onredelijks . Hopelijk is je neus niet gebroken en kom je snel de schrik weer te boven! Dit is nou net waar je bang voor bent als je mensen aanspreekt op hun gedrag.

(en sinds wanneer komen al mijn gegevens inclusief IP locatie in het scherm als ik probeer te quickquoten?)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 19 mei 2008 @ 16:22:20 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58763670
quote:
Op maandag 19 mei 2008 14:54 schreef octopussy het volgende:
.

Beessie-Jen, ik heb nu een witte broek van Esprit in maat 44 en die zit op het moment perfect. Ik ben wel fan van Esprit en Mexx enzo dus als je kleding wil verkopen van zo rond maat 42-44 dan hoor ik het graag van je. Ik heb momenteel maar 2-3 broeken die ik nog pas en ik heb een tekort aan shirtjes en rokjes enzo.

.
ik zal morgen kijken wat ik eventueel voor je heb. Heb ook nog 3 hele fijne linnen broeken van Esprit. Vorig jaar gekocht..... en nog veel meer, zal morgen wel even wat foto's maken .. kan je zien wat je ervan vindt..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58764183
@PF; ik krijg niet snel een bloedneus, en hij stond ook wel een beetje scheef, vandaar dat ik zelf dacht dat ie misschien gebroken was en ik toch voor de zekerheid maar ff naar het ziekenhuis ben gegaan. Maar nadat er foto's gemaakt zijn bleek dat hij niet gebroken was, dus dat scheelt iig weer

@octopussy: ja, die 2 meisjes zijn meegenomen door de spoorwegpolitie. Alleen heeft maar 1 meisje geslagen, dus neem aan dat die een taakstraf ofzo krijgt en dat die ander wordt vrijgesproken. Maar daar krijg ik nog wel bericht van.

Hij is nog steeds flink opgezwollen en rood, en af en toe begint ie weer te bloeden, dus ga maar niet zwemmen vanavond. Zometeen bloedt ie weer open en wordt het letterlijk een bloedbad in het zwembad

Gegeten vandaag:

Ontbijt: 2 sneëen brood met 20+ smeerkaas met ham
Lunch: 1 snee brood met 20+ smeerkaas met ham
1 snee brood met philadelphia paprika en kruiden light
1 snee brood met kaas en tomaat
1 snee brood met kaas en komkommer
Tussendoor: halve meloen

Avondeten: Hollandse aardappelschotel met extra champignons.

En dan vanavond nog een fruitbakje met meloen en aardbei denk ik
pi_58764201
Hooiii, ik ben terug van vakantie.

Vanaf morgen weer werken, heel weinig eten, veel bewegen en veel slapen.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58764526
welkom terug, hoe was het?
pi_58764583
Omg Sylvana ... pff ... geen woorden voor.
Ben ook niet echt een held, omdat ik het wel uit andere verhalen heb geleerd en hier in mijn woonplaats in het openbaar vervoer toch ook alleen maar van dat tuig zit. Bah! Zouden toch echt eens een nieuw rechtssysteem moeten maken!

Verder gegeten vandaag:

2 crackers met jam
2 crackers met kipfilet
2 sneetjes brood met kipfilet
appel
ontbijtkoek
eierkoek

Klinkt echt veel, magoed heb ook echt rammelbuik als ik het niet doe!
Vanavond drusticks met bloemkool en aardappeltjes en als toetje chocolademouse ... :$ kan het denk niet laten dus ik zet het er maar alvast bij.

Vandaag geen fiets, zus ging te laat uit bed, dus ik kon niet op tijd in de douche waardoor ik met de auto moest. Morgen weer een poging.
pi_58764744
Ik heb vanmiddag een kaart gekocht met fiets routes mijn vriend houd nogal van fietsen dus strak met lekker weer

Ik ga nu ff mijn fitnessgarage in
pi_58765740
quote:
Op maandag 19 mei 2008 17:20 schreef Sylvana het volgende:
welkom terug, hoe was het?
Thnx, vakantie was gaaf

Las net wat er met je gebeurd is meid, echt ongelooflijk het gedrag van zulke figuren

Vandaag gegeten:

1 boterham met kaas en jam
1 cracker met kaas en jam
kwark
banaan
appel
2 minicrackertjes met pindakaas

En in de sportschool 40 min cardio + wat krachttraining.
pi_58765796
Vanavond zelf rabarber gemaakt
En een roerbakachtig iets met komkommer en erwten, erg lekker!
pi_58766484
Ik heb salade gemaakt met tonijn en rivierkreeftjes erin
pi_58766570
goedenavond

ik heb weer gesquashed

heerlijk! En superleuke dames om mee te squashen, dus ik ben weer helemaal 'back in business' qua sporten

morgen ga ik met de mannen van mn studie fitnessen en woensdag spinnen! Hatsekidee, ofzo..

En nu lekker kipkluifjes uit de oven eten, met rucola met geitenkaas
Ja doei.
pi_58768575
Zo, das idd sportief zeg MoBlo

Mn neus is al wat minder opgezwollen, ijs helpt goed Net uitgebreid gedouched, geschoren en gescrubd en nu lekker een halve meloen in stukjes oppeuzelen
pi_58771033
Ik ben weer heel schandalig bezig geweest vandaag, uit eten en voorgerecht (aubergine met kaas en tomatensaus uit de oven) en hoofdgerecht (tortellini della chef) genomen en 2 glazen cola. Jeuj. Morgen sla
pi_58771276
Hmm, ik snap nooit zo goed hoe mensen alleen maar een hele dag (dagen) bananen of crackers kunnen eten, ik zou dan echt in elkaar storten halverwege de dag!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:00:22 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58774255
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:32 schreef Baseke het volgende:
Hmm, ik snap nooit zo goed hoe mensen alleen maar een hele dag (dagen) bananen of crackers kunnen eten, ik zou dan echt in elkaar storten halverwege de dag!
Ik zou het tot 18 uur volhouden en me dan volproppen met alles wat ik tegenkwam .
Nog even en ik kan het gewicht uit het lijstje weer updaten. Gaat dus de goede kant op . Dit weekend is m'n oudste tantezegger jarig (wordt 12, waar blijft de tijd ), dus dan maar even opletten met gebak enzo. Alles vliegt eraan bij mij, ik overdrijf niet als ik zeg dat ik een week nodig heb om een gebakje er weer af te krijgen .
Morgen heb ik dus een sollicitatiegesprek in Delft, daarna ga ik even shoppen enzo in Den Haag en 's avonds heb ik De Date .
Vandaag nog even het solligesprek goed voorbereiden .
Niet meer actief op Fok!
pi_58774562
Goeiemorgen

62.3 vanochtend, dus hopelijk donderdag 62.1 of minder, zodat ik in 2 weken 1 kg kwijt ben

Mn neus is al wat minder opgewollen, vannacht wel veel wakker geweest. Zometeen wel gewoon werken.

Wat was het vannacht trouwens koud zeg Normaal heb ik niks aan in bed, maar nou toch maar een lang t-shirt aangetrokken.

Succes met je solli voorbereiden Renske
pi_58775010
Spannend Viking!!
Sollicitaties Én DE date!

succes!!
Ja doei.
pi_58775110

Ik ben ongesteld

Maar dat is niet het goede nieuws, ik heb ook een historisch laag gewicht
70 kilo, nu proberen een 6 ervoor te krijgen
En een gezond BMI nu natuurlijk
pi_58775355
Goedemorgen!

Nu even vanaf de laptop, en niet vanaf de telefoon

het is heeeeerlijk weer en hier word ik helemaal vrolijk van, ondanks het feit dat ik nog écht veel moet doen deze week: moeilijk en belangrijk tentamen donderdag

Daarbij moet een werkstuk nog half af zijn en moeten we met een onderzoekscasus opnieuw beginnen dus yay! drukte, maar wel leuk, opzich..

Goed nieuws hier.. 71,9 - 72,2kg Hij wist het niet zeker in de 3 keer dat ik erop stapte, dus vind dat het maar iets van 72,0 moet zijn

Dus hier ook een historisch laag gewicht! Dat heb ik zeker 7 jaar niet meer gewogen!!!
Vandaag ga ik fitnessen/cardio-en, en even vragen op de sportschool hoe ik van mn 'flubberarmpjes' afkom

op naar de 70!

Nu zo lekker richting Nijmegen, even checken of de laptop meemoet nog, en dan aan de slag
Ja doei.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 09:20:07 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58775417
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 08:58 schreef Miss_S het volgende:

Ik ben ongesteld

Maar dat is niet het goede nieuws, ik heb ook een historisch laag gewicht
70 kilo, nu proberen een 6 ervoor te krijgen
En een gezond BMI nu natuurlijk
Tof .

Ik ben testjes aan het maken via Intermediair. Gaat me aardig af. Vooral het herkennen van patronen e.d. valt me mee, alleen moet je me niet vragen een figuur te draaien in m'n hoofd, want m'n ruimtelijk inzicht is KNUDDE! Maar ik heb dus wel aardig wat zelfvertrouwen voor morgen .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')