Zo noemden we het bij mij ook ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vanavond is de dag
maar het is meer een vriendschappelijke datehaha
iets drinken bij het meest standaard café ooit (wel fijn want daar komen veel bekenden dus kan ik altijd vluchtenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Zo noemden we het bij mij ook ja!Maar zo verliep het niet!
Wat gaan jullie doen?
Fijn! En sterkte met je buikproblemen - ik leef altijd mee maar post niet altijd iets.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:07 schreef Sylvana het volgende:
Evengoed veel plezier vanavond PF
Ik heb net eindelijk de bevestiging binnen dat ik in september in het tweede jaar mag starten, dus ga me zo maar eens inschrijven bij Studielink
Dat gaat sneller dan bij ons. We zitten ondertussen al 4 weken te wachten op een toetscijfer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
Een docent is bij ons wel erg snel, gistermiddag mijn verslag ingeleverd en nu staat het punt al onlinegelukkig ruim voldoende en nu nog ff wachten op het andere punt (ben bang dat die docent langer werk heeft)
Thnxquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Fijn! En sterkte met je buikproblemen - ik leef altijd mee maar post niet altijd iets.
Dat krijg je als je in het zuiden woont, altijd mooi weerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef freecell het volgende:
Hier regent het helemaal niet. Wel bewolkt, maar de temperatuur is nog best goed
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
date was leuk
hij houdt ook van (kick)boksen/zeilen/cabaret/etc
m'n vrienden wat minder. maar goed.
Nou dit.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu? Dat hij wat minder van je vrienden houdt?
En Viking, hoe was jouw date? Of heb ik het verkeerd begrepen en moet dat nog komen?
Ik had vandaag m'n beste vriendinnetje op bezoek en die zei vol verbazing: oh, nu zie ik pas echt hoe je bent afgevallen!! (ik was namelijk helemaal in het zwart gekleed en ook nog vrij strak en dat ziet er idd wel op z'n minst 5 kilo lichter uit!)
Geweldig is dat he?!quote:Op zondag 18 mei 2008 00:06 schreef conleche het volgende:
Ik had vandaag m'n beste vriendinnetje op bezoek en die zei vol verbazing: oh, nu zie ik pas echt hoe je bent afgevallen!! (ik was namelijk helemaal in het zwart gekleed en ook nog vrij strak en dat ziet er idd wel op z'n minst 5 kilo lichter uit!)
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm dat 'probleem' heb ik ook .... ben nu 14 kg afgevallen sinds januari... en heb een hele kledingkast vol met maat 44 en XL.... heeeeel veel leuke kleren, MAAR nu allemaal te groot...
heb nu maat 40-42 en dan zit maat 44 echt niet meer mooi.....:(
(en o ja, dan nog ff het feit erbij, dat al die kleren nog geen 2 jaar oud zijn, aangezien ik toen ook al zoveel was afgevallen.....)
duuuuuuuuuuuur grapje, dat afvallen.....
Ach, hij komt er wel overheen. Hij smst me in ieder geval wel tot diep in de nacht haha.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:23 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je date leuk was PFAlleen een beetje jammer van die vrienden idd
tja, dat is een optie, maar niet voor mij.... ik wil gewoon nieuwe kleren en vind het geen fijn idee om kleren te dragen die een ander al aan heeft gehad..... (behalve mijn zus misschienquote:Op zondag 18 mei 2008 12:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl
en al dat eten dat je at bij maat 44 is ook duur
Jeetje dat gaat wel erg hard zegquote:Op zondag 18 mei 2008 12:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik drink sinds .... geen alcohol,
terwijl ik normaal gesproken één, twee, drie keer per week toch wel minimaal zes biertjes dronk,
eerder richting de tien plus. M'n gewicht was gister 63, die dag ervoor, 64, die dag daar voor 65, die dag daarvoor 66..Ben benieuwd of het vandaag 62 is maar ik heb al gegeten hm
Hahaquote:
O wist je dat er in winkels hele vieze mensen ook je kleren passenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja, dat is een optie, maar niet voor mij.... ik wil gewoon nieuwe kleren en vind het geen fijn idee om kleren te dragen die een ander al aan heeft gehad..... (behalve mijn zus misschien)
en tja ongezond eten is vaak goedkoper dan gezond eten hoordus dat klopt niet helemaal....
Idd, dat wil je echt niet weten hoeveel mensen voor je dat ene shirtje ofzo al hebben gepastquote:Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O wist je dat er in winkels hele vieze mensen ook je kleren passen![]()
![]()
Ik denk dat het vast vocht was of zo van de warmtequote:Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Sylvana het volgende:
Je schommelt wel erg veel dan, maar hopelijk blijft het er nu wel af dan
Ik ga Peter maar eens wakker maken, dus ik ben er weer vandoor
dat zal idd best.. maar die dragen ze niet de hele dag.. hooguit een minuut of 5quote:Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
![]()
Gedverdemmequote:Op zondag 18 mei 2008 13:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
![]()
Je kan wél kleren verkopen op MP!quote:Op zondag 18 mei 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tja, dat is een optie, maar niet voor mij.... ik wil gewoon nieuwe kleren en vind het geen fijn idee om kleren te dragen die een ander al aan heeft gehad..... (behalve mijn zus misschien)
en tja ongezond eten is vaak goedkoper dan gezond eten hoordus dat klopt niet helemaal....
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 18 mei 2008 16:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan wél kleren verkopen op MP!
En dan kan je van dat geld weer nieuwe kleding kopen!
Ik heb echt al mijn maat 42 en 44 kleding verkocht toen ik eenmaal in 38 pastte. 40 heb ik wel bewaard voor de zekerheid
Opgelost, Les 17 is hetzelfde.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:10 schreef Clayton1 het volgende:
Al iemand Evy les 14 gedaan?
Deze les stopt telkens als hij bijna bij de 3 min is , iemand ervaring mee
En fotos van je nieuwe bike?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
hier weer een fatzo van kamp terug
schandalig gegetenecht niet normaal
maargoed, was wel super gezellig..
ik weeg me volgende week wel weer,als 't weekend er weer af is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |