abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58702584
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanavond is de dag
maar het is meer een vriendschappelijke date haha
Zo noemden we het bij mij ook ja! Maar zo verliep het niet!
Wat gaan jullie doen?
Het mooi kotsende meisje.
pi_58702936
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Zo noemden we het bij mij ook ja! Maar zo verliep het niet!
Wat gaan jullie doen?
iets drinken bij het meest standaard café ooit (wel fijn want daar komen veel bekenden dus kan ik altijd vluchten of ze er bij roepen onder het mom van "o gingen we niet met z'n alle dan ")

te slecht
pi_58703134
Evengoed veel plezier vanavond PF

Ik heb net eindelijk de bevestiging binnen dat ik in september in het tweede jaar mag starten, dus ga me zo maar eens inschrijven bij Studielink
pi_58703237
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Evengoed veel plezier vanavond PF

Ik heb net eindelijk de bevestiging binnen dat ik in september in het tweede jaar mag starten, dus ga me zo maar eens inschrijven bij Studielink
Fijn! En sterkte met je buikproblemen - ik leef altijd mee maar post niet altijd iets.
pi_58703311
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
Een docent is bij ons wel erg snel, gistermiddag mijn verslag ingeleverd en nu staat het punt al online
gelukkig ruim voldoende en nu nog ff wachten op het andere punt (ben bang dat die docent langer werk heeft)
Dat gaat sneller dan bij ons. We zitten ondertussen al 4 weken te wachten op een toetscijfer.
Stel dat iemand moet herkansen dan komt dat natuurlijk er ook nog eens bij...tegen tentamenperiode aan.
pi_58703902
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Fijn! En sterkte met je buikproblemen - ik leef altijd mee maar post niet altijd iets.
Thnx

En ik heb me ingeschreven, dus dat is ook weer gebeurd
pi_58710084
Damn, wat is het rustig hier zeg

Ik ben nog steeds niet lekker, dus Peter is alleen naar het voetbal en ik blijf lekker op de bank een beetje tv kijken en computeren en ga vroeg naar bed. Morgen hele dag familiebezoeken, dus hopelijk ben ik dan weer een beetje opgeknapt.

Zo die Griekse aardappelschotel maar es in de pan gooien.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:10:50 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58710423
Ik heb vanmiddag nog de hele middag op het balkon zitten lezen. Het is hier gewoon nog mooi weer .
Net gegeten (pasta met champignons en prei, jullie kennen het zo onderhand wel ) en zometeen ga ik weer lezen . Dit weekend m'n sollicitatiegesprek voorbereiden .
Niet meer actief op Fok!
pi_58710472
*Jaloers is*

Hier doet het de hele dag al niks anders dan regenen.

Veel succes met je sollicitatie voorbereiden van het weekend
pi_58711214
Hier regent het helemaal niet. Wel bewolkt, maar de temperatuur is nog best goed
  vrijdag 16 mei 2008 @ 20:08:27 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58712783
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
Hier regent het helemaal niet. Wel bewolkt, maar de temperatuur is nog best goed
Dat krijg je als je in het zuiden woont, altijd mooi weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_58723648
Hier regent het al de hele dag ... en jullie gaan me niet vertellen dat iedereen nog slaapt?

Het echte leren is sinds afgelopen week begonnen. Nu vraag ik me af of ik niet te laat ben, er moet nog zoveel en het ligt nu echt aan het CE hoe goed ik het maak ... bagger ... en de regen maakt me zo lusteloos, nog erger dan die stralende zon waar ik zo graag in wilde zitten ...

Maar goed nieuws, trainen gister was weer super . Lang niet lekker getraind, en nu, lekker fanatiek, ging goed en zit onder de rode/blauwe plekken. Hmmm zo wil ik wel vaker trainen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58726515
Hier regent het ook.

Succes met het leren, Chicolate.

Vandaag eerste werkdag bij TNT gehad als zaterdagbezorger, best zwaar (qua lopen en dragen), maar knie heeft geen pijn gedaan. Daar ben ik dus erg blij mee.
pi_58726615
date was leuk
hij houdt ook van (kick)boksen/zeilen/cabaret/etc
m'n vrienden wat minder. maar goed.
pi_58734927
Al iemand Evy les 14 gedaan?
Deze les stopt telkens als hij bijna bij de 3 min is , iemand ervaring mee
#35.
pi_58735840
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
date was leuk
hij houdt ook van (kick)boksen/zeilen/cabaret/etc
m'n vrienden wat minder. maar goed.

Wat bedoel je nu? Dat hij wat minder van je vrienden houdt?

En Viking, hoe was jouw date? Of heb ik het verkeerd begrepen en moet dat nog komen?

Ik had vandaag m'n beste vriendinnetje op bezoek en die zei vol verbazing: oh, nu zie ik pas echt hoe je bent afgevallen!! (ik was namelijk helemaal in het zwart gekleed en ook nog vrij strak en dat ziet er idd wel op z'n minst 5 kilo lichter uit!)
  zondag 18 mei 2008 @ 00:12:58 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58735947
Mijn date moet nog komen. Woensdag a.s. . Wees maar niet bang dat ik daar niks over zal zeggen hier .

Kom net terug van The Banishment. Wat een langdradige kutfilm, bleh .
Niet meer actief op Fok!
pi_58737196
quote:
Op zondag 18 mei 2008 00:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat bedoel je nu? Dat hij wat minder van je vrienden houdt?

En Viking, hoe was jouw date? Of heb ik het verkeerd begrepen en moet dat nog komen?

Ik had vandaag m'n beste vriendinnetje op bezoek en die zei vol verbazing: oh, nu zie ik pas echt hoe je bent afgevallen!! (ik was namelijk helemaal in het zwart gekleed en ook nog vrij strak en dat ziet er idd wel op z'n minst 5 kilo lichter uit!)
Nou dit.

Wel gaaf tough! Oud lerares (ik geheel in 't zwart, skinny, laarzen, alles) niet nog meer afvallen hoor
pi_58740647
Goeiemiddag

Gisteren druk geweest met familiebezoek. Eerst met mn vader naar zijn oude huis geweest, dat inmiddels door de nieuwe bewoners helemaal verbouwd is en het is echt supermooi geworden Keek echt mn ogen uit, herkende het echt haast niet meer terug. Daarna naar mn moeder geweest op de camping, half uurtje gezeten, en daarna bij mn stiefvader gegeten en nog ff gezeten en toen weer terug naar huis. Gisteren nasi gegeten en vanavond wordt het hokkien mie. Net ontbijt op met 2 broodjes, 1 met 20+ smeerkaas met ham en 1 met philadelphia paprika en kruiden light. En een glas optimel. Peter ligt nog te slapen, die maak ik om 1 uur wakker en dan nog 4 broodjes eten voor mn lunch ( denk tosti's) met een glas optimel en dan heb ik wel weer genoeg brood en zuivel gehad voor vandaag

Vandaag gewoon een lekker rustig dagje, ben ik ook wel aan toe na weer een paar drukke dagen. Heb nog steeeds erg veel last van mn buik, dus daardoor ook weinig energie.

Mooi dat je date leuk was PF Alleen een beetje jammer van die vrienden idd
  zondag 18 mei 2008 @ 12:39:04 #120
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58740891
quote:
Op zondag 18 mei 2008 00:06 schreef conleche het volgende:
Geweldig is dat he?!
Ik heb mn zomerkleding weer te voorschijn gehaald en een broek die ik vorig jaar amper dicht kreeg, zit nu veel te wijd.
  zondag 18 mei 2008 @ 12:47:26 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58741015
hmm dat 'probleem' heb ik ook .... ben nu 14 kg afgevallen sinds januari... en heb een hele kledingkast vol met maat 44 en XL.... heeeeel veel leuke kleren, MAAR nu allemaal te groot...
heb nu maat 40-42 en dan zit maat 44 echt niet meer mooi.....:(
(en o ja, dan nog ff het feit erbij, dat al die kleren nog geen 2 jaar oud zijn, aangezien ik toen ook al zoveel was afgevallen.....)

duuuuuuuuuuuur grapje, dat afvallen.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58741077
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm dat 'probleem' heb ik ook .... ben nu 14 kg afgevallen sinds januari... en heb een hele kledingkast vol met maat 44 en XL.... heeeeel veel leuke kleren, MAAR nu allemaal te groot...
heb nu maat 40-42 en dan zit maat 44 echt niet meer mooi.....:(
(en o ja, dan nog ff het feit erbij, dat al die kleren nog geen 2 jaar oud zijn, aangezien ik toen ook al zoveel was afgevallen.....)

duuuuuuuuuuuur grapje, dat afvallen.....

www.marktplaats.nl

en al dat eten dat je at bij maat 44 is ook duur
pi_58741101
Tja, dat aankomen bij mij was ook een duur grapje. Ik heb toen alles in M en 75D moeten kopen, omdat S en 75C echt niet meer paste. Heb al mn kleren in S en 75C natuurlijk wel bewaard, zodat ik als ik strax weer ben afgevallen dat gewoon weer aankan En ach, ik vind shoppen niet erg
pi_58741136
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef Sylvana het volgende:

Mooi dat je date leuk was PF Alleen een beetje jammer van die vrienden idd
Ach, hij komt er wel overheen. Hij smst me in ieder geval wel tot diep in de nacht haha.
Hier nog het leuke gedeelte voor als mensen benieuwd waren !
pi_58741205
Ik drink sinds .... geen alcohol,
terwijl ik normaal gesproken één, twee, drie keer per week toch wel minimaal zes biertjes dronk,
eerder richting de tien plus. M'n gewicht was gister 63, die dag ervoor, 64, die dag daar voor 65, die dag daarvoor 66.. Ben benieuwd of het vandaag 62 is maar ik heb al gegeten hm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')