Oké de date was heel leuk denk ik. Uren non stop gepraat. We hadden zelfs gemeenschappelijke interesses. Kickboksen, zeilen, cabaret, etc. Het viel mij op dat hij geen stiltes kon laten vallen (ik meestal ook niet) dus hield mij af en toe in en ja, een stilte moet ook kunnen toch. En we hebben het gewoon over heel veel gehad, hij stelde vragen en dan had ik weer nieuwe verhalen en dan hij weer zodat de vragen uiteindelijk onbeantwoord bleven maar de tijd wel uren verder was.
Hij heeft weer niet aan mij gezeten, dat werd hier ergens als een pluspunt beschouwd. Ik vond het eigenlijk ook wel fijn, alleen tijdens het uitgaan een beetje arm contact. En doordat wij beide geen alcohol dronken was alles nog vermakelijker om te aanschouwen, het hele proces van nuchter naar aangeschoten naar dronken. Ook deed hij nog een spelletje (balletje balletje) welke ik keer op keer goed had en mijn vrienden (die aan waren geschoven zoals ik al verteld had) konden er echt niets van. Hij was geheel onder de indruk aangezien bijna niemand het ooit goed had.
Ik heb alleen niet echt het idee dat ik met hem zelf heb gepraat, wel over dingen maar niet wat er echt in hem omgaat, of andersom. Dat is natuurlijk ook wel een beetje vroeg na hem pas twee keer gezien te hebben, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt. Op het moment dat de date dus verstoord was, had ik echt door dat het een date-date was. Ik wist gewoon zeker dat hij er opstond te betalen etc etc etc blablablablabla. Maar doordat die vrienden aan waren geschoven werd het een gezamenlijke rekening en heb ik het uiteraard met m'n vrienden (discreet) opgelost. Hij kwam daar uiteraard achter en zei zo iets van. "Neeee dat hebben jullie niet gezien. Onze eerste date en zij heeft betaald! Neeeeee" (toen dacht ik. O hij was echt serieus denk ik

)
Hij had ook die dag gewinkeld, en z'n nieuwe kleding aangedaan "maar verder geen moeite gedaan om echt een outfit voor vanavond uit te kiezen...." Yeah right, hij is helemaal gaan winkelen haha. Ook viel het mij op dat hij super beleefd was ook naar het personeel van waar we zijn geweest, tot aan de toilet juffrouw aan toe. Hij vertelde dat hij voor iemand anders had betaald omdat hij zomaar door was gelopen. Ook ging hij voor hij weg ging, geld pinnen om de uitsmijter fooi te geven. Over deze punten moet ik nog even diep nadenken. Is het bedoeld om te imponeren of is dit zijn karakter.
De conclusie is dat we toch maar wel heel veel aan het smsen zijn, alleen maar gezellig haha. En dat we naar een/het comedy café gaan met dinner&show. En dat hij er werkelijk waar op staat omdat dan te betalen, hij doet z'n best maar

Maar dat lijkt mij dus echt super super gaaf! En hij is echt heel aardig en ja, galant eigenlijk. M'n vrienden noemen hem loverboy.